paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda VFR 800 V-tec
8.5.2008 v 13:38
Kamarád přivezl tuhle motorku a mě se dost zalíbila.Hodnotil bych to jako univerzalní polosport..Zajímají mě veškeré Vaše zkušenosti s tímto strojem.Na co si dávat bacha atd...Prostě všechno..Díky
Předchozí
1 2
Následující

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 14:00 | Nahoru | #1
a líbí se ti i průběh motoru?starší vfr bez vtecu je jiná káva...
měl sem ´96 i ´05,a tu sem hned odpálil,nelíbila se mi charakteristika motoru!

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 14:05 | Nahoru | #2
los fazeros> ty motory se až tak liší? a v čem? ted myslím charakteristiku...

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 14:43 | Nahoru | #3
V-tec zdaleka nejede od spodu jako stará 750 o 800 efi nemluvě.Jestli chceš VFR doporučuju vymazlenej kousek do roku 97.Ušetříš a budeš mít opravdové VFR s rozvodem kolama.V-tec je kýbl kterej ztratil veškerý kouzlo V4 motoru.

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 15:02 | Nahoru | #4
standavfr> Souhlas

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 15:44 | Nahoru | #5
Já mám s V-TECem zatím najetých cca 2000km a hodnotím to spíš jako plus než mínus. Jede jako pila a když otočíš plynem a dostaneš se nad 6tis otáček, tak je to raketa. A po městě s tím můžeš jezdit jako na skůtru... 250ti kilovém
Jestli to má tvůj kámoš, tak se na tom svez a uvidíš. Buď ti to sedne jako mě nebo ne, jako třeba Los_fazeros. A jak tady kluci píšou, ani s VFRkou před V-Tecem rozhodně neuděláš chybu.

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 15:50 | Nahoru | #6
'problem'V-TECu je zapojeni se zbyvajicich dvou ventilu na valci cca v 6ti tis.ot/min.....takovy maly kopanec....v zatacce a na mokru by to mohl byt problem.....

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 15:57 | Nahoru | #7

Bornys>'problem'V-TECu je zapojeni se zbyvajicich dvou ventilu na valci cca v 6ti tis.ot/min.....takovy maly kopanec....v zatacce a na mokru by to mohl byt problem.....



No to je právě všeobecně rozšířený nesmysl... není to kopanec jako u třeba podřazení, zahučí v motoru a krásně plynule zrychlí. Není třeba mít z toho strach a ten požitek při předjíždění, kdy jen otočíš plynem a letíš

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 16:31 | Nahoru | #8
Nejel jsem na ni,mam to zprostredkovane od nekolika na sobe nezavislych lidi a z literatury....proto pisu MOHL by to byt problem.....,ne ze je.....

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 19:41 | Nahoru | #9
ano,ty motory se liší,a to hodně,v podstatě maj společný jen uspořádání válců
vfr do 01 vpodstatě nevybruje,je to průběhem a chováním příjemnej motor
vtec pod 6000 ot kdy je to 2ventil vybruje,nad 6000 kdy je to 8ventil je to celkem v poho...
ale je to cestovní bajk,a já třeba necestuju tak rychle,abych točil nad 6000 ot/min,to už je docela kalup,nejezdim po dálnici..

přepínání vtecu je docela znatelný,kopanec to není,ale třeba když dáváš pěkně zatáčky,trojka kolem těchle otáček je optimální,ale sere se ti to tam...

pro saturnina- hele třeba ti to vyhovuje,to je tvoje věc,ale jel si na 750?víš já porovnávám,obě sem dostal v zatáčce na svody a tak...říkam že to nemá se starym vfr nic společnýho...

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 20:48 | Nahoru | #10

standavfr>V-tec zdaleka nejede od spodu jako stará 750 o 800 efi nemluvě.Jestli chceš VFR doporučuju vymazlenej kousek do roku 97.Ušetříš a budeš mít opravdové VFR s rozvodem kolama.V-tec je kýbl kterej ztratil veškerý kouzlo V4 motoru.



Chtel si napsat dp roku 2001. VFR 800 ma taky rozvody oz. kolama.
Jen u noveho VTEC je to retezem. Obrovska vyhoda je, ze nikdy nemusis nastavovat rozvodovej retez.
Takze s rozvodem kolama jen souhlas.
VTEC je dobry na spotrebu, ta moje je snad prechlastanej alkoholik. lol

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 21:47 | Nahoru | #11
Vím přesně co jsem chtěl napsat.EFI už není to vono.Sice ten dual pěkně brzdí ale to ja asi tak všechno co se mi na něm líbí.Takže trvám na max.97 Jo a jezdím dálky do 5,5

Naposledy editováno 08.05.2008 21:49:37

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 21:53 | Nahoru | #12
los fazeros> Nejel jsem na žádném jiném VFR, takže tohle nesrovnávám. Co se týká otáček a vibrací - 80% cesty jedu do 6tis, takže bez VTECu a žádné vibrace nepociťuju a i na dálnici ve 160km/h se dá jet na 6tku pod 6tis. Zatáčky jezdím cestovně, takže tam mi VTEC taky nevadí. Já myslím že celé je to o tom, jak kdo jezdí. Lidi co na VTEC nadávají jsou téměř výhradně majitelé předchozích ročníků VFR jak to tak sleduju a pociťujou to jako zklamání. Pro mě osobně je VTEC lahůdka a spousta majitelů když si zvykne to oceňuje

Ale je to samo můj názor, nikomu ho nevnucuju Je potřeba se povozit nejlépe na obou. Mě se na starších VFR nelíbí vzhled, hlavně ta podsedlovka . Ale na svou VFR se nemůžu vynadívat

Honda VFR 800 V-tec

8.5.2008 v 21:57 | Nahoru | #13


Naposledy editováno 08.05.2008 22:00:07

Honda VFR 800 V-tec

9.5.2008 v 08:15 | Nahoru | #14
Saturnin> vystihnul si to uplně přesne! ti co jezdili na starších a šli do vtecu pocitují zklamání,protože to co je u vfr drželo,tady postrádaj! a právě proto sem se ptal jestli můžeš srovnávat abys věděl o čem mluvim!tobě ten motor přijde bez vybrací,yhovuje ti ,já ti to nemam za zlé,ale uvádim tady,že kdo přesedne,bude z 80% zklamanej,protože 750 je motoricky nejlepší moto co jsem jel...nemyslim výkonovou špičku nebo tak,ale průběh,charisma,měl sem ´96 98koní a jela víc než ´05 110koní,a víc než ´05fazer se 143 koněma.dole je odkaz na video,sem natáčel z nádrže,jezdil sem tam se všema svejma moto,a na vfr 750 sem tam byl nejrychlejší,ten motor má super pružnost!!!!

jo a pro uopřesnění,nesrovnávam to tady se supersportama,ale mezi cesťáky...tzna universálnost...je na sport i vověšená 3 kuframa...


Naposledy editováno 12.05.2008 07:34:00

Honda VFR 800 V-tec

9.5.2008 v 11:44 | Nahoru | #15
los fazeros: to jsem rad, ze nejsem sam, komu se zda, ze fazer s psanymi 143k jich ma tak polovinu

Honda VFR 800 V-tec

9.5.2008 v 14:35 | Nahoru | #16

Fufi>VTEC je dobry na spotrebu, ta moje je snad prechlastanej alkoholik. lol



Jo, to souhlasim, ta moje taky zere jako krava. Zajimave je, ze to zere stejne at uz jezdim v nizkych nebo i vysokych otackach. Ale nestezuju si, pro me to je jak mala raketa. Co se mi treba dost libi, je ze se to nestavi na zadni - i kdyz se rozjizdim na plnej kotel tak to drzi jako das. VFR 800 FI '98 je numero uno :)

Honda VFR 800 V-tec

9.5.2008 v 20:12 | Nahoru | #17
Jo, to je vyhoda delsi a tezke motorky. Kdyz obcas vidim, jak nektere supersporty na sprintu koukaj prednim kolem do nebe... a ve vysledku maj samozrejme jeste o to horsi cas.

Honda VFR 800 V-tec

9.5.2008 v 21:35 | Nahoru | #18
Můžu ti doporučit uživatele ,, scalla ,, Tak tenhle frajer a VFRko to je jedna bytost a jedna duše. Nebudeš litovat

Honda VFR 800 V-tec

8.6.2008 v 23:08 | Nahoru | #19
hele mam VFRko 00 a zkousel jsem i tu s Vtecem a musim rict, ze jsem byl hotovej z toho jak vypada a vazne jsem uvazoval, ze prodam sveho mazla, ale kdyz jedes s nekym a chces jet takovou klidnejsi jizdu kolem tech 6 tis. a ona ti trochu pocukava jak se spinaji dva ventyli a zase vypinaji, tak ten spolujezdec nebo spolujezdkyne si o tvych kvalitach asi bude myslet svoje! No a to byl duvod, proc jsem zustal u sveho mazlika! No a jeste jeden takovy poznatek, podivej se kolik se prodava Vtec a kolik tech starsich?!?!? Je to zajimave, ale tech Vtec je tam nejak mooooc!

Honda VFR 800 V-tec

8.6.2008 v 23:24 | Nahoru | #20
RC46 z let 98-99 maji obecne vetsi spotrebu, az model 2000 uz ma premapovanou ridici jednotku a bere min
osobne jsem na jine VFR nejel, ale rad bych si vyzkousel RC36II

Honda VFR 800 V-tec

9.6.2008 v 07:03 | Nahoru | #21
No to ja mam na VFR odlitanych 6 sezon, az na Vtec jsem lital na kazde VFR co byla z ty motorky proste maji svoje kouzlo a hodne do sebe. TEd mam r.c.24 a sam nechapu na to ze to je 20 roku stara babicka jak ma super motor. A lidi co na ni jeli nechapali co se deje a ptali se me co to je za motor, ze to je balada a taha to jak cert snad od volnobehu. Ja se jenom pokazde zasmeju a reknu VFR

Honda VFR 800 V-tec

9.6.2008 v 08:23 | Nahoru | #22
jarous350: Moje FZS 1000 má na zadním kole 96kW,takže půlku ne,ale oproti výrobci,který udává výkon na motoru je to míň.

Honda VFR 800 V-tec

9.6.2008 v 10:55 | Nahoru | #23
s VTECem mám najeto cca 5tis km, je pravda že VTEC občas trošku škubne, ale není to nic strašného, mě se zapojuje v 7tis, vibrace nepocituju, pokud nezapomenu řadit a nespadne to někam k 2-3tis ot... dá se s tím jezdit okolo 5ti litrů pohoda, když se za to tahá tak kolem 7mi což ještě ujde... vzhled je parádní, akorát místa pod sedlem je extrémě málo. Pokud si to člověk pořizuje spíše jako cestovní mašinu tak je to dobrá volba, do septnutí VTECu se dá jet 160km/h což je pohodlná cestovní rychlost na dálnice a když si chce člověk zablbnout tak to stačí držet v rozmezí 7-11tis ot a užije si taky dost srandy... na starším VFR jsem nejel, ale souhlasím že rozvod kolama by byl lepší a kdyby se ten VTEC vyladil tak by to též bylo lepší, ale dá se na to zvyknout

Honda VFR 800 V-tec

10.6.2008 v 08:44 | Nahoru | #24
Zdravím pánové, taky mám na VFR něco odježděno (2xRC36II,3xRC46I a 2XRC46II VTEC)a musím potvrdit vaše zklamání. 750ky byly nejlepší, jak svým vzhledem, tak charakterem motoru. Byly hrubší a s propustnějším filtrem, Scorpionem a Dynokitem byly o dost vzteklejší a rychlejší něž všechny následující 800ky (a to měly také spoustu doplňků). Pokud chce někdo novější bike, tak ideální kompromis je rám, podvozek a vzhled VTECu a motor 800Fi . Myslíte, že by to šlo? Jediné, co je opravdu lepší na 800Fi a VTECu, jsou brzdy a pak podvozek na VTECu.

Honda VFR 800 V-tec

11.6.2008 v 07:48 | Nahoru | #25
Rozzi pekne shrnute, to ja se ted po rc24, chystam na 800fi, tak jsem na ni zvedavej, sice jsem na ni uz jel ,ale pokud clovek s ni neni szitej,tak se docela slozite posuzuje jaka opravdu je,ale i ta jizda mi stacila aby me to nedtchlo
A kdyz uz jednou sedlam VFR ,tam me ani nenapada prestoupit na neco jineho. Ale to VFRari asi chapou

Honda VFR 800 V-tec

16.6.2008 v 20:01 | Nahoru | #26
je to jen na zvyku, já jel na vtecu a je to poznat že tam něco sepne. mám rv 98 žere to kolem 6litrů půl město půl delší trasa. jen mě sere když se rozjíždíš tak trocha brní cuká vibruje motor musí se držet spojka tak do 2500 -3000 otáček aby se vklidu rozjel. to řadové vysavače se ti rozjedou už na 500otáček pomalu bez přidání plynu. jinak zvuk u mého VFR 800 super, ladák mivv a jsem spokojen. maximálka 275kmh dle GPS. po druhé jsem to už nzkoušel je to na mě moc. stačí mi 210 chvilku. jinak jezdím dálnice cca 160kmh akorát.

Honda VFR 800 V-tec

18.6.2008 v 06:13 | Nahoru | #27
Nebude někdo Vtec prodávat??

Honda VFR 800 V-tec

18.6.2008 v 09:56 | Nahoru | #28
No na to že loni jich bylo málo tak teď je jich mraky na prodej.

Naposledy editováno 18.06.2008 09:56:43

Honda VFR 800 V-tec

18.6.2008 v 12:26 | Nahoru | #29
jj loni ani pres zimu jsi o V-TECa nezavadil, ted je vyber mnohem vetsi

Honda VFR 800 V-tec

19.6.2008 v 10:21 | Nahoru | #30
jj, minulej rok sem vybíral já a moc toho nebylo... ale nakonec sem přeci jen našel
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist