Jestli to má tvůj kámoš, tak se na tom svez a uvidíš. Buď ti to sedne jako mě nebo ne, jako třeba Los_fazeros. A jak tady kluci píšou, ani s VFRkou před V-Tecem rozhodně neuděláš chybu.
Bornys>'problem'V-TECu je zapojeni se zbyvajicich dvou ventilu na valci cca v 6ti tis.ot/min.....takovy maly kopanec....v zatacce a na mokru by to mohl byt problem.....
No to je právě všeobecně rozšířený nesmysl... není to kopanec jako u třeba podřazení, zahučí v motoru a krásně plynule zrychlí. Není třeba mít z toho strach a ten požitek při předjíždění, kdy jen otočíš plynem a letíš
vfr do 01 vpodstatě nevybruje,je to průběhem a chováním příjemnej motor
vtec pod 6000 ot kdy je to 2ventil vybruje,nad 6000 kdy je to 8ventil je to celkem v poho...
ale je to cestovní bajk,a já třeba necestuju tak rychle,abych točil nad 6000 ot/min,to už je docela kalup,nejezdim po dálnici..
přepínání vtecu je docela znatelný,kopanec to není,ale třeba když dáváš pěkně zatáčky,trojka kolem těchle otáček je optimální,ale sere se ti to tam...
pro saturnina- hele třeba ti to vyhovuje,to je tvoje věc,ale jel si na 750?víš já porovnávám,obě sem dostal v zatáčce na svody a tak...říkam že to nemá se starym vfr nic společnýho...
standavfr>V-tec zdaleka nejede od spodu jako stará 750 o 800 efi nemluvě.Jestli chceš VFR doporučuju vymazlenej kousek do roku 97.Ušetříš a budeš mít opravdové VFR s rozvodem kolama.V-tec je kýbl kterej ztratil veškerý kouzlo V4 motoru.
Chtel si napsat dp roku 2001. VFR 800 ma taky rozvody oz. kolama.
Jen u noveho VTEC je to retezem. Obrovska vyhoda je, ze nikdy nemusis nastavovat rozvodovej retez.
Takze s rozvodem kolama jen souhlas.
VTEC je dobry na spotrebu, ta moje je snad prechlastanej alkoholik. lol
Ale je to samo můj názor, nikomu ho nevnucuju Je potřeba se povozit nejlépe na obou. Mě se na starších VFR nelíbí vzhled, hlavně ta podsedlovka . Ale na svou VFR se nemůžu vynadívat
jo a pro uopřesnění,nesrovnávam to tady se supersportama,ale mezi cesťáky...tzna universálnost...je na sport i vověšená 3 kuframa...
Naposledy editováno 12.05.2008 07:34:00
Fufi>VTEC je dobry na spotrebu, ta moje je snad prechlastanej alkoholik. lol
Jo, to souhlasim, ta moje taky zere jako krava. Zajimave je, ze to zere stejne at uz jezdim v nizkych nebo i vysokych otackach. Ale nestezuju si, pro me to je jak mala raketa. Co se mi treba dost libi, je ze se to nestavi na zadni - i kdyz se rozjizdim na plnej kotel tak to drzi jako das. VFR 800 FI '98 je numero uno :)
A kdyz uz jednou sedlam VFR ,tam me ani nenapada prestoupit na neco jineho. Ale to VFRari asi chapou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |