http://www.motorkari...uzivatel/?muid=17574
viem, že to nie je žiadne žihadlo, ale to nebude žiadny 4T 125, aj keď niektoré sa tak tvária. XR je pomerne veľká, nahodili sme nové mitasy, jazdí na ňom asi pol roka, v meste mám za ním problém stíhať. Krásne drží v zákrutách, dá sa slušne klopiť. keď ideme na dlhšiu jazdu, v pohode drží dlhodobo 100.
Na tie 2 roky je to myslím dobrá voľba za rozumný peniaz.
CBR 125 http://honda.katalo...ykl/honda-cbr-125-r/
YZF 125 http://yamaha.katal...a-yzf-r12-282008-29/
Rieju RS2 125 http://rieju.katalo...ocykl/rieju-rs2-125/
Megelli 125r http://www.superbik...ocykly-megelli-do-cr
Sachs XTC 125
http://sachs.katalog...ocykl/sachs-xtc-125/
Kymco Quannon http://kymco.katalo...ocykl/kymco-quannon/
Hyosung GT 125 R TTC http://hyosung.kata...yosung-gt-125-r-ttc/
Hyosung GT 125 R Supersport http://hyosung.kata...gt-125-r-supersport/
Daelim Roadwin 125 R http://daelim.katal...aelim-roadwin-125-r/
Edti: u Megelli 125r mě zaujali ty kitovací (150 nebo 180ccm) sady se kterýma se neporuší záruka
Naposledy editováno 13.06.2008 23:05:55
TOURATECH>Já bych do čtyřtaktu nikdy nešel,ale to je věc názoru a každý je na tom jinak Jo a ještě bych chtěl vidět tvůj přestup s cbr na horneta Promin,ale musím se tomu vždycky zasmát,nejlepší byl týpek co jawy 90,chtěl jít na kx250,yz 2502t,apod. lol
a proc by nemoh z CBR na Horneta?? ja jsem vlezl ze simala na ER-5, coz je vlastne kdyz to tak vemu stejne velky skok.. a bez problemu..
Bitchik>lidi potřebuju pomoc poradit pls rozhoduje se a nevim jak jeslti mám jit do CBR bo NSR poradte pls...
po miliontý:
CBR: vzhledove mensi- 4T, lepsi zvuk,menší rychlost, vetsi spolehlivost, nizke naklady na udrzbu a nizka spotreba
NSR: vzhledove dospela motorka - 2T, sekačkozvuk, větší rychlost, menší spolehlivost, větší náklady na udrzbu a vetsi spotreba
Naposledy editováno 31.08.2008 16:19:50