Číkus>Bago> máš mít plat jako člověk
teď vážně: když se budeš o 2T starat tak jen tak z ničeho nic nezadřeš
jenže mi pověz, kolik 16ti letejch mlaďasů ten motor poctivě ohřejvá a netočí, kolik z nich tam leje plnou syntetiku, kolik z nich to nedrtí ve vedrech těsně pod omezovačem?
a když si pak od takovýhleho koupíš jetinu tak máš zaděláno na problém...
1 reakcí na tento příspěvek Honda cbr 125
venca.vk>No na cbr 125 teda moc chvaly neslysim, sam si ji chci koupit taky kvuli spotrebe a z kopce to nejakejch 130 da, coz je akorat, upraveny sem videl i pres 150. Ale k veci, vy se tady snazite srovnavat napr. aprilii rs 125 co jede i 190, ALE, kdyz se vytaci tak prej sezere i 12 litru, je to dvoutakt, takze to ma zvuk sekacky, , pravda je ze vypada "dospelejc" nez cbr, je sirsi a tak, ale kdyz nastartuju motorku co vypada jak 6ti kule a ma to zvuk jak sekacka na travu, tak :o . CBR je uzka, to je pravda, pro nekoho nevyhoda, pro nekoho vyhoda, ale podle me neni na miste srovnavat otevrenej dvoutakt kterymu se dava kazdej rok novej pist(kdyz se to vytaci) se 4taktem kterej sice jede min ale ten pozitek z jizdy je urcite jinej, nez kdyz mi pod prdeli bzuci vosa.
Venco, Venco...kam na ty moudra chodíš? Zvuk jak sekačka na trávu??? Ty jsi znalec...95% sekaček na trávu je čtyřtaktních a má objem kolem 160 ccm, takže je to CBR jak vyšité, akorát otáčky sekačky jsou nízké lol
Spotřeba 12 l u dvacky je už hodně velký extrém, který se běžně nevidí. Sám mám dvoutaktní dvouválec 350 ccm s výkonem 75 koní a jezdím tak kolem 8-10l, můžu tě ujistit, že po kompletní generálce motoru (přede mnou moto měnila dost majitele a servis neměla žádný) jezdím již šestým rokem bez jakýchkoli problémů. Jen je třeba kupovat velmi dobrý olej!
Požitej z jízdy na lenivém čtyřtaktu bude určitě jinej - prostě žádnej lol Takže kupujte dvoutakty!
Bago>Číkus>Bago> máš mít plat jako člověk
teď vážně: když se budeš o 2T starat tak jen tak z ničeho nic nezadřeš
jenže mi pověz, kolik 16ti letejch mlaďasů ten motor poctivě ohřejvá a netočí, kolik z nich tam leje plnou syntetiku, kolik z nich to nedrtí ve vedrech těsně pod omezovačem?
a když si pak od takovýhleho koupíš jetinu tak máš zaděláno na problém...
Bago přestaň psát kraviny!!! Paradoxně 2T není třeba tak poctivě zahřívat jak 4T, protože olej je buď přímo v benzínu nebo se vstřikuje, tudíž se dostává na mazaná místa ihned. Plná syntetika je jasná, bez ní to nejde.
Drtit před omezovačem, dělám to běžně, furt maximum kolem 11tis ot/min (původně je omezovač 9tis), vedro nevedro, prostě valím to na max. Důležité je snad chlazení, ne? Takže když se budeš mrskat 80 km/h za náklaďákem, tak prostě neuchladíš (moto nemá ventilátor na chladiči).
A rozhodně je horší koupit 4T před generálkou než 2T
NickSlaughter>venca.vk>No na cbr 125 teda moc chvaly neslysim, sam si ji chci koupit taky kvuli spotrebe a z kopce to nejakejch 130 da, coz je akorat, upraveny sem videl i pres 150. Ale k veci, vy se tady snazite srovnavat napr. aprilii rs 125 co jede i 190, ALE, kdyz se vytaci tak prej sezere i 12 litru, je to dvoutakt, takze to ma zvuk sekacky, , pravda je ze vypada "dospelejc" nez cbr, je sirsi a tak, ale kdyz nastartuju motorku co vypada jak 6ti kule a ma to zvuk jak sekacka na travu, tak :o . CBR je uzka, to je pravda, pro nekoho nevyhoda, pro nekoho vyhoda, ale podle me neni na miste srovnavat otevrenej dvoutakt kterymu se dava kazdej rok novej pist(kdyz se to vytaci) se 4taktem kterej sice jede min ale ten pozitek z jizdy je urcite jinej, nez kdyz mi pod prdeli bzuci vosa.
Venco, Venco...kam na ty moudra chodíš? Zvuk jak sekačka na trávu??? Ty jsi znalec...95% sekaček na trávu je čtyřtaktních a má objem kolem 160 ccm, takže je to CBR jak vyšité, akorát otáčky sekačky jsou nízké lol
Spotřeba 12 l u dvacky je už hodně velký extrém, který se běžně nevidí. Sám mám dvoutaktní dvouválec 350 ccm s výkonem 75 koní a jezdím tak kolem 8-10l, můžu tě ujistit, že po kompletní generálce motoru (přede mnou moto měnila dost majitele a servis neměla žádný) jezdím již šestým rokem bez jakýchkoli problémů. Jen je třeba kupovat velmi dobrý olej!
Požitej z jízdy na lenivém čtyřtaktu bude určitě jinej - prostě žádnej lol Takže kupujte dvoutakty!
No tak ja slysel jakej zvuk ma cagiva mito - otevrena a vedle ni stala cbr a to bylo uplne neco jinyho, mito pripomina simsona, aprii sem neslysel, ale verim tomu ze to bude stejny, kazdej vi ze vysokootackovy nizkoobjemovy dvoutakty jsou strasne poruchovi, ja osobne neznam nikoho kdo by zadrel motorku ctyrtakta, za to dvoutakta sem zadrel uz i ja a to sem nejel ve vysokejch otackach, jako kdyz ma nekdo prachy a je hluchej, ma kazdou sezonu na novej pist a buh vi co, tak at si dvoutakta koupi, ale ja bych do toho nesel
venca.vk>NickSlaughter>venca.vk>No na cbr 125 teda moc chvaly neslysim, sam si ji chci koupit taky kvuli spotrebe a z kopce to nejakejch 130 da, coz je akorat, upraveny sem videl i pres 150. Ale k veci, vy se tady snazite srovnavat napr. aprilii rs 125 co jede i 190, ALE, kdyz se vytaci tak prej sezere i 12 litru, je to dvoutakt, takze to ma zvuk sekacky, , pravda je ze vypada "dospelejc" nez cbr, je sirsi a tak, ale kdyz nastartuju motorku co vypada jak 6ti kule a ma to zvuk jak sekacka na travu, tak :o . CBR je uzka, to je pravda, pro nekoho nevyhoda, pro nekoho vyhoda, ale podle me neni na miste srovnavat otevrenej dvoutakt kterymu se dava kazdej rok novej pist(kdyz se to vytaci) se 4taktem kterej sice jede min ale ten pozitek z jizdy je urcite jinej, nez kdyz mi pod prdeli bzuci vosa.
Venco, Venco...kam na ty moudra chodíš? Zvuk jak sekačka na trávu??? Ty jsi znalec...95% sekaček na trávu je čtyřtaktních a má objem kolem 160 ccm, takže je to CBR jak vyšité, akorát otáčky sekačky jsou nízké lol
Spotřeba 12 l u dvacky je už hodně velký extrém, který se běžně nevidí. Sám mám dvoutaktní dvouválec 350 ccm s výkonem 75 koní a jezdím tak kolem 8-10l, můžu tě ujistit, že po kompletní generálce motoru (přede mnou moto měnila dost majitele a servis neměla žádný) jezdím již šestým rokem bez jakýchkoli problémů. Jen je třeba kupovat velmi dobrý olej!
Požitej z jízdy na lenivém čtyřtaktu bude určitě jinej - prostě žádnej lol Takže kupujte dvoutakty!
No tak ja slysel jakej zvuk ma cagiva mito - otevrena a vedle ni stala cbr a to bylo uplne neco jinyho, mito pripomina simsona, aprii sem neslysel, ale verim tomu ze to bude stejny, kazdej vi ze vysokootackovy nizkoobjemovy dvoutakty jsou strasne poruchovi, ja osobne neznam nikoho kdo by zadrel motorku ctyrtakta, za to dvoutakta sem zadrel uz i ja a to sem nejel ve vysokejch otackach, jako kdyz ma nekdo prachy a je hluchej, ma kazdou sezonu na novej pist a buh vi co, tak at si dvoutakta koupi, ale ja bych do toho nesel
Co si zadřel a jaký olej si používal? popř. jaký byl mísící poměr?
Baldy>Chce risct ze 2T je proste prachove narocnej narozdil od 4T proto chci taky CBR nezre a nemusis se o nej tolik starat-....
Tak pozor!!! Starat se musíš o každou motorku, ať je to 2T nebo 4T. Spotřeba bude vyší u 2T + musíš kupovat olej.
CBR bude spíše "užitková" motorka, než motorka na ježdění a radost. A na 2T se také naučíš lépe jezdit
Baldy>NickSlaughter>
Jak jako myslis uzitkova???tak ze CBR neni na jezdeni...a nepsal jsem ze se o 4T nemusis starat jenom jsem psal ze nemusis tolik jak o T a neleze to do prachu ....a to na 2T se naucis lepe jezdit to jsi odvodil jak??
"užitková" myslím, na ježdění do práce, nákupy, občas někam. Ale rozhodně se nesvezeš, že z toho budeš mít radost nebo si to bůhvíjak užiješ.
Že se naučíš na 2T jezdit lépe jsem neodvodil, je to praxe. Měl jsem Mito s kitem Polini, výkon okolo 30 koní, motorka jela skoro dvěstě. Už tenkrát jsem brousil stupačky v takové rychlosti, kterou CBR nepojede ani rovně.
Prostě na Mitu si musel dávat pozor, ta motorka skutečně jela, mohla tě potrestat za každou chybku, ale CBR je rádo, že se vůbec tak nějak rozjede
A to se vůbec nechci zmiňovat o mizerném designu CBR!
NickSlaughter>Baldy>Chce risct ze 2T je proste prachove narocnej narozdil od 4T proto chci taky CBR nezre a nemusis se o nej tolik starat-....
Tak pozor!!! Starat se musíš o každou motorku, ať je to 2T nebo 4T. Spotřeba bude vyší u 2T + musíš kupovat olej.
CBR bude spíše "užitková" motorka, než motorka na ježdění a radost. A na 2T se také naučíš lépe jezdit
tak tohle me docela rozesmalo: na dvoutaktu se naucis lepe jezdit lol , proste ja bych to shrnul takhle: dvoutakt je poruvejsi nez ctyrtakt, zere 3x vic nez 4takt, ma hroznej zvuk, musi se kupovat olej, atd atd., ctyrtakt 125 ma jedinou nevyhodu, ze je linej, nic vic, nic min
NickSlaughter>Baldy>NickSlaughter>
Jak jako myslis uzitkova???tak ze CBR neni na jezdeni...a nepsal jsem ze se o 4T nemusis starat jenom jsem psal ze nemusis tolik jak o T a neleze to do prachu ....a to na 2T se naucis lepe jezdit to jsi odvodil jak??
"užitková" myslím, na ježdění do práce, nákupy, občas někam. Ale rozhodně se nesvezeš, že z toho budeš mít radost nebo si to bůhvíjak užiješ.
Že se naučíš na 2T jezdit lépe jsem neodvodil, je to praxe. Měl jsem Mito s kitem Polini, výkon okolo 30 koní, motorka jela skoro dvěstě. Už tenkrát jsem brousil stupačky v takové rychlosti, kterou CBR nepojede ani rovně.
Prostě na Mitu si musel dávat pozor, ta motorka skutečně jela, mohla tě potrestat za každou chybku, ale CBR je rádo, že se vůbec tak nějak rozjede A to se vůbec nechci zmiňovat o mizerném designu CBR!
No tak 100x radsi design hondy cbr nez mita, kdo proboha vymejslel to zadni svetlo . A ja sam neznam nikoho kdo by na tehle mitech a podobne jezdil normalne vic jak 140-160, protoze nez se to rozjede na dveste tak je zatacka, a ze jede cbr na rovine jenom 120, nekomu to treba staci, kazdej se nechce hned rozsekat o strom, posadit 16ti letyho kluka na motorku co jede 200? na okruh mozna, ale ne na nase silnice. Ja sem proste pro cbr, nebo jinej podobnej 4takt, ale rozhodne ne mito, kdyz uz 2T tak jedine tu aprilii rs, ale sam bych do toho nesel kvuli tej spotrebe a tak.
venca.vk>NickSlaughter>Baldy>NickSlaughter>
Jak jako myslis uzitkova???tak ze CBR neni na jezdeni...a nepsal jsem ze se o 4T nemusis starat jenom jsem psal ze nemusis tolik jak o T a neleze to do prachu ....a to na 2T se naucis lepe jezdit to jsi odvodil jak??
"užitková" myslím, na ježdění do práce, nákupy, občas někam. Ale rozhodně se nesvezeš, že z toho budeš mít radost nebo si to bůhvíjak užiješ.
Že se naučíš na 2T jezdit lépe jsem neodvodil, je to praxe. Měl jsem Mito s kitem Polini, výkon okolo 30 koní, motorka jela skoro dvěstě. Už tenkrát jsem brousil stupačky v takové rychlosti, kterou CBR nepojede ani rovně.
Prostě na Mitu si musel dávat pozor, ta motorka skutečně jela, mohla tě potrestat za každou chybku, ale CBR je rádo, že se vůbec tak nějak rozjede A to se vůbec nechci zmiňovat o mizerném designu CBR!
No tak 100x radsi design hondy cbr nez mita, kdo proboha vymejslel to zadni svetlo . A ja sam neznam nikoho kdo by na tehle mitech a podobne jezdil normalne vic jak 140-160, protoze nez se to rozjede na dveste tak je zatacka, a ze jede cbr na rovine jenom 120, nekomu to treba staci, kazdej se nechce hned rozsekat o strom, posadit 16ti letyho kluka na motorku co jede 200? na okruh mozna, ale ne na nase silnice. Ja sem proste pro cbr, nebo jinej podobnej 4takt, ale rozhodne ne mito, kdyz uz 2T tak jedine tu aprilii rs, ale sam bych do toho nesel kvuli tej spotrebe a tak.
No to je gól....ten design mita je nepřekonatelnej...vychází z Ducati 916 (první kousky 1994) a je to pecka...pro mě jedna z nejhezčích motocyklů ta Ducna...a ten zadek je k sežrání
Srovnávat to s Hondou je minimálně na přesdržku.
A jels na tom někdy ty chytráku? Že se nerozjede??? Blbost!!! 130 tam je hned oproti cebru, která při tý rychlostzi vzdechá :o
Naposledy editováno 12.06.2008 15:40:07