Téma: Něco málo teče
8.4.2024 v 18:29
Ahoj, už zase se ozývám s dalším problémem, o kterém jste určitě už slyšeli (aspoň doufám).
Po dnešní projížďce (100 km) jsem si všiml na kalhotech trošku kapiček na kalhotech viz foto.
Zkusil jsem kouknout, co by to mohlo být a nevím, přikládám 2 fotky, co by možná ta s tou hadicí, asi ne, ale ta druhá možná, je to okolo trošku mokrý. Olej nebo benzín nevím, záleží na tom problému, ale skoro bych řekl, že olej.
A jestli víte, co to je, nějaká snadná oprava? Není to nic vážného, vidíte, že kapek je to pár, ale radši dřív než pozdě.
Po dnešní projížďce (100 km) jsem si všiml na kalhotech trošku kapiček na kalhotech viz foto.
Zkusil jsem kouknout, co by to mohlo být a nevím, přikládám 2 fotky, co by možná ta s tou hadicí, asi ne, ale ta druhá možná, je to okolo trošku mokrý. Olej nebo benzín nevím, záleží na tom problému, ale skoro bych řekl, že olej.
A jestli víte, co to je, nějaká snadná oprava? Není to nic vážného, vidíte, že kapek je to pár, ale radši dřív než pozdě.
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
Ta hadice je kabel ke svíčce.
To stříbrný nahoře je víko ventilů. Podle fotky (na mobilu) to nevypadá, že by tam prolínal olej. Pokud ano, odvez to do servisu - a pokud možno do jiného, než to bylo naposledy když byl někdo pod tím víkem
To stříbrný nahoře je víko ventilů. Podle fotky (na mobilu) to nevypadá, že by tam prolínal olej. Pokud ano, odvez to do servisu - a pokud možno do jiného, než to bylo naposledy když byl někdo pod tím víkem
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
Čau, vyzerá to na ľavú stranu motorky. Tak siahni rukou dole pod nádrž a tam nahmatáš hadice a palivový ventil. Ešte tam môžeš mať veko palivomeru. Tak to všetko ošahaj a potom si oňuchaj prsty či ti nesmrdia od benzínu. Môže ti tam niečo tiecť, poškodené tesnenie , hadička a uniká ti benzín. Ten potom tečie na motor rozpúšťa starý usadený olej a ten ti potom strieka za jazdy na rifle. Keď ti ten benzín nedajbože natečie do štartéru alebo k sviečke a fajke prípadne do kabeláže tak ti motorka buchne pod zadkom. Mne tak tieklo tesnenie pod snímačom rezervy.
krokoš> hele, kohout to určitě nebude, trubky též ne, to vede jinde, a jako benzín to nesmrdí ani trošku, skoro bych řekl, že to bude olej, ale teď mě zajímá, jak se olej dostává až tak vysoko. Jsem myslel, že vždycky zůstává dole u převodovky. Anyways, až to zchladne, checknu olej a dám update, jestli zmiznul nějakej (ale těch kapech je fakt pár, takže si myslím, že spíš ne.
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
bych si tipnul vidlicu
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
GS žere olej jako zjednaný. To že trochu chybí je tím, že vyletěl výfukem. Pravidelně dolívej ale nepřelívej maximum na měrce.
To na botě / na kalhotech tipuju na levou vidlici.
To ventilový viko je sice zprasený, ale že by tam prskal olej se mi moc nezdá.
EDIT: jestli je vidle suchá, když jí propružíš a myslíš, že je to z pod ventilovýho vika, tak ho nech přetěsnit. Rovnou si při tom nech zkontrolovat vršek (ventily a všechno co tam na tebe vykoukne)
Naposledy editováno 08.04.2024 20:01:46
To na botě / na kalhotech tipuju na levou vidlici.
To ventilový viko je sice zprasený, ale že by tam prskal olej se mi moc nezdá.
EDIT: jestli je vidle suchá, když jí propružíš a myslíš, že je to z pod ventilovýho vika, tak ho nech přetěsnit. Rovnou si při tom nech zkontrolovat vršek (ventily a všechno co tam na tebe vykoukne)
Naposledy editováno 08.04.2024 20:01:46
Kup si nové těsnění pod víko ventilů. Sundej nádrž a vyměň si ho sám.
1. Je to snadné. Při sundávání nádrže ji nadzvedneš, šroubovákem zavřeš servisní kohout na ní a stáhneš z něj hadičky. Zbytek je sranda.
2. Se starou motorkou se do servisu nejezdí. Zaprvé bys tam časem nechal víc peněz, než je cena motorky (20.000Kč?), zadruhé v garážových servisech často pracují tupí niemandi, co tomu rozumí ještě méně než ty a zkurví na co sáhnou.
1. Je to snadné. Při sundávání nádrže ji nadzvedneš, šroubovákem zavřeš servisní kohout na ní a stáhneš z něj hadičky. Zbytek je sranda.
2. Se starou motorkou se do servisu nejezdí. Zaprvé bys tam časem nechal víc peněz, než je cena motorky (20.000Kč?), zadruhé v garážových servisech často pracují tupí niemandi, co tomu rozumí ještě méně než ty a zkurví na co sáhnou.
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
Já měl Suzuki v Suzuki a z kůže mě nestáhli. Cenu už nevím, za ty roky je to stejně všechno jinak, ale pamatuju si, že mi dali tenkrát slevu "na stáři" stroje. Zkontrolovali mi vačky, ventilové vůle, měnili mi určitě nějakou tu podložku, protože všechny nebyly v toleranci a rozhýbali jedno nemocný zdvihátko. Celkem jsem pak měl jistotu, že pod deklem, který mi dali na nový těsnění je všechno jakž takž v cajku.
Jinak těsnění samotný vyměníš sám, na tom nic není - jak píše Deadman výše.
Všechno si foť, ať víš jak co bylo pod nádrží zapojený.
Naposledy editováno 08.04.2024 22:02:54
Jinak těsnění samotný vyměníš sám, na tom nic není - jak píše Deadman výše.
Všechno si foť, ať víš jak co bylo pod nádrží zapojený.
Naposledy editováno 08.04.2024 22:02:54
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
Vsadil bych boty, ze to neni z motoru. Pretesni ty vidle. Jsou to klasicky vidle, ze kterych to tece jen pod tlakem na nejakem drncaku (strikne to smerem nahoru). A ty rifle vypadaji presne takto, kdyz je gufero mrtvy.. z vlastni zkusenosti..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco málo teče
DrDNA01> a je to problém? Jakože teď jsem toho s tou motorkou řešil fakt hodně, tak mě zajímá, jestli se to může nějak zhoršovat nebo to prostě bude jen cákat pomalu občas
Dejwidos píše: DrDNA01> a je to problém? Jakože teď jsem toho s tou motorkou řešil fakt hodně, tak mě zajímá, jestli se to může nějak zhoršovat nebo to prostě bude jen cákat pomalu občas
Jo no. Muze Ti to na nejakym vymolu vycaknout olej na brzdu.
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
jak to dopadlo?
emánek27> no čekám na moje boty vidle sucha i přes jízdu v klidu. Zítra mám v plánu moto úplně umýt a v sobotu projet. Když to bude furt dělat v nějakém nemalém množství, tak vyměním těsnění.
Každopádně jak bylo hnusně, tak jsem na to neměl chuť a přes školu ani čas.
Každopádně jak bylo hnusně, tak jsem na to neměl chuť a přes školu ani čas.
Zdravím pánové
Připomíná mě to můj problém u kterého jsem snad dnes už přišel na příčinu. Taktéž začal zničeno nic a vykazuje stejné fleky oleje na botě. Po výměně gufera tyčky ovládání spojky a gumového ókroužku čidla neutrálu ze kterého se zdálo vzhledem k dlouholetému znečištění, že to je, se po důkladné očistě olej opět na botě vyskytl.
Dnes po 50km bylo zřetelné i po rozborce že jediný olej sáknoucí je pod víkem generátoru. Zde mam objednáno https://partsdepot.cz/
Zde je video co čekat při rozdělávání
Ted bych trošku mou zkušenost otočil v otázku na jaký moment dotáhnout opětovně šrouby víka generátoru. Ve videu sem o tom zmínku nenašel a v dílenské příručce je to chaotické (srovnáno s příručkou sv650).
Snad můj problém někomu ušetří čas a nervy. Děkuji za odpověď
Připomíná mě to můj problém u kterého jsem snad dnes už přišel na příčinu. Taktéž začal zničeno nic a vykazuje stejné fleky oleje na botě. Po výměně gufera tyčky ovládání spojky a gumového ókroužku čidla neutrálu ze kterého se zdálo vzhledem k dlouholetému znečištění, že to je, se po důkladné očistě olej opět na botě vyskytl.
Dnes po 50km bylo zřetelné i po rozborce že jediný olej sáknoucí je pod víkem generátoru. Zde mam objednáno https://partsdepot.cz/
Zde je video co čekat při rozdělávání
Ted bych trošku mou zkušenost otočil v otázku na jaký moment dotáhnout opětovně šrouby víka generátoru. Ve videu sem o tom zmínku nenašel a v dílenské příručce je to chaotické (srovnáno s příručkou sv650).
Snad můj problém někomu ušetří čas a nervy. Děkuji za odpověď
1 reakcí na tento příspěvek Něco málo teče
Utahovací momenty jsou v servisním manuálu. Pro šrouby M6 je to obecně 10Nm, pokud to není nějaký pevnostní nebo se speciální funkcí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco málo teče
Deadman>
Děkuji v manuálu GS500 sem teď už hodinu listoval a jsem bud slepý nebo nato nekladou důraz.
Nic méně s novým těsněním bych to chtěl mít jak má. Došel jsem k závěru že dám těch 10Nm co jsi mě psal
jelikož v manuálu SV650 mají toto víko stažené stejným momentem.
Dík za pomoc
Děkuji v manuálu GS500 sem teď už hodinu listoval a jsem bud slepý nebo nato nekladou důraz.
Nic méně s novým těsněním bych to chtěl mít jak má. Došel jsem k závěru že dám těch 10Nm co jsi mě psal
jelikož v manuálu SV650 mají toto víko stažené stejným momentem.
Dík za pomoc
Dave60> Obvykle jsou na začátku manuálu uvedeny obecné momenty pro šrouby dle velikosti, které platí pokud u konkrétního šroubu není uvedeno jinak. To proto, že 95% šroubů se utahuje obecným momentem. M6 - 10Nm, M7 - 14Nm, M8 - 22Nm, M10 - 40Nm (+-), všechny výpustné zátky 25Nm.
Zhruba stejné hodnoty najdeš u asi všech motorek i aut. +-10% nehraje roli nikde, pokud to není šroub hlavy nebo ojnice.
Zhruba stejné hodnoty najdeš u asi všech motorek i aut. +-10% nehraje roli nikde, pokud to není šroub hlavy nebo ojnice.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |