Téma: Suzuki GSX S 1000 GX
 
20.11.2023 v 13:28
Co říkáte na GSX S 1000 GX ?Za mě dost dobrý.....
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

8.5.2024 v 23:25 | Nahoru | #31
JAVR> Já mám GSX-S 1000. Tiboon GSX-S 1000GX. Takže prakticky stejný motor. Při našich jízdách jezdí o cca 0,4 - 0,5 litrů navíc podle pp. Když jedu za 5, on zhruba 5,4. Což si myslím, že může odpovídat i v reálu. Protože GX je o něco těžší. Já mám pohotovostní 209, GX 232. GX bude mít i větší odpor vzduchu a Tiboon bude mít pár kilo navíc. Ty motory jsou až neuvěřitelně úsporné. Jízda za "6" už je o častým taháním za plyn do naprosto nelegálních rychlostí, jizda na zabití a vzetí papírů. Při výletním tempu s davem a lehce nad limity se dá s GSX-S jezdit za 4,6.

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

8.5.2024 v 23:30 | Nahoru | #32
Pedl> jo, čistá mechanika, demontáž šroubů. Já píšu stavitelné, dá se teda i napsat, že lze u plexi změnit polohu. Já v tom za sebe nevidím problém, protože bych beztak nasadil nějakou, která vyhovuje a dál asi neřešil.

Ono se to zdá jako pakárna. Je ale potřeba koukat na to, kolik ta motorka stojí a co umí. Ta cena je fakt dobrá a dají se odpustit takovéhle věci. Aspoň já to tak vidím.

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

9.5.2024 v 07:42 | Nahoru | #33
Kohlstein> Jo neříkám, že jsem fanda jeho stylu, ale myslím, že tam v druhé půlce videa zkouší i normálnější styl jízdy, asi se snaží ukázat, že to ten motor pobere.
Jinak jsou recenzenti, kteří tam dají quickshifter hned šestku a jedou tak celé video Takový styl by odrovnal převodovku na mém B12 s mizernou cementací kol.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

9.5.2024 v 08:38 | Nahoru | #34

Kohlstein píše: Mně nepřijde úplně normální jezdit na litru 1-2-3-2-1 furt dokola a rvát tam tu jedničku, tady bez spojky přes blipper ...



me to prijde uplne normalni, protoze na vyssi kvalty uz to na beznych okreskach kde se nejede pres 200 nejede...
ja teda vetsinou jedu 2-3-4 protoze V2 ma kratsi kvalty a taky mensi vykon... mit jednicku ktera jede 100+ tak pouzivam stejny rychlosti jako on...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

9.5.2024 v 12:54 | Nahoru | #35

jandaxx píše: JAVR> Já mám GSX-S 1000. Tiboon GSX-S 1000GX. Takže prakticky stejný motor. Při našich jízdách jezdí o cca 0,4 - 0,5 litrů navíc podle pp. Když jedu za 5, on zhruba 5,4. Což si myslím, že může odpovídat i v reálu. Protože GX je o něco těžší. Já mám pohotovostní 209, GX 232. GX bude mít i větší odpor vzduchu a Tiboon bude mít pár kilo navíc. Ty motory jsou až neuvěřitelně úsporné. Jízda za "6" už je o častým taháním za plyn do naprosto nelegálních rychlostí, jizda na zabití a vzetí papírů. Při výletním tempu s davem a lehce nad limity se dá s GSX-S jezdit za 4,6.



Tak to je pěkná spotřeba, vzhledem k tomu výkonu… mě žral street triple 675 pořád min. 7l na sto.
Bandit 650 mi pod 6 taky nikdy nešel..

Naposledy editováno 09.05.2024 12:56:33

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

9.5.2024 v 19:53 | Nahoru | #36
JAVR> s Blackbirdem jsem jezdil přes 7. A byla to už stříkačka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

9.5.2024 v 21:43 | Nahoru | #37
assassin> Vím, že na okruhu se rychlá jednička v zatáčkách normálně jezdí. Tady mi to ale fakt přijde zbytečné, pokud to není nějaký pomalý vracák, kde by se motor na dvojku zastavil. Předpokládám, že ta GSX má na jedničku ořezaný výkon a asistenti se stejně můžou při horším gripu podělat.
Při výkonu 112 kW / 11000 rpm to jede na jedničku 120 km/h , 33,33 m/s. Síla na zadním kole je F= P/v = 112.000 W / 33,33 m/s = 3360 N. V oblasti nejvyššího točivého momentu je to ještě o asi 10-15 % víc, ale to se smaže jako ztráty v převodech. I kdyby na zadním kole byla celá váha motorky s jezdcem cca 300kg a těžiště bylo v tom nejsprávnějším místě, tak ten výkon zadní guma na asfalt jen tak nepřenese.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX

9.5.2024 v 21:56 | Nahoru | #38
Za 5,5 dnes jede snad všechno, když se jede jen lehce svižněji, než je provoz a člověk umí jet trochu plynule.

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

9.5.2024 v 22:09 | Nahoru | #39
Koudy01> chceme to?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

9.5.2024 v 22:39 | Nahoru | #40
Kohlstein> ja uz na silnym ctyrvalci dlouho nejel... ale stejne si myslim, ze mi vic sedi ten kroutak na hrane regulovat s min vykroucenym zapestim...

nebo spis takhle - kdyz se jede svizne, tak jsem rad kdyz motor otackama nepada pod otacky s vrcholem krouticiho momentu, pokud to na technicke trase treba pri 60-80kmh vychazi na jednicku, budu radit jednicku...
ale posledni motor GSXR na kterym jsem najezdil nejak vic km byla K1... takze veteran

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

10.5.2024 v 17:43 | Nahoru | #41
assassin> No není čtyřvál jako čtyřvál. Já na svém B12 skoro jedničku nepoužívám, dvojka táhne od volnoběhu i do kopce jako nic, není tak nervózní jako jednička, těch 60-80kmh bych snad jel na trojku

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

10.5.2024 v 21:15 | Nahoru | #42
assassin> Chápu a rozumím. Ono když ten dvouválec se do 6000 rpm víceméně akorát třese a 9000 rpm mu dochází definitivně dech, je potřeba vychytat ten "sweet spot" a tam se držet.

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

10.5.2024 v 21:20 | Nahoru | #43

Pedl píše: assassin> No není čtyřvál jako čtyřvál. Já na svém B12 skoro jedničku nepoužívám, dvojka táhne od volnoběhu i do kopce jako nic, není tak nervózní jako jednička, těch 60-80kmh bych snad jel na trojku



Tak jasne, ale b12 se ten styl kterej mam na mysli moc nelibi, ono to je z te kategorie u ktere hrdi majitele rikaji, ze je jedno jake tam mas otacky, poorad to jede… a ono to je obvykle tak, ze je fuk jaky jsou tak otacky, protoze to stejne nejede

Ja jsem si ted na to daval bacha kdyz jsem jel na veceri do centra a jedna davam docela dost, bavi me jak to na nijede, dvojka uz neni takovej narez… ale samo, tele je proti k5 zdechlina taky…

Kohlstein: je to tak, majitele to neradi slysi, ale V2 moc nejede a jeste ma uzky pasmo pouzitelnych otacek… chce to umet radit aby se clovek udrzel konkurence…

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX

10.5.2024 v 22:06 | Nahoru | #44
A to je právě ta zábava, ne?

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

10.5.2024 v 22:13 | Nahoru | #45

Koudy01 píše: A to je právě ta zábava, ne?


Zábava to začne být, až když jde těžko smáčknout spojka a řazení funguje jen s rozmachem.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX

16.5.2024 v 10:34 | Nahoru | #46
Ahoj, nemate nekdo tip, kde si ji pucit? Jezdim Street Tripla '19 a po tech 5letech premyslim na prechod, moto mam strasne rad, ale kdyz chci vzit kus po dalnici nebo delsi vzdalenost tak to boli s kazdym rokem vic a vic :D

co jsem zatim nasel, jsou pujcovny v Nemecku, kde by ji podle internetu meli mit, ale v CR jsem na nic nenarazil, aspon cely den, idealne 3+, jestli mate nekdo tip, budu moc rad
diky)

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

16.5.2024 v 11:22 | Nahoru | #47
MaraVo> U dealera (v Prahe určite bude, nie?) ju nemajú? U Cartecu v Brne je, ale z Prahy to nie je celkom po ruke

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

16.5.2024 v 12:33 | Nahoru | #48
MaraVo> Já si ji budu pučovat v rámci této akce:
https://bikes.suzuki...uzuki-road-show-2024

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

16.5.2024 v 15:58 | Nahoru | #49
Metric> to puci ale jen tak na hodku ne? ja bych chtel aspon den, dva, proto spis pujcovnu...

prochi20> musi se tam registrovat? to ale taky bude takova slaba hodinka ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

16.5.2024 v 17:06 | Nahoru | #50
MaraVo> Když se podíváš na ty pálky jen za půjčení, tak tě možná přejdou myšlenky na novou Suzuki úplně.
https://www.suzuki-cartec.cz/motocykly/
Road Show: https://www.suzuki-.../aktuality/roadshow/
edit - za ty odkazy na Brno může Metric

Naposledy editováno 16.05.2024 17:08:29

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

16.5.2024 v 17:35 | Nahoru | #51

MaraVo píše: Metric> to puci ale jen tak na hodku ne? ja bych chtel aspon den, dva, proto spis pujcovnu...

Zavolaj a dohodni sa, ja o žiadnu Suzuki záujem nemám, ale keď som sa zaujímal o Triumpha (Tiger 1200 Rally) - v Brne je to ten istý dealer, nebol problém si ho požičať na celý deň. Moja skúsenosť je, že s nájazdom cca 300 km zaplatíš tak 3-4 tis., čo je v mojom prípade menej než 1% ceny motorky, a obvykle Ti to pri kúpe vrátia - ak si ju naozaj kúpiš.

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

16.5.2024 v 17:43 | Nahoru | #52

Krautkopf píše: Když se podíváš na ty pálky jen za půjčení

Myslím, že nemáš moc na výber. Buďto si požičiaš, alebo pôjdeš do toho na základe toho, že si na tom sedel na výstave, prečítal si recenziu a možno pozrel video od Schaafa alebo niekoho, aby si vedel, ako zneje.

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

17.5.2024 v 07:48 | Nahoru | #53
MaraVo> Dokonce to je ještě slabší půlhodinka
Ano registrace je nutná, ale asi by se s nima šlo domluvit třeba na delší jízdě, dle počtu zájemců.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist