1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Takže začnu asi měnit nový díly nebo to rozebírat na prvočinitele, jedno lákavější než druhý
Furt si trošku myslím, jestli se z nějakýho důvodu nezastaví podávačka. Nějakej tip jak udělat kontrolku že tím obvodem prochází proud? S multimetrem ve štekru jsem jezdil, ale to jen signalizuje, že je v konektoru napětí, né že čerpadlo skutečně jede. Když k čerpadlu do série zapojím žárovku z blinkru, může to fungovat nebo mi to celý shoří?
Naposledy editováno 29.04.2024 10:05:43
PetrL3 píše: Je to super hlavně když je to auto nové a světlomet stojí třeba 15-30 tisíc.
To oxyho řešení je úplně TOP, to chceš. Zloděj neponičí nic okolo, jen si koupíš nové světlo. Sice častěji, ale snáze ho namontuješ
Jojo, přesně tohle bylo taky první, co jsem mu řekl a on: nó hele, mám ho 27 let, přes 400tkm najeto po srazech mj. až Portugalsko nebo Nord kap - a nikdy nikde nikdo to nečmajznul ani nikomu z našeho klubu..
Mj. i mejm Smartům může takhle jednoduše kdokoli z ulice ukrást světla..
Včera jsem tu s tím 2cv jezdil - a je fakt, že na to všichni jen zíraj, smějou se a mávaj
Sranda je, že tu dobrou náladu hned chytneš i ty jako řidič takže jízda na jeptišku: zprudka furt všude objíždíš jakože kanály který nejsou anebo brzdíš prudkym ťukánim do pedálu, páč když trefíš rytmus, tak ta kachna se umí rozhoupat i podélně jak loďka v bouři
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: oxygen> me bavi jak ma svetlomety resene v70 III - tam behem par sekund vyndas bez pouziti naradi cely svetlomet a zarovky pak muzes vymenit treba v teple… krasne pristupne
No však, tehdá se myslelo i na lidi a v Twingu máš to samý: cvak cvak cvak a žárovka je venku .. a extrémně šikovní borci si tam dokáží pak trefit i novou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Story se prokletým dehtem pokračuje. A není to ten assassinův, i když už mám asi dobře nakročeno
Dvakrát jsem o víkendu stavěl na pumpě a dvakrát to při odjezdu z pumpy zase začalo dělat to "dochází mi nafta", i když jsem zrovna natankoval plnou. Jednou jsem to podchytil během asi kilometru, zastavil jsem, vypl motor, znova normálně nastartoval a zas to jelo normálně. Podruhý, to bylo na dálnici a nebylo zbytí, podžel jsem to na čtyřku nad 3500 aby to (tolik) neškubalo, ujel jsem s tím necelých 20km, po sjezdu na pumpu to zdechlo, a zase to syčení někde okolo baterky/expanzky/filtru. Třicet vteřin tortury startéru, a zas to jelo jakoby nic, i když jsem se to snažil vyprovokovat.
Vědmy na facebooku tvrděj že vymačkaná hlava (je to zločin proti lidskosti PD), ale kdyby podfukoval vstřik, tak by se to asi restartem neopravilo?
Co EGR?
Já měl kdysi na O2 něco takovýho:
https://www.tipcars....-2-0-tdi-148041.html
rozebral sem a vyčistil vše kolem motoru, co souviselo s naftou/vzduchem, a napružil kontakty u vstřikovačů+vyčistil všechny konektory. Nevím, co byla závada, ale od té doby je klid.
Naposledy editováno 29.04.2024 12:23:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.seznamzp...e-tiskne-domy-250723
oxygen píše: No však, tehdá se myslelo i na lidi a v Twingu máš to samý: cvak cvak cvak a žárovka je venku .. a extrémně šikovní borci si tam dokáží pak trefit i novou..
uz jsem ji tam menil, byl tam dost napicu nasazenej kabelovej svazek a pral jsem se s tim asi pul hodiny :( volvo to ma rozhodne vyresene lepe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Co EGR?
Já měl kdysi na O2 něco takovýho:
https://www.tipcars....-2-0-tdi-148041.html
rozebral sem a vyčistil vše kolem motoru, co souviselo s naftou/vzduchem, a napružil kontakty u vstřikovačů+vyčistil všechny konektory. Nevím, co byla závada, ale od té doby je klid.
EGR jsem čistil loni na podzim: Je pravda, že poprvé se náznak téhle závady projevil až potom a dávalo by to i smysl (dělá to když se nejvíc nafoukne turbo), ale nejde mi do hlavy, jak by to dokázalo zavzdušnit palivový systém... No můžu ho zkusit na čas zaslepit.
Vrtá mi hlavou ten zvuk z okolí filtru když to chcípne, jako by si něco přisávalo vzduch. Může to být odjinud než z filtru, je tam toho nahňácanýho poměrně hodně. Po normálním vypnutí motoru ale nic nesyčí.
Vedení ke vstřikovačům zní taky hodně pravděpodobně, kdyby to nebyl luboš-lakatoš-omrd, už bych to udělal, brání mi v tom asi to že to poté co to zdechne nechce nastartovat, jako když tam není nafta - chápu že se to za jízdy může elektricky domrdat a řeší to restart, ale to přece nevytlačí naftu z railu... Když to podchytím včas a motor restartuju, tak to nezdechne, chytne normálně a jede normálně. To je jak kdyby se tam někde cestou něco přicpalo... (Blbý je, že si nepamatuju, jestli to dělalo už předtím než jsem měnil palivovej filtr nebo to začalo až pak.)
Jinak nehulí, jede krásně, výkonu nesmysl, 8.5 na sto dlouhodobá (limit+10kmh vč dálnic, obvykle naloženej)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Udělal jsem si kukátko, průhlednej mezikus na přívod do filtru a na vratku. Bez bublin, dával jsem tady tomu zlo a ani ň.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ségra by teď potřebovala omladit A6. Podmínkou prý je A6 kombík, ideálně v základní ropě, stáří tak 5-7 let a kdyby to mělo kolem kila km, po důchodci nebo zelené vdově….
Myslím si, že by se dala překecat i na něco podobného k A6, ale oktávku, frantíka nebo korejce fakt nechce.
Něco sem o tom kdysi četl, ale to předpokládám fizzer otestoval přes diagnostiku, když už to měl všechno 2x venku a i to čistil.
Naposledy editováno 01.05.2024 09:44:21
A podtlak není v sání, ale přijde mi že když to chcípne, je podtlak (nebo přetlak) v naftovým filtru.
Naposledy editováno 01.05.2024 20:56:17
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nema s tim nekdo zkusenosti nebo nekdo, koho znate?
Kamos si to nedavno poridil. Vypada to jako dospela motorka i to jede (kratky kvalty, asi to nepojede ani kilem), ale vyplati se to (vydrzi to) vs. nejaky stary enduro typu exc/gasgas ec300 atp.?
Ja na enduro v podstate neumim, jen jsem se par krat svezl na exc250 2t, ted na tomhle pitu a docela bych neco poridil, kdyz uz bydlim na venkove....
Kdyby nejake tipy, rady, sem s nima. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stary endura a pity jsou za me vyhozené penize. Bud delas sport a pak poradne nebo radeji kolo…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Bud delas sport a pak poradne
To mame nastaveno stejne.
Ovsem tady se bavim jen svezeni, nauceni se (polnacky, lesni cesty atp.), zadny vyssi cile si tu rozhodne nedavam. :)
Nabizi se uvaha, ze uz se to cina mozna naucila delat poradne (jako v jinem odvetvi), ale nemam zkusenosti. Tezko rict, co vydrzi rafky, vidle, ram, motor....?
A nebo ten +/- 15 let stary evropan, coz zni asi lepe. Jen te cinsky vodnik uz docela jede, resp. mne by ten vykon do terenu urcite stacil.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
No každopádně i se vzduchem v hadicích to ráno nastartovalo na první otočení. Chvíli šla v obou hadicích čistá nafta, pak začaly jít z vratky bublinky, pak se objevily i na přívodu - předpokládám že buď přes tu propojku nebo proto, že vratka v nádrži chčije do kýblu čerpadla. Po pár minutách na volnoběh nebo prošlapání plynu bubliny v obou hadicích zmizí a už se tam neobjeví, ať dělám co dělám (ale to cukání se mi nepodařilo vyprovokovat, a že jsem se snažil).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 03.05.2024 08:52:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: PetrL3> Je to součást palivovýho potrubí, není to rozebíratelný. Takže motor ven kostka abs ven a takový ty špásy. Za předpokladu, že to vůbec půjde sehnat. "Vyměň všechno" už jsem si zkusil u brutálky a moc to nefunguje, tak bych radši zkusil nejprv diagnostikovat. A blbě se diagnostikuje něco, co netušim co je ani co je normální funkce a k čemu se nedaj najít žádný informace, protože je to asi státní tajemství. Díky bohu za rusko a za rusáky, protože když potřebuju najít něco k T5, jsou obvykle jediní, kdo nějaký info mají... elsu mám staženou a o palivovým systému je tam jedna stránka, z toho 90% obsahu je "nepijte naftu", "nafta je hořlavá" a "dodržujte zásady ochrany životního prostředí". Blil bych. Zlatá t4wiki.
No ale Rusáků a Ukrajinců, kteří mají Těčko jako modlu ubývá ve válce, takže se to budeš muset stejně naučit sám.
Tak ten ventil pro začátek třeba vyfoť, ať je jasný, o čem se bavíme a na dalším obrázku ukaž umístění toho ventilu.
Taková klíčová součástka, která může odejít a ty ji neřešíš, protože špatnej přístup. To je pak otázka, jestli to auto má pro tebe smysl řešit.
Naposledy editováno 03.05.2024 08:59:14
FiZzeR píše: T5 mi hodně připomíná E46, na papíře je to triumf konstruktérů, ale jen do doby než se střetne s realitou
Všude je málo místa a ke všemu blbej přístup oproti osobáku. To sem taky zjistil. Když sem koupil mercedes a začal na něm dělat, bylo to najednou, jako bych dostal lego duplo.
PetrL3 píše: No ale Rusáků a Ukrajinců, kteří mají Těčko jako modlu ubývá ve válce, takže se to budeš muset stejně naučit sám.
Tak ten ventil pro začátek třeba vyfoť, ať je jasný, o čem se bavíme a na dalším obrázku ukaž umístění toho ventilu.
Taková klíčová součástka, která může odejít a ty ji neřešíš, protože špatnej přístup. To je pak otázka, jestli to auto má pro tebe smysl řešit.
Je to za kostkou, jinak bych to vyfotil. Snažím se najít obrázek na gůglu, zatím marně. A právě že tu součástku řeším, pro začátek se snažím pochopit jak funguje, než začnu něco krájet.
Podle katalogu dílů ta součástka neexistuje. Podle katalogu dílů maj všechny T5 čtyřčůrovej palivovej filtr a na potrubí tahle píčovina není, no škoda že v reálném světě jich má půlka normální dvoučůrovej.
Naposledy editováno 03.05.2024 09:02:38