kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: A co máme dělat my ostatní, co nemáme šarm, neumíme jezdit, na zlatý vidle nemáme keš a motorka vypadá jak od popelnic?
Jako jasný, mám ho až po kolena, ale nevím jestli zrovna tímhle u pumpy získám respekt a neskonalý obdiv.
Pro takové jsou skupiny, kde si o tom můžeme povídat.
http://www.motorkari.cz/skupina/pichle-duse
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: ale zas mas kde bydlet
Dokud mi občas postojí tak jo, no Co bude pak, kdo ví
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Ja nemam vubec cim oslnit , moto jake mam, tuning neprovozuju, charisma nebo co tak to vubec. Si priste budu stoupat rovnou k popelnicim a dal od Vas at vam nenicim tu auru profiku
Hovňousek má charakteru dost a ty asi taky, když tě furt otravuji ženy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: A co máme dělat my ostatní, co nemáme šarm, neumíme jezdit, na zlatý vidle nemáme keš a motorka vypadá jak od popelnic?
Jako jasný, mám ho až po kolena, ale nevím jestli zrovna tímhle u pumpy získám respekt a neskonalý obdiv.
Prijet po zadnim a pak zatacku ke atojanu driftem
DrDNA01 píše: Si zlej a honis si tu na nas trenky. Muzes prijet jako strelec, co vsechny predjel na benzinku na Buchlakach na starym unastenym Fazeru na klasickejch vidlich. Ale my co neumime jezdit musime u ty pumpy zapusobit jinak. A kdyz to nejde osobnim sarmem, tak musej nastoupi tezky hrachy, jako podvozek Ohlins, titan a karbon na vyfuk, Jebatt, Stylemy a tak..
Asso, vidis do jake spolecnosti jsem Te zaradil, jo?
Parada, diiik baterku jsi potreboval, ze?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To je Cool cover. Měl to týpek na té 1090, kterou jsem zkoušel a líbilo se mi to. Je to jak peřinka. Luftuje to. Když chčije, tak nesedíš v kaluži,...
ale luftování funguje, když nemáš motogatě, ty samy o sobě neluftují... Všude možně jsem to viděl, ale taky netušil na co to je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3500 z KTM katalogu bych za to nedal. Za 400 supr
Naposledy editováno 26.04.2024 07:18:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> Ten graf mi prijde tak troxhu jako z malovani… ten graf vykonu podle me moc nesedi s grafem kroutaku, zkus udelat leps fotku jen toho grafu … diiik
Snažil jsem se udělat výřez. Graf a text k němu:
Tady ještě srovnání se ZX10, CBR a R1:
Tady závěr (je toho tam samozřejmě víc, vytáhl jsem jen část):
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Wet/curb weight na netu najdes… spousta casaku i jednotlivcu to vazila a curb weight je vetsinou kolem 200kg a to neni az takova hitparada… proste definice suche hmotnosti umoznuje vyrobcum s tim ruzne fixlovat s vypada ta motorka podle letaku lehci nez ve skutecnosti je…
JollyJoker píše: V sobotu jsou volné jízdy
v sobotu máme soudeček pod pergolou Teď to máme 5 víkendů našlapaný, to zasejc bude letos nájezdNaposledy editováno 26.04.2024 08:19:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> me ten graf prijde jako vycucanej z prstu, tak to je pak otazka jak verohodnej je ten text…
Wet/curb weight na netu najdes… spousta casaku i jednotlivcu to vazila a curb weight je vetsinou kolem 200kg a to neni az takova hitparada… proste definice suche hmotnosti umoznuje vyrobcum s tim ruzne fixlovat s vypada ta motorka podle letaku lehci nez ve skutecnosti je…
Tak fotka je z brzdy a ještě popisuje, jak to měřili. Proč bych tomu nevěřil? Ok, třeba najdu něco dalšího...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.04.2024 08:27:49
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Gsxr 1000 byla ve sve dobe etalon a proti tomu tvrzeni nic nemam, ale dnes jsou motorky jinde … a ani to neni tak, ze gsxr byla lehci nez dnesni motorky, jen se proste driv udavaly ty hmotnosti vice optimisticky (vic se lhalo)
Pohotovostni hmotnost kolem 200kg stejne jako mela ta gsxr maji dnes i stroje jako rsv4 a panigale v4 nebo s1000rr… prestoze suchou, tabulkovou maji o cca 10kg vyssi nez gsxr. Jen rikam, ze stavet velky soudy na cislech z letaku/casaku neni moc moudry…