dělal jste někdo samo-domo dekarbonizaci motoru pomocí volně prodejných kitů?
(Teď už) moje Suzuki GS500E má nalítaných kolem 85 000km a bere si údajně víc oleje, než je i na vzducháč zdrávo. Kolik přesně netuším, motorku jsem teď na jaře koupil od slečny, která na ní seděla všehovšudy 5x a dle jejích slov s tím nic nenajela. Motorku jsem koupil a dovezl s tím, že stejně ještě čekám na papíry, tak si ju doo té doby hodím do kupy.
Dneska jsem vyndal svíčky, ty už to mají dávno za sebou, ale navíc jsem při letmém pohledu do obou válců zjistil, že je tam karbonu až až. Zítra mi přijde barometr, tak poměřím tlaky a uvidíme, jak jsou na tom kroužky a ventily.
Zkoušel někdo sadu na dekarbonizaci? Má to vůbec smysl? Našel jsem jenom tenkle kit: "BG 6900 KIT dekarbonizace pro 4-taktní motocykly 3x100 ml". Byl by vhodný pro moje GSo? Co tak vím, složky se lijou stejně pouze do oleje, tak by na to karbec/vstřik snad nemusel mít takovej vliv, ale rád si nechám poradit.
Díkec!
Naposledy editováno 29.02.2024 18:08:20
Kouří to z výfuku hodně??
Tyhle motory, zvláště s mnoha kilometry, rády berou olej přes gufera ventilů...
Se sadou na dekarbonizaci zkušenost nemám, ale stejně se domnívám, že ti to moc lidí nedoporučí...
Hlavně tam dávej olej co tam má přijít...
Pěknou sezónu
Takže za mě spokojenost.
Naposledy editováno 29.02.2024 20:55:14
Kdysi jsem si trochu stěžoval u mechanika na klepání v autě a ten mi poradil. Hlavně nekupuj žádné svinstvo se zázračným účinkem... použij lepší benzín, výměn olej (třeba 2x krátce po sobě) a ono se to vyčistí samo a pomalu. A měl pravdu, po pár tisíci km (1-2) žádné klepání a motor běžel hladce.
Nevím jak je staré to GSo, ale pokud mluvíš o vstřikování tak určitě zvládne 98 -100 oktan, nebo na Eurooilu bez eko sraček.
Naposledy editováno 02.03.2024 07:43:04
1 reakcí na tento příspěvek Dekarbonizace motoru - Kit od BG - funguje
Naposledy editováno 02.03.2024 11:06:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dekarbonizace motoru - Kit od BG - funguje
kokoška. píše: Dělal sem tenhle motor kamaradovi. Hlavu dolu a nové stírací kroužky a nové gufera ventilů. Po repasi spotřeba oleje 0,2 na 1000km
To si sedne2 reakcí na tento příspěvek Dekarbonizace motoru - Kit od BG - funguje
Phabbyg píše: T Zároveň jsem si ale všiml, když jsem si zalil ventily benzinem a fouknul si do sacích a výfukových kanálů vzduch kompresorem, že oba sací ventily netěsní, ale ten s horší kompresí netěsní signifikantně víc.
Když pustíš do sání 0,6 MPa, tak ten tlak působí na ventil průměru 38 mm (v sedle) silou skoro 700 N. Ventilové pružiny mívají při zavřeném ventilu předpětí se zhruba poloviční silou a nemůžou udržet ventil v sedle zavřený.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 7 | Dnes v 15:21 ViraxRider |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |