1. chci se zeptat, jak je to s těmi vibracemi, co někteří zmiňují v diskusi pod testem této motorky na tomto webu?
Prý kolem 6 tisíc, nebo při vyšší rychlosti (asi po dálnici).
Na tomto Stromu jsem jel, nějak mi ty vibrace nepřišly, ale jel jsem jen chvíli a to tak člověk neotestuje. Nejel jsem po dálnici, abych jel delší dobou třeba 130. A to mě právě zajímá, pokud někdo po dálnicích někam dál, více hodin a nebo ideálně den nebo i více dnů.
Neptám se proto, že bych byl vyznavač dálnic, ale občas se člověk po dálnici někam musí přesunout, aby ušetřil čas (třeba letos do Norska). Jo a jak jsem na tomto Stromu jel, tak ovladatelnost na místě a při běžných rychlostech mi přišla parádní. Neotestoval jsem ale vyšší rychlost po delší dobu.
Jo a ještě další otázky:
2. kolik tento Strom vlastně točí otáček při rychlosti 100 a při 130 km/h ?
(samozřejmě na šestku)
3. jakou míváte spotřebu? (při jízdě po okolí a jakou při jízdě po dálnici?)
4. nepřekvapilo vás na tomto Stromu něco po pár měsících? ať už příjemně nebo nepříjemně
5. jo a je tu někdo, kdo má více najeto na Stromu 800DE a současně na TransAlpu 750? K tomu by mě zajímalo, jestli se nastavitelný podvozek na Stromu dá nastavit tak, aby nerovnosti uhlazoval jako na TransAlpu....
6. našel někde údaj o povoleném zatížení Stroma 800DE ?
díky za odpovědi
----
PS: pokud bych si tuto motorku vybral, tak bych ještě počkal na tu verzi s litými koly, prostě jen proto, že to má bezdušové pneumatiky.
Naposledy editováno 04.10.2023 09:06:47
222222 píše: Že by ty pojišťovny byly až tak hodný???
Ono je tam jeden rozdiel oproti povinnému: Keď niekoho oserú na povinnom, čo spraví? Možno sa tak naserie, že investuje čas i peniaze, a pôjde na súd, áno, ale inak?Keď oserú niekoho na havarijnom, to už je ich vlastný klient, ktorý môže s peniazmi násobne väčšími než za povinné, odísť. To samozrejme neznamená, že Ti proste za všetko hneď dajú prachy, ale predsa len bude ten prístup trochu iný. Len trochu, ale bude.
Navíc víme že neoriginální díly způsobí do budoucna zbytečné problémy (funkce,prodej atd...)
Naposledy editováno 11.01.2024 20:50:48
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
Zdravím Romane
Tak to je ten můj, mám ho asi tři týdny a najeto prvních 250 km. Zatím do povolených 4,5 tis. otáček což na 6ku znamená asi 102 km/hod. Moc poznatků samozřejmě nemám nicméně s cca 200 tis na 3 různých modelech malého Stroma 650 trochu srovnání mám. Je to nová motorka a to je vždycky pěkný pocit, když všechno voní i zní novotou.
Motor je jednoznačně silnější, to je jasné, táhne od volnoběhu a to byl taky jeden z důvodů, proč vyhrál Alpen Masters 2023. Jestli vibruje nevím, do 4,5 tis. ot ne. Protože jezdím naložený a s kuframa většinou moc nad tu 100 ku stejně nejedu, odpor i spotřeba roste se čtvercem rychlosti, takže pomaleji znamená taky levněji. Momentálně mám průměrnou spotřebu rovné 4 lt/100 km. Koupil jsem si vyšší tur. plexi ale stejně bylo nízké a foukalo, takže dnes šlo zpět a kupuji to nejvyšší od Kappa. Mám rád ticho v přilbě a žádné mouchy na plexi přilby.
Je to příjemná motorka nicméně to byl malý stromek taky. Takže pokud pomineme vzhled a různé vychytávky jako palivové mapy a rychlo řazení...bych řekl, že pokud jde o jízdu tak proti poslednímu modelu 650 ( kdyby mu vyměnili motor za tenhle řadový 800) se nic tak dramatického nezměnilo. Prostě běžné střídání generací na Alpském trůnu.
Až pojedeš kolem stav se ho vyzkoušet A měj se Romane moc super !!! Vašek
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
HonzaeR píše: Valasek - gratuluji! Jsem v očekávání toho samého a plexi jsem rovnou pořídil to největší od Givi.
Pak nám sem prosím dej fotku s tím velkým plexi, Plus by mě zajímalo Jak bude u týhle verze fungovat podvozek. díky
Naposledy editováno 11.02.2024 19:07:06
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Při výběru finalistů do loňského srovnávacího testu Alpen Masters se ve středních endurech utkali právě Honda TA a V Strom 800. Podrobně je tento test popsán v 9 čísle 2023 časopisu Motocykl. Mj. je tam srovnání i naladění podvozku, stabilita v zatáčce, rezervy odpružení.... no fakt mraky a mraky údajů. A samozřejmě se porovnávají i jízdní dojmy v různých situacích, sólo i se spolujezdcem.
Já už taky jezdím, když je k nám ten letošní únor takový laskavý. Zatím 400 spokojených km
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
Když vyjeli s novinkami na Eicma Transalp 750 a zároveň v 800DE, tak jsem si říkal půjdu do transalpu.Víc se mi prostě líbil.Všechny parametry mluvili ve prospěch transalpa 750.Ale říkal jsem si pokud se na na obou nesvezu rozhodnutí nepadne.V tu dobu nebyla dostupná ani jedna z nich na zkušební jízdy.Porovnával jsem papírově oba motocykly.Víc prozatím u mne vedl transalp 750(váha,vzhled,výkon atd).Pak ale jsem se svezl v létě 2023 na v stromu 800DE.Ten motor mi připomínal tenerku 700(kterou jsem v tu dobu vlastnil) ale silnější.Motocykl mi přišel velmi pohodlný a příjemný.Proti tenerce 700 opravdu malillinko víc vibrací (5-6tis/ot).Protože mi to nedalo,tak jsem musel zkusit i transalpa 750 a po několika kilometrech jsem měl naprosto jasno.A co myslíš jako to dopadlo?
Naposledy editováno 14.02.2024 19:11:26
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
3 reakcí na tento příspěvek V-Strom 800DE delší zkušnosti
Roman_1 píše: Palomoto> no právě. To si taky říkám. Ale když jsem teď viděl cenu stroma 254 tis. tak jsem zase nalomenej pro něj.
na netu pár firem nabízí Transalpa za 233, pokud to sedí, tak za 15tis. koupís zadní centrál s nastavením, předek prý není vůbec špatný, případně pořešíš pérama za 3tis a máš za cenu Vstroma naladěného Transalpa. Nadruhou stranu, pokud by mně nevadila velikost a váha, tak bych asi vzal Vstroma a řešil na něm doplňky pro koukatelnost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Roman_1 píše: Ještě dotaz. Jak velký je pocitově rozdíl ve výšce. Podle tabulek to mají být asi 2 cm. 84 TA vs. 86 strom. Já mám 178, ale kratší nohy. Díky
běž si obě prohlídnout a ohmatat naživo, to ti řekne dost i bez svezení. A pokud i tak budeš nerozhodný, tak už je vlastně počasí i na zkušební jízdu
222222 píše: pro Roman_1
Když vyjeli s novinkami na Eicma Transalp 750 a zároveň v 800DE, tak jsem si říkal půjdu do transalpu.Víc se mi prostě líbil.Všechny parametry mluvili ve prospěch transalpa 750.Ale říkal jsem si pokud se na na obou nesvezu rozhodnutí nepadne.V tu dobu nebyla dostupná ani jedna z nich na zkušební jízdy.Porovnával jsem papírově oba motocykly.Víc prozatím u mne vedl transalp 750(váha,vzhled,výkon atd).Pak ale jsem se svezl v létě 2023 na v stromu 800DE.Ten motor mi připomínal tenerku 700(kterou jsem v tu dobu vlastnil) ale silnější.Motocykl mi přišel velmi pohodlný a příjemný.Proti tenerce 700 opravdu malillinko víc vibrací (5-6tis/ot).Protože mi to nedalo,tak jsem musel zkusit i transalpa 750 a po několika kilometrech jsem měl naprosto jasno.A co myslíš jako to dopadlo?
Tady jde vidět, jak jsou ty pocity silně individuální...Mě přišlo, že to vibruje dost brutálně - kór proti tenere, která je fakt klidná...
JInak souhlasím, že ty motory mají podobný charakter.. Mě se ten stromek hodně líbí i designově - ta šedo-žlutá je pecka . Ta hmotnost pocitově není až tak znát.. Nebýt těch vibrací, pořídil bych si ho taky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Roman_1 píše: Ještě dotaz. Jak velký je pocitově rozdíl ve výšce. Podle tabulek to mají být asi 2 cm. 84 TA vs. 86 strom. Já mám 178, ale kratší nohy. Díky
Proč jsem se rozhodl pro stroma 800De? Lepší tlumiče, motor hodně podobný ténéré 700, přišel mi víc pohodlný, čtyřletá záruka, uživatelsky mi přijde přívětivější ovládání a nastavení menu, přehlednější displej, lepší ceny originál náhradních dílů, quickshifter (to ale není pro mne rozhodující). Váhu až tak neřeším jezdím pouze po silnici. Vzhled? Pokud bych si měl osobně vybírat motocykl podle vzhledu asi bych volil Afriku crf 1000 v modrobílé barvě 2019 tu už nelze koupit novou záruce. Nebo Triumph Tiger 900 rallye pro ale ta už je nad můj rozpočet.
Ale jak už mnohokrát zaznělo vzhled motocyklů a barevný provedení je subjektivní záležitost každého motorkáře. Co se komu líbí.
Jinak lze koupit snížené sedlo o 2 cm a jestli se nemýlím tak je za rozumný peníze cca do 4500 Kč.
Naposledy editováno 15.02.2024 10:36:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 800DE delší zkušnosti
Před tím jsem měl TA600...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 36 | 25.5.2024 v 15:04 Eddie83 |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 2 | 25.3.2024 v 17:47 Pedl |
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... | TomasNBK | 42 | 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK |
Suzuki v strom 800 DE [1, 2] Suzuki V-Strom 800DE | 222222 | 49 | 19.1.2024 v 11:30 222222 |