poslal jsem mu toto video a fotky.
Nebudu zatím uvádět obchod, značku, zatím se mnou komunikují a tak čekám.
Měl jsem je namontované, jen destičky třely o kotouč nerovnoměrně, nešlo otočit rukou plynule kolem.
Kotouče jsem odmastil acetonem,jetli to teda není chyba? prý jsou lakované na povrchu brzdící plochya měli se zaběhnout.
Další věc je základna pro přišroubování - viz fotka. neopracovaná a je v ní drážka.
A ještě naměřená rovnoběžnost kotoučů s dosedací plochou????
Je to OK??
Naposledy editováno 08.01.2024 18:01:37
1 reakcí na tento příspěvek házení nových kotoučů
co to je za kotouce? to asi nejsou zadne znackove? Od pohledu dost divnej ten unasec...
TsuBoss Brake Racing je Řecká společnost založená v roce 2000. Vyrábí brzdové systémy pro motocykly.
Neustálým výzkumem materiálů, výrobních procesů a technologií se jim podařilo stát se jednou z nejznámějších značek ve světě motocyklů. Kromě toho se jim od roku 2009 podařilo začít aktivně vyrábět brzdové systémy pro závodní vozy a zároveň pokračovat ve výzkumu svých produktů prostřednictvím technologických inovací.
přes ulož to . to právě už nejde
tak aspon fotka naměřených hodnot, jo a setiny už jsem neřešil....
ty namereny hodnoty jsou co zac a jak byly namerene? to je o kolik to hazi a mereno hodinkama? namotnovano na kole nebo v soustruhu?
Proč investovat do vysoce kvalitního rotoru
Brzdové kotouče spolu s brzdovými destičkami jsou jádrem brzdových systémů. Rotory jsou při brzdění stejně důležité jako brzdové destičky. Abyste měli bezpečnost a výkon, který si zasloužíte, měli byste si vybrat ty nejlepší produkty v oboru. Brzdové kotouče TsuBoss Brake Racing jsou vyrobeny z materiálů nejvyšší kvality se sofistikovanými a pokročilými výrobními metodami. Nezapomeňte zkombinovat nejlepší brzdový kotouč s odpovídající směsí brzdových destiček pro váš styl jízdy, abyste dosáhli nejlepších výsledků.
Nevím kolik ty kotouče vyšly, ale vypadají hrůzostrašně. Když sem řešil kotouče já, vyšly mě nejlépe nové kotouče značky NG. Cca 3 500 tis. kus a nebyl s nimi žádný problém.
2 reakcí na tento příspěvek házení nových kotoučů
Jinak na Triumphu mám druhovýrobu SUNSTAR a také OK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek házení nových kotoučů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů
Kazdopadne tyhle kotouče vypadaji uz do pohledu dost bidne, doufam, ze ta zmíněna cenovka 6k je za oba - coz by odpovídalo a pro me by to bylo znameni abych sel od toho. 6k za jeden je cenovka za kotouc renomované firmy…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů
crestik píše: kokoška.> taky doporučuju motokotouce. Minimálně tam zavolat nebo zajet, aby ti k tomu něco řekl.
no ja s motokotouče.cz mám jen špatnou zkušenost. Na doporučení jsem si nechal jedny udělat a z plovoucích kotoučů mi udělali pevné. Všechny nýty neměly žádný prostor k pohybu. .. snýtovali to natvrdo a ještě se divili, že to reklamuji... Takže je potřeba hlídat co udělají
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů
dakarista píše: no ja s motokotouče.cz mám jen špatnou zkušenost. Na doporučení jsem si nechal jedny udělat a z plovoucích kotoučů mi udělali pevné. Všechny nýty neměly žádný prostor k pohybu. .. snýtovali to natvrdo a ještě se divili, že to reklamuji... Takže je potřeba hlídat co udělají
Možná se pletu, ale myslím, že naprostá většina nýtovaných brzdových kotoučů pro přední brzdu motocyklu není axiálně plovoucí, ty nýtované spoje mezi unašečem a kotoučem jsou tam kvůli možnosti radiálního roztažení kotouče po zahřátí a jeho stažení po vychládnutí, bez toho, aby se při tom zkroutil - zvlnil. Ty nýtované spoje se zdají být úplně napevno, ale tu změnu průměru kotouče, podle jeho teploty umožňují.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů
Maxipes_Fík píše: Možná se pletu, ale myslím, že naprostá většina nýtovaných brzdových kotoučů pro přední brzdu motocyklu není axiálně plovoucí, ty nýtované spoje mezi unašečem a kotoučem jsou tam kvůli možnosti radiálního roztažení kotouče po zahřátí a jeho stažení po vychládnutí, bez toho, aby se při tom zkroutil - zvlnil. Ty nýtované spoje se zdají být úplně napevno, ale tu změnu průměru kotouče, podle jeho teploty umožňují.
nýty musí dovolit kotoučům se pohybovat do stran (axiálně), nikoliv nahoru dolů (radiálně). to pak postrádá smysl plovoucích kotoučů.
jde o to, aby ti kotouč nerozhazoval desky a lépe to brzdilo.
Zde video mezi full floating a floating kotouči
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů
dakarista píše: nýty musí dovolit kotoučům se pohybovat do stran (axiálně), nikoliv nahoru dolů (radiálně). to pak postrádá smysl plovoucích kotoučů.
jde o to, aby ti kotouč nerozhazoval desky a lépe to brzdilo.
Zde video mezi full floating a floating kotouči
Mám na motocyklu vpředu dva brzdové kotouče, co jsou spojeny s unašeči pomocí nýtů a podložek, jsou plovoucí pouze radiálně, axiálně je to úplně bez vůle. Kotouče samozřejmě nerozhazují brzdové desky od sebe (protože nejsou křivé), to by při síle potřebné k zasunutí pístků do třmenu bylo asi těžko možné, spíš by se axiálně pohyboval plovoucí brzdový třmen, za speciálních zvukových efektů a samovolného přerušovaného brzdění. Ty dvě přední brzdy už tak fungují bezvadně spoustu let a 90000 km, s jednou výměnou brzdových desek.
Axiálně plovoucí kotouče se asi používají hlavně na motocyklech určených pro okruhové ježdění, nedovedu si představit, že bych s tím jel po dlážděné vozovce, to bych se musel stále dívat dozadu, jestli mi nějaký šprýmař nepřivázal k motocyklu asi sto plechovek a netáhnu je za sebou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů
sportovni stroje mivaj pevnej brzdic s pistkama na obou stranach... tam je plovouci, resp semi-plovouci kotouc da se rict nutnost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) házení nových kotoučů
assassin píše: Maxipes_Fík> jenze ty mas evidentne plovouci brzdice... to je zalezitost offroad motorek a rozpoctovek...
sportovni stroje mivaj pevnej brzdic s pistkama na obou stranach... tam je plovouci, resp semi-plovouci kotouc da se rict nutnost...
Možná se zase pletu, ale pevné brzdové třmeny (s pístky na obou stranách) přece nevyžadují kvůli funkčnosti, axiálně plovoucí kotouče, tak to měla přece už i Hundrtka (Škoda 100), pevné třmeny, se dvěma písty (z každé strany jeden), ta měla plovoucí kde co, třeba zadní nápravu, ale brzdové kotouče byly pevné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výměna motorky yamaha Yamaha FZS 600 Fazer | loudálek1 | 18 | 23.9.2024 v 18:17 loudálek1 |
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 15 | 2.5.2024 v 20:39 alinn |
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer | salzi | 0 | 23.3.2024 v 14:15 salzi |
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer | Langobardi | 5 | 11.2.2024 v 20:39 Rooks |
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 16 | 16.12.2023 v 13:40 Krovak |