paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.12.2023 v 10:43 | Nahoru | #7981
K tomu inzerátu: tohle nechápu, koupím si motorku, 5 let platím povinný ručení a až konečně inflace udělá z peněz papírky dobrý tak na tapetování, tak ji prodám. Jediný, kdy bych tohle pochopil, je nějaký prudký zhoršení zdravotního stavu. Ale ten seznam motorek je teda rozsáhlej, tolik jich snad nemají ani u nás v prodejně Yamahy
tady je to celý pohromadě i s cenovkama: https://www.bazos.c...;jmeno=David+Svoboda

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.12.2023 v 10:54 | Nahoru | #7982
Kamarad to komentoval slovy: "borec nakoupil motorky s nejmensim sberatelskym potencialem na svete"

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.12.2023 v 12:28 | Nahoru | #7983
Tak ja to vidim tak, ze vyhral ve sportce a nevedel co si koupit. Tak si poridil od kazdeho neco i v ruznych barvach. Ale co s tim, 20 motorek neojezdis, jen se na ne v garazi prasi...
Ja jsem chtel taky mit v garazi jednovalec az sestivalec, ale uz me to preslo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.12.2023 v 13:35 | Nahoru | #7984
Když si proklikáte ty inzeráty (konkrétně CRF1000) tak za ní jsou vidět i 2taktní crossky z 80-90let, takže ten člověk toho má více a pouští jen ty obyč. motorky. Popravdě zajímavá by byla jen ta KTM 990 (pokud se už sama nerozbila ) a cenou ten velký Versys.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.12.2023 v 18:03 | Nahoru | #7985

Palomoto píše: assassin> ona 250 má v základu použitelný podvozek, ale jinak je motor a převody mnohem horší než 300. Měl jsme obě, tak za mne radši lehce jetou 300 a smířit se s pomalým tempem, nebo investici do podvozku



Tak 250ky jsou v podstatě dvě, euro 3 a euro 4 od roku 17 a maj údajně celkem odlišnou charakteristiku, euro 4 točivější s výkonem a krouťákem položenym vejš, euro 3 spíš spodovější. 300ka pojede trošku víc, ale ten rozdíl v parametrech nebude nějakej zásadní, pořád to jsou obě malorážky na pohodový brblání krajinou a jestli jedna jede 130 a druhá 140 to už nikoho nevytrhne. Mě nejvíc baví, jak ta motorka vypadá 12 let pořád stejně Takovejch evergreenů moc není, snad jen HD

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.12.2023 v 14:07 | Nahoru | #7986
Tak uz se treti den plandam po okoli a jako relax dobry. Sice teda moc nevyuzivam potencial stroje a mam pocit, ze se timhle nic moc nenaucim…
Kazdopadne ten zvuk Tesly a nikdy nekončící vykon je navykovej


Naposledy editováno 26.12.2023 14:08:50

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.12.2023 v 14:18 | Nahoru | #7987

assassin píše: Tak uz se treti den plandam po okoli a jako relax dobry. Sice teda moc nevyuzivam potencial stroje a mam pocit, ze se timhle nic moc nenaucim…
Kazdopadne ten zvuk Tesly a nikdy nekončící vykon je navykovej


A je z tebe endurista

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.12.2023 v 17:59 | Nahoru | #7988
Jak dlouho se s tim na baterku vydrzis "courat krajinou" ? Me vzdycky ty elektriky prislo, ze maj smysl treba na trat, priject, za hodinu se znicit, coz je akorat baterka, a ject domu. Benzin sice muzes nalejt a jezdit dal, ale clovek uz stejne nemuze, takze je to fuk.

Kdezto na courani krajinou mi freeride versus e-freeride prislo, ze prave je freeride kouzelnej v tom, ze na 7 litru bezinu muzes courat krajinou celej den, a pak plivnes do nadrze, a muzes v tom pokracovat, a delat to jde. Kdezto e-freeride na ma courani krajem malej dojezd, a na trat to neni.

Ale tohle vypada ze by pri courani mohlo jezdit dost dlouho, ne?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.12.2023 v 19:10 | Nahoru | #7989

Ozzy_ píše: Me vzdycky ty elektriky prislo, ze maj smysl treba na trat, priject, za hodinu se znicit, coz je akorat baterka , a ject domu.



Kez bych mel takovou kondicku, abych na jeden dech vycucnul celou baterku. Z trati vetsinou jezdim s cca 65% baterky a ja uz bych vic nedal. Ale pri courani po lese to mizi, taky me zajima kolik kilaku na tom Vargu Assa da.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.12.2023 v 19:52 | Nahoru | #7990
Ozzy_> v podstate mas pravdu, je to primárně na trat a ja si to kvuli tomu koupil. Stylem freeride to pojede tak 2-3hod. Kdyz jem na stedrej den jezdil s enduristama tak to da neco pres hodinu… ja teda ne, kdyz uz jsem nemohl půjčoval jsem to klukum.

Na to courat se cely den to neni a myslim, ze dokud nekdo nevymyslí neco lepšího nez baterie tak se to ani nezmění.

Ale me treba ta hodina az dve staci. Udelam si kolečko kolem baraku, pak do “padnuti” únavou trenuju na louce do kopce wheelie a domu.

Dneska jsem jezdil hodinu a najel neco pres 16km

Naposledy editováno 26.12.2023 20:01:55

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.12.2023 v 21:04 | Nahoru | #7991
Takze je to tak furt, na trat s rezervou, ale na courani po lese, kde to ticho dava nejvetsi smysl, je to vicemene k nicemu :/ Velka skoda.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.12.2023 v 21:18 | Nahoru | #7992
Ozzy_> me treba ta hodina, dve v lese staci… vcera jsem byl venku skoro dve hod a dnes jen jednu… uz me to pak uplne neba se jen tak placat. Takze jsem dal trenink nakejch blbosti a unavenej jel domu.

Ten rozptyl bude docela velkej podle stylu jizdy … 2-4hod a 40-60km … podle stylu jizdy. Ja jsem preci jen jezdíl v terenu kde se musi pres klady, naky vyjezdy, hrabacky v 80kmh a brodenimv bahne kdy byly kola po osy v blate…

Nejvic zerou prejezdy velkou rychlosti, technicke jezdeni na miste zase skoro nic nezere… kdyz jsem jezdíl po zadnim nahoru po louce tak baterka skoro neubejvala - to co to sezralo nahoru to smerem dolu zase zregenerovalo.

Ale porad je to jen fyzika, v te baterii je 6,5kWh…. Z litru benzinu lepsi auto dostane cca 2,5kWh… offroad motorky vynikaji v necem jinem nez efektivita, takze strelim od oka, ze tam z kazdeho litru dostanes necely 2kWh? Elektromotorka s touhle baterii najede cca to co srovnatelny spalovak na 4l benzinu… tzn u ostreho endura na pul nadrze…

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.12.2023 v 23:38 | Nahoru | #7993
assassin> tos měl to e-enduro venčení už rovnou natáhnout k Berounu.. dneska byly výjezdy obzvlášť výživné a Vargovi by se určitě líbily..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 00:55 | Nahoru | #7994
Ja byl jen kolem domu pred obedem… ale ten homolak bych rad zkusil, ja totiz na vyjezdy jsem uplne marnej. Nikdy jsem to nezkousel tak jsem z nich posranej, jedu v kreci a uplne spatne…

Hodil bys mi cislo do PM? Kdybys jel, ze bys mi dal echo a kdyby to slo tak bych se stavil? Diiik

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 07:30 | Nahoru | #7995
Sice mimo kategorii 250, ale co říkáte na přicházející CFmoto MT450? Bude to ten bájný (i když čínský) jednorožec? Uvažuje o ní někdo?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 07:44 | Nahoru | #7996
V Holandsku již naceněno .. https://nieuwsmotor...oren-2024-nederland/ a na advrider.com spekulují, že cena v D by se měla dostat pod 7k€, což už je docela dost zajímavé.

Naposledy editováno 27.12.2023 07:46:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 09:19 | Nahoru | #7997
Animals21> 450MT sleduji, je to zajímavý počin a určitě si své příznivce najde - ale jednorožec bude v představách žít dál - nejvíc kritiky bude tady k hmotnosti

na cestování to nebude špatné, dvouválec, 21/18 kola, rozumné zdvihy, hmotnost ještě ucházející - přijde mi to jako vylepšený Versys 300 který je taky jednorožec (tj. divnost) v dané kategorii, akorát to pro mě zabíjí podvozkem

takže sleduji a uvidíme, když vezmu že podobné hmotnosti jsou poslední otylé 600 jednoválce a podobným výkonem tak to za mě nebude špatné

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 09:21 | Nahoru | #7998
Honza-TA950> souhlas

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 09:40 | Nahoru | #7999
assassin> však proto tě lákám, když vidim, že tě řídítka opakovaně zavedly mimo mx trať Tolik tréningových možností všech levelů na jednom místě a s tak nádhernou trakcí v tomhle kluzkým bahnitým období, to najdeš málokde.
A s éčkem je to mnohem jednodušší, soustředíš se jen na dávkování plynu a techniku jízdy. Pro mně to bylo vysvobození, že jsem mohl zapomenout co je spojka

Naposledy editováno 27.12.2023 09:42:07

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 09:55 | Nahoru | #8000
EnduroOnRoad> s tou spojkou je to jak rikas, ale treba prejezdy klad atd .. tam mi chybi...
vcera jsem chvili trenoval wheelie a tam je to taky opruz, zvedat kolo plynem je horsi nez spojkou, rozhodi te to a je narocnejsi to udrzet...

stark by mel koupit ty slovince a domastit tam tu virtualni...

kazdopadne uz mam v kosiku spolecne s dilama co jsem stacil znicit i 18palcu kolo

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 10:19 | Nahoru | #8001
no ono je to asi věc názoru, já tvrdim, že do wheelie to nejlíp zvedáš hlavně správnou technikou pohybů těla a motorem si pak pomáháš jen velice jemně a proto na wheelie s elektrikou neni potřeba ani spojka ani silnej motor. Taky se snažim trénovat (slow v BP) a je to teda boj.. Nemám problém to zvednout skoro bez plynu, ale až do BP se furt bojim (nemám eště zažitej reflex se z. brzdou + bojuju s boční rovnováhou v malejch rychlostech). Ale jednou to dám, jen nevim kdy to bude. Netrápí mně to, i ta cesta k cíli je zábavná a dovednostně obohacující

Naposledy editováno 27.12.2023 10:35:54

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 10:37 | Nahoru | #8002
EnduroOnRoad> z nuly to jde ... ale ve vetsi rychlosti uz to pohybem tela nahoru moc nejde (ted je v mode na slabejch strojich kolo zvednout preklapeckou leva-prava...) tou spojkou je vse mnohem snazsi.

popravde, me to neslo nikdy... coz me pekne stve, protoze na kole ujedu nekonecnou vzdalenost, drzim riditka jednou rukou atd... na motorce jsem marnej.
ale tak trochu doufam, ze s elektrikou me nic nebude limitovat v treninku a letos to tam dostanu

co mam vypozorovane z kola - s bocni stabilitou je problem az do mrtveho bodu, jakmile jsi tam, uz je to easy... ale docela jsem s mrtvym bodem bojoval i na surronu kde je brzda na ruce, tzn stejne jako na kole - akorat na druhe strane. na kole jezdim zadni brzdu klasicky vpravo.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 10:52 | Nahoru | #8003
Hm, musím dokoupit duši na proražený tubliss a také vyrazit, abych tu nemusel jen slintat. Případně, nemá někdo náhodou celou tubliss sadu nebo díly na prodej? Na jedné motorce jsem prorazil duši, na druhé přecházím z duší na tubliss, obojí je 18/21.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 11:00 | Nahoru | #8004
Já to výše uvedené myslel čistě k pokusům na lehkym enduru v malých rychlostech a né třeba na 180kg silničce na okruhu.
Jo, zní to docela jednoduše, při pohledu na někoho, kdo to dobře zvládá, máš pocit že ti to půjde po pár pokusech jako prd a pak najednou leží motorka na zemi
Lidi, který to daj po chvilce trénování, jsou. Ale je to anomálie. Většina musí dlouho a pilně trénovat. Do BP v malý rychlosti jsem se dostal při svých už stovkách pokusů (jsem na to dřevo a hlavně jsem vopatrnej, abych nerozbil sebe ani motorku) jen jednou a jen na pár sekund, ale ten pocit to byl tak nepopsatelnej, že bych to chctěl zažít znova a umět to rutinně. Ale zároveň mám boby z případnejch následků, když by se to nezadařilo. Tak to prostě nehrotim a prokládám si občas tréningy i nácvikem této kratochvíle. Když se to dobře umí, je to nejen líbivá frajeřinka, ale zároveň docela slušný level sžití jezdce se strojem, což je žádoucí i pro "normální" ježdění.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 11:42 | Nahoru | #8005
Animals21> když už se tu probírá elektro a mastodonti700, můžou tu být i cendura400 Uvidíme co reálná hmotnost cfmoto v eu (v číně homologace od 185kg provozních). Mimochodem to kove800x má ve švýcarsku zhomologováno 190provozních a kove450rally 155kg-při odpojené prázdné zadní nádrži.
A vývoj cendurka ktm400 pokračuje novým světlem: https://www.motorra...mehr+Style,+21+Zoll

Naposledy editováno 27.12.2023 11:49:36

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 12:33 | Nahoru | #8006
Kove vsechny “Rally” jsou si myslim vzdy nehomo, ne? 800X je pro me teda neuveritelna ta hmotnost. Jestli jd to pravda, jsou na vaze napr. te CFmoto 450MT.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 12:52 | Nahoru | #8007
2verze 450 nízká a vysoká budou normálně na značkách, dokonce mají abs (takže nemusely být ani jednomístné, ale budou). A také nádrže na 31L.
Ta 800 je dost štíhlá a krátká proti tenere

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 16:42 | Nahoru | #8008
Od 450mt čekám ojeb na podvozku...ty USD vidle vypadají hezky, ale můj typ je, že funkčně to bude tragédie...
Kove 800 uvádělo až záhadnou hmotnost..ale už pomalu leze napovrch těch cca 190kg pohotovostni-coz už je docela uveritelnej údaj...každopádně to vypadá na zajímavý stroj...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.12.2023 v 18:14 | Nahoru | #8009
Vaha Kove je proste ulet. Bud by museli prjit s nejakym revolucnim materialem, nebo vse ztencit tak, ze to dramaticky ovlivni zivotnost “vseho”. Navic cena byla preso rekneme “normalni”. Takze vysvetleni, ze jednoduse kecaj, je zatim nejlogictejsi. Velka nevyhoda je (ne)rozsirenost znacky a servisni site. Minimalne z pohledu CR.

Co se 450MT tyce, podvozek “znackovy”, ale presto to muze byt desny shit. Na druhe strane proc tak rovnou uvazovat. Nemam z toho radost, ale Cinan s kazdou dalsi motorkou udela krok kupredu a klidne to muze byt funkcni.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.12.2023 v 08:56 | Nahoru | #8010
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist