paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.12.2023 v 20:42 | Nahoru | #7891
Mr.Dreamer> zrovna cfmoto je joint-venture podnik s KTM ne?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.12.2023 v 22:20 | Nahoru | #7892

assassin píše: Mr.Dreamer> zrovna cfmoto je joint-venture podnik s KTM ne?



CFMoto, včetně produkce, vlastní Zhejiang Chunfeng Power Co., která má také podíl v PIERER Mobility AG. Čínské KTM (pro čínský i mezinárodní trh) produkuje joint-venture "CFMOTO KTMR2R". KTM pak zajišťuje distribuci CF Moto v části Evropy a licencuje jim mnohé technologie.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.12.2023 v 02:43 | Nahoru | #7893
to Mr.Dreamer: Rád bych sem tam něco koupil jinýho než z číny, ale už ot tady šlo, čína už je snad i v rohlíku. Naposled tzv "německá kvalita" centrála od firmy s moc pěkným německým názvem, viz odkaz: https://www.dek.cz/...entrala-ks-4000ieg-s es el. startem. A jaké bylo překvapení, že když trochu mrzne, a centrála je venku pod přístřeškem, tak ráno nenastartuje (automatika se snaží přes noc vydržet s baterkama)... V návodu je napsaný, že teplota skladování min +7°C. To by asi v německu neprošlo, že? a ATS jednotka, co je k tomu jako příslušenství, na první pohled podle použitejch komponent ta nejlevnější čína z Aliexpresu... Na druhou stranu, doopravdická centrála s automatickým startem stojí dvojnásobek, ale nemusí se v ní každejch 14 dní měnit olej, 50mth je pomalu jak u ostrýho endura...

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2023 v 12:44 | Nahoru | #7894
AJP SPR 240 pro mě 180 cm a 85 kg bude malé? koukám na rozměry a má to cca o 7 cm kratší rozvor než běžná endurka jako CRF.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2023 v 13:52 | Nahoru | #7895
LuckyGhost> malé velke? Zalezi co chces jezdit. Freeride je malej skoro vsem a surron uplne vsem :) jen proste ma ta mensi velikost i výhody pro určitý typ jezdeni….

Tzn i tyhle motorky muzou byt velikosti ok, jen asi ne pro jezdeni na MX trati apod…

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2023 v 18:50 | Nahoru | #7896
assassin> Jasný, takže na blbnutí do lesa může být v pohodě. taková šlapačka je také malá motorka. Ale třeba při silničním přesunu si budu připadat nepatřičně.

Hlavně mi jde o to, jestli to nekdo zkoušel. Abych třeba neměl nepřirozeně zlomená kolena když dám nohy na stupačky. Jestli je to plánované jako malá motorka pro normální lidi, nebo malá motorka pro malé lidi.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2023 v 18:54 | Nahoru | #7897
Primo na tom AJP jsem nejel, ale to bude podobne jako freeride. Mala motorka pro bezne lidi, pro mensi lepsi, vysocí se nejak poskladaj, ale bude mala. Ja vs freeride - mam190/100


Vs full size enduro:


Naposledy editováno 10.12.2023 18:57:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2023 v 20:43 | Nahoru | #7898
assassin> ale copak, snad né homoláček? Jinak ten e-xc freeride se mi pod tebou jeví spíš jen v daném okamžiku dost stlačenej na tlumičích, než o tolik menší, ta huska byla v okamžiku focení naopak zcela odlehčená, takže vypadá "vysoká jak prase", musel bys to postavit vedle sebe v klidu..
Moje Éčko je pravděpodobně velmi srovnatelný s freeridem e-xc a přitom oproti docela velkýmu a mohutnýmu AJP spr250 neni zas tak moc malý, je jen drobný, protože je úzký, ale sedlo stejně vysoko, řídítka identický a světlá výška a rozvor skoro stejnej. Přesto působí menší.

LuckyGhost> Koukám, že už to tady řešíš, tak ti odpovím na ten související dotaz cos mi posílal, AJP SPR240 neznám, nejel jsem na tom, neviděl naživo, takže nebudu hodnotit. Domluv si jízdu s dovozcem a budeš mít hned jasno. Jinak koupíš něco, co ti nebude vyhovovat. S předchozími modely to nemá asi moc společné, tipuju jen řídítka, kola a motor. Budu-li usuzovat podle modelu spr250, který vlastním, zdá se že ergonomii řídítka-stupačky-sedačka umějí celkem dobře a podovozek s tlumením taky není ostuda.
Když se ti líbí ten Fantic, zkus dát řeč s prodejcem, jestli to neumějí i za cenu ztráty záruky "posílit". Ten motor na to má, je dobrej a levně servisovatelnej.
Na to "jak na tom vypadáš" bych se z vysoka vysr..l, důležitý je, jak se ti na tom jezdí. Myslim, že i menší nebo jen drobnější moto nemusí vůbec bejt problém. Já nově sedlám moto, která je proti původnímu ajp spr250 drobnější a přesto se mi na ní jezdí hlavně díky poměru váha/výkon líp a je jedno jestli v lese, po cestě nebo ve výjezdech.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2023 v 21:08 | Nahoru | #7899
EnduroOnRoad> jj homolak a spousta let zpetky, v te dobe jsem mel v offroadu na moto zkusenosti nula.
Ja to dal spis pro srovnani pilot vs moto. Me by ani ta mala velikost nevadila, chybel mi vykon a podvozek byl moc kompromisni. Na e-xc i surronu naskacu nasi mistni trat na mtb, na velky to nedam, ani na vargu. Rozdil 50kg a velikosti uz je prilis znat. Ale na kole jezdim lip, takze je jasny, ze surron co se mu vic podoba mi bude na trailech sedet vic…
Mx trat mi ale porad dava vetsi smysl…

Naposledy editováno 10.12.2023 21:09:08

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2023 v 22:46 | Nahoru | #7900

LuckyGhost píše: AJP SPR 240 pro mě 180 cm a 85 kg bude malé? koukám na rozměry a má to cca o 7 cm kratší rozvor než běžná endurka jako CRF.



Mám starší verzi, PR4 240, mám 194cm a s velikostí nemám problém. Delší přesun v sedě je trochu otravnější, ale jezdím na tom klidně několikadenní výlety bez problémů.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2023 v 06:01 | Nahoru | #7901
To Assassin: s mejma 174 cm a krátkejma nohama je pro mě E-XC zbytečně vysoká, sotva dosahuju špičkama, surron storm bee podobně, a pod tebou to E-XC vypadá jak motokolo...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2023 v 08:01 | Nahoru | #7902
Děkuji všem za rady. Nějak jsem si ten výběr motorky neužíval jak jsem si plánoval. Všechno byl nějaký kompromis. Někde podvozek a hmotnost (CRF) jinde výkon, velikost či dostupnost (Fantik, APJ aj.).

Nakonec jsem objednal Betu Xtrainer. Není to nekompromisní stroj, ale mám pocit že mi bude vyhovovat. Alespoň na papíře se mi zamlouvá výkon, hmotnost, rozměry a to mi ospravedlňuje tu vyšší cenu než jsem plánoval utratit.

Hlavně se snad vyhnu potřebě hned měnit centrál a pružinu, nebo válec s větším vrtáním, vyfuk, sání a řešit palivovou mapu. Nějak na to nemám poslední roky energii. Ikdyž kdysi mě to u 2t skútrů bavilo a vyměnil jsem několik válců, výfuků a karburátorů... Teď není tolik času tak o to víc budu moci jezdit.

4 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 13:36 | Nahoru | #7903
Čau, mám otázku kupoval jste někdo mx stojan , pod moto ? Mám crd 250 M je bohužel nižší výška je nějakých 255 takže nemůžu sehnat vše je kolem 30cm co sem tak našel, popřípadě nezkoušel jste někdo upravit stojan co má 30cm ? Jestli se to nějak nedá

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 13:51 | Nahoru | #7904
Něco podobnýho prodával M style (už nemá v nabídce) vyšel na CRF akorát, sešroubovanej na minimum.

https://allegro.cz/n...sEAQYAyABEgLHkPD_BwE

Naposledy editováno 13.12.2023 13:52:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 14:02 | Nahoru | #7905
Švejdy45> Ja na CRF pouzivam domorobo stojan pro ostrou. Nizsi vysku spodku CRF resim najetim na prkna a naslednym posunem stojanu pod moto.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 14:15 | Nahoru | #7906
ten co daval fotku franta pouzivam na supermoto, tzn to by mohlo byt vyskou ok... jde seriditi vyska. kdyztak muzu doma zmerit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 14:24 | Nahoru | #7907
assassin> to by jsi byl hodnej kdyby jsi změřil minimálně na kolik to jde ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 14:25 | Nahoru | #7908

Švejdy45 píše: Čau, mám otázku kupoval jste někdo mx stojan , pod moto ? Mám crd 250 M je bohužel nižší výška je nějakých 255 takže nemůžu sehnat vše je kolem 30cm co sem tak našel, popřípadě nezkoušel jste někdo upravit stojan co má 30cm ? Jestli se to nějak nedá


Dělají se nášlapné stojany s výškou cca 30 - 40 cm a pak ještě ty samé s výškou cca 25 - 35 cm:
https://pemacz.cz/zb...y-geko-g02168_298367
Tady ho mají asi nejlevněji: https://allegro.cz/...o-g02168-12469456740

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 14:25 | Nahoru | #7909
RomanHA> to mě taky napadlo že by to šlo tak dělat, ale je to prostě zbytečný jestli se dá koupit co by pasoval ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 14:42 | Nahoru | #7910
Švejdy45> Kdybys rozklikl ten odkaz pod obrázkem tak píšou minimální výšku 235 mm

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 14:49 | Nahoru | #7911
Švejdy45> Keď pohľadáš na Internete, tak určite nájdeš, mne napríklad trvalo asi 15 sekúnd, než som našiel taký, čo má výšku 22 a 31,5: https://www.bonmoto...frikasupermoto-blue/ Len príklad - neviem, či to je dosť pre CRF 250L, mal som ju asi rok, potom šla z domu, vôbec mi nevyhovovala.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 16:30 | Nahoru | #7912
Krautkopf> Tenhle přesně mám, ale kvalita odpovídá ceně. Těch cca 150kg je fakt maximum co snese, materiál je bídnej a ty jekly na kterých to stojí se snadno ohnou. Ale pod CRF se vejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 17:00 | Nahoru | #7913
Švejdy45> měl jsem ten obyčejný a šel asi o 5cm snížit. Pozival jsem pod sníženou CRF250L

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 18:57 | Nahoru | #7914
Palomoto> jak jsi to snížil? Prostě jen zaříznout ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 19:06 | Nahoru | #7915

Švejdy45 píše: Palomoto> jak jsi to snížil? Prostě jen zaříznout ?


Jj, vysunutí jsem a co to šlo, to uvízl flexou. Potřebuješ pak větší sílu na zvednutí, ale i 150kg jsme vyšlápl

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 19:09 | Nahoru | #7916
Palomoto> přemýšlím o tom , mají právě na 24mx stoja a se slevami co mám by mě vyšel na 500 takže právě přemýšlím že bych to tak udělal....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 19:11 | Nahoru | #7917
Palomoto> ten patent jak tam je ta Paka a pružina tak to by se nemuselo nějak měnit ne ? Stačilo by jen vysunout a uriznout ne ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.12.2023 v 19:41 | Nahoru | #7918
Švejdy45> byl to nějaký takový, kupovaný u Brumla.cz
https://www.2hmoto.c...C6STRaAaAssmEALw_wcB
Jen jsem serizl aby sedl co nejniž a fungoval bez dalších úprav

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.12.2023 v 07:41 | Nahoru | #7919
Švejdy45> Já jsem si běžný MX stojan snižovatl, aby se vlezl pod 690ku. Ty vodící trubky jsem zkrátil a taky jsem zkrátil tu páku kterou se zvedá moto od čepu k tomu kolečku co jezdí pod základnou. Má to teď sice nižší zdvih (pořád je dostatečny), ale lehčeji se zvedá. Stejný typ co poslal v odkaze Palomoto.

Ale jestli doma žádný němáš a budeš ho kupovat, tak si radši hned kup v požadované výšce. Upravovat nový aby jsi ušetřil 500 za tu práci nestojí.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.12.2023 v 21:56 | Nahoru | #7920
Tak v následujícím roce hodně bezbolestných km na cestách zpevněných i nezpevněných..

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist