Snad jen co mě napadá. Pružinky jsem dotahoval na 15 Nm a lamely jsem vkládal do oleje pouze na 3h. Může být problém v tomto? Nebo věděl by zde někdo jinou příčinu, proč spojka vůbec nezabírá? Jakékoli jiné chyby si nejsem vědom. Vkládal jsem na střídačku 8 mezilamel a 8 lamel. Začínal jsem mezilamelou a končil lamelou. Poradí někdo???
1 reakcí na tento příspěvek Nová spojka vůbec nezabírá
1 reakcí na tento příspěvek Nová spojka vůbec nezabírá
1 reakcí na tento příspěvek Nová spojka vůbec nezabírá
Vyfoť, v jaké poloze máš nasazený palec na hřídelce, která přes ozubení tahá za hřídel. Klade při otočení odpor (tedy tlačí proti pružinám)?
1 reakcí na tento příspěvek Nová spojka vůbec nezabírá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová spojka vůbec nezabírá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová spojka vůbec nezabírá
Jany11 píše: Ve videích občas používá někdo šroubovák mezi zuby setrvačníku a volnoběžky k dotažení přítlačných pružin. Já ale nikam nic dávat nemusím, protože s ani jedním kolem nejde hnout. Mám zařazený neutrál. Není to třeba tím? Do ničeho jsem jak před tím tak teď nedrbkal. Pouze jsem měnil lamely a mezilamely s pružinami. Případně důvod proč jsou ozub. kola kouslá? Moc díky za jakoukoli reakci. Mám to teď rozdělané.
Tak se složenou spojkou logicky točíš klikovou hřídelí, takže s ní rukou pohneš ztuha.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová spojka vůbec nezabírá
Slávek-TDM>
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová spojka vůbec nezabírá
Jany11 píše: Medved> ale pootočená být nemusí? Původní totiž nebyla viz. přiložené foto výše
S tim pootocenim tomu nerozumim. A myslim, ze tomu nerozumi nikdo. Nejpravdepodobnejsi vysvetleni, ktere jsem slysel/cetl je, ze origo sada spojky, ktera se montovala ve fabrice mela tu jednu tlustsi lamelu s uzsimi zuby a ta se davala do tech uzsich drazek v kosi. Snad to melo neco spolecneho s nizsi hlucnosti/vibracemi ... nevim. Je to k videni i na jinych motorkach, japonci to maji docela casto. Kazdopadne kdyz se nasklada vsech 8 lamel 'inline', do stejnych drazek, tak to nicemu nemuze vadit.1 reakcí na tento příspěvek Nová spojka vůbec nezabírá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová spojka vůbec nezabírá
Jany11 píše: vilemx> pouze s tou vnitřní do které zapadají ty zoubky z mezilamel. S ničím jiným pohnout nejde. Po zkompletování spojky a dotažení pružin již nejde hnout ručně s ničím.
To je ale v pořádku, vnější koš je přes ozubení poháněný klikou, takže s ním nehneš. Vnitřní část koše jde na hřídel do převodovky, takže s tou na neutrál můžeš otáčet.
1 reakcí na tento příspěvek Nová spojka vůbec nezabírá
Druhá možnost je, že při maximálním stlačení nových delších pružin není dostatečný prostor na uvolnění lamel od sebe. Zkus tam jen na zkoušku dát původní pružiny (bez oleje, jen zkusit jak chodí ovládání spojky).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová spojka vůbec nezabírá
1. Žádná větší nebo tlustší lamela v sadě nebyla, všechny stejný.
2. Pružiny jsem stáhl na 10 Nm což bude asi lepší, ale problém to nevyřeší..
3. Lamely, mezilamely i pružiny byly správně stejně tak jako přítlačný talíř, který je hezky zuby tak jak má být a přiléhá tak na lamelu.
4. Víko.. jak tu někdo psal, že si mám dát to ramínko na tisicihran vypínací hřídele spojky abych viděl jestli si sedla, tak aby se ramínko při dolehnuti dosedacích ploch otočilo o 1/2 otáčky je holý nesmysl. Nejvíc se při dolehnuti otočí o 1/4 otáčky, víc to ani jít nemůže, protože od kontaktu se středovou tyčinkou co vede z koše to víc jak o 1/4 otáčku zkrátka nedělá. Dělal jsem to asi 5x, vše s citem a vše se stejným výsledkem. Ramínko se pootočilo o 1/4 otáčky při dosednutí a už to přeci dává jasně najevo, že si to muselo sednout. Bez násilí. Hezky to tam zajelo. Takže ve víku taky nemůže být problém, ale to si jen myslím..
5. Po správném nasazení ramínka na tisicihran hřídele - dával jsem to na 52 (rozmezí v manuálu 46-52) a šteloval jsem šroubem u páčky a nic. Lehce propla (tak jak má být) nevypíná a to samé když jsem to pořádně protáhl už ze zoufalosti, ale to samo.. bez jakékoli známky vypnutí.. Níž pod 52 jsem to už logicky nedával, protože bych měl šroub na páčce až někde na posledních závitech.
6. Už mě opravdu nic jiného nenapadá v čem může být zádrhel. Snad jen jak psal Slávek ty pružiny, ale sakra jak můžou být špatný nový pružiny přímo od bmw. Jakože koupíš nové díly, které jsou špatně? I ta nová v porovnání se starou unavenou přeci odpovídá klasice tzn. že je o 2-3mm delší.. Takže mi to taky nepřijde podezřelé, že zrovna nova pružina.. Zkoušel jsem ale přes rifle sikama otočit co to půjde s tím raminkem, který je na tisicihranu a víc jak o 1/4 otáčky doleva jsem to nedal. Bylo to tedy nejspíš na doraz.
7. Už mě zkrátka nic jiného nenapadá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová spojka vůbec nezabírá
Další možnost je, že si změříš výšku paklu všech lamel a plechů, nové i staré, a porovnáš hodnoty s manuálem. I když už teď umíš to víko správně nasadit, při vysokém paklu nemá ten vypínací čep kam zajet, ve víku není nekonečně místa. Pod hlavou čepu máš správně ty dvě talířové pružiny?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová spojka vůbec nezabírá
Pod hlavou čepu dvě talířové pružiny? Můžeš sem dát prosím foto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová spojka vůbec nezabírá
1 reakcí na tento příspěvek Nová spojka vůbec nezabírá
1 reakcí na tento příspěvek Nová spojka vůbec nezabírá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová spojka vůbec nezabírá
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Bmw F650GS dobíjení alternátorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 11 | 4.5.2024 v 19:30 Borntobewild |
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 6 | 17.4.2024 v 11:20 MedWed |
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 2 | 17.4.2024 v 09:24 ja1 |
Rebelhorn Patrol BMW F 650 GS Dakar | Gugun | 6 | 8.4.2024 v 11:32 staroch30 |