globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda Transalp 750
5.5.2023 v 21:59
Tak na Transalpa už jsou první testy a docela ho chválí…
Motor to má stejný jako v Hornetu 750,toho jsem projížděl a jede Velice pěkně
Překvapil mě pozitivně taky zvuk z originální koncovky.
Takže motor OK, jsem zvědavý na podvozek. Testovačka prý přijde do showroomu na konci května.
Vlastnosti v terénu mě nezajímají, Potřebuju aby to fungovalo na všech silnicích-Rozmlácený malý, i široký pěkný.
+ Rozumně pohodlný posez.
Kupovat případně budu až stejně na příští sezónu, aby si mezitím stihli odladit případné problémy z první série.
Pište kdo máte jaký zkušenosti. díky


Naposledy editováno 10.05.2023 09:48:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

24.5.2023 v 00:20 | Nahoru | #61
Fyro>

1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 750

24.5.2023 v 06:47 | Nahoru | #62
Dobrý je, že ani taková lopata té motorce vzhledově už nijak nemůže ublížit.

Naposledy editováno 24.05.2023 07:55:53

(reakce na) Honda Transalp 750

24.5.2023 v 08:57 | Nahoru | #63
Koudy01> Jestlipak by to pobrala taková lopata, když někomu uletí lopata?

(reakce na) Honda Transalp 750

24.5.2023 v 18:52 | Nahoru | #64
Metric> Hezký to není, ale pokud to funguje, tak účel světí prostředky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

25.5.2023 v 18:24 | Nahoru | #65
Wejsada> Prohlížel jsem nového Transalpa na prodejně. Protože jsem Transalpa měl 4 roky, věděl jsem na co se dívat, co mi u starého vadilo.
Např. brzdová páka - je vedena spodem. Je rovnější než byla u 650, ale je dole. Při položení při jízdě v offu, ta páka to chytala jako první. Myslel jsem, že ji udělají jako u Afriky - že půjde vrchem nad stupačkou.
U starého Transalpu mi vadilo, že nemá nějakou přípravu na montáž navigace. Dával jsem navigaci na klemy, ale to už je nutno sjet pohledem dolů, což není úplně dobré. Nový TA opět nemá žádnou přípravu, ani žádnou trubku na montáž. U cestovně laděné motorky mi to dost vadí.
U starého TA mi vadil komplikovaný přístup k airboxu. Ale tam byl už bylo zdlouhavé sundávání plastů. U nového TA je opět airbox pod nádrží. Nevím jak na tom je nový TA s demontáží. Plasty mají přiznané šrouby, tedy snad žádné zámky do sebe atd.
No a docela nízký podvozek, ale to už jsem zblbý tenerkou.
Nový TA mi z toho vychází jako dobrá motorka na silniční cestování s dojetím ke kempu po nějaké horší cestě. Ale po Gruzii nebo v rumunských horách (některé výjezdy a sjezdy) bych na tom jezdit nechtěl. Motorka by to dávala, ale dostala by těžkou čočku.

1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 750

25.5.2023 v 20:48 | Nahoru | #66
Uvidíme po roce touto dobou,jestli bude mít transalp 750 nějaké dětské nemoci .
Pravda je,že tenerka 700 od svého uvedení na trh 2019 žádnými dětskými nemocemi netrpěla.Osobně já o žádných nevím.

Naposledy editováno 25.05.2023 21:09:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

25.5.2023 v 21:38 | Nahoru | #67
222222> Jediná dětská nemoc je, že je Honda nestačí vyrábět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

26.5.2023 v 06:44 | Nahoru | #68

Kohlstein píše: 222222> Jediná dětská nemoc je, že je Honda nestačí vyrábět.



a jseš si jistej? Není to třeba tím, že jim stojí ve skladě a čekají na odstranění problémů. Minimálně u CRF 300, která je nedostupná, to tak je.
Dva roky zpět byla Tenere nedostupná, ještě loni v sezoně blbě dostupná a teď je všude skladem. Situace min. na Českém a Slovenském trhu se mění, motorek bude asi už nějakou dobu dost. Vypadá to, že se přestává tolik prodávat Ohledně Transalpu, kde jsem se na Jižní Moravě ptal, tam byly nejpozději o prázdninách volný, někde dokonce i na začátku června. To mně mile překvapilo, třeba se to změnilo, zjišťoval jsem minulý týden. Ale je možný, že se lidi svezou a bude to taková pecka, že se rozebere vše co bude volný

(reakce na) Honda Transalp 750

26.5.2023 v 07:43 | Nahoru | #69
Palomoto> CRF300 nestačili vyrábět ani před letošním fiaskem s indickým víkem motoru. Skladem nebyla nikdy, dodací doba nikdy nebyla pod 3 měsíce. Poptávka je větší než byla po 250, kde stejná kapacita výroby stačila a běžně byly všude skladem.

Honda Transalp 750

26.5.2023 v 08:30 | Nahoru | #70
Transalp nebo Ténéré? Asi když všichni chtějí Transalpa, tak u Yamahy spláčou nad výdělkem.

2 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 750

26.5.2023 v 12:55 | Nahoru | #71
Ahoj.

Zkoušel jsem na MOTETESTCAMP a ze mě nepoužitelný motor na dlouhé cesty kvůli vibracím ve vysokých otáčkách, kde ten motor jede. Vše ostatní asi v normě vzhledem k ceně.

(reakce na) Honda Transalp 750

26.5.2023 v 14:23 | Nahoru | #72
Deadman> ahoj, Tuarega mám, najeto už cca 7000 km, tak myslím, že hodnotit už můžu. A rozhodně bych neměnil ani za Tenere ani za Transalpa (jel jsem už obě motorky). Každopádně je to každého volba, ale i když každý tyto motorky srovnává, každá je úplně jiná. Tenerka s Tuaregem jsou mnohem blíž tomu terénu, toho transalpa jsem čekal víc podobného těm dvěma, ale když budu brát že Tuareg i Tenerka jsou 50/50 tak Transalp je tak 70/30 silnice. Každopádně kdybys chtěl o Tuaregu vědět víc, napiš sz....

(reakce na) Honda Transalp 750

26.5.2023 v 15:24 | Nahoru | #73
PetNed> Super, díky za postřehy

Honda Transalp 750

26.5.2023 v 20:23 | Nahoru | #74
Když to tady tak čtu, tak ještě jednou dám na zkoušební jízdě šanci Tuaregu

(reakce na) Honda Transalp 750

26.5.2023 v 22:24 | Nahoru | #75

JaarBass píše: Ahoj.

Zkoušel jsem na MOTETESTCAMP a ze mě nepoužitelný motor na dlouhé cesty kvůli vibracím ve vysokých otáčkách, kde ten motor jede. Vše ostatní asi v normě vzhledem k ceně.


Ty jsi fakt dal dvanáct stovek za 40 minut svezení kolem Soběslavě?

1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 750

26.5.2023 v 23:56 | Nahoru | #76
Čao,
Transalpa už sedlám 2 dny a zajíždím - najeto 200 km. Ze začátku mi to přišlo maličko uskákané, řekl bych, že chvíli trvalo než sednou nové gumy. Po 150 km už ok, nicméně jsou ty origoš obuté pneu dost hlučné. Někdo tu psal o hůře fungujícím štítku a můžu potvrdit, v přilbě je to opravdu znát. Zadní tlumič oproti továrnímu nastavení určitě přitvrdím, když naložím kufry (zatím řeším jaké, origoš jsou plastové a přehnaně drahé) a potenciálně někdy i maminu, tak by to bylo už hodně měkké. Propojení s telefonem přes Honďáckou app je ohledně navigace dost omezené - jen google a jen hlas, to mě trochu zklamalo. Určitě budu řešit nějaký držák na telefon, jinak je to s další funkcionalitou docela fajn. Ale to jsou všechno malé věci a jdou jednoduše řešit. Jinak zatím samá pozitiva, ale po těch pár kilometrech toho stejně moc říct objektivně nejde. Už se těším až to po záběhu pořádně protáhnu

(reakce na) Honda Transalp 750

27.5.2023 v 10:33 | Nahoru | #77

JaarBass píše: Ahoj.

Zkoušel jsem na MOTETESTCAMP a ze mě nepoužitelný motor na dlouhé cesty kvůli vibracím ve vysokých otáčkách, kde ten motor jede. Vše ostatní asi v normě vzhledem k ceně.



pro mě blbě fungující štítek, Ale že by to mělo vibrace? to teda můj kus neměl..
Ten motor je dobrej, Táhne pěkně a pěkně se točí – docela zábavný bych řekl.
Já bych na tom musel jezdit bez štítku jako na naháči, Ale prý existuje nějaký origo štítek a příplatkové deflektory.
jinak ta motorka je na silnici velice mrštná, prostě Hornet na vyšším podvozku S pohodlným posazem.

Naposledy editováno 27.05.2023 10:35:30

(reakce na) Honda Transalp 750

28.5.2023 v 01:56 | Nahoru | #78
Duchodcee> já bych to řešil takhle; vyšší plexi (pokud funguje), centrál, vyhřívaný hefty original. A pro kufry k českým výrobcům poctivých hlinikáčů.

1 reakcí na tento příspěvek Honda Transalp 750

31.5.2023 v 13:08 | Nahoru | #79
V týhle třídě bych asi nejvíc uvažoval o Tenere 700 nebo její vybavenější verzi World Raid Japonec a navíc s prověřenym skvělým motorem CP2 Transalp je prej dole oproti Tenerce línější, co řikali kluci v testech, jede spíš nahoře. CP2 má parádní spodek a střed, což je na cestovní enduro velká deviza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

10.6.2023 v 11:11 | Nahoru | #80
SuperSic58> může být a asi i bude, ale i tak bylo na Tenere do terénu potřeba dát o zub méně dopředu a kdyz se tohle udělá na Transalpu, tak to bude třeba zas jinak. Zkusím Transalpa a uvidím. Ale hlavní rozdíl bude podle mne v tom, že Tenere je vhodná nad 180, lépe nad 185cm a Transalp bude do 185cm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

10.6.2023 v 13:05 | Nahoru | #81
Palomoto> čím si myslíš, že by tě transalp mohl po 790 adventure zaujmout?
Nerypu, zajímá mě to...jestli ho vyzkoušís, zajímaly by mě tvoje pocity...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

10.6.2023 v 16:02 | Nahoru | #82
Wenca24> tím, že nastartuješ na poprvé a hned jedeš
Mne se ta KTM úplně nelíbí, vzal jsem ji na zkoušku a byla dobrá, jen ty turbukence tam jsou a podvozek moc tvrdý. Možná nakonec skončím zase u KTM Ale ten Transalp se mne postupně začíná dost líbit a podle všeho, tak ten motor bude příjemnej a dostatečně vykonej (stačila mne i Tenere, nebo Tuareg). A oproti KTM vidím velký plus zvuk motoru a i vyfuku. KTM fakt nemá pěkný zvuk

Honda Transalp 750

10.6.2023 v 16:42 | Nahoru | #83
Jo, zvuk u KTM prirovnava muj kamarad co ma 790 k plechovymu kyblu se starym zelezem A to jsem si myslel, ze v tomto ohledu BMW 800GS je hrozny
TA750 si samozrejme vyzkousim, ale zatim me ani "nasucho" nejak nepresvedcil. A ta hranata koule pod motorem, to je des

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

10.6.2023 v 18:00 | Nahoru | #84
Palomoto> takže vlastně jediný plus-rouhodne ne bezvyznamny-je ocekavana spolehlivost...
Chápu, že když z motorky slyšíš různý zvuky, na klidu to nepřidá...to, že je KTM podvozek tvrdej, mě překvapilo...to jsem myslel, že budou mít vychytaný a kór ta nižší verze bude spíš do měkka..
Já jsem na tenerce něco najel a moc mi ta motorka nesedla...cítil jsem to vysoký těžiště- a to mám 186cm a 100kilo...stejně mi to vadilo...
Ten Alp na tom možná bude v tomhle líp, takže celkově to může být použitelnejsi motorka i v tom terénu, třeba...

(reakce na) Honda Transalp 750

10.6.2023 v 18:35 | Nahoru | #85
Wenca24> spolehlivost a za mne i vzhled. A tak mne na KTM úplně neseděl posed a postoj dost špatný, ale to se dalo řešit. Minulý týden jsem po roce opět zkusil Tuarega a posed a postoj úplně ideal. Ten Tuareg bude výborný i v terénu. Kdyby byl na Aprilku normální servis a dostupnost dílů, tak bych ji určitě vzal na zkoušku. Ale takto ještě radši zkusím i Transalpa. Je mne jasný že proti T7 a Tuaregu bude o kus horší v offu, ale zase když vím co zvládl i Transalp 700 v offu, tak bych se až tak nebál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

11.6.2023 v 13:09 | Nahoru | #86

Wenca24 píše: Palomoto> takže vlastně jediný plus-rouhodne ne bezvyznamny-je ocekavana spolehlivost...
Chápu, že když z motorky slyšíš různý zvuky, na klidu to nepřidá...to, že je KTM podvozek tvrdej, mě překvapilo...to jsem myslel, že budou mít vychytaný a kór ta nižší verze bude spíš do měkka..
Já jsem na tenerce něco najel a moc mi ta motorka nesedla...cítil jsem to vysoký těžiště- a to mám 186cm a 100kilo...stejně mi to vadilo...
Ten Alp na tom možná bude v tomhle líp, takže celkově to může být použitelnejsi motorka i v tom terénu, třeba...



790 adv -Obyčejná verze měla divný zadní tlumič, celý to pak působí takový jakože tvrdý. u 890 Obyčejné verze už to pořešili, Je tam vzadu ladění i odskoku. Celkově se mi podvozek u 890obyč. zdál dobrý. I ten motor je mnohem lepší než 790.

Naposledy editováno 11.06.2023 13:11:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

11.6.2023 v 14:33 | Nahoru | #87
Fyro> všichni říkají že 890 jede mnohem víc, ale to vlastně vůbec nepotřebuji, i 790 leti až dost. Tak počkám na tu Čínskou 790. Ty už jsi na ni jel? A Vstrom 800 vyzkoušen?

Honda Transalp 750

11.6.2023 v 14:35 | Nahoru | #88
V Motorradu a pak i v novem Motocyklu je test na TA 750 a váha včetně padáku plechu atd. je 223kg. Tak pěkně to výbavou poskoči nejen na ceně, ale i na váze
To se mne právě na KTM líbí že tam už žádná váha navíc. Padáky netřeba a bastry i ty jejich plastaky drží oproti konkurenčním dost dobře

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Transalp 750

11.6.2023 v 19:18 | Nahoru | #89

Fyro píše: 790 adv -Obyčejná verze měla divný zadní tlumič, celý to pak působí takový jakože tvrdý. u 890 Obyčejné verze už to pořešili, Je tam vzadu ladění i odskoku. Celkově se mi podvozek u 890obyč. zdál dobrý. I ten motor je mnohem lepší než 790.



790 ale ma taky otresnou sracku tlumic. Sice se to honosi znackou KYB, ale to neznamena, ze tam je neco k svetu. V zahranicnich recenzich se zrovna tahle cast ohledne podvozku docela rozebira. Fakt se to s tou 890 neda porovnavat a neni to jen tim, ze ta prvni se vyrabi v Asii

(reakce na) Honda Transalp 750

11.6.2023 v 19:46 | Nahoru | #90
puffybodie> jako že na KTM je Kayaba? To se mne nezdá A problem byl na starých 790 a tam byl WP podvozek a ten stal za prd. Sice základní, ale základní i základní Kayaba, nebo Showa na jiných fungují o kus lépe. On i např. na ADV 390 je ten podvozek hrozne tvrdej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jaké kufry na TA750 Honda XL750 Transalp Roman2bk 12 1.5.2024 v 16:18 Petersky
TransAlp 750 delší zkušenosti [1 ... 4, 5] Honda XL750 Transalp Roman2bk 137 14.4.2024 v 13:54 JAVR
je info na displeji zbytečné nebo ne [1, 2, 3] Honda XL750 Transalp Roman2bk 64 31.3.2024 v 19:13 TomasNBK
TransAlp 750 - příslušenství orig n... [1, 2, 3, 4] Honda XL750 Transalp Roman2bk 120 10.3.2024 v 18:49 Michal21
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... Edien 60 8.3.2024 v 23:39 Metric


TOPlist