Díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek TCI jednotka nebo snímače polohy
u tehle zavad na starych strojich to v jednu chvili chce prepnout na vedecke a pracne postupy a zacit merit, pripadne pri podezreni na zavadu v ele zacit delat nahradni kratka zapojeni s eliminaci vseho co muze zlobit a neni nutne k provozu.
kazdopadne, ja pri podezreni na nefunkcnost palivove soustavy nacpu do vyfuku lambdu a merim bohatost smesi. ono kdyz clovek vi jaka je smes v okamziku kdy to zlobi tak to dost napovi...
samo idealni s motorkou prikurtovanou na brzde - clovek ma pak moznost sledovat a kontrolovat veci ktere pri jizde nezkontroluje...
no a to jsme bud u spickoveho vybaveni, nebo u draheho servisu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCI jednotka nebo snímače polohy
ono na ty seriovy koncovky se pouziva jina odsavacka, ja mam jen pasivni a ta ma docela silnou rouru... jeste se da postavit aktivni, tam je vetracek a spaliny to z vyfuku do komory s lambdou odsava... ale ja jak me to nezivi tak jsem nemel potrebu ji poskladat, staci mi kdyz mam reseni co funguje na mejch motorkach :D
1 reakcí na tento příspěvek TCI jednotka nebo snímače polohy
Z náběhů napětí se taky dá odvodit jak je na tom směs. To už by chtělo tu brzdu a pak by bylo vidět jaký jsou nároky na přeskokový napětí při zátěži před a při tom "výpadku". Pokud tam dochází ke značnému nárůstu napětí je to o tý chudý směsi atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCI jednotka nebo snímače polohy
Naposledy editováno 08.11.2022 12:09:27
No a potom sem napíšu co se změnilo.
Zatím všem moc díky
romel70 píše: combust> Supermagna z r. 87-88 mají podtlakový ventil. Každopádně při zkoušce kdy jsem z karburátoru odpojil hadičku přívodu paliva z ventilu a nastartoval tak benzin stříkal proudem otázka je jestli se takhle chová při zátěži? Možná jde z motoru při zátěži menší podtlak a proto benzinu proudí méně ale při měření byla komprese válců v normě. Co se týká přívodu paliva tak mě napadá snad jen přihnout plošky na plovácích v karbecech aby tam šlo více paliva.
No a samozřejmě všechno kolem toho je nový nebo vyčištěný a 100x zkontrolovaný ( hadičky , podtlak. ventil, ventil v nádrži atd.)
Já myslím, že ty karburátory nebudou dobře seštelovaný, když mluvíš o 'přihnutí plíškú na plovácích". A co membrány, nejsou děravý?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCI jednotka nebo snímače polohy
assassin píše: romel70> To neni to same, v zátěži samozrejme ten motor potrebuje více paliva…
Čím ten atmosférickej motor s karburátorem zjistí, že je v zátěži a jak přidá palivo na rozdíl od neutrálu? Tohle jsem už slyšel mockrát, ale nevím jak se může ta potřeba paliva zátěží u tohoto motoru změnit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCI jednotka nebo snímače polohy
Kouknou na svicky, je na nich videt jestli je smes chuda - typickej problem nizky hladiny v pl. komore, nebo ucpanyho odvzdusneni pl. komory (prepadu) popr. malych trysek (pokud je otevreny ssani/vyfuk). Nekdy nedoteka palivo dost rychle pak je treba se kouknout jestli neni ucpany sitko, zasranej kohout nadrze, prohnuta hadicka paliva , nebo podtlak v nadrzi - ucpany odvzdusneni/vicko.
Pokud je v palivu vse ok, tak na 95 procent problem tohoto razeni byva senzor/snimac na klice nebo vysokonapetova cast tj. tandem, Civka - VN Kabely-Svicky. Taky mrknout jetli neni nekde odpojena kostra.
ECU zapalovani odchazi jen vyjimecne a pokud vubec, tak umre jako celek.....
Naposledy editováno 15.11.2022 14:55:41
mito7 píše: 1100Virago> Nepochopili jsme se, myslím při plném plynu.
V zásadě je tomu motoru fuk jestli jde do zátěže nebo ne, množství směsi je samozřejmě daný podtlakem v difuzoru a mírou zdvižení šoupěte. Takže s otevřenou škrtící klapkou, po tom co se šoupě vytáhne úplně nahoru to bude žrát při stejných otáčkách stejně se zátěží jako bez ní.
Jenže jde o to ten režim udržet po takovou dobu aby se to projevilo (např. poklesem hladiny v karburátoru). Při schopnosti motoru akcelerovat je to bez zátěže poněkud krátká doba než se to dostane na max. otáčky.
1 reakcí na tento příspěvek TCI jednotka nebo snímače polohy
Plnej plyn na neutral … to zkousis casto?
Jakou spotřebu maji tvoje stroje na neutral bez zátěže?
Naposledy editováno 15.11.2022 15:42:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TCI jednotka nebo snímače polohy
assassin píše: Evidentne moc nechápeš co se mysli pod pojmem bez zátěže a se zátěži.
Plnej plyn na neutral … to zkousis casto?
Jakou spotřebu maji tvoje stroje na neutral bez zátěže?
To je otázka na koho?
assassin píše: romel70> To neni to same, v zátěži samozrejme ten motor potrebuje více paliva…
Ale stále jsi mně nevysvětlil jaký je rozdíl ve spotřebě paliva při plném otevření klapky bez zátěže a se zátěží.
V karburátoru je podtlak a průtok vzduchu a tím dané množství benzínu, a jak ten karburátor pozná, že je na klice zátěž a přidá benzín?
Vysvětli mně to teoreticky, nemusíme to zkoušet. Samozřejmě spotřeba za čas.
Ale pokud po tom tak toužis - tak nezatizeny motor na plny plyn bude tocit max mozné otacky dane omezovacem.
Zatizenej motor - samo zalezi jak velka zátěž, ale dejme tomu zátěž takova, ze motor točí poloviční otacky. Takze je tam poloviční průtok. Tímto jsme dokazali, ze motor na plny plyn bez zátěže ma dvojnásobnou spotřebu, nez motor na plny plyn se zátěži
Naposledy editováno 30.11.2022 16:21:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VF 700 C supermagna Honda VF 700C | jilkovimz | 11 | 7.11.2022 v 14:24 romel70 |
Vyskakující rychlot Honda VF 700C | TomAdamov | 4 | 19.1.2019 v 11:47 TomAdamov |
sevis Praha Honda magna VF 700/750 ... Honda VF 700C | Zedicus | 0 | 30.11.-0001 v 00:00 Zedicus |