paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

24.7.2022 v 14:57 | Nahoru | #2341
Sherco125 SE-R, 2021 za 155 tisíc , to je to se startérem

Z inzerátu:

Najeto 230mth - 11 900 km
Možno řídit od 16ti let, motorka jezdila 210mth po silnici (proto takový stav km), hobby začátečníkem, mám k tomu i silnicni gumy, 20mth jetá hobby v terénu
210 mth ježdena na veškerý servis (i výměna oleje) do Sherca do Prostějova - vždy dostala co potřebovala
Před 3 mth dělaný preventivně píst (nebylo potřeba - jako novy), kontrola válce - také jako nový
Původní plasty, Go prednich tlumičů- 0mth, origo příbal, STK do 21.5. 2025


S průměrnou rychlostí 52 km/h musela opravdu jezdit hlavně po silnici. Píst píšou v návodu měnit každých 40 hodin - pokud to proběhlo, tak v tomto případě po každých 2000 - 2500 km, ale nejspíš nebylo ani moc potřeba.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.7.2022 v 15:19 | Nahoru | #2342
Kohlstein> Hulešova Honda změnila muzeum a je k mání za 227.500 Kč

Produkční závodní Honda RS 125 R, r.v. nejspíše 1998, motocykl kolem roku 2000 odstaven z provozu a zakonzervován. VIN JR01-9610610. Před odstavením prošel motocykl přípravou (repasí) na další sezónu, ale jednalo se o období, kdy Jaroslav Huleš přestupoval do vyšší kubatury a již dále nebyl využíván a následujících cca 20 let byl vystaven v muzeu v Praze, kde byl zakoupen nynějším majitelem. Motor prozatím nestartován, jedná se o výstavní motocykl. Motor se hladce točí, na motocyklu není nic zatuhlého, byl správně nakonzervován a umístěn v ideálních podmínkách. Defekt na plexi vznikl při expozici.




Naposledy editováno 24.07.2022 15:20:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.7.2022 v 15:49 | Nahoru | #2343
Beranidlo> Na takovéhle to tenkrát v roce 1984 Kinigadner vyhrál - na bubnech, s up side down vidlicí:

A teď je KTM 250 1984 na prodej za 65 tisíc .


Naposledy editováno 07.01.2023 09:06:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

24.7.2022 v 16:01 | Nahoru | #2344
Ariete> Pro porovnání, a pro porovnání s modelem 1985 z #1719 (kotouč + buben) , KTM 250 1986 (2 kotouče) za 68 tisíc , krasavice:

Dva takty jsou víc než dost

24.7.2022 v 16:14 | Nahoru | #2345
A ještě KTM 250 1987 ve verzi GS, kdy se na motoru objevila přívěra. Dohodou - zájemce bude muset při nákupu prokázat úmysly a taky trochu potlačit svoje ego:

nabidka prodeje soutezniho endura ktm z roku 1987,motocykl je ve zcela puvodnim originalnim stavu,jedna se o prodej plne funkcniho stroje se sbirky,moto vhodne pro showroom muzeum ci sbirku vzhledem ke stavu skoda znicit tento krasny stroj,zkusebni jezdci a nevsedni komentatori ztata casu,pouze vazne a seriozni jednani dekuji za pochopeni tel. dohoda.


(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

25.7.2022 v 16:39 | Nahoru | #2346
Ariete> Kotouč + buben se prodává taky, KTM 250 MX 1985 je na Slovensku za 1500 euro , lehce przněná.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

28.7.2022 v 22:30 | Nahoru | #2347
Nově je jedna Suzuki GT 750 mezi místními , aneb co si člověk může přitáhnout do baráku, když ztratí hlavu. Doufejme, že to bylo kompenzovánou cenou a nebyla to jedna z těch, které se objevují s cenovkou 150 - 180 tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.7.2022 v 06:24 | Nahoru | #2348
Ariete> Byla (snad se nepletu) od na bazosu "Přemysl Adam" za 205 tis. Kč. Dával jsem ji SEM. S novým majitelem jsem nedávno mluvil na jednom srazu. Říkal, že o ní uvažuje.

Naposledy editováno 29.07.2022 06:34:47

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.7.2022 v 08:52 | Nahoru | #2349
Koudy01> Vypadá to, že se nepleteš. Těžko říct, jestli ten, co to prodával, o tom chlívku v motoru věděl. Tak snad to budou jenom ty písty s výbrusem a snad se najde někdo, kdo si pamatuje, jak se dělá klikovka na Wartburgu. Trocha práce to je, koukám na jednoho Nora .
Případě jde píst opravit i jinak

edit - když se dívám na stroje ostatních místních, tak s GT750 bývá dost práce. Ne, že by měly nějaký mor, ale po těch více než čtyřiceti letech se tam zákonitě něco pokazí. A tady v bazarech se pak objevují stroje, u kterých dosavadní majitelé po nějaké závadě rezignovali. Viz třeba tahle potvora , s popisem a dokumentací opravy.

Naposledy editováno 30.07.2022 13:50:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

29.7.2022 v 16:10 | Nahoru | #2350

Wenca24 píše: Kurňa to kdx by se mi líbilo civilní dvoustovka by na to moje mrcasení byla ideální...akorát na otloukánka by jí už asi byla škoda...


Kawasaki KDX 200 SR z #1955 dostala cenovku 65 tisíc

Lehké dvoutaktní enduro s doklady, STK 2024, nové pneumatiky Bridgestone. Originální stav, kromě koncovky výfuku. Blinkry, tachometr, vše funkční. Oilmaster také funkční.


Dva takty jsou víc než dost

29.7.2022 v 23:23 | Nahoru | #2351
Kawasaki 350 Avenger, model A7 za 170 tisíc

1969, bez TP, sberatelsky zajimavy model z japonskych prvopocatku, dvoutaktni dvouvalec se dvema karburatory a soupatkovym rozvodem, motor bezi, lak nepuvodni, originalni seda lanka, ovladaci prvky, svetla.


Předchůdce triplů, v roce 1969 to byla první motorka s CDI. Výkonu 42 HP někteří nevěřili, ale maximálka 180 km/h a 400m za 14 vteřin v kombinaci se 150 kg a lehkou klikovkou dokázaly znechutit den majitelům 650 ccm twinů od Triumphu. Ten tlumič řízení je tam od výroby.


Naposledy editováno 29.07.2022 23:30:40

Dva takty jsou víc než dost

29.7.2022 v 23:25 | Nahoru | #2352

Dva takty jsou víc než dost

29.7.2022 v 23:48 | Nahoru | #2353
Válce mají tři kanály a šoupátka, jak jinak, pertinaxová, stejně jako kolo náhonu alternátoru. Fotky z https://a7avenger.w.../the-engine-rebuild/ .

Dva takty jsou víc než dost

30.7.2022 v 13:59 | Nahoru | #2354
Cagiva Supercity 50 za 15 tisíc , jednomístná, v TP 1996, 96kg, 5,7 kW / 6000 rpm, 85 km/h.

Cagiva měla svůj vlastní motor s vyvažovacím hřídelem, šestikvalt a od toho odvozené tří- a čtyřrychlostní verze. Něco na 125stradali . U Supercity po roce 1993 rezignovali na slabší verzi se třemi kvalty a dělali jenom ty plohodnotné, s 20mm karburátorem.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

1.8.2022 v 21:10 | Nahoru | #2355
Beranidlo> Další přležitost (viz. #1341 ) pořídit Yamahu YZ250 1982, první YPVS vodník s chladičem u řidítek, za 48 tisíc , ale k dodělání:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

5.8.2022 v 23:14 | Nahoru | #2356
Beranidlo> Po modelu 1984 z #1150 , která byla trochu říznutá modelem 1985 (přední kotouč?), je tu RM 250 1983 za 99 tisíc , říznutá možná trochu modelem 1984 (nádrž, chladiče?).

Dva takty jsou víc než dost

6.8.2022 v 11:29 | Nahoru | #2357
Když si člověk přitáhne do baráku ne zrovna levnou věc s příslibem : "to je nějaká blbost, ale teď na to nemám čas". Mimochodem, ten Ignitech byla zbytečná investice, majitel prodává originál CDI jako dobré.

Kawasaki KMX 125 rv.2000. Zkoupena v Únoru za 32tis. od té doby jeta cca 3x. Motor byl přidřený a nešel vytočit cca nad 3tis. otáček. Komplet udělaný motor, píst Wossner, výbrus (má vložku), ložiska na klice, gufera, komplet těsnění, Nové klapky origo, vodní pumpa komplet repas, ložiska zadní vidlice, prachovky na vidlích, nová řídící jednotka ignitech laditelná 4000,-, přední pneu nová, přední i zadní nové nejeté destičky dohromady 1200,-, zadní pneu je ještě dobrá. Nefunguje přístrojovka už od přechozího majitele neřešil jsem to, Zapalování přeměřeno a je špatný regulátor dobíjení tudíž nejdou světla. Ten největší problém je že ani po generálce a zkoušení všeho možného motor pořád nejde vytočit nad 3tis. otáček to samé dělal před generálkou. Karbec xkrát čištěný ultrazvukem. Do motorky investováno 30tisíc. Už mě to nebaví pořád řešit bude to nějaká kravina ale už nevím. Třeba se někomu bude hodit na díly nebo si jí někdo dá do kupy. Je kompletní jen odstrojené plasty a zápalko je u elektrikáře. Cena dohodou představoval bych si to někde kolem 45tisíc určitě slevím, je v tom hodně peněz(s cenou motorky +-60tis.) a času, momentálně do toho už víc peněz dát nemůžu v 16ti to je složitější :).

Dva takty jsou víc než dost

8.8.2022 v 22:51 | Nahoru | #2358
Husqvarna CR 250, italská, někdy z let 1995-1999, alespoň podle nádrže. Motor je v tom novější 2000+. 63 tisíc

Dva takty jsou víc než dost

8.8.2022 v 23:18 | Nahoru | #2359
Když si Cagiva pořídila Husqvarnu, nejspíš hodně rychle pochopili, že švédská dvoudobá technika je sto roků za opicema (stačily dva roky) a pro další vývoj to není dobrý základ. Rok to ještě vydrželi, když prodávali oboje, Cagivu i Husqvarnu, pak definitivně začali lepit švédské logo na italské motorky - viz. rok 1988 a WRK 125 v #1978 , #1975 a v #2319
U objemu 250 ccm vypadal švédský válec takto:

U italského motoru byla přívěra CTS, pak přejmenovaná na HTS - nožová v centrálním výfukovém kanálu, boostery bez přívěry:

Tenhle motor tady byl v #855 :

Dva takty jsou víc než dost

8.8.2022 v 23:31 | Nahoru | #2360
S modelem 1992 přišel nový válec pro 250 ccm a nově 360 ccm. Na výfuku jsou dvě okna s přepážkou a v nich dvě nožové přívěry. Motorka viz. #791 .



Na 250 ccm se toto řešení udrželo do modelu 1998 nebo 1999, na 360 ccm až do konce výroby, viz. taky #1113

Naposledy editováno 08.08.2022 23:52:16

Dva takty jsou víc než dost

8.8.2022 v 23:51 | Nahoru | #2361
S modelem 2000 , viz. #1612 , (ale možná už 1999), se u WR 250 objevila naklápěcí přívěra v hlavním kanále, šoupátka v bosterech a rezonanční komora na pravé straně válce.





Naposledy editováno 09.08.2022 00:00:19

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

9.8.2022 v 00:29 | Nahoru | #2362
A pak ten motor taky slozil jako inspirace jawe.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

9.8.2022 v 22:45 | Nahoru | #2363
havlis_de> Jaké Jawě?

Dva takty jsou víc než dost

10.8.2022 v 18:13 | Nahoru | #2364
Jj presne
Vzdycky me vrtalo hlavou zda ten valec 250 nebo 360 by nesel nasadit na tento spodek jawy.

Naposledy editováno 10.08.2022 18:14:34

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.8.2022 v 23:04 | Nahoru | #2365
Ariete> Tamanaco slevnilo na 18 , na pohled je to bídný stroj, ale s papírama a TK.

Pěkná Gilera XR2, za 1000 euro , bez papírů. Gilery XR2 nejsou a nebudou.


Naposledy editováno 13.08.2022 10:25:20

Dva takty jsou víc než dost

13.8.2022 v 10:44 | Nahoru | #2366
Fantic 125 Strada MkII, model 1983, za 300 euro , spíš zbytky s motorem,

ale mohlo by se hodit, kdyby někdo renovoval a pak prodal dál

Jeden krasavec byl před rokem prodaný na aukru za desítku :

Dva takty jsou víc než dost

13.8.2022 v 11:05 | Nahoru | #2367
Něco se píše na 125stradali . Motor s termosifonovým chlazením a chromovaným válcem měl stejný výkon, jako vzduchem chlazená verze bez nálepky "sport". A to bylo o 2kW víc, než u endura RSX z #884 .

Podle motorcyclespecs nebyla levná ani ta vzduchem chlazená verze, Yamaha RD125LC (#2313 ) byla o 20% levnější

Dva takty jsou víc než dost

13.8.2022 v 11:30 | Nahoru | #2368
Vzducháč Fantic 125 Strada je aktuálně za 1600 euro na Ruote da sogno.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

16.8.2022 v 23:29 | Nahoru | #2369
Tuono za 50 tisíc .

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.8.2022 v 23:37 | Nahoru | #2370
V tom Tuonu je nový válec, tak kdyby někdo potřeboval, DoktorRS má Rotax 122 i Rotax 123, sada je cca za devítku .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Extrémní spotřeba Honda CRM 125 (R) Aposhtol 6 31.5.2024 v 12:58 karavanista
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf


TOPlist