Téma: Hlava a píst
25.6.2022 v 16:43
1 reakcí na tento příspěvek Hlava a píst
Prasknul píst dole, nebo se rozpadlo nějaké ložisko
Naposledy editováno 26.06.2022 08:04:55
Naposledy editováno 26.06.2022 08:04:55
Prohlídka válce, pořádně vyčistit prostor klikovky, válec změřit a osadit vhodným pístem, nové těsnění, zkontrolovat klapky a privery, sesadit a jezdit, pokud nemáš, porid si merak motohodin abys věděl kdy máš vyměnit píst, ten se dá pořídit za stejnou cenu jako iridiova svíčka ? Místo toho červeného tmelu na motory použij nové těsnění a vazelinu, vypadá to líp a vydrží úplně stejně
Naposledy editováno 26.06.2022 14:01:53
Naposledy editováno 26.06.2022 14:01:53
1 reakcí na tento příspěvek Hlava a píst
HornisGSX> Co je na iridiový svíčce špatně?
Záleží cos tam dal za píst, on je rozdíl jakej tam dáš, válec byl na nicasilu nebo jak jsi přišel na rozměr pístu? Jestli máš zdravý nicasil a všechny přepážky, dej tam píst B a kovany nezapomeň najít odkud je ta jehla z ložiska, tuším ložiska výfukové privery nebo kanálů
Naposledy editováno 26.06.2022 17:19:37
Naposledy editováno 26.06.2022 17:19:37
Adámos22 píše: HornisGSX> Co je na iridiový svíčce špatně?
Je ta svíčka komplet? A jak vypadá klec pístního ložiska? Jak píše Destroyer, bylo to malé, tvrdé a hranaté.
edit - a ty krupičky na dně pístu vypadají, že se tam něco tavilo.
Naposledy editováno 27.06.2022 18:53:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlava a píst
ja1> Jak jsi psal o těch 10 hodinách na výměnu pístu, do jaké úrovně závodění se tohle dodržuje? Pro zajímavost. Jestli to nějak počítají i ti, kdo se občas svezou na trati.
1 reakcí na tento příspěvek Hlava a píst
Ariete> Svíčka je v pořádku, a klec taky, zjistil jsem že se ulomil ten kousek pístního kroužku u toho zámečku jak je píst
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlava a píst
Adámos22> Neuvolnil se i ten zajišťovací kolíček v drážce pístu? A co to bylo za značku, pro informaci?
Co nikasil, přežil to? Pokud ano, tak s novým pístem aobli horní hranu všech přepouštěcích kanálů diamantovým pilníčkem přibližně R 0,2 mm.
Měl bys tam mít válec se šesti přepouštěcíma kanálama a dvěma výfukovýma, něco takového:
Do pístu je potřeba vyvrtat dvě dírky pro chlazení a mazání výfukové přepážky, Wiseco návod na dírky
Naposledy editováno 29.06.2022 22:56:45
Měl bys tam mít válec se šesti přepouštěcíma kanálama a dvěma výfukovýma, něco takového:
Do pístu je potřeba vyvrtat dvě dírky pro chlazení a mazání výfukové přepážky, Wiseco návod na dírky
Naposledy editováno 29.06.2022 22:56:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlava a píst
[quote=Ariete]ja1> Jak jsi psal o těch 10 hodinách na výměnu pístu, do jaké úrovně závodění se tohle dodržuje? Pro zajímavost. Jestli to nějak počítají i ti, kdo se občas svezou na trati.[/quote
Motoru je jedno kdo jezdí, nebo kdo vrka, ten píst má jen jeden kroužek a spodek pístu je tím víc namahany pac ho musí udržet rovně, 10 h je prevence, on závodník je najede za týden, občasný jezdec třeba za rok
Naposledy editováno 30.06.2022 05:49:56
Motoru je jedno kdo jezdí, nebo kdo vrka, ten píst má jen jeden kroužek a spodek pístu je tím víc namahany pac ho musí udržet rovně, 10 h je prevence, on závodník je najede za týden, občasný jezdec třeba za rok
Naposledy editováno 30.06.2022 05:49:56
1 reakcí na tento příspěvek Hlava a píst
Nicasil v řiti, ta jehla je nejspíš z výfukové privery
ja1 píše: Motoru je jedno kdo jezdí, nebo kdo vrka, ten píst má jen jeden kroužek a spodek pístu je tím víc namahany pac ho musí udržet rovně, 10 h je prevence, on závodník je najede za týden, občasný jezdec třeba za rok
Pístu je jedno, kolik má kroužků, ale není mu jedno, kolik musí snášet otáček. Když to někdo točí 10 tisíc, tak je namáhání pístu 1,4x nižší, než při 11.800 rpm. A kdo ještě navíc brzdí přetočeným motorem, kdy na píst nepůsobí tlak plynů, tak ten píst může rozmlátit snadno.
Proto mě zajímá, kdo všechno dodržuje těch 8-10 hodin nebo 3-4 závody na výměnu pístu dle manuálu.
1 reakcí na tento příspěvek Hlava a píst
Ariete> Třeba na mistrovství světa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlava a píst
Adámos22> Takové mistrovství světa už dávno není, kde by jezdily 125 ccm. Když ještě bylo, tak na závod se dával čerstvý píst asi pokaždé. Ale co průměrní jezdci v okolí Poběžovic?
Ariete píše: Adámos22> Takové mistrovství světa už dávno není, kde by jezdily 125 ccm. Když ještě bylo, tak na závod se dával čerstvý píst asi pokaždé. Ale co průměrní jezdci v okolí Poběžovic?
Na 125 wiseco 3 písty do roku a 1x ročně nicasil, ale jezdil jsem jen hoby, 250 1x ročně píst a 450 taky 1x ročně, ale už není fyzicka, už jen cestovní enduro a tam písty nedělám, zatim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr crosky Suzuki RM 125, Suzuki RM 85 | jawa-master | 3 | 8.10.2024 v 15:38 ZdendaZB |
STK Suzuki RM 125 | antoniinz | 6 | 29.4.2024 v 20:21 krokoš |
Nestartuje, střílí do výfuku, do sá... Suzuki RM 125 | Kordas33 | 4 | 14.4.2024 v 18:31 Kordas33 |
Šoupátko mikuni RM 125 Suzuki RM 125 | Kordas33 | 12 | 11.3.2024 v 17:27 Kordas33 |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |