zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
390 adventure je na okrsky ideál, dostatek výkonu a docela pohodlné i na rozbité cestě. Terén maximálně polnacky jinak to je o rozjebani motorky si myslím. Cestovní rychlost 130. Je to opravdu jenom cenduro.
Naposledy editováno 28.04.2022 19:28:56
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 28.04.2022 20:57:16
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 29.04.2022 09:33:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 29.04.2022 10:05:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Byl tady třeba Versys 300 a jak dopadl? V osmnácti lidi ztrácí nadšení pro motorky a začnou jezdit autem. Ti, co zbydou, tak nemají prachy na novou a místo toho se řadši soustředí na chlast a mrdání. Následuje dvacet - třicet roků přestávka, protože rodina a bydlení a holé živobytí. Zbývá pár zoufalců, kterým tato etapa úplně nevyšla a ti si nebudou kupovat ošizenou adventuru, když si můžou dovolit pořádnou.
Hledej v mezi čínama, ti teď prošlapávají slepé a zapomenuté uličky.
S váhou stejně nepochodíš, protože lehká motorka musí být malá a a pro jednoho. Jak začneš stavět adventuru schopnou uvést ještě nějakou mařku, dva metráky jsou tam hned.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: Ariete> Spíš bych viděl zrušeno kvůli emisím. Ale jinak jednoválec, přes 200 kgpohotovostní, Sedačka 90 cm… To jsem úplně nemyslel, Že by bylo ono. Najdi mi dvouválec, Zdvihy 200 mm, Obsah kolem 250-500, váha do 170 KG… Žádný není
Chces neco co nedava smysl. Pokud to ma mit smysl v terenu, musi to bejt lehky, mit to velky zdvihy, rozumnej kroutak odspodu a nepotrebbujes moc vykonu, resp vetsinou je spis kontraproduktivni, maximalka staci bohate do kila, a i tak si v terenu koledujes o poradnej pruser
Takovydle gumy na silnici nefungujou a hned je znicics, motorka bude pomala, porad v plnejch a stejne se budes nudit.
A COKOLI zkusis dat mezi to, znamena to ze je to nahovno v terenu i na silnici Nekde vic, nekde min .....
Chces velky zdvihy, dratovy kola, tim i hrubej vzorek, a co s tim na silnici pak
Proste vymejslite kraviny, do terenu si porid lehoucky endurko, ktery muze obcas preject po silnici, a na silnici si porid motorku na 17ka s normalnima zdvihama, ktera poolnacku v pohode prejede taky
Edit: Jinak nejvic se tomu blizi KTM freeride .... uz to celkem jede i na silnici, a ty civilni trialovy kola jsou rozumne schopny v terenu i na silnici. Ale jak zaprsi, a je blato, tak se to necisti, a stejne to neni kroska/enduro, a na silnici to vlastne taky poradne nejede takze si to zkus, a pochopis ze chces nesmysl (a jeste zadarmo)
Naposledy editováno 29.04.2022 11:12:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 29.04.2022 11:13:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
To 21kolo může být už nad 100kmh nestabilní. Neprodloužíš blatník proti mokru. Malý kotouč proti ráfku=slabá brzda. Hodně 20cm vidlic se už moc potápí a houpe. Nebo jsou naopak stejně tvrdé a netlumivé jako nižší. Těžiště a sedlo bývá moc vysoko pro průměráka a většinou úzké-tvrdé. Nakonec 180kg motorka může být ovladatelnější než 160kg (stejně ji zdvihat nebudeš) a 130kilovou ti odfoukne vítr. Chce to vyzkoušet i kočkopsy
Fyro píše: Ozzy_> Myslíš třeba CRF 250 L? Fantic caballero 500 rally (zdvihy 200/200) bude asi už ten kočkopes?
Myslim uplne cokoli. Rozumne skloubit ty dva pozadavky proste nejde. Bud chces jezdit oboji, a musis na jedny strane udelat znacnej kompromis, nebo musis mit minimalne dve motorky. A ten kompromis bude vic do terenu, nebo vic do silnice. Ruzny Fun/Cendura jsou kompromis do silnice. Freeride atd jsou kompromisy do terenu. Cim bliz ses stredu, tim vic nahovno je to na obe strany
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 29.04.2022 13:13:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: Zkusím CRF 250 L, Caballero 500 Rally, X trainer, Freeride 350 A co mě nejvíc chytne tak to koupím Jinak street triple samozřejmě nechávám, na pěkný silnici to nemá chybu Tam nemám důvod cokoliv měnit.
Tak street je podle me asi nejzabavnejsi a nejhravejsi motorka na beznou silnici
Naposledy editováno 29.04.2022 13:29:20
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kupovat NOVOU motorku na ZACATKY do terenu, to sam poznas ze neni dobrej napad Kdyz bylo krapet naklouzano, lezel sem s randonkou klidne i 5x za vyjizdku po okolnich polnackach
Naposledy editováno 29.04.2022 13:34:19
Naposledy editováno 29.04.2022 13:57:53
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |