paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2022 v 16:15 | Nahoru | #5581
Váhy bych se až tak nebála pořádný špunty jsou potřeba jen do mokra. Zbytek je o hlavě a rukách. Opět stačí kouknout na YouTube co se dá jezdit i na cenduru pres 200kg a na 150kg duálech moc věcí co někde projet neexistuje. Tedy pokud se nebavíme o hardenduru. Znám chlapika co jel na CRF250L závod crosscountry a to mel podvozek v sérii. Na bednu to není, ale dá se

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2022 v 18:12 | Nahoru | #5582
dík, Tak 390 adv Taky zahrnu do výběru

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2022 v 19:27 | Nahoru | #5583
Palomoto> nevíš kdy bude ta 390 na drátech???
390 adventure je na okrsky ideál, dostatek výkonu a docela pohodlné i na rozbité cestě. Terén maximálně polnacky jinak to je o rozjebani motorky si myslím. Cestovní rychlost 130. Je to opravdu jenom cenduro.

Naposledy editováno 28.04.2022 19:28:56

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2022 v 19:54 | Nahoru | #5584
Fyro> Versys x 300.
170 kg na polňačkách v pohodě a 29kW se na silnici taky neztratí.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2022 v 20:09 | Nahoru | #5585
Jo ta Beta X-trainer to bude čistej offroad, krátký kvalty, uzounký sedlo, s tim bys na okreskách trpěl jak pes. Co se týče malejch lehkejch dualsportů, tam je to crfko jediný na trhu. Ty KTM a báwo, to už je zas těžší kategorie spíš orientovaná na silnice a na litejch kolech a menší zdvihy. Doufal jsem, že Kawa představí novýho malýho versyse 400, na drátovejch kolech 21/18 váha do 165 kg, to by bylo kurevsky zajímavý. Ten 400 dvouválec je v zedu a ninje a jezdí skvěle, 45 koní v malym endurku, paráda.. Bohužel no..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2022 v 20:43 | Nahoru | #5586
SuperSic58> Jo to by byla motorka. Měl jsem z300 A taky to jezdilo pěkně. Ale mám dojem že z400 A ninja 400 už se druhým rokem neprodávají Ono obecně vždyť všechny ty firmy ty motory mají Tak proč k tomu neudělají prostě podvozek 21 / 18 a zdvihy 200mm?To mi hlava nebere že je jenom to CRF.Furt jen Představuji větší a větší obsahy motorů a na co?SUV motorky velký jak kráva...Já mám jinak street triple , Jede to jak prasea ten motor je maximum co bych tak potřeboval, nevím kde bych jezdil třeba s tím novým speedem.Leda tak na zabití a nebo hned přijít o papíry. Obecně se co jsem tak zjistil jsou problémy podvozky a ne motory. Spoustě motorkám by pomohlo udělat lepší podvozky A klidně menší obsah .

Naposledy editováno 28.04.2022 20:57:16

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 07:30 | Nahoru | #5587
jako poradit by jsme výrobcům uměli a oni nic nedělají
Takže rekapitulace: 2V, výkon 40-50PS, váha ideál okolo 150kg, zdvihy min. 200mm, kola 21/18 a na drátech a byl bych rád kdyby to byl japonec s cenou do 200tis.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 08:46 | Nahoru | #5588
Přesně tak Prostě vyrobit jednoduchou fungující motorku Namísto Jedné obří opla stované SUV motorky.

Naposledy editováno 29.04.2022 08:49:23

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 09:09 | Nahoru | #5589
KLE 500 už tady byla, ale že by se zrovna povedla, to se říct nedá. Měkký podvozek nedovoloval na silnici žádnou velkou divočinu, zatímco motor byl v terénu spíš nepoužitelný. Úplně lehká taky nebyla, takže kočkopes jako vyšitý.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 09:28 | Nahoru | #5590
Mě by stačila tenere T3,výborný 2válcový řadový motor mají-Naladit ho na větší spodek a menší vršek,Kloudný podvozek ,Nedělat to tak nafouklý a bylo by hotovo.Dualsport jak víno.Divil bych se kdyby to Asiati nekupovali naveliko.Poptávka po takovýhle motorce tam přeci taky musí být.A kawa má ještě lepší motor k dispozici -Z400.

Naposledy editováno 29.04.2022 09:33:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 09:50 | Nahoru | #5591
Fyro> To by šlo, to T3.... počkat, přemýšlím ... už to tady bylo, ale zrušeno před asi pěti rokama, nejspíš pro nezájem:

Jmenovalo se to XT660Z.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 10:01 | Nahoru | #5592
Ariete> Spíš bych viděl zrušeno kvůli emisím. Ale jinak jednoválec, přes 200 kgpohotovostní, Sedačka 90 cm… To jsem úplně nemyslel, Že by bylo ono. Najdi mi dvouválec, Zdvihy 200 mm, Obsah kolem 250-500, váha do 170 KG… Žádný není

Naposledy editováno 29.04.2022 10:05:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 10:44 | Nahoru | #5593
Fyro> Decentně poladěnej Versys x 300 to splňuje

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 10:57 | Nahoru | #5594
Fyro> Nebudu ti hledat, co nikdo kromě tebe nechce.
Byl tady třeba Versys 300 a jak dopadl? V osmnácti lidi ztrácí nadšení pro motorky a začnou jezdit autem. Ti, co zbydou, tak nemají prachy na novou a místo toho se řadši soustředí na chlast a mrdání. Následuje dvacet - třicet roků přestávka, protože rodina a bydlení a holé živobytí. Zbývá pár zoufalců, kterým tato etapa úplně nevyšla a ti si nebudou kupovat ošizenou adventuru, když si můžou dovolit pořádnou.
Hledej v mezi čínama, ti teď prošlapávají slepé a zapomenuté uličky.
S váhou stejně nepochodíš, protože lehká motorka musí být malá a a pro jednoho. Jak začneš stavět adventuru schopnou uvést ještě nějakou mařku, dva metráky jsou tam hned.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 11:04 | Nahoru | #5595
Merhaut> Zdvih předek 130mm A zadek 145 mm, To je normální naháč…

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 11:10 | Nahoru | #5596

Fyro píše: Ariete> Spíš bych viděl zrušeno kvůli emisím. Ale jinak jednoválec, přes 200 kgpohotovostní, Sedačka 90 cm… To jsem úplně nemyslel, Že by bylo ono. Najdi mi dvouválec, Zdvihy 200 mm, Obsah kolem 250-500, váha do 170 KG… Žádný není



Chces neco co nedava smysl. Pokud to ma mit smysl v terenu, musi to bejt lehky, mit to velky zdvihy, rozumnej kroutak odspodu a nepotrebbujes moc vykonu, resp vetsinou je spis kontraproduktivni, maximalka staci bohate do kila, a i tak si v terenu koledujes o poradnej pruser

Takovydle gumy na silnici nefungujou a hned je znicics, motorka bude pomala, porad v plnejch a stejne se budes nudit.

A COKOLI zkusis dat mezi to, znamena to ze je to nahovno v terenu i na silnici Nekde vic, nekde min .....

Chces velky zdvihy, dratovy kola, tim i hrubej vzorek, a co s tim na silnici pak

Proste vymejslite kraviny, do terenu si porid lehoucky endurko, ktery muze obcas preject po silnici, a na silnici si porid motorku na 17ka s normalnima zdvihama, ktera poolnacku v pohode prejede taky

Edit: Jinak nejvic se tomu blizi KTM freeride .... uz to celkem jede i na silnici, a ty civilni trialovy kola jsou rozumne schopny v terenu i na silnici. Ale jak zaprsi, a je blato, tak se to necisti, a stejne to neni kroska/enduro, a na silnici to vlastne taky poradne nejede takze si to zkus, a pochopis ze chces nesmysl (a jeste zadarmo)

Naposledy editováno 29.04.2022 11:12:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 11:12 | Nahoru | #5597
Ozzy_> Myslíš třeba CRF 250 L? Fantic caballero 500 rally (zdvihy 200/200) bude asi už ten kočkopes?

Naposledy editováno 29.04.2022 11:13:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 11:18 | Nahoru | #5598
Fyro> tak záleží jak moc bude silnice rozbitá a jak rychle pojedeš. Na cesty by mělo stačit i 18kolo s 15cm zdvihem (s kvalitní vidlicí).
To 21kolo může být už nad 100kmh nestabilní. Neprodloužíš blatník proti mokru. Malý kotouč proti ráfku=slabá brzda. Hodně 20cm vidlic se už moc potápí a houpe. Nebo jsou naopak stejně tvrdé a netlumivé jako nižší. Těžiště a sedlo bývá moc vysoko pro průměráka a většinou úzké-tvrdé. Nakonec 180kg motorka může být ovladatelnější než 160kg (stejně ji zdvihat nebudeš) a 130kilovou ti odfoukne vítr. Chce to vyzkoušet i kočkopsy

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 11:21 | Nahoru | #5599
jinak nevim proč japonci nedělají scramblery 300-500-700 (jen kapotovaná cendura), čína už s tim začíná:


Naposledy editováno 29.04.2022 17:30:27

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 11:22 | Nahoru | #5600
Ve světě se přitom stále prodávají nové DR 400 i 650 (jj, ten vzduch-olej), XR 650, Tenéré 250 (motor jako v Trickeru) a nejspíš i hromada jiných, co pojem dual-sport docela vystihujou...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 11:22 | Nahoru | #5601
bledemon> Díky za zajímavý názor, Musím to vyzkoušet

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 12:15 | Nahoru | #5602

Fyro píše: Ozzy_> Myslíš třeba CRF 250 L? Fantic caballero 500 rally (zdvihy 200/200) bude asi už ten kočkopes?



Myslim uplne cokoli. Rozumne skloubit ty dva pozadavky proste nejde. Bud chces jezdit oboji, a musis na jedny strane udelat znacnej kompromis, nebo musis mit minimalne dve motorky. A ten kompromis bude vic do terenu, nebo vic do silnice. Ruzny Fun/Cendura jsou kompromis do silnice. Freeride atd jsou kompromisy do terenu. Cim bliz ses stredu, tim vic nahovno je to na obe strany

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 13:12 | Nahoru | #5603
Zkusím CRF 250 L, Caballero 500 Rally, X trainer, Freeride 350 A co mě nejvíc chytne tak to koupím Jinak street triple samozřejmě nechávám, na pěkný silnici to nemá chybu Tam nemám důvod cokoliv měnit.

Naposledy editováno 29.04.2022 13:13:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 13:25 | Nahoru | #5604

Fyro píše: Zkusím CRF 250 L, Caballero 500 Rally, X trainer, Freeride 350 A co mě nejvíc chytne tak to koupím Jinak street triple samozřejmě nechávám, na pěkný silnici to nemá chybu Tam nemám důvod cokoliv měnit.



Tak street je podle me asi nejzabavnejsi a nejhravejsi motorka na beznou silnici

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 13:26 | Nahoru | #5605

Ozzy_ píše: Tak street je podle me asi nejzabavnejsi a nejhravejsi motorka na beznou silnici

jj Taky že jsem s ním moc spokojenej

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 13:28 | Nahoru | #5606
Ty jo, koukám to Caballero Rally je za 200 litrů-půlčína.Takže nevím co tady tu celou dobu vymýšlím, koupím CRF 300 L nový za 139, Ono to fakt žádnou alternativu nemá…Když přijde nějaký Číňan jak jsem koukal například voge, Tak to bude o 20 levnější no a to nic neřeší.

Naposledy editováno 29.04.2022 13:29:20

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 13:34 | Nahoru | #5607
Ja nevim kolik mas v terenu najeto, nebo jestli uplne zacinas. Ale na prodej je tu na inzerci nekolik freeride 350, to mi prijde jako rozumna volba na zacatek.

Kupovat NOVOU motorku na ZACATKY do terenu, to sam poznas ze neni dobrej napad Kdyz bylo krapet naklouzano, lezel sem s randonkou klidne i 5x za vyjizdku po okolnich polnackach

Naposledy editováno 29.04.2022 13:34:19

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 13:56 | Nahoru | #5608
Ozzy_> V terénu jsem jezdíval jako mlaďoch takový ty starý čz 516/513, Dobrý motory ale podvozky šílený… Freeride 350 by mohl zvládnout i ty přejezdy po silnicích když je to seškrcený Na půlku výkonu?Nebo nevím proč ale furt by mě i lákal ten Xtrainer

Naposledy editováno 29.04.2022 13:57:53

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 17:27 | Nahoru | #5609
Xtrainer má malou nádrž.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.4.2022 v 21:27 | Nahoru | #5610
Ariete> Tak pokud to jinak bude dobrá motorka a sedne mi tak mi to je jedno

Naposledy editováno 29.04.2022 21:27:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist