Prosel jsem si XV535 ,Gs500 ,skútrem (to byl asi omyl ), pár čtyřkolek a nyní mám Daytonu 350 .
Nyní už vím, že na motorce KM hltat nebudu , ale rád se občas svezu po svém okolí , když to čas ,počasí a nálada dovolí .
Výkon v hladině 20-30 KW bude dostačující , investice dle mého názoru co nejmenší ,ale budu realista při dnešních cenách ojetin .
Mám pár Favoritů : CFMOTO 300 NK ,Benelli BN 251 - 302 - leoncino ,BMW310 R ,Suzuki 250 Inazuma , KTM Duke ( větší obsahy jsem zavrhl z důvodu nevyužití) .
Samozřejmě asi bude záležet i na aktuální inzerci , ceně a kdy se mi podaří prodat svojí motorku ,asi je to kolorit koupím , opravím lehce vyšperkuji , párkrát se svezu a už zase přemýšlím co dále (i když jsem velice překvapen jak nyní Chopper krásně startuje i funguje po dlouhé zimě řekl bych že chytá lépe jak moji předchozí Japonci ) .CFMoto znám ze čtyřkolek ,Benellka se mi líbí ale nemám zkušenost ,BMW paráda ale bojím se co případný servis a Suzuki je taková klasika (soudím z GS) .
Naposledy editováno 22.03.2022 10:16:37
Kawasaki počnúc Ninjou 250 cez Z300 a 400 sú parádne mašinky, ja by som ale vybral Yamahu MT 03 dvojvalec (321 ccm, 31 kW, 180 km/h)
Najslabšiu z nich, Ninju 250 som jazdil, ľahučká a po diaľnici hravo dala nad 160 km/h, poľskí kamionisti sú bez šance...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
Ahoj , musím říci , že o tom KTM Silně uvažuji .
Mohu se tě zeptat jak je na tom cenově servis u Duka ?
A spolehlivost motorky ?
Naposledy editováno 23.03.2022 09:54:29
www.motorkari.cz/tema/
jira123 píše: Matess727x>
Ahoj , musím říci , že o tom KTM Silně uvažuji .
Mohu se tě zeptat jak je na tom cenově servis u Duka ?
A spolehlivost motorky ?
...tak já si jí dovezl z Itálie s najetýma myslím 7 tis.km. Tedy po druhé servisce, která byla dělaná poctivě v Itálii. Pak další servisku jsem si dělal sám,...výměna oleje a filtrů-kvůli tomu nepotřebuju do KTM-ky. Spolehlivost?...no, najezdil jsem na ní myslím "zatím" nějakých 12 tisíc-a to ani nevím jak. Nikam daleko nejezdím,..je to jen tak na občasnou zábavičku odpoledne po práci, nebo o víkendu. A spolehlivost zatím 100%-centní. Prostě žádnej-ani jeden problém. Sice jsem o nějakých problémech tady někde četl,...ale v poměru, co těch KTM 390 Duke po světě jezdí-hlavně v asii-samozřejmě jsem nastudoval co se dalo-i všechny zahraniční fóra atd.,...tak ten poměr nějakých problémů je v počtu ježděných motorek po světě zanedbatelný. Ale jak říkám,..chce to se na ní svézt. Já už jsem na pár motorkách seděl a pár jsem jich měl,...a moje první reakce na KTM 390 Duke?...."tývoe kuva to má odžďuch. Tomu nevěřím, že je to necelý čtiřkilo ". Do toho kilečka je to fakt parádní strojek, co docela pěkně potahá za ruce. Já mám tedy starší model-do roku 2016, kterej se mi líbil více, ale je to stejnej motor atd., jako v této novější.
Naposledy editováno 23.03.2022 12:33:05
1 reakcí na tento příspěvek Koukám po moto Malorážce
1) prodám co mám a po té budu nakupovat.
2) Budu koukat na inzerci ,asi bude záležet co se zrovna naskytne k mání (cena , vzdálenost a čas)
3) Na první místo dám asi Duka 390 + Benelli 302 , ostatní také nezavrhuji a uvidím třebas to nakonec bude něco jiného ze seznamu .
Nicméně KTM Duke 390 mi doporučuje nejvíce lidí , vzhledově super snad i ty motory za něco stojí .
1 reakcí na tento příspěvek Koukám po moto Malorážce
Vyhrál to KTM Duke 390 r.v. 2015 .Musím říci, že na jízdu po okreskách super strojek .
I mne to překvapilo zpracováním a velmi slušným podvozkem .
Horší to je když fouká vítr a v rychlosti od 100 výše .
Naposledy editováno 08.04.2022 14:45:38
Myslím že jsi vybral dobře
Ještě něco ke spolehlivosti. Já teď na 390 Adv měním gufero a o-krouzek na vývodu z převodovky protože prolínal olej. Materiál asi za 200 originál. Najeto 7000km. Asi vlastnost KTM?
1 reakcí na tento příspěvek Koukám po moto Malorážce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
SuperSic58 píše: Duke z tebe na českejch rozjebanejch okreskách vytřese duši, taková motorka potřebuje kvalitní novej asfalt. Na český okresky třetí třídy jedině enduro s velkejma zdvihama.
Sorry, ale blbost!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
jira123 píše: Ahoj kluci , Motorku jsem prodal a shodou okolností do týdne koupil další .
Vyhrál to KTM Duke 390 r.v. 2015
A jak se ti zamlouvá zátah do toho kilečka?...dobrý ne? I nad to kilo,...do těch 130 jde dobře. Uka foto..?
Naposledy editováno 10.04.2022 21:52:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
Matess727x píše: Sorry, ale blbost!
asi jezdíš jen v někde v Bavorsku A nebo to drncání a mlácení nevnímáš, už sis zvyk prostě Já jezdim dva naháče, jeden s měkčim rozpočtovym podvozkem, druhej se sportovnim tuhym Ohlins, obě na rozbitejch okreskách trpí, prostě spomalíš a jízda je jen "čekání" na lepší asfalt, kde si zas mužeš užívat jízdu. Pak jezdim ještě lehký endurko dvěpade a to je na klasickejch českejch trojkách uplně jiná liga, jiná dimenze, jiná galaxie. Díry, štěrk, záplaty s hranama, boule, neřešíš, valíš s rohlíkem na hubě a motorka ten bordel bere s prstem v nose a ještě si brouká tu svou Prostě když máš tu možnost srovnání různejch motorek na stejnejch silnicích, tak ty rozdíly pak vyplavou na povrch Schválně si polož otázku, proč jsou nejoblíbenější motorky velký endura se silnejma motorama(GS, SA, Africa, Tenere atd). Lidi chtěj silnou motorku, co jede, ale s podvozkem, kterej schroupe i naše rozjebaný silnice.
Naposledy editováno 11.04.2022 10:43:37
Ahoj , musím uznat ,že jsem velmi koukal jak to hezky jede (2,3,4) (po jízdě jsem pochopil jak to tady všichni píšou ) .Foto ani zatím ještě nemám , klasika 2015 .
Teď musím udělat evidenční kontrolu , převod na dopravce.
Asi dám KN Vzduchový filtr do Airboxu (doufám, že to nebude blbnout ale naopak) , nemáte někdo zkušenost. ?
A včera jsem zjistil ,že je tam uklepaný jeden držák výfuku (demontáž , vaření a montáž ) .
Naposledy editováno 11.04.2022 12:48:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
SuperSic58 píše: asi jezdíš jen v někde v Bavorsku A nebo to drncání a mlácení nevnímáš, už sis zvyk prostě Já jezdim dva naháče, jeden s měkčim rozpočtovym podvozkem, druhej se sportovnim tuhym Ohlins, obě na rozbitejch okreskách trpí, prostě spomalíš a jízda je jen "čekání" na lepší asfalt, kde si zas mužeš užívat jízdu. Pak jezdim ještě lehký endurko dvěpade a to je na klasickejch českejch trojkách uplně jiná liga, jiná dimenze, jiná galaxie. Díry, štěrk, záplaty s hranama, boule, neřešíš, valíš s rohlíkem na hubě a motorka ten bordel bere s prstem v nose a ještě si brouká tu svou Prostě když máš tu možnost srovnání různejch motorek na stejnejch silnicích, tak ty rozdíly pak vyplavou na povrch Schválně si polož otázku, proč jsou nejoblíbenější motorky velký endura se silnejma motorama(GS, SA, Africa, Tenere atd). Lidi chtěj silnou motorku, co jede, ale s podvozkem, kterej schroupe i naše rozjebaný silnice.
já mám street triple a je to přesně jak píšeš. Na pěkným asfaltu slast a na rozbitým bych to nejradši hodil do kopřiv. Na ty rozbitý trojky a dvojky právě taky uvažuju o něčem s podvozkem který to pobere, člověk chceProzkoumat zapadlý silničky.Ale říkal jsem si jestli by nebyl kompromis tiger 660, ten má zdvih 150 mm. Musím ho vyzkoušet. Ten duke by ale měl mít taky podobný zdvihy.Naposledy editováno 11.04.2022 16:50:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
Fyro píše: já mám street triple a je to přesně jak píšeš. Na pěkným asfaltu slast a na rozbitým bych to nejradši hodil do kopřiv. Na ty rozbitý trojky a dvojky právě taky uvažuju o něčem s podvozkem který to pobere, člověk chceProzkoumat zapadlý silničky.Ale říkal jsem si jestli by nebyl kompromis tiger 660, ten má zdvih 150 mm. Musím ho vyzkoušet. Ten duke by ale měl mít taky podobný zdvihy.
Jj přesně si to napsal "prozkoumat zapadlý silničky", to je asi to, co mě na motorkaření nejvíc baví bohem zapomenutý místa a vzít to i třeba přes louku na kopec nebo do lesa po pěšině A na to je třeba podvozek. Nevim, jak u toho tigra 660, to by chtělo se svézt u dealera, přeci jen 150mm neni zas tolik, jen o fous víc, než maj sportovní motorky. Uplně nejlepší je, když to má drátový kola a formát 21/18 průměr kol, tam jsou pak i zdvihy 200mm a vejš, tam už to žehlí povrch jak nic s velkou rezervou. Z menších objemů Tenere 700 a novej Tuareg. U Triumpha spíš ten Tiger 900 Rally
Naposledy editováno 12.04.2022 09:15:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
SuperSic58 píše: asi jezdíš jen v někde v Bavorsku A nebo to drncání a mlácení nevnímáš, už sis zvyk prostě Já jezdim dva naháče, jeden s měkčim rozpočtovym podvozkem, druhej se sportovnim tuhym Ohlins, obě na rozbitejch okreskách trpí, prostě spomalíš a jízda je jen "čekání" na lepší asfalt, kde si zas mužeš užívat jízdu. Pak jezdim ještě lehký endurko dvěpade a to je na klasickejch českejch trojkách uplně jiná liga, jiná dimenze, jiná galaxie. Díry, štěrk, záplaty s hranama, boule, neřešíš, valíš s rohlíkem na hubě a motorka ten bordel bere s prstem v nose a ještě si brouká tu svou Prostě když máš tu možnost srovnání různejch motorek na stejnejch silnicích, tak ty rozdíly pak vyplavou na povrch Schválně si polož otázku, proč jsou nejoblíbenější motorky velký endura se silnejma motorama(GS, SA, Africa, Tenere atd). Lidi chtěj silnou motorku, co jede, ale s podvozkem, kterej schroupe i naše rozjebaný silnice.
Jezdím jak na naháči (XSR 900 SP) tak i na cenduru (Afrika 1100 AS) a musím potvrdit to, co píšeš. Na rozbitých okreskách mi XSR nakopává docela prdel a tu jízdu si nedokážu užít tak, jak bych chtěl a opravdu je to jen o tom "čekání" na dobrej asfalt nebo spíš jeho hledání a ježdění po hlavních tazích, kde se můžeš chvíli pěkně svézt. Když jedu na Africe, tak tý motorce je de facto úplně jedno, jestli jede po rozbitý vesnický asfaltce nebo po pěkným asfaltu. Dokážu si jí užít jak na rozbitých cestách, tak i na pěknejch nezáplatovanejch asfaltkách. Nějaký díry, boule apod. v asfaltkách vůbec na tý Africe neřešim, ten podvozek to žehlí neskutečně. S XSRem tady u nás kolem Uhlířských Janovic na těch zapadlejších, odlehlejších asfaltkách nejezdim, protože si tu motorku moc neužiju.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
Naposledy editováno 15.04.2022 16:48:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
Lehká moto je lehká bez ohledu na využití.
Jedno moto žádný moto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
kratkej01 píše: Fyro>
Jedno moto žádný moto.
Tak možná pro ty, co se dloubou v práci v nose a ve dvě jdou domů,...a nebo pro ty, co nemají žádný jiný koníčky než motoru. A to pominu rodiny a jiné další povinnosti. Na projížďku musím mít hezky, jinak mě to nebaví. Endura a offroadů jsem si užil dost,...a dnes, kdy je to všude v lese a na soukromých pozemcích o průser mě už dávno přerstal off-road bavit. A těch dnů co je hezky, mám čas a volno, je i na využití jedné lehké KTM 390 Duke sakra málo. Ale taky jsem to za mladých nevycukaných let míval tak,...dvě motorky, silnice a off-road.
Naposledy editováno 18.04.2022 18:15:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
Letos sem seděl na moto bohužel jenom 2x, ale to rozhodování co vytáhnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
Fyro píše: PeťanBé> Já to mám se street triplem Stejně. Na ty zapadlý silničky už vůbec nejezdím.Právě řeším jestli si ho nechat a koupit k němu právě třeba CRF 250 L a nebo vzít jenom jednu motorku něco jako tu afriku apod.Jaký je tvůj názor? Díky
Nej universál když bych měl mít jen jednu moto, tak asi Tenere 700. Motor z MT-07 na enduro šásku a váha kolem 200..
kratkej01 píše: Matess727x>
Letos sem seděl na moto bohužel jenom 2x, ale to rozhodování co vytáhnout.
Letos je v permanenci zatím jenom zimní stroj (enduro s drapákama), ale už se to chýlí! Jak jsem zjistil, základ jsou boty - obuju boty a hned vím, na co s tím mám nasednout a kam pojedu. Včera jsem to přepočítával a mám čtvery boty ... , ale bohužel jenom jednu peněženku
2 reakcí na tento příspěvek Koukám po moto Malorážce
Matess727x píše: Tak možná pro ty, co se dloubou v práci v nose a ve dvě jdou domů,...a nebo pro ty, co nemají žádný jiný koníčky než motoru. A to pominu rodiny a jiné další povinnosti. Na projížďku musím mít hezky, jinak mě to nebaví. Endura a offroadů jsem si užil dost,...a dnes, kdy je to všude v lese a na soukromých pozemcích o průser mě už dávno přerstal off-road bavit. A těch dnů co je hezky, mám čas a volno, je i na využití jedné lehké KTM 390 Duke sakra málo. Ale taky jsem to za mladých nevycukaných let míval tak,...dvě motorky, silnice a off-road.
ty bláho sjedu si na polňačku nebo do lesa kdy a kde se mi zachce a že bych si připadal nějak nepatřičně, říct nemůžu. Vlastně je spíš zázrak vůbec narazit na živáčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koukám po moto Malorážce
SuperSic58 píše: Nej universál když bych měl mít jen jednu moto, tak asi Tenere 700. Motor z MT-07 na enduro šásku a váha kolem 200..
díky za názor, Dneska jsem se tak krásně svezl na street triplovi, Ale jenom po pěkných silnicích který mám vyzkoušený. Spíše asi lepší ještě dokoupit to menší endurko. Ono by mě ten univerzál asi zase na těch pěkných silnicích neuspokojoval jak ten dobrej naháč.A já mám motorku pro požitek, musí mě bavit.Je to CRF 250 zábavný?Naposledy editováno 23.04.2022 20:20:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka pro mě a přítelkyni BMW G 310 R, Aprilia SR GT 125 | Lukas169 | 24 | 13.5.2024 v 10:12 laďa-prášil |
Benelli BN302s model olejového filtru [1, 2] Benelli BN 302 | ihnaja | 45 | 9.4.2023 v 23:12 radi5 |
oxford USB 2,1 adaptér-zkušeností s... Yamaha FZ1 Fazer, Benelli BN 302 | ihnaja | 6 | 26.3.2023 v 20:55 Kanada21 |
Zkrácení brzdové hadice - jak na to Benelli BN 600, Benelli BN 600 GT, Benelli BN 302, B... | ihnaja | 19 | 3.3.2023 v 23:23 Julip2 |
žádost o doporučení motorky Yamaha MT-03, Kawasaki Z 400, KTM Duke 390, Honda CB... | Dumba265 | 24 | 30.11.2022 v 18:35 Jawamaha |