Bago>Lada.s>Bludevil>Lada.s>Mega-CZ> náznak této myšlěnky měl Bago lol
"problémem bývá nedostatečná účinnost při nižších otáčkách z důvodu malé energie výfukových plynů"
nicméně turboefekt lze celkem efektivně odstranit systémem ALS
ALS je bezva! A ty světelný efekty! Jenže ta spotřebička... EVO IX s ALS systémem v plném nasazení bere přes 60L benzinu na 100km...
ale zas to jede...
tohle by tě možná mohlo zajímat
http://ladavtr.rajce...ba_Lancer_EVO_IX_N4/
krásný EVO!
já jsem takhle byl u stavby ,,Áčka" a musím říct že to byl ještě větší hukot!I když nepřeplňovaný, tak se měnilo vpodstatě úplně všechno lol
Tak u N-ek těch úprav moc dovolených není, na motoru v podstatě jen minimum, jsou tam spíše úpravy na brzdách, a podvozku. Ale "Áčko" to je jiný kafe, co to bylo zač?
U toho Lanceru se mě líbí jak ze "skoro totálky" udělali auto skoro jak nové
ChipTDM>CO JE TDI HDI JTD .... ?
TDI? I je intercooler nebo injection... pochybuju ze oktavka ma chlazeni
a zbytek nevim
TDI - Turbo Diesel Injection,označení dieselových přeplňovaných motorů koncernu VW (VW, Audi, Škoda, Seat). někdy taky zvané Tractor Diesel Inside...asi všichni víme proč, že Bago? lol
HDI - Hight Pressure Injection - označení dieselových motorů se systémem vysokotlakého vstřikování Common-Rail a vybavených turbodmychadlem(Peugeot,Citroen)
JTD - Jet Turbo Diesel - označení přeplňovaných dieselových motorů Fiat
Naposledy editováno 20.05.2008 20:37:43
Celý proces vstřiku paliva (množství paliva a okamžik vstřiku) je řízen ŘJ. V hlavě jednotlivých válců je umístěn vstřikovač, který obsahuje elektromagnetický ventil. No a tento se otevírá na základe informací z ŘJ a tím odměřuje množství paliva. Jinak Common-rail je velice podobný vícebodovému vstřikování paliva zážehových motorů. Stačí tak?
Naposledy editováno 20.05.2008 20:47:25
Pajitu66>Když už jste se tady zmiňovali o tich turbech co k tomu tak ještě dotaz co všechno by se potřebovalo k tomu abych měl celý turbo "jakoby" pohromadě a pak ho stačilo zapojit co všechno k tomu musí bejt i blow - off ventily ?
když seženeš turbo co se dává do 66Kw TD které nemá regulaci tak pořebuješ akorát vzít někde tlak oleje, a podtlak , ale je to kravina
- jeste jsem si vzpomnel, ze jsem nekde cet, ze se turbo neda dat na 2T, ze by pry cast smesi tim tlakem vyletela pres kanalky rovnou do vyfuku
... a v souvislosti s turbem (turbocharger) bych jeste zminil supercharger, coz je "varianta" hnana myslim od kliky => hlavne to byva na amerikach a na nem je nasazeny ten obrovsky nasavac vzduchu
Naposledy editováno 20.05.2008 23:07:10
mirek> sem unavenej a nako mne to nedochazi: na co 66 TDI turbo potrebuje podtlak?
to ti bylo něco!komplet nová Fábie se do šroubku rozebrala a pak to začlo
komplet vymyslet, nakreslit, vytvořit přední nápravu
sekvence Sadev+keramická spojka
do motoru písty, ventily, klika, vačka (všechno dělaný na zakázku)
vpodstatě co šlo tak se udělalo v karbonu, titanu, horčíku...
dalo by se zjednodušeně říct že původní byl jen tvar karosérie
mirek> toz to ja
Naposledy editováno 21.05.2008 08:35:39
Jinak předělávat atmosferu na přeplňování je blbost.
jedne chlapik to tam mel jen na predelani oddechu, kdyz se mu to takhle rozjelo udusil to na kvalt/brzdu....
mira_xj: tak u ropaku - starsich uz sem videl predelavat atmosferaka na preplnovanej, u motorek je to bezny, v soucasne dobe se moc preplnovanejch moto seriove nedela...
ChipTDM>CO JE TDI HDI JTD .... ?
TDI? I je intercooler nebo injection... pochybuju ze oktavka ma chlazeni
a zbytek nevim
TDi,HDI,JTD,CDI ... jsou casto jen obchodni znacky jinak totozneho systemu vstrikovani paliva... a to treba u koncernu VW se pod znckou TDi muze schovat klasicke cerpadlo-vstrik, system cerpadlo-tryska i common rail....
jo a oktavka s turbodieselem (neznam samo vsechny varianty, ale 81KW urcite) intercooler (chladic staleceneho vzduchu ma) v narazniku pred kolem, ale ted si nevzpomenu jestli pred levym nebo pravym...(prednim samo)
edit: teda az na to ze to vystrelilo trysku
Naposledy editováno 21.05.2008 13:31:14
Lada.s>ChipTDM>CO JE TDI HDI JTD .... ?
TDI? I je intercooler nebo injection... pochybuju ze oktavka ma chlazeni
a zbytek nevim
TDI - Turbo Diesel Injection,označení dieselových přeplňovaných motorů koncernu VW (VW, Audi, Škoda, Seat). někdy taky zvané Tractor Diesel Inside...asi všichni víme proč, že Bago? lol
HDI - Hight Pressure Injection - označení dieselových motorů se systémem vysokotlakého vstřikování Common-Rail a vybavených turbodmychadlem(Peugeot,Citroen)
JTD - Jet Turbo Diesel - označení přeplňovaných dieselových motorů Fiat
S tím že TDI je traktor vážně nesouhlasím. Ochcávka sice tak zněla, ale co? Máme doma taky TDIčko a je to super
Předtím jsme měli dcičko a předtím dvě tdi vochcávky.
Naposledy editováno 21.05.2008 16:29:34