Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450
u tebe je jeden tlak myslím větší než druhý aby to fungovalo "jedna je pružina / jedna vzduch"
nebo jedna je jen odskok a jedna jen pružení
,,.koukni manual je tam i tabulka s do-nastavením a přesně co to je
nebo racetech a jejich kalkulačka
https://racetech.com/VehicleSearch
edit .,,.přiklad 2016 / 80kg jezdec /MX
Recommended Front Spring Rate: Inner 159.7 psi, Outer 14.7 psi, Balance 174.4 psi
,.,vybereš model ,..,a pak RECOMMEND SPRING
Naposledy editováno 18.09.2021 12:03:20
Naposledy editováno 18.09.2021 12:29:01
1 reakcí na tento příspěvek Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450
Novy ktm a jejich aer ma sice ventilek jen jeden, takze to spravne nafouka i idiot ale nechodi :(
Napsal jsi to spravne, jen to na me asi na prvni přečtení působilo nesrozumitelne - sorry za opravování spravne napsaného
Naposledy editováno 18.09.2021 12:57:01
Balance je negativni pruzina - to je komora ktera se roztahuje, opet se to da predstavit na ucpane injekcni strikacce - kdyz se snažíte vytahnout píst a “podtlak” ho vrací - ve vidlici tyhle dve pruziny působí proti sobe. Stlačování vzduchu ma tu vlastnost, ze cim vic se stlačuje tim vic sily je potreba zmacknout o dalsi milimetr - progresivita. Ta negativni pruzina tuhle charakteristiku zmírňuje a dela ji více linearni - any se více podobala vinute pruzine - vinuta pruzina je linearni.
No a a ta outer chamfer je druha pozitivni komora.
Naposledy editováno 18.09.2021 12:58:06
1 reakcí na tento příspěvek Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450
ono tyhle vidle je nejlepší někam poslat a nechat udělat na zakázku
moje PSF1 je mnohem jednoduší a hrál jsme si s tím asi měsíc a bez výsledku "vzuchovku jen tak sám nenaladíš"
,..,pak na to koukl profík a nádhera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450
Klasická dvoukomorova kartridz
Vzduchy složitý nejsou, to si fakt klidne kazdej nastaví sam, kdyz se ridi návodem a ideálně jeste pochopi funkci, ja se co ovlivnuje. Kdyz nafoukas negativku vic, jde to ze zacatku snaze do zdvihu - ma to i vetsi sag a ke konci to tolik nepritvrdne. Pokud průběh vyhovuje a jen to chce na vetsi vahu, aby nechodil po dorazech, přidává se do obou - negativka i pozitivka.
Problem je spis s tim, ze to neni uplne bez prace - tzn ikdyz to nafouka nekdo kdo tomu rozumi, tak je dobry to na trati zkontrolovat, jestli neco neušlo a taky se ty tlaky hejbou s teplotou - tzn chova se to jinak pokud je 10C a pokud je 40C … taky pripadne jeste jednou po prvni rozjizdce kdyz se vidle ohreje - pro lidi co tohle sere a jen by sundali motorku z vozejku a jezdili to moc neni, ti pak na tyhle vidle nadavaj a meni bud motorku nebo dela mnoho opravcu konverzní sady ktere tu vzduchovou patronů vymeni za pruzinu a je hotovo.
Naposledy editováno 18.09.2021 13:10:56
já měl třeba problém ,že tyhle vidle furt poskakovaly a odskok to zkrotil až když byla moc tvrdá
,.ale je na jiné motorce "ne origo"
stav je základ "po GO" jde něco nastavovat .,.,,pokud tam někdo nalil třeba jen jiný olej a podobně "nikdy to nenaladí"
,.,.a cena nebyla nic hrozného za to jak to pak funguje
třeba MIFA MOTO
edit
manual nebo racetech a jejich kalkulačka
https://racetech.com/VehicleSearch
pokud je furt problém - mifamoto
Naposledy editováno 18.09.2021 13:26:03
1 reakcí na tento příspěvek Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450
assassin píše: Jj to ti rekne kazdej ladic, peclivej servis a pak az se tim bude zabejvat
i když máš zručnost aby si to ladil i tak se nevyrovnáš profíkům
můžeš ladit na origo stavu ,,do origo nastavení
,.ale měřeni průtoku na pístnicích a podobný nastavení doma nikdy nevyladíš
zadní taky doma většinou nenafoukáš ani nerozebíráš
za mě je lepší zkusit někoho přes tlumiče "aspoň na poprvé"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450
assassin píše: ....
Problem je spis s tim, ze to neni uplne bez prace - tzn ikdyz to nafouka nekdo kdo tomu rozumi, tak je dobry to na trati zkontrolovat, jestli neco neušlo a taky se ty tlaky hejbou s teplotou - tzn chova se to jinak pokud je 10C a pokud je 40C … taky pripadne jeste jednou po prvni rozjizdce kdyz se vidle ohreje - pro lidi co tohle sere a jen by sundali motorku z vozejku a jezdili to moc neni, ti pak na tyhle vidle nadavaj a meni bud motorku nebo dela mnoho opravcu konverzní sady ktere tu vzduchovou patronů vymeni za pruzinu a je hotovo.
Prolistoval jsem návod a naprosto ty odmítače vzduchu chápu. Nástroj mistrů, ale peklo pro lůzry, ale ti by si asi stejně neměli pořizovat KX 450F .
Sám jsem si kdysi pořídil vzduchovku na kolo. Fungovala sice bezvadně, ale nikdy ne tak, jak bych potřeboval. Buď to bylo houpavé a ponořující, nebo se strašným předpětím, když jsem to chtěl použít někde ve sjezdu. Progresivitu hrozně moc ovlivňuje objem vzduchu. Pro větší progresivitu bylo potřeba vidlici zkrátit negativní pružinou - PU blokama, ale zas jen tak, aby geometrie celého kola neutrpěla. Pak ti někde v lese foukne o-kroužek a jedeš se zaraženou vidlicí naštvaně dom. Nakonec vymyslíš konverzi na polyuretan a vidlici se zdvihem původně 120mm taháš akorát po asfaltu, kde ti ty 3cm zdvihu stačí ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450
Kakasek: jo to zalezi. Ja se uplne jako laika neberu - mam za sebou nekolik kurzu na odpruzeni u firem jako andreani, zadni tlumice si delam sam. Shock dyno nemam to je fakt. Ale pri pochopeni problematiky se to da aspon rozumne naklikat, to je jasny, ze planzety si doma sam posklada malokdo.. my je taky davame podle tabulek od ktechu…
assassin píše: Kohlstein> Ja mam vzduchovky na nekolika kolech - nejstarsi je 2008 a makaji porad super. Jsou to ale top modely foxu a rockshoxe. Dneska uz jde na tech vidlicich ladit objem a tim progresivitu komor atd … funguji az neuveritelne dobre.
Kakasek: jo to zalezi. Ja se uplne jako laika neberu - mam za sebou nekolik kurzu na odpruzeni u firem jako andreani, zadni tlumice si delam sam. Shock dyno nemam to je fakt. Ale pri pochopeni problematiky se to da aspon rozumne naklikat, to je jasny, ze planzety si doma sam posklada malokdo.. my je taky davame podle tabulek od ktechu…
někdo umí .,,většina ne
základ je to pochopit jak to funguje aby si mohl ladit ,.,.to je tady základ ,ale na rozjebaný vidlici bez údržby můžeš ladit futr a nikam to nepovede
tak je to myšleno
Naposledy editováno 22.09.2021 17:01:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kxf 450 2017 dusi ju Kawasaki KX 450F | Kikusko-_-11 | 23 | 31.3.2024 v 12:58 krokoš |
Kawasaki kxf 450/ 250 Kawasaki KX 450F | DanG | 6 | 10.11.2022 v 16:36 DanG |
Kawasaki KX450F 2011 Kawasaki KX 450, Kawasaki KX 250F, Kawasaki KX 450F | petermx | 2 | 21.10.2022 v 15:41 Crossař666 |
Kroska 450 Kawasaki KX 450, Honda CRF 450R, Yamaha YZ 450F, Kaw... | Pangamin213 | 10 | 11.8.2022 v 22:28 Pabol |
Kawasaki kxf 450 problémy s voľnobe... Kawasaki KX 450F | drug1 | 5 | 16.6.2022 v 20:07 _Michal |