globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450
16.9.2021 v 19:33
Dobrý den, potřebuji poradit ohledně tlakování přední vidlice. Na pravé vidlici jsou tři ventily, ty tlakuji na 2,4 baru, ale na levé není žádný ventil, jen jakýsi odpoštěcí. Je tedy správně. že se tlakuje jen jedna vidlice? Ta druhá má pružinu, nebo je to nějak propojené?
Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450

18.9.2021 v 13:10 | Nahoru | #1
kakasek> Leva je klasicky tlumic, tzn neni treba nic foukat. Na jedne strane se klika kompresni útlum na druhe se klika odskok-rebound (pokud sedi vidle co ma na motorce s tim nakresem tak je rebound dole)

Klasická dvoukomorova kartridz

Vzduchy složitý nejsou, to si fakt klidne kazdej nastaví sam, kdyz se ridi návodem a ideálně jeste pochopi funkci, ja se co ovlivnuje. Kdyz nafoukas negativku vic, jde to ze zacatku snaze do zdvihu - ma to i vetsi sag a ke konci to tolik nepritvrdne. Pokud průběh vyhovuje a jen to chce na vetsi vahu, aby nechodil po dorazech, přidává se do obou - negativka i pozitivka.

Problem je spis s tim, ze to neni uplne bez prace - tzn ikdyz to nafouka nekdo kdo tomu rozumi, tak je dobry to na trati zkontrolovat, jestli neco neušlo a taky se ty tlaky hejbou s teplotou - tzn chova se to jinak pokud je 10C a pokud je 40C … taky pripadne jeste jednou po prvni rozjizdce kdyz se vidle ohreje - pro lidi co tohle sere a jen by sundali motorku z vozejku a jezdili to moc neni, ti pak na tyhle vidle nadavaj a meni bud motorku nebo dela mnoho opravcu konverzní sady ktere tu vzduchovou patronů vymeni za pruzinu a je hotovo.

Naposledy editováno 18.09.2021 13:10:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlakování přední vidlice Kawasaki kxf450

20.9.2021 v 20:27 | Nahoru | #2

assassin píše: ....
Problem je spis s tim, ze to neni uplne bez prace - tzn ikdyz to nafouka nekdo kdo tomu rozumi, tak je dobry to na trati zkontrolovat, jestli neco neušlo a taky se ty tlaky hejbou s teplotou - tzn chova se to jinak pokud je 10C a pokud je 40C … taky pripadne jeste jednou po prvni rozjizdce kdyz se vidle ohreje - pro lidi co tohle sere a jen by sundali motorku z vozejku a jezdili to moc neni, ti pak na tyhle vidle nadavaj a meni bud motorku nebo dela mnoho opravcu konverzní sady ktere tu vzduchovou patronů vymeni za pruzinu a je hotovo.


Prolistoval jsem návod a naprosto ty odmítače vzduchu chápu. Nástroj mistrů, ale peklo pro lůzry, ale ti by si asi stejně neměli pořizovat KX 450F .
Sám jsem si kdysi pořídil vzduchovku na kolo. Fungovala sice bezvadně, ale nikdy ne tak, jak bych potřeboval. Buď to bylo houpavé a ponořující, nebo se strašným předpětím, když jsem to chtěl použít někde ve sjezdu. Progresivitu hrozně moc ovlivňuje objem vzduchu. Pro větší progresivitu bylo potřeba vidlici zkrátit negativní pružinou - PU blokama, ale zas jen tak, aby geometrie celého kola neutrpěla. Pak ti někde v lese foukne o-kroužek a jedeš se zaraženou vidlicí naštvaně dom. Nakonec vymyslíš konverzi na polyuretan a vidlici se zdvihem původně 120mm taháš akorát po asfaltu, kde ti ty 3cm zdvihu stačí ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kxf 450 2017 dusi ju Kawasaki KX 450F Kikusko-_-11 23 31.3.2024 v 12:58 krokoš
Kawasaki kxf 450/ 250 Kawasaki KX 450F DanG 6 10.11.2022 v 16:36 DanG
Kawasaki KX450F 2011 Kawasaki KX 450, Kawasaki KX 250F, Kawasaki KX 450F petermx 2 21.10.2022 v 15:41 Crossař666
Kroska 450 Kawasaki KX 450, Honda CRF 450R, Yamaha YZ 450F, Kaw... Pangamin213 10 11.8.2022 v 22:28 Pabol
Kawasaki kxf 450 problémy s voľnobe... Kawasaki KX 450F drug1 5 16.6.2022 v 20:07 _Michal


TOPlist