paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Aprilia SL 1000 Falco
 
18.5.2008 v 09:52
Tak co panáčkové, co mi na to řeknete? Dneska ráno mě hrklo v makovici a uvažuju o upgrade na vyšší level

Co jsem zaslechl tak proti VTR je to prej jiný kafe....
Předchozí
1 2 3
Následující

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 09:56 | Nahoru | #1
RSV je lepsi a nebo teda R1pycowoe

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 09:56 | Nahoru | #2

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 09:57 | Nahoru | #3
karf> to jsem čekl, ale víš jak, od té doby je tu zase hromada nových lidí, takže třeba i další nové zkušenosti

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 10:12 | Nahoru | #4
Horší přístup k zadnímu válci.

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 13:29 | Nahoru | #5

Béďa>RSV je lepsi a nebo teda R1pycowoe



RSV je hnusnější

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 13:39 | Nahoru | #6

Sefo>Béďa>RSV je lepsi a nebo teda R1pycowoe

RSV je hnusnější



Všechny aprilie jsou hnusný, hlavně falco lol lol lol

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 13:41 | Nahoru | #7
Hnusný jsou ,od té doby co mám Tuono tak mě připadaj hnusnější lol

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 13:42 | Nahoru | #8
jo tak taky z těch tří bych asi nejvíc bral Tuono, ale stále stojí moc chechtáků, Falco je na tom cenově líp

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 13:45 | Nahoru | #9
PremeT> tvůj xicht je hnusnej

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 13:50 | Nahoru | #10
Dobrý Falco ale taky nestojí málo ,pečlivě vybírat a kupovat dvakrát stočenou jebku nemá smysl

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 17:02 | Nahoru | #11

Sefo>PremeT> tvůj xicht je hnusnej



To už vím dávno. Nemusíš mi to říkat lol

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 20:05 | Nahoru | #12
Pěkný falco se dá sehnat kolem 95tis. ale maj dost najeto .

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 21:41 | Nahoru | #13
Zdar, Falco jsem chvíli jezdil, tady jsou poznatky.....

...hodně tuhá páčka spojky, při delší cestě nebo spojčení ve městě mě začaly bolet žíly.
...problematická (dle mého názoru zmatená) kontrola hladiny oleje. Ptal jsem se v několika obchodech (zastoupeních-servisech Aprilia) a pokaždé mi řekli jiný způsob kontroly. To vše přes to, že je tam krásně vystrčená hadička ukazující hladinu.
...nekvalitní kotouče přední brzdy, při častém razantním brždění je tu velká pravděpodobnost, že se teplem pokřiví(jako mě), jinak brzdy dobré.
...dle mého názoru (nebo spíše pro mě) špatný průběh výkonu a kroutícího momentu. Je to už nějaká doba, co jsem ji jezdil, tak to neřeknu asi zcela přesně, ale do cca 6000-6500 ot. motorka na dvouválec líná a pak by se mohla zbláznit, je to takový dvouválcový čtyřválec:o). Mohu to totiž srovnat s TL 1000 S (tu jsem měl prakticky po ní) a následující TL 1000 R (ta byla nejlepší). Obě TL měly mnohem mohutnější spodek, bylo to zcela evidentní jak na grafech tak i za jízdy.
...toto souvisí s předchozím bodem...při vyhlídkové jízdě kolem povolené hranice rychlosti byla hodně neochotná, při přidání plynu na stejnou rychlost nepříjemně velké vibrace (to má být údajně sportovní turistika). Naopak, když se k ní choval člověk hrubě a podržel ji pod krkem, tak vše fungovalo na jedničku - motor, podvozek i zvukový projev.
...větší pohodlí pro spolujezdce než na obou TL (TL-S nejhorší díky špatnému opírání o placatou nádrž)
...jak už jsem řekl, musí se s ní zacházet hruběji, a to i při řazení, neboť se občas zadaří trefa do falešného neutrálu.
...plusem je její traktoroidní hrubý chod a zvuky z motoru, dodává jí to charakter
...krásně široká řidítka
...spousta informací z "palubní desky"
...moc pěkný vzhled (subjektivní názor)
...spotřebu jsem neměřil

Mašina neměla žádné úpravy, kromě KN filtru.

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 21:44 | Nahoru | #14
Rozzi> díky moc chlape

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 21:53 | Nahoru | #15
Není zač :o) U mě se moc neohřála, protože mi ten průběh motoru nevyhovoval, ale kamarád, kterému jsem ji prodal, na ní lítal dva roky a byl moc spokojen. Jezdil prakticky stále sám a neustále tomu topil :o) Možná mu tak vyhovovala, protože má rád čtyřválce :o) Ale za ty dva roky bez nejmenší závady!

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 21:56 | Nahoru | #16
Láďo Láďo. Už zase?

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 22:00 | Nahoru | #17
no nějakou chvíli ho mám taky, takže:
- páčka spojky mi tuhá nepřijde, to mě spíš bolí pravý zápěstí z plynu
- nevim jak to má PremeT se zadním válcem,ale mě příde že k němu je lepší než k přednímu (kterej je utopenej pod airboxem a v rámu)
- děsně to žere gumy (RoadAttack cca 9000 a koukaly hadry)
- sympaticky táhne - od 3000 se začíná sbírat, kolem 4500 je trochu díra, ale od pěti je razantní nástup až někam k 7tis... táhnout jí přes 8 nemá moc smysl, už to nejede, neni na to holt stavěná. Rozumná maximálka kolem 220
- naprostá vychytávka je antihop
-teď mi odešla volnoběžka a co sem čet, tak je to běžná závada. Odchází kolem 40000. Doporučuju se předzásobit, ať na ní nečekáš tři tejdny jak já. NEKUPUJ Apriláckou - sou to fašisti. U Duc stojí polovic.
-spotřeba: dá se jet za cca7 (150 po dálnici klídek pohoda), ale taky za deset(plyn brzda plyn brzda )
-pohodlí pro batoh: já bych sice dozadu nevlez, ale sedačka je fajn velká a mý slečně přišel Falcoš bezpečnější než Savage lol

kurňa to sem se rozkecal...

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 22:25 | Nahoru | #18
Řekl bych, že maximálka je ještě mnnohem dále. 220 je na Falku celkem ne běžná, ale snadno dosažitelná rychlost. Právě další majitel po mě z motorky ždímal i 260 km/h. Ten propad je znát moc hodně, v porovnání s jinýma dvouválama, můj pocit z ní byl, že do těch cca 5-6 tis. nejela (jak jsem psal je to už nějaký čas, co jsem ji měl, tak to není zcela přesně). Mohu sem i vložit grafy výkonu a kroutícího momentu porovnávající moje Falco a TL 1000 S, tam je to vidět nejlépe.

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 22:42 | Nahoru | #19
Rozzi: řek bych, že TLko je trošku jiná třída. Jestli se nepletu, měl to bejt závodní peklostroj, Falco je posazený trochu do cestova. Jenže to je zároveň i výhoda - motor je podladěnej, takže trochu krotčí a lidštější, a je to motka stavěná na pohodlnější svezení, takže čahouni se na ní líp porovnaj a na rozdíl třebas od R1 na tom člověk tolik neleží. Mě osobně nevíc vyhovujou tři věci - je lehká (relativně), pohodlná a má slušnej výkon. Kůli těmhle věcem sem do ní šel. Jezdim dost se slečnou a chtěl jsem něco i pro ní pohodlnýho.

Takže asi takhle: esli chce laďa peklit na dvouválu, bude lepší RSV nebo TL, pokud spíš (delší) cesty s babou, tak Falco.
(Mmch: jak je to na TLku s tim zadnim tlumičem? OT)

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 22:43 | Nahoru | #20
Rozzi> no ten propad po nandání chipu a otevřenýho filtru celkem zmizí....mě to teď tahá celou dobu, pravda že nahoře ještě víc...to že to nemá cenu točit nad 8 tis se mi moc nezdá, do těch 10 to stále ještě mocně zrychluje
Spojková páčka má podle mě standartní chod....ne nějak težkej.
220 je taková rychlost kterou máš mezi semaforama v Praze:) maximálkna bude tak 270 v techničáku má 265.
No ale jak se to bombové dává na zadní...libovka
Na brzdy musíš silněji mačkat, ale pak to zase brzdí jak sviňe
čau

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 22:49 | Nahoru | #21
Já jsem ale stejnýho ražení jako ty. 185 cm, taky dost jezdím ve dvou a mám rád i kochačku. Samozřejmě, že to i vosolim a právě tam ta Aprilka fungovala nejlíp, při cestovní jízdě moc ne Mám rád ale i tu charakteristiku dvouválců, který jsou hutný už odspoda, proto jsem radši změnil značku. Tož tolik. S tím tlumičem to není nijak hrozný, musíš si na to trochu zvyknout, motorka někdy při propérování jakoby trochu kopne, ale na silnici ji na limit mockrát nedostaneš. Nikdy to nejde ale vyladit do dokonalosti.

Aprilia SL 1000 Falco

18.5.2008 v 23:21 | Nahoru | #22
CharlieV>U Suzuki je superbikem TL-1000R (rsv1000) a TL-1000s (sl1000) je "sportovně cestovní".

Aprilia SL 1000 Falco

19.5.2008 v 03:34 | Nahoru | #23
Sefo: ha, zdá se, že mám ještě rezervy lol Budu muset otestit, cože to všecko dovede (a ten muj údaj 8tis - to ber s rezervou, to už byl takovej fofr, že se mi mžitkovaly voči a v duchu sem vybíral penál lol nebyl čas koukat na ručku)

To TLko bych chtěl někdy zkusit, zní to zajímavě...

Aprilia SL 1000 Falco

19.5.2008 v 07:04 | Nahoru | #24
no divejte, ted rok lítám na VTR, jsem celkem spokojeny, ale víte jak to je - človek chce občas změnu. VTR mi vyhovuje, ale od pár lidí jsem slyšel že i když Falco je podobné, tak technicky je to uplne jiná liga, brzdy, podvozek. stříkačka a tak.

RSV je moc sportovní, a navíc jak jsem psal, jsem radši když motorka má dva výfuky. Na RSV jsem jel, a pravda ten průběh mě moc nenadchl, VTR jede "vocpoda" mnohem líp. Tak mě zajímalo jestli Falco je na tom stejně nebo je to jinak naladěný.

Rozzi: na čem ted lítáš? píšeš že jsi změnil značku.

Aprilia SL 1000 Falco

19.5.2008 v 12:21 | Nahoru | #25
Lada.s> S těma dvouma vyfukama naprosto souhlasím. Mille tím velkým oválem úplně zkazily nádhernej zvuk kterej se line třeba z mýho Falca s otevřenejma SLK
S tím krouťákem je to u Falca strašně individuelní, byl by hloupej ten co by tam nechtěl vrazit aspoň KN filtr. Už to je rozdíl. Nevím jak se jezdí s origoš laufama jelikož já tam měl homologovany Sharky a díra kolem 5 táců. Po výměně zatím žádnou nepozoruju.
Můj osobní názor je ten, že kdo jezdí Falco v origoš provedení o dost přichází. Eprom vyměnit, nový laufy a KN ko je pro mě základ se kterým to moje Falco získalo úplně nový srdce ...

Aprilia SL 1000 Falco

19.5.2008 v 13:06 | Nahoru | #26
NETVOR> to je jako pravda
já mám Falco 3 roky...a teprve ted sem nahodil KN a CHIP a tlumič řízení a musim uznat že už ani po jiný mašině nekoukám...jsem plně spokojenej myslim že na okruhu bych se taky neztratil...při poslední projíždce jsem trochu dračil a požíral jsem GSXr litry kawyZX10 jak nic....pak mi ale visel za prdelí v zatáčkách nějakej typ na motárdu:)holt asi uměl, to nebylo mašinou

Aprilia SL 1000 Falco

19.5.2008 v 15:03 | Nahoru | #27
Je teda pravda, že já jsem měl Falco v základu. Možná po tom doladění to je opravdu lepší.

Lada.s: Falco jsem jezdil před třemi roky, pak nastoupilo krátce TL 1000 S (taky celkem zklamání) a minulou sezónu jsem jezdil TL 1000 R a to byla bomba! Rozdíl oproti TL S tam byl znát! Nerozumně jsem ho pak prodal. Nyní mám Duc SS 1000, na kterém jsem ještě nejel, páč je na údržbě Jsem na něj zvědavej. Nedělám si iluze, že pojede jako TL-R, ale má hodně co nabídnout.

Aprilia SL 1000 Falco

19.5.2008 v 19:07 | Nahoru | #28
no nic, asi si skočím někam do bazaru se svézt na Falcu a uvidíme čo s tým

Aprilia SL 1000 Falco

19.5.2008 v 19:20 | Nahoru | #29
Na Aprilii a celkove na Italii opatrne....kamos ma Falcu a mel ji funglovku - cca po 25 tis. km byl motor zralej na generalku-krouzky, tesneni ventilu, atd....
Hlavni nevyhodou je, ze Italove v lete nedelaj a cekal celou sezonu na dily......na jare ji tam dal(kour z vyfuku) a na podzim byla opravena, coz je na provaz.

Aprilia SL 1000 Falco

19.5.2008 v 19:27 | Nahoru | #30

M5>Na Aprilii a celkove na Italii opatrne....kamos ma Falcu a mel ji funglovku - cca po 25 tis. km byl motor zralej na generalku-krouzky, tesneni ventilu, atd....



no ty koko..... :o
to se mi zdá nějaký divný, kdyby ten motor měl nějaku výrobní vadu aby se to takto projevilo, tak by mělo problém více lidí.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist