Po necelých dvou sezónách si začínám prohrávat s myšlenkou, že bych vyměnil svojeho Fazera 600kilčo za něco trochu živějšího.
Jsem náročný až hrůza.
1) nečekaně jezdím vesměs ve dvou, rád bych trochu víc výkonu
2) aby to bylo relativně pohodlné
3) nadprůměrně spolehlivá motorka, tzn asi japonec
4) něco aspoň trochu kapotovaného, hlavně aby bylo plexi, takže ne úplně naháče
5) aby to bylo trochu zábavné a nevážilo 250kg. Víceméně jezdím kratší, nebo středně dlouhé trasy, nepotřebuji nějakého cesťáka vhodného na 1000km v kuse.
6) cena 100-150, to je takový nástřel, uvidíme kolik se povede našetřit?
Jednoduše Fazer mi vesměs vyhovuje, všestranná motorka. Až na detaily a to, že ve 2 už je to trochu slabší.
Měl by někdo prosím nějaký tip?
Zatím mám v merku Fazera Fz1s a Tracera 900. Lze s takovou mašinou udělat chybu?
Naposledy editováno 18.08.2021 19:48:35
Naposledy editováno 18.08.2021 20:22:21
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku po Fz6
Tracer 900, no záleží od tvojích telesných proporcií a ak áno, tak iste model po FL, čiže 2018+.
Naposledy editováno 18.08.2021 20:37:30
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku po Fz6
Právě, zvažoval jsem původně, že počkám až klesne cena tracera 9, ale zaprvé, tracer 900 i 9 má podle mě dost kontroverzní design kterej bych asi dlouho prekousaval, a taky mám takový pocit, že než se ten tracer 9 bude za rozumný peníz, budu už řídit něco jiného.
MarVerKev> klidně něco celokapotovaného, tohle neřeším, jde mi o nějaký rozumný komfort. Abych tam mohl hodit deflektor, nebo turistické plexi na dlouhé cesty, aby tam nebylo sedlo jak na SS. Ale zároveň aby se s tim dalo kolem komína trochu blbnout.
Ohleden toho Fz1, mívá problém s nějakýma magnetama co se vysypou když se to včas neřeší, ví o tom někdo něco?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku po Fz6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku po Fz6
Maartyy> no někde jsem četl, že kdosi měl Fz1 a pak i r1 a u obou se mu to stalo. A novej kus 25000 nebo kolik, šílené prachy.
Když říkáš, že to není nic neřešitelného, jak je to cenově? Když se to dělá preventivně stačí vyměnit ty magnety,nebo něco, nebo musíš měnit celý díl za desítky tisíc? To by se mi totiž moc nechtělo. A upřímně, když vím že se to na té motorce stává, neměl bych klid dokud by to nebylo udělané. Mám rád, když má motorka střeva v pořádku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku po Fz6
Jinak teda nový rotor prý dělá Yamaha od 2014, ale nejvíc se to řešilo na modelech 2006-2008, tak je možné, že 2009+ už mají magnety přilepené líp a drží to.
Naposledy editováno 19.08.2021 00:10:17
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku po Fz6
Naposledy editováno 19.08.2021 08:45:48
Jsem úchylný na tu rudou yamahackou barvu. Z těch motorek mi přijde, že by mi tak nejvíc mým požadavkům vyhovovala ta Honda VFR, nebo Fz1. Na 90% půjdu do toho Fazera, pokud se podaří sehnat dobrej kousek za slušný peníz. Ale nejsem úplně vyhraněný, kdyby ne, a našlo se něco jiného slušného udržovaného, půjdu do toho. Snad to do příští sezóny klapne . Už se vidím, to budu zas celou zimu nervózně preslapovat a procházet každéj inzerát na světě, boha to bude něco
díky chlapi, jo a klidně posílejte i další tipy, postřehy a názory, pokud je zájem.
Naposledy editováno 19.08.2021 11:27:31
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku po Fz6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku po Fz6
Kdesi jsem četl, že to má strašný rám/povozek, ale nevím jestli to byl jen výkřik do tmy, nebo fakt. O téhle bych i opět popřemýšlel, kdybych trochu upravil preference. A zrovna její design mi velmi sedí (2010+)
Naposledy editováno 19.08.2021 11:52:56
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku po Fz6
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku po Fz6
Vlastním VFR 800 Fi, s ozubenými koly, kvůli nenáročnosti na servis, spolehlivosti a nízké ceně sice má už přes 20 let, ale parametry a dojmy z jízdy může stále směle konkurovat a navíc ještě vše poctivě vyrobeno
Od nějakých 2500 otáček do cca 6000 je to pohodový "chopper" se slušným zátahem a s kterým se dá krásně cestovat a nenutí divočit.. a nad šest tisíc je to "superbike" staré školy, který letí kupředu
Jo nechci masivního cesťáka, kterej si jede na pohodu, byť rychle. Jezdim 100-200km trasy obvykle, nic velkého. Často taky zatáčky od východu ČR na sedlo, to si zas chci užít. Mám rád, když zaberu za plyn a odlepuje se přední od země a když si s tím můžu i na hoďku vyjet kolem komína a užít si surovost stroje. Prostě kompromis mezi cesťákem a sportem, tak aby ani batůžek neměl námitky na komfort a ve 2 se dalo trochu blbnout(vážně trochu, nejsem sebevrah). A motorka měla ráda i občasnou delší trasu bez toho aby se pomstila na mé prd*li.
To by mě taky zajímalo, jakou VFR? 2015+ nebo starší verzi?
Já se obávám, že toho stejně o moc víc řečma na fóru nevyřeším. Postupně si ty motorky co ste nahodili pokoušímz a bude jasno hned ať se hlásí dobrovolníci co mi je půjčí
Naposledy editováno 19.08.2021 21:45:35
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku po Fz6
Nejradši bych ti napsal, že by sis měl ještě nechat fejzra a jezdit, protože po dvou letech určitě nejsi ani vyježděnej, ani na hranicích možností motorky. A že Fazer je dost silná motorka. Ale to asi nechceš.
Tak bych ti doporučil, aby ses zašel na pár motorkách projet. Jednak děláš hrozně silný závěry ze dvou sezon na jistě dobrý, ale takový pohodový, hodný motorce. Co ti bude sedět, jak vypadá rozdíl mezi 70kW v R4 a 70kW ve V2, že dobrej podvozek je kolikrát víc než víc kW, atd. Ale tohle bohužel taky skoro nikdo neudělá.
Máš i celkem protichůdné požadavky a bod 3) mě vyloženě točí Chceš surovou motorku, živou, zábavnou, ne masivního cesťáka, ale chceš hlavně jezdit ve dvou a aby to bylo pohodlné a spolehlivé. Tak jedině asi oktávka v TDíčku
VFR supr motorka, skvělej motor, záda mám v pohodě, ale minimálně na staré 750 to bylo pro mě po hodině na hovno. Fazer je hodně pohodlná motorka, tak aby ses pak nedivil!
CBF1000 není od tvojí motorky prakticky žádnej posun. To je sterilita na 2 kolech se stejným výkonem jako máš teď. Na cestování jistě dobrý, je to Honda, že.
Můžeš volit mezi velkejma naháčema (to neznamená jen XJR 1300), přes sportovní cesťáky (VFR800, K1300S, ...), po cestovní endura (popřemýšlej o KTM Adventure 1090). Každopádně bych doporučil přišetřit na hladinu 200tis a koupit něco pořádnýho. Je třeba si uvědomit, dobrý motorky kolem litru byly jako nové to nejlepší a nejdražší, co každá značka vyráběla a pokud chceš, aby to bylo rozumně drahé a ne 20let starej střep, nedá se to koupit za 100tis.
sorry za elaborát a to jsem se krotil
Naposledy editováno 20.08.2021 13:59:38
K tvému příspěvku. Do terénu to nechci. Jestli jsem na hraně motorky, o tom víš celkem prd. Řekl bych že vyježděný celkem jsem, nicméně rozhodně nejsem tak sebevědomý, abych tvrdil že jsem mistr světa, který se nemá kam posouvat. Spíš občas narážím na typické mantinely této motorky. Tzn, když chceš aby to víc jelo, musíš to hodně točit a to se mi úplně nechce(a ne, prosimtě žádné poučky o dvouválech) . A ve dvou+např s nějakým baglem je ta ztráta výkonu už prostě znát.
Vím, že Fazer je pohodlná motorka, a ano chci něco zábavného a relativně pohodlného. Nečekám zázraky, vím že to bude vždy o kompromisu. Proto jsem dal nástřel Fazera 1, nebo víc do cestovna tracera. Ty to vesměs splňují, tak nevím co máš za problém. VFR mě taktéž zaujala a určitě se i na ní zaměřím. Jestli si četl můj příspěvek o trochu výše, tak jsem sám zmiňoval, že bude nejrozumnější motorky namísto věcných dotazů vyzkoušet.
A za to ostatní věcné info díky . Nechám si to projít hlavou. Možná s Fazerem ještě vydržím, ale jestli budu jezdit víceméně ve dvou, tak cítím, že by ten upgrade mohl být fajn.
Jo a abych nevypadal jak nevyježděný sebevražedný střelec, tak jezdím sakra opatrně. Fascinuje mě akcelerace, zatáčky, ale celkově nejezdím rychle ani zběsile. Rychleji ano, asi jako jako 50% jezdců, ale v tomhle se dál posouvat nechci a nebudu. Proti osteostřelcům, kteří prasí silnici hlava nehlava, nic nemám, ale patřit mezi ně nikdy nebudu. No, snad to znělo dost důvěryhodně
Jo a taky sorry za elaborát, vyhecoval si mě
Naposledy editováno 20.08.2021 20:11:51
Jazdím s ním hlavne dlšie výlety po Európe sólo, ako aj vo dvojici a 500km za den nie je žiadna štreka. Jediné, čo som za 5 sezón robil je, že som trocha laboroval s nastavením podvozku aby vyhovoval športovejšiemu zachádzaniu inak nevidím dôvod meniť ani po vyše 40tis kilometroch. Výkon mi veru nechýba...
Skúšal som aj MT09 Tracer, ale oproti fz1 ma nezaujal svojou gumovosťou a celkovým spracovaním, motor ma tiež až tak nerozsekal, ako som o ňom z každej strany počúval.
Všetko ale závisí od toho, aký typ pilota si a čo ti viacej sadne pri zvezení sa.
Ja osobne by som sa poobzeral po Fz1/ Fz8 / Honda VFR 800 / Tracer a vybral z nich čo ti najviac sadne. Yamaha ale vie, prečo má vo svojom portfóliu aj FZ8, lebo medzi 6tkou a litrom je ten rozdiel po všetkých stránkach proste príliš veľký...
Hlavne dobrý kup a nie nejaku zlepeninu
Naposledy editováno 21.08.2021 13:52:51
Jasně, tlumiče na FZ6 jsem zapomel zmínit, ty jsou taky hodně měkké a hlavně bohužel (nějakým běžným způsobem) nenastavitelné. Z kopce do zatáček to holt nikdy nebude na žádnou divočinu. Jedna z prvních věcí, na kterou jsem koukal jestli je u Fz1 jinak
Na kup nespěchám. Počkám si na něco slušného, nejspíš někdy příští rok. A taky až si projdu ty motorky a udělám si pořádně jasno. Ještě jednou dík
https://www.motorkar.../?t=222518&pgr=1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Fazer FZ6 Ukazatel Gipro Yamaha FZ6 Fazer S2, Yamaha FZ6 S2 | jardarau | 10 | 20.9.2023 v 10:55 Radekkkkkkk |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | Sicco | 16 | 1.7.2023 v 20:42 Střapoč |
Moto věci Yamaha FZ6 S2 | Miki1979 | 3 | 1.3.2023 v 08:52 Miki1979 |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |