Co jsem zaslechl tak proti VTR je to prej jiný kafe....
http://www.motorkari.../?ft=24351&fid=6
http://www.motorkari...&fid=6&pgr=2
Naposledy editováno 18.05.2008 09:57:50
...hodně tuhá páčka spojky, při delší cestě nebo spojčení ve městě mě začaly bolet žíly.
...problematická (dle mého názoru zmatená) kontrola hladiny oleje. Ptal jsem se v několika obchodech (zastoupeních-servisech Aprilia) a pokaždé mi řekli jiný způsob kontroly. To vše přes to, že je tam krásně vystrčená hadička ukazující hladinu.
...nekvalitní kotouče přední brzdy, při častém razantním brždění je tu velká pravděpodobnost, že se teplem pokřiví(jako mě), jinak brzdy dobré.
...dle mého názoru (nebo spíše pro mě) špatný průběh výkonu a kroutícího momentu. Je to už nějaká doba, co jsem ji jezdil, tak to neřeknu asi zcela přesně, ale do cca 6000-6500 ot. motorka na dvouválec líná a pak by se mohla zbláznit, je to takový dvouválcový čtyřválec:o). Mohu to totiž srovnat s TL 1000 S (tu jsem měl prakticky po ní) a následující TL 1000 R (ta byla nejlepší). Obě TL měly mnohem mohutnější spodek, bylo to zcela evidentní jak na grafech tak i za jízdy.
...toto souvisí s předchozím bodem...při vyhlídkové jízdě kolem povolené hranice rychlosti byla hodně neochotná, při přidání plynu na stejnou rychlost nepříjemně velké vibrace (to má být údajně sportovní turistika). Naopak, když se k ní choval člověk hrubě a podržel ji pod krkem, tak vše fungovalo na jedničku - motor, podvozek i zvukový projev.
...větší pohodlí pro spolujezdce než na obou TL (TL-S nejhorší díky špatnému opírání o placatou nádrž)
...jak už jsem řekl, musí se s ní zacházet hruběji, a to i při řazení, neboť se občas zadaří trefa do falešného neutrálu.
...plusem je její traktoroidní hrubý chod a zvuky z motoru, dodává jí to charakter
...krásně široká řidítka
...spousta informací z "palubní desky"
...moc pěkný vzhled (subjektivní názor)
...spotřebu jsem neměřil
Mašina neměla žádné úpravy, kromě KN filtru.
- páčka spojky mi tuhá nepřijde, to mě spíš bolí pravý zápěstí z plynu
- nevim jak to má PremeT se zadním válcem,ale mě příde že k němu je lepší než k přednímu (kterej je utopenej pod airboxem a v rámu)
- děsně to žere gumy (RoadAttack cca 9000 a koukaly hadry)
- sympaticky táhne - od 3000 se začíná sbírat, kolem 4500 je trochu díra, ale od pěti je razantní nástup až někam k 7tis... táhnout jí přes 8 nemá moc smysl, už to nejede, neni na to holt stavěná. Rozumná maximálka kolem 220
- naprostá vychytávka je antihop
-teď mi odešla volnoběžka a co sem čet, tak je to běžná závada. Odchází kolem 40000. Doporučuju se předzásobit, ať na ní nečekáš tři tejdny jak já. NEKUPUJ Apriláckou - sou to fašisti. U Duc stojí polovic.
-spotřeba: dá se jet za cca7 (150 po dálnici klídek pohoda), ale taky za deset(plyn brzda plyn brzda )
-pohodlí pro batoh: já bych sice dozadu nevlez, ale sedačka je fajn velká a mý slečně přišel Falcoš bezpečnější než Savage lol
kurňa to sem se rozkecal...
Takže asi takhle: esli chce laďa peklit na dvouválu, bude lepší RSV nebo TL, pokud spíš (delší) cesty s babou, tak Falco.
(Mmch: jak je to na TLku s tim zadnim tlumičem? OT)
Spojková páčka má podle mě standartní chod....ne nějak težkej.
220 je taková rychlost kterou máš mezi semaforama v Praze:) maximálkna bude tak 270 v techničáku má 265.
No ale jak se to bombové dává na zadní...libovka
Na brzdy musíš silněji mačkat, ale pak to zase brzdí jak sviňe
čau
To TLko bych chtěl někdy zkusit, zní to zajímavě...
RSV je moc sportovní, a navíc jak jsem psal, jsem radši když motorka má dva výfuky. Na RSV jsem jel, a pravda ten průběh mě moc nenadchl, VTR jede "vocpoda" mnohem líp. Tak mě zajímalo jestli Falco je na tom stejně nebo je to jinak naladěný.
Rozzi: na čem ted lítáš? píšeš že jsi změnil značku.
S tím krouťákem je to u Falca strašně individuelní, byl by hloupej ten co by tam nechtěl vrazit aspoň KN filtr. Už to je rozdíl. Nevím jak se jezdí s origoš laufama jelikož já tam měl homologovany Sharky a díra kolem 5 táců. Po výměně zatím žádnou nepozoruju.
Můj osobní názor je ten, že kdo jezdí Falco v origoš provedení o dost přichází. Eprom vyměnit, nový laufy a KN ko je pro mě základ se kterým to moje Falco získalo úplně nový srdce ...
já mám Falco 3 roky...a teprve ted sem nahodil KN a CHIP a tlumič řízení a musim uznat že už ani po jiný mašině nekoukám...jsem plně spokojenej myslim že na okruhu bych se taky neztratil...při poslední projíždce jsem trochu dračil a požíral jsem GSXr litry kawyZX10 jak nic....pak mi ale visel za prdelí v zatáčkách nějakej typ na motárdu:)holt asi uměl, to nebylo mašinou
Lada.s: Falco jsem jezdil před třemi roky, pak nastoupilo krátce TL 1000 S (taky celkem zklamání) a minulou sezónu jsem jezdil TL 1000 R a to byla bomba! Rozdíl oproti TL S tam byl znát! Nerozumně jsem ho pak prodal. Nyní mám Duc SS 1000, na kterém jsem ještě nejel, páč je na údržbě Jsem na něj zvědavej. Nedělám si iluze, že pojede jako TL-R, ale má hodně co nabídnout.
Hlavni nevyhodou je, ze Italove v lete nedelaj a cekal celou sezonu na dily......na jare ji tam dal(kour z vyfuku) a na podzim byla opravena, coz je na provaz.
M5>Na Aprilii a celkove na Italii opatrne....kamos ma Falcu a mel ji funglovku - cca po 25 tis. km byl motor zralej na generalku-krouzky, tesneni ventilu, atd....
no ty koko..... :o
to se mi zdá nějaký divný, kdyby ten motor měl nějaku výrobní vadu aby se to takto projevilo, tak by mělo problém více lidí.