1) Karburátor DellOrto
2) Zapalování SEM
3) Špatný startovací postup
Ad1) Většinou špatně seřízený neseřiditelný karbec DellOrto PHM 38SD či vyběhané šoupě. Já jej po všech možných peripetiích nahradil za podtlakový MIKUNI BST 40 z novějších LC4 a pak už OK (jen správně natryskovat a dát jiné příruby a lanka)
Ad2) Unavené či poškozené magnety rotoru, popř. porušená izolace cívky. Nebo jen posunuté časování u snímače (mrkni zda máš rysku na rysku)
Ad3) Hlavní je ovšem správný postup startování! Když po ní začneš bezhlavě skákat, tak no chance. Chce to vždy našlapat až do komprese, pak zmáčknout dekompresor a lehce posunout píst za horní úvrať. Pak už bez dekompresoru vahou těla šlápnout (ne kopat). Tak vyzkoušej a uvidíš
Mně pomohla výměna karbu, kamarád zase koupil fungl selou sadu SEM. Pak už to chytalo. Tak si vyber
Tuto motku jsem měl a můžu ti říct, že už nikdy bych to doma nechtěl, páč kombinace DellOrto+SEM je smrtelná, jak pro peněženku, tak hlavně pro nervy.