Téma: Ktm lc4 600
 
15.5.2008 v 20:53
Zdravim,Měl bych dotaz ,mam ktm lc4 600 a nechce chytat.Hladinu jsem zvednul svicky vymněnil ale pořád nic.Stačí ji jen pám metrů tlačit s dekompresí a pak na první , dryhý našlápnutí chytne.Nevite někdo co stim??Diky

Ktm lc4 600

15.5.2008 v 21:13 | Nahoru | #1
To sou stary LC4. Musiš na tom šlapat 10 minut, pak to chytne. Z toho vznikla zkratka KTM: Kick Ten Minutes

Ktm lc4 600

15.5.2008 v 23:20 | Nahoru | #2
lol

udajně tam byl problém ten karbec. Kámoši,co tyto dachly měli tam cpali něc o jinýho,ale nevím už co. Mohu se optat.

Naposledy editováno 15.05.2008 23:21:31

Ktm lc4 600

16.5.2008 v 08:27 | Nahoru | #3
prackarr> Tak se skus zeptat diky

Ktm lc4 600

16.5.2008 v 11:55 | Nahoru | #4
Možné příčiny:
1) Karburátor DellOrto
2) Zapalování SEM
3) Špatný startovací postup

Ad1) Většinou špatně seřízený neseřiditelný karbec DellOrto PHM 38SD či vyběhané šoupě. Já jej po všech možných peripetiích nahradil za podtlakový MIKUNI BST 40 z novějších LC4 a pak už OK (jen správně natryskovat a dát jiné příruby a lanka)

Ad2) Unavené či poškozené magnety rotoru, popř. porušená izolace cívky. Nebo jen posunuté časování u snímače (mrkni zda máš rysku na rysku)

Ad3) Hlavní je ovšem správný postup startování! Když po ní začneš bezhlavě skákat, tak no chance. Chce to vždy našlapat až do komprese, pak zmáčknout dekompresor a lehce posunout píst za horní úvrať. Pak už bez dekompresoru vahou těla šlápnout (ne kopat). Tak vyzkoušej a uvidíš

Mně pomohla výměna karbu, kamarád zase koupil fungl selou sadu SEM. Pak už to chytalo. Tak si vyber

Tuto motku jsem měl a můžu ti říct, že už nikdy bych to doma nechtěl, páč kombinace DellOrto+SEM je smrtelná, jak pro peněženku, tak hlavně pro nervy.

Ktm lc4 600

16.5.2008 v 16:12 | Nahoru | #5
RadiXS> Diky

Ktm lc4 600

16.5.2008 v 16:54 | Nahoru | #6
Navrc.TT-R> sem si malem ucvrnkl do trenet,tak to je fakt dobry,to sem jeste neslysel lol lol

Ktm lc4 600

17.5.2008 v 08:57 | Nahoru | #7
Měl jsem kdysi LC 4 r.v.89 a tam to bylo to samé-a problém byl v karburátoru-jak jinak,že? Byl moc vyběhaný a i při tabulkovém nastavení to buď jelo a nechytalo,nebo chytalo a nemělo výkon. Jediná pomoc dát dobrý karbec nebo alespoň vyměnit šoupě,jehlu a emulzní trubici-ta se obzvlášt vydírá do oválu. Já udělal to druhé,bylo to levnější a bylo po problémech... P-H.

Ktm lc4 600

19.5.2008 v 14:11 | Nahoru | #8
Tak ja skusim něco z vašich rad a pak napíšu jak jsem dopadl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist