Vzdy po zime klesne baterie z 12V na cca 10V. Pri tomto napeti uz mi motorka nenastartuje. Nevim, jestli to je normalni, nebo neni potreba neco vymenit, aby startovala i pod 12V? Nerad bych casem nekam dojel a tam uz nenastartoval, coz se nastesti zatim behem sezon nestalo. Omlouvam se zkusenym za dotaz, ale kdo se nezepta, nic nevi
Naposledy editováno 03.04.2021 19:40:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
Jirijar píše: Šedý je strom teorie, ale zejený je strom praxe.
Šedý strom???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
Milos1 píše: mari> Startovací proud v tomto případě není podstatný. Důležité je napětí na baterce při startování. Takže připoj multimetr k baterce a startuj. Pokud napětí na baterce klesne pod 10V (nebo někam k 9V) je baterka pravděpodobně v háji. Jenom pro jistotu píšu, že připojit měřák k baterce paraelně. Kdo by ho připojil do série, vytvořil by z něj pojistku, která by to nepřežila
Podle metodiky měření je to cos tady napsal dobrej blábol.
A pokud potřebuješ mrazák tak napiš na nick Prackar nejspíš ti nějakej sežene.
1 reakcí na tento příspěvek Start se slabou baterii
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
Ještě bych se dodatečně rád omluvil Kerutovi a zejména PetroviL3 za zkomolený citát o praxi a stromu. Správně to má být: „Šedivá je teorie, jen strom života věčně zelená se.“ Autorem není strejd Marx, ale Johann Wolfgang von Goethe.
Teď už si to budu pamatovat, abych někdy nepopudil.
Naposledy editováno 06.04.2021 06:55:52
https://www.motostar...PEAkYBSABEgIE5PD_BwE
Vim, ze existuje i nabijecka, ale dotaz mel byt spise smerovan na to jestli neni problem spis v elektru, kolik staci napeti k nastartovani. Ale mate pravdu, dnes jsem ji sel nabit a rekli ze baterie je KO, i kdyz jsem ji pred tydnem kupoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
Diky a at se dari
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
1 reakcí na tento příspěvek Start se slabou baterii
Jinak to že jsem měl slabou baterku jsem poznal podle toho, že se mi při jízdě začala rozsvěcovat kontrolka MIL. Když sem starou baterku testnul, zjistil sem, že už měla jenom 25% původní kapacity, přitom mi motorka bez problémů startovala.
Aknuh píše: krokoš> super, diky za vycerpavajici informace. Dnes jsem sel baterku nabit a rekli mi ze baterie je KO, a to jsem ji tam minuly tyden kupoval s tim, ze pry baterie je nabita na 80% ze skladu a ze by to melo fungovat.
Diky a at se dari
To, že nová baterka je z 80% nabitá je kolikrát jen zbožné přání. Osobně vždy když někomu v rodině baterka klekne, vnutím se mu, že je třeba novou před prvním použitím nabít. Dělám to i proto abych získal přehled. Opravdu jen jednou se mi stalo, že nabíječka nahlásila po cca 40ti minutách plné nabití. V ostatních případech to trvalo déle a jednou dokonce nabíječka makala 11 hodin než dala novou baterku do latě. Mimochodem dodnes běhá (cca 8 let). Je prostě potřeba se o ně starat. Určitě si kup nabíječku, voltmetr máš a můžeš tak získat kontrolu nad tím v jakém stavu baterie máš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
PetrL3 píše: jandam> Pokusy o start s vadnou baterkou můžou v krajním případě odrovnat regler.
Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
Kus5 píše: krokoš> čau, mám bezúdržbovou baterku 7Ah. I př nabíjení nestartovala. Vytrhnul jsem špunty, článek od +pólu měl půlku a vedlejší dva měly taky málo elytu. Doplnil jsem destilku a nabil automat nabíječkou (za 400,- ze supráku). Pak jsem vybíjel přes žárovku a nabíjel. To jsem opakoval X x. Teď je zregenerovaná. Poučení: U bezúdržbové baterky tak po sezóně zkontrolovat elyt a doplnit destilku. Bezúdržbová baterka je z hlediska fyziky blbost.
A kudy ten elektrolit u bezúdržbovky zmizí ?
jack.fx píše: Záruční doba na baterky je 6 měsíců. Pokud je po týdnu KO => reklamovat.
Jinak to že jsem měl slabou baterku jsem poznal podle toho, že se mi při jízdě začala rozsvěcovat kontrolka MIL. Když sem starou baterku testnul, zjistil sem, že už měla jenom 25% původní kapacity, přitom mi motorka bez problémů startovala.
Blbý při té reklamaci je to, že na zjištění oprávněnosti reklamace mají měsíc. A ty nemůžeš měsíc jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
Milos1 píše: Proč?
Prorože kdyby to náhodou chytlo, baterka za běhu přerušila obvod (nějakej lom a pod) tak je to jako bys baterku odpojil za chodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
Naposledy editováno 07.04.2021 11:11:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
uzávěrů. Je to stejné, jako bychom zatopili v kamnech na uhlí a dali místo kouřovodu pokličku. Kouřit se bude z každé skulinky. U všech bezúdržbových baterek, které mi odešly chyběl elyt a to hlavně u + článku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 | blingdoogie | 23 | 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 | Novajs45 | 3 | 28.5.2023 v 14:22 Novajs45 |
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 | dolezel | 9 | 17.8.2022 v 06:26 dolezel |