paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Moto Guzzi Centenario modely
Letos slavíme 100-leté výročí od založení značky, fanoušci se těší na nějakou pořádnou bombu třeba ve stylu legendarní Le Mans a tak vývojové oddělení Moto Guzzi maká na plné pecky. Dnes nám představili tři přelakované modely Centenario připomínající kulaté jubileum, V7 Stone, V9 Bobber a V85TT. Vyrábět se budou jen letos, příplatek cca 100.200 Eur. Barevně se mi docela líbí, jakože odkaz na nezapomenutelnou závodní Otto Cilindri, ale technicky pořád to samé dokola s motorem z malé řady, dnes už vlastně jediné. Co vy na to?
Ciao Geloš


Předchozí
1 2
Následující

Moto Guzzi Centenario modely

21.1.2021 v 20:47 | Nahoru | #1
U V7 se mi víc líbí ten modrej Speciál. Ale V9 i V85TT super

Moto Guzzi Centenario modely

21.1.2021 v 20:54 | Nahoru | #2
Už sem na to koukal na stránce jednoho z prodejců, jenže fotka nikdy není skutečnost. Takže jsem zvědav na osobní prohlídku.
Motosalon je letos nejspíš v prd..., a bůhví kdy to přijde na prodejny.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Centenario modely

21.1.2021 v 21:17 | Nahoru | #3
To je pro tebe Yuro.

Moto Guzzi Centenario modely

21.1.2021 v 21:17 | Nahoru | #4
Ta V9 vypadá fakt super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.1.2021 v 21:20 | Nahoru | #5
Massakra> jo, zlatý voči

Ale vypadají ty mašinky nádherně, to každopádně.

(reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.1.2021 v 21:22 | Nahoru | #6
Yura> Určitě o tom není pochyb.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Centenario modely

21.1.2021 v 21:29 | Nahoru | #7
Mě ještě napadlo: já už jsem něco podobného kdysi viděl, ale je to někdy cca před 20 lety. Myslím že nějaká italská fabrika dělala caferacera nebo scramblera, bylo to zelený a rám měl krémovou barvu, sedlo bylo hnědý. A byla to sériovka, páč jsme to v práci očumovali v katalogu. To bylo luxusně krásný, mě se tenkrát ta mašina moc líbila. A tyto Guzziny jsou v podobném duchu

(reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.1.2021 v 21:42 | Nahoru | #8
Yura> Nebylo to Griso? Mi ho to hned připomnělo

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Centenario modely

21.1.2021 v 22:17 | Nahoru | #9
Jo jo to Griso je paradni díky téhle fotce ho mam ale tuhle zelenou mi prodali před nosem takže jsem šel do bílé princezny
Ale tyto motorky se mi tedy líbí taktéž. Jen je škoda že opravdu je to technicky pořád to stejne. Doufám že s něčím do budoucna přijdou.

Naposledy editováno 21.01.2021 22:22:05

Moto Guzzi Centenario modely

22.1.2021 v 01:59 | Nahoru | #10
Nene, griso to určitě nebylo, na 100% to nebyla Guzzi. Mělo to trubkovej rám,( jako má monster )béžový barvy, sedlo hnědý a zbytek motorky byl lakovanej sytě zelenou barvou.
A rok cca 2000? Spíš ještě starší. V informacích právě zmiňovali, že ty barvy jsou hodně netradiční, pro někoho top a pro jinýho pěst na oko.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Centenario modely

22.1.2021 v 06:40 | Nahoru | #11
Ještě V11 Tenni je takhle lakovaná. Ale je to Guzzi, nemá to tak trubkovej rám jako Ducati a neni to scrambler. Caferacer možná vzdáleně. A hodně a křiklavě zelená byla klasická V11. Ale taky Guzzi. Yuro, slušná hádanka

Naposledy editováno 22.01.2021 06:44:31

Moto Guzzi Centenario modely

22.1.2021 v 08:34 | Nahoru | #12
Doufám že nekecám nějaký kraviny.....už to můžu mít taky v ty palici pomotaný.
V tom popisku určitě byla věta: " krémová se zelenou je u těchto motocyklů hodně neobvyklá kombinace. Ale jak je vidět, výsledek stojí za to".... Nebo tak podobně.
Zkusím pohledat, ale tyhle starý katalogy nemám komplet a několik jsem jich nedávno někam založil a nemůžu je najít.

Jako Zeman, když hledali že Hitler je gentleman

Moto Guzzi Centenario modely

22.1.2021 v 10:45 | Nahoru | #13
Nevypadaj vůbec špatně. To že nemají nějaké drastické úpravy taky beru spíš jako plus, jsou to pořád motorky na ježdění. Přijde mi to lepší než aby vznikly našlapané výroční modely za cenu za kterou si je koupí málokdo.
Jenom je škoda že to vyšlo zrovna na letošní rok, ty oslavy budou takový smutný...

(reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

22.1.2021 v 15:06 | Nahoru | #14
Koudy01> mám to

Trochu jsem to měl zmotaný, ale zas ne tolik.
Je to Bimota Borsalino, rok 2008 (foto z katalogu). Na mě teda stroj příliš drsnej, ale ta barevná kombinace je zkrátka dokonalá

Moto Guzzi Centenario modely

22.1.2021 v 17:03 | Nahoru | #15
Ale k tématu, ať to tady jen neplevelím:

na domovském italském webu továrny je upozornění, že všechny novinky, vztahující se ke 100. letům Guzzi, budou finálně zveřejněny 15. března. Tak se necháme překvapit

1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Centenario modely

22.1.2021 v 20:09 | Nahoru | #16
Pro mě je vše okolo v7 technicky slabé i když V7 racer je správné cafe pro blízké cíle. Čekal bych že na výročí sto let budou mít nějaký nový pěkný model. Možná aspoň na základě V85 postavit trochu něco jiného , sportovce a nebo aspoň pěkného scramblera. A taky nerozumím když obstarožní motor ověšený novýma věcma obstojí v emisích tak že by to s větším objemem nešlo?
čtrnácttku celkem vytěžily v x formátech, tak proč ne pětaosmu. Nerozumím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

22.1.2021 v 20:43 | Nahoru | #17
Vladimir> Pokud chápu dobře co jsem na téma emisí spalovacích motorů četl tak jedním z problémů při snižování emisí je velký objem na válec. Měl by to být důvod proč v podstatě zmizely třeba ještě nedávno rozšířený jednoválce kolem 650ccm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

23.1.2021 v 00:43 | Nahoru | #18
stráťa> Kolem 500-600 cm3 na válec se začínají projevovat u zážehového motoru nežádoucí tepelné ztráty do příliš velké plochy válce, hlavně teda jeho stěn.

Naposledy editováno 23.01.2021 00:43:26

(reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

23.1.2021 v 01:00 | Nahoru | #19

dzonnek píše: Jo jo to Griso je paradni díky téhle fotce ho mam ale tuhle zelenou mi prodali před nosem takže jsem šel do bílé princezny
Ale tyto motorky se mi tedy líbí taktéž. Jen je škoda že opravdu je to technicky pořád to stejne. Doufám že s něčím do budoucna přijdou.



Není, technicky je to od desíti k pěti..
Vezmi si V11 a tehdejší ctyrventily...
Pak byly Brevy a Sportky. Ať už 1100 nebo 1200, tak ten dvouventil je super nesmrtelný motor co jezdí za 5 litrů a stačí na normální jízdu.
Popravdě pro mě je to prostě slabý.
1200 8V jsem jel párkrát, asi to jede líp, ale úplně zásadní rozdíl že bych si kec na prdel tam nebyl.
1400 ccm jede pěkně, konečně měla Guzzi v nabídce něco s výkonem.
Bohužel je dnes out.
Ze současné nabídky, mít prachy a místo, vezmu V9 pro odpolední okolokominovky kdy budu mít couraci náladu.
Zbytek je prostě pro holky a pro důchodce.
Pětaosmu jsem nejel, ale nepředpokládám že bude lepší než 1100/1200 2V...
Tak nevím, vzhled super, ale osobně mi chybí v nabídce něco co by mě uspokojilo při předjíždění do kopce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

23.1.2021 v 11:14 | Nahoru | #20

MarioV2 píše: stráťa> Kolem 500-600 cm3 na válec se začínají projevovat u zážehového motoru nežádoucí tepelné ztráty do příliš velké plochy válce, hlavně teda jeho stěn.


Ale ono je to přesně naopak. Plocha válce roste pomaleji než objem, tedy jinými slovy, není problém se ztrátami tepla, naopak je problém to uchladit. Odtud asi pramení problém s emisemi, hlavně co se oxidů dusíku týče...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.3.2021 v 08:38 | Nahoru | #21
Metal_Heart> u BREVY jsem při vedru a pojíždění v koloně měl někdy problém s tím, že se motor přehřál a chcípl. Teď jsem koupil V85TT (příští týden pro ni jdu), myslíš, že tento problém vyřešili?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.3.2021 v 09:47 | Nahoru | #22
jpmoto> To netuším, přestup tepla závisí na mnoha proměnných. Snad to vyřešili...
A gratuluju ke koupi nového stroje

(reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.3.2021 v 09:55 | Nahoru | #23
Metal_Heart> Díky, už jenom čekám, až přestane mrznout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.3.2021 v 15:12 | Nahoru | #24

jpmoto píše: Metal_Heart> u BREVY jsem při vedru a pojíždění v koloně měl někdy problém s tím, že se motor přehřál a chcípl. Teď jsem koupil V85TT (příští týden pro ni jdu), myslíš, že tento problém vyřešili?



Čece kde se Ti to podařilo?
V Albánii jsme se šplhali do sedla hodinku krokem na jedničku, 30 ve stínu a jela furt.
A ve městě jsem ještě tak brutální kolonu nezažil aby měla šanci se ohřát víc než běžně..

Moto Guzzi Centenario modely

21.3.2021 v 15:22 | Nahoru | #25
Mě se to nepovedlo ani u Norge první generace kde je chlazení prý problém (dokonce do té míry že manuál doporučuje některé části kapot v létě sundat).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.3.2021 v 16:44 | Nahoru | #26
dva_hrnce> Povedlo se mi to u Lago di Garde bylo fakt vedro a kolem jezera plno, posouvali jsme se fakt krokem (zapomněl jsem, že v Itálii v tu dobu začaly prázdniny). Trvalo to snad hodinu a jakmile se motorka trochu rozjela bylo po problému.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.3.2021 v 18:29 | Nahoru | #27
jpmoto> Žádná Guzzina mi v horku nechcipala. Sportka 1200 mi v horku hřeje ja ďas, ale nechcipne. V9 to řeší tak, že trochu zvedne otáčky na volnoběh a tím zvýší roztřik oleje a i chlazení - osobně oveřeno a myslím že to tak má i V85, ale tady jsem to zatím nepozoroval. Ale V85 je má 1. Guzzi kde dolévam olej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.3.2021 v 18:44 | Nahoru | #28
david1> mohl bys prosím dát nějaké podsrobnější informace k tomu V85? (Mě jí mají přivezt příští tejden funglovku, tak se zajímám o všechno kolem). Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.3.2021 v 18:58 | Nahoru | #29
Yura> no spis se optej co bys chtěl vědět. Mam ji teprve od loňského srpna. Ale spokojenost. Koupil jsem "holotu" a dokoupil originální vyhřívané hefty, centrální stojan, kufry sadu od sw-motech a nejake drobnosti od mytech, padací rám od Givi. Jo a doporučení od prodejce menit olej co 5000km je ho tam jen 1,8l, což není moc.

Naposledy editováno 21.03.2021 18:59:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Centenario modely

21.3.2021 v 18:59 | Nahoru | #30
david1> jo, sory, já to blbě zformuloval, omluva. Myslel jsem tu spotřebu oleje - kolik, jak často, okolní vlivy, a tak.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Benelli Leoncino 500 trail vs Moto ... [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Benelli Leoncino 500 Trail wazan 66 25.9.2024 v 11:59 yronesv
Moto Guzzi V85TT - MIA [1, 2] Moto Guzzi V85 TT Yura 41 20.9.2024 v 07:27 Yura
Nová motorka pro mírně pokročilého ... [1, 2] Norton Comando 750, Ducati Scrambler Cafe Racer, Mot... Dobromil 35 1.9.2024 v 08:52 lbyp
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 13 26.7.2024 v 14:19 combust
Moto Guzzi V85TT [1, 2] Moto Guzzi V85 TT nevada750 34 11.5.2024 v 09:25 david1


TOPlist