Téma: Simson
19.9.2020 v 16:03
Zdravím,nechal jsem udělat na Simsonu výbrus protože nechtěl chytat ze dne na den.Tak jsem koukli na válec a byl vybroušnej. Válec se musel přebrousit 2x protože byl v pr..
A když se ho snažím roztalčit nebo nakopnout tak jen Škytne a nic víc
Chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být protože Simsona jsem ještě neřešil a toto je moje první zavada na Něm.
DÍk

Simson

19.9.2020 v 16:55 | Nahoru | #1
Dava jiskru, je svicka mokra ?

1 reakcí na tento příspěvek Simson

19.9.2020 v 19:54 | Nahoru | #2
Z toho plyne poučení, že když Simson přestane ze dne na den chytat, tak to není vyběhaným válcem.

Simson

19.9.2020 v 20:31 | Nahoru | #3
Mě takhle dřívávějc zlobila čezeta a bylo to vadnym kondíkem tak zkus vyměnit

Simson

19.9.2020 v 21:21 | Nahoru | #4
Podívej se na dvě věci . Za 1 . Jestli se ti náhodou nestřihl klínek na rotoru zapalování . Pokud ne , tak ta 2, sundej zapalování , zkontroluj jestli ti neodešlo gufero na klice pod zapalováním . A 3 věc , vyčisti si výfuk .

(reakce na) Simson

20.9.2020 v 08:15 | Nahoru | #5

Kohlstein píše: Z toho plyne poučení, že když Simson přestane ze dne na den chytat, tak to není vyběhaným válcem.


Asi by ses divil, ale skutečně to tak může být. Třeba když ti někdo udělá podložkama na pístním čepu cca 0,05mm vůli a ještě k tomu ty podložky nejsou kalené. No a pak ti obroušený materiál té podložky vydře válec i s pístem a jednoho dne už to prostě nenakopneš.

1 reakcí na tento příspěvek Simson

20.9.2020 v 14:14 | Nahoru | #6
Začal bych tím jestli dává jiskru, pokud ne tak začít měřit, na Simsonviglu.cz byl někde návod. Byly tam odpory (indukčka, zapalovací cívka, snímač otaček) i napětí které to dává. Pokud jiskru dává tak zkontrolovat karbec - vyčistit, tovární nastavení podle německé příručky (česká má chybu - špatná hladina), přívod paliva, odvzdušňovací otvor ve víčku nádrže...

Simson

21.9.2020 v 17:11 | Nahoru | #7
El je dobra jiskru to hází pěknou,ale při nakopavani jde z výfuku černý benzin

(reakce na) Simson

21.9.2020 v 20:01 | Nahoru | #8
dadanek1999> dobrá připomínka.

němec v lehrvideu říká 32,5 +-0,5mm a 25+-0,5mm
český manuál říká.....



Naposledy editováno 21.09.2020 20:02:06

1 reakcí na tento příspěvek Simson

22.9.2020 v 09:58 | Nahoru | #9
Tak to zkus párkrát nakopnout nebo roztlačit bez sytiče a s naplno otevřeným plynem - vypadá to že je to uchlastané když jde z výfuku benzín.

(reakce na) Simson

22.9.2020 v 10:51 | Nahoru | #10

Bimbam píše: Tak to zkus párkrát nakopnout nebo roztlačit bez sytiče a s naplno otevřeným plynem - vypadá to že je to uchlastané když jde z výfuku benzín.



Pokud to není benzín s olejem z převodovky

1 reakcí na tento příspěvek Simson

22.9.2020 v 12:11 | Nahoru | #11
Gufero na převodovce se měnilo,Hladina na plováku se taky seřizovala.

1 reakcí na tento příspěvek Simson

22.9.2020 v 13:17 | Nahoru | #12
Mě pravidelně u té pomsty z NDR vyskakovala guma z pístku sytiče tak na ni mrkni. Vyhoněný a rozdrbaný karbec od předešlých tunerů je zpravidla neseřiditelný. Naštěstí se na tom mladej vyučil na A1 a hned to šlo z domu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson

22.9.2020 v 13:23 | Nahoru | #13
cmiral> pomsta je to, pokud se v tom furt nekdo hrabe. Mě simson vzdycky odvezl, pokud mi nedosel po ceste benzin.

(reakce na) Simson

22.9.2020 v 14:18 | Nahoru | #14
KtmRider224> Podle správných hodnot? Taky je otázka CO je tam za karburátor? Najdeš to na něm vyražené z jeho boku, origo pro S51 byly buď 16N1-11 (starší, jednodušší) a 16N3-4, u kterého je občas peklo ho seřídit :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson

22.9.2020 v 14:55 | Nahoru | #15
_Michal> nás taky, ale za neúměrněho úsilí udržet to v chodu a karbec 16N3-4 se podělal nejčastěji

Naposledy editováno 22.09.2020 14:56:20

(reakce na) Simson

22.9.2020 v 18:50 | Nahoru | #16
cmiral> jako chod byl za ty čtyři roky v pohodě, akorát mi nedržel volnoběh. Letos jsem při čištění v dobré víře seřídil hladiny a za studena staruje na půl sytiče, což mě štve. Volnoběh jsem už seřídil, ale je nízký a na šroub volnoběhu už zvýšit více nejde.

1 reakcí na tento příspěvek Simson

23.9.2020 v 10:27 | Nahoru | #17
Já si teda na simála taky nemůžu stěžovat a to mám 6V enduro i 12V elektronika. Na rozdíl od fichtla startují na první či druhé šlápnutí a jezdí bez problémů.
Michal - a máš na přírubě karbecu takový malý svislý šroubek?

Simson

4.10.2020 v 18:44 | Nahoru | #18
Zkontroluj, jestli správně funguje plovák v karburátoru. Stálo mě to hodně nervů a rozebírání a skládání, než jsem zjistil, že praskl plovák a jakmile se naplnila komora benzínem, teklo to rovnou do válce, motor přelitý, svíčka mokrá a z výfuku benzín, nešlo to ani nakopnout, ani roztlačit. Po výměně plováku, na první kop chytl a jede.

(reakce na) Simson

4.10.2020 v 19:34 | Nahoru | #19
Bimbam> klasický 6n3-4. Máš nějaký napad?

1 reakcí na tento příspěvek Simson

5.10.2020 v 13:31 | Nahoru | #20
Pokud je karb origo, nemá totálně vyběhlé šoupě a jehlu, nebo to není čínská kopie, musí fungovat. Z cca 20 letých zkušeností s typem 16n3-2 (až na výšku hladiny stejné jako 16n3-4), musím konstatovat jeho 100% spolehlivost. Veškeré závady ukazující na špatný karb byly vždy způsobeny něčím jiným, typicky bordelem z nádrže, blbě utaženou a následně vypadlou hl. tryskou, přisávání přes gufero, povolené víčko komínku, atp. Na šroub směsi jsem nikdy sahat nemusel, je origo zaplombován. Karb provozován na 50ccm, 60ccm a 60/3k s membránovým sáním. Volnoběh drží příkladně, start v nejhorším případě na druhé šlápnutí.

Je důležité správně zkontrolovat funkci, jestli jehla dobře otevírá/zavírá přívod paliva, zmíněný plovák, výšku hladiny, originalitu dílů, aby nebyl napaden kutilem domácím.
Taky je vhodné ujasnit si před jakýmkoli laborováním, kde je problém. Jestli je benzínu moc, málo, popř. není čím zapálit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson

5.10.2020 v 19:50 | Nahoru | #21
Krovak> Je to originál, včetně pajšlu. Nenapadeno kutilem. Zkusím to gufero, jinak motor běží, tak jak má, jen ten volnoběh. Nyní nemám na něj čas, ale jak se to trochu umoudří a zatopím v garáži, tak začnu seřízením hladiny dle německého manuálu. Díky moc.

(reakce na) Simson

6.10.2020 v 11:22 | Nahoru | #22
_Michal> Ve tvem pripade to guferem nebude. Kdyby netesnilo, mel bys ochuzenou smes a tudiz vysoky volnobeh.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
přidávání plynu při otočení řidítek... Simson S 51 Elektronik coldgin 3 24.9.2024 v 17:39 lecomondo
Jak naladit směs Simson S 51 Elektronik martin12424 1 19.2.2024 v 15:07 borishonda
Problém s elektroinstalací Simson S 51 Elektronik VědecOldSchollů 1 31.8.2023 v 08:41 vit51
Simson neteče benzín Simson S 51 Enduro, Simson S 51 Elektronik dom_burda 5 30.7.2023 v 16:48 dom_burda
Simson S51 jede na půl plynu Simson S 51 Elektronik Chvojik 11 4.7.2023 v 06:22 Chvojik

TOPlist