Téma: Simson
19.9.2020 v 16:03
Zdravím,nechal jsem udělat na Simsonu výbrus protože nechtěl chytat ze dne na den.Tak jsem koukli na válec a byl vybroušnej. Válec se musel přebrousit 2x protože byl v pr..
A když se ho snažím roztalčit nebo nakopnout tak jen Škytne a nic víc
Chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být protože Simsona jsem ještě neřešil a toto je moje první zavada na Něm.
DÍk
A když se ho snažím roztalčit nebo nakopnout tak jen Škytne a nic víc
Chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být protože Simsona jsem ještě neřešil a toto je moje první zavada na Něm.
DÍk
1 reakcí na tento příspěvek Simson
Z toho plyne poučení, že když Simson přestane ze dne na den chytat, tak to není vyběhaným válcem.
Kohlstein píše: Z toho plyne poučení, že když Simson přestane ze dne na den chytat, tak to není vyběhaným válcem.
Asi by ses divil, ale skutečně to tak může být. Třeba když ti někdo udělá podložkama na pístním čepu cca 0,05mm vůli a ještě k tomu ty podložky nejsou kalené. No a pak ti obroušený materiál té podložky vydře válec i s pístem a jednoho dne už to prostě nenakopneš.
1 reakcí na tento příspěvek Simson
Začal bych tím jestli dává jiskru, pokud ne tak začít měřit, na Simsonviglu.cz byl někde návod. Byly tam odpory (indukčka, zapalovací cívka, snímač otaček) i napětí které to dává. Pokud jiskru dává tak zkontrolovat karbec - vyčistit, tovární nastavení podle německé příručky (česká má chybu - špatná hladina), přívod paliva, odvzdušňovací otvor ve víčku nádrže...
1 reakcí na tento příspěvek Simson
Tak to zkus párkrát nakopnout nebo roztlačit bez sytiče a s naplno otevřeným plynem - vypadá to že je to uchlastané když jde z výfuku benzín.
1 reakcí na tento příspěvek Simson
Gufero na převodovce se měnilo,Hladina na plováku se taky seřizovala.
1 reakcí na tento příspěvek Simson
Mě pravidelně u té pomsty z NDR vyskakovala guma z pístku sytiče tak na ni mrkni. Vyhoněný a rozdrbaný karbec od předešlých tunerů je zpravidla neseřiditelný. Naštěstí se na tom mladej vyučil na A1 a hned to šlo z domu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson
cmiral> pomsta je to, pokud se v tom furt nekdo hrabe. Mě simson vzdycky odvezl, pokud mi nedosel po ceste benzin.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson
_Michal> nás taky, ale za neúměrněho úsilí udržet to v chodu a karbec 16N3-4 se podělal nejčastěji
Naposledy editováno 22.09.2020 14:56:20
Naposledy editováno 22.09.2020 14:56:20
cmiral> jako chod byl za ty čtyři roky v pohodě, akorát mi nedržel volnoběh. Letos jsem při čištění v dobré víře seřídil hladiny a za studena staruje na půl sytiče, což mě štve. Volnoběh jsem už seřídil, ale je nízký a na šroub volnoběhu už zvýšit více nejde.
1 reakcí na tento příspěvek Simson
Já si teda na simála taky nemůžu stěžovat a to mám 6V enduro i 12V elektronika. Na rozdíl od fichtla startují na první či druhé šlápnutí a jezdí bez problémů.
Michal - a máš na přírubě karbecu takový malý svislý šroubek?
Michal - a máš na přírubě karbecu takový malý svislý šroubek?
Zkontroluj, jestli správně funguje plovák v karburátoru. Stálo mě to hodně nervů a rozebírání a skládání, než jsem zjistil, že praskl plovák a jakmile se naplnila komora benzínem, teklo to rovnou do válce, motor přelitý, svíčka mokrá a z výfuku benzín, nešlo to ani nakopnout, ani roztlačit. Po výměně plováku, na první kop chytl a jede.
1 reakcí na tento příspěvek Simson
Pokud je karb origo, nemá totálně vyběhlé šoupě a jehlu, nebo to není čínská kopie, musí fungovat. Z cca 20 letých zkušeností s typem 16n3-2 (až na výšku hladiny stejné jako 16n3-4), musím konstatovat jeho 100% spolehlivost. Veškeré závady ukazující na špatný karb byly vždy způsobeny něčím jiným, typicky bordelem z nádrže, blbě utaženou a následně vypadlou hl. tryskou, přisávání přes gufero, povolené víčko komínku, atp. Na šroub směsi jsem nikdy sahat nemusel, je origo zaplombován. Karb provozován na 50ccm, 60ccm a 60/3k s membránovým sáním. Volnoběh drží příkladně, start v nejhorším případě na druhé šlápnutí.
Je důležité správně zkontrolovat funkci, jestli jehla dobře otevírá/zavírá přívod paliva, zmíněný plovák, výšku hladiny, originalitu dílů, aby nebyl napaden kutilem domácím.
Taky je vhodné ujasnit si před jakýmkoli laborováním, kde je problém. Jestli je benzínu moc, málo, popř. není čím zapálit.
Je důležité správně zkontrolovat funkci, jestli jehla dobře otevírá/zavírá přívod paliva, zmíněný plovák, výšku hladiny, originalitu dílů, aby nebyl napaden kutilem domácím.
Taky je vhodné ujasnit si před jakýmkoli laborováním, kde je problém. Jestli je benzínu moc, málo, popř. není čím zapálit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson
Krovak> Je to originál, včetně pajšlu. Nenapadeno kutilem. Zkusím to gufero, jinak motor běží, tak jak má, jen ten volnoběh. Nyní nemám na něj čas, ale jak se to trochu umoudří a zatopím v garáži, tak začnu seřízením hladiny dle německého manuálu. Díky moc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
přidávání plynu při otočení řidítek... Simson S 51 Elektronik | coldgin | 3 | 24.9.2024 v 17:39 lecomondo |
Jak naladit směs Simson S 51 Elektronik | martin12424 | 1 | 19.2.2024 v 15:07 borishonda |
Problém s elektroinstalací Simson S 51 Elektronik | VědecOldSchollů | 1 | 31.8.2023 v 08:41 vit51 |
Simson neteče benzín Simson S 51 Enduro, Simson S 51 Elektronik | dom_burda | 5 | 30.7.2023 v 16:48 dom_burda |
Simson S51 jede na půl plynu Simson S 51 Elektronik | Chvojik | 11 | 4.7.2023 v 06:22 Chvojik |