Po změření komprese je jasno, na 3tím válci naměřen 1 bar, na ostatních 8 barů. To už snad kroužek vyletěl výfukem a olej tam teče jak průtokáčem, jinak nechápu jak to může s takovym tlakem vůbec fungovat.
A teď co s tim, je mi jasný že vyměnit jen kroužky není úplně ono, takže pístní sada, výbrus, práce, a jak to propočítávám už se cena blíží k tomu za co se dá sehnat kompletní motor.
Někdo kdo řešil na 4 válci něco podobnýho? Pro jakou možnost se rozhodnout?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Koupíš jiný motor a budeš dělat třeba to samé
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
Kdysi jsem sháněl jiný motor na Kawu, protože mi vyletěla klikovka, ale to už se zachránit nedalo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Naposledy editováno 15.07.2020 20:31:54
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Teraz mám ďalšieho veterána, H600 (00) a medzi výmenami po cca 5-6 tis. km nedolievam takmer nič, maximálne 2 deci.
Za mňa, opraviť, ak máš k motorke citový vzťah. Ak nie, predať ako súbor náhradných dielov. :)
Kdysi na tohle trpěli pětiventilový motory od Yamahy
Ve ventily jsem doufal než jsem změřil tu kompresi, nevěřim že by jen na ventilech byla taková ztráta. Ono už těch 8 barů je pod servisní hodnotou v manuálu, a ten 1... když jsem na to koukal poprvý, tak jsem usoudil že jsem ještě ožralej z předchozího dne a radši šel domů, že se vrátim další den
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
K5 jsou relativne ceněné, jestli ty prachy mas, tak to klidne oprav poradne. Ekonomicky je nejlepsi prodat na dily a koupit fungujici :)
Jinak nejsi v tom sám - mám B5tkoveho passata 2,8 Syncro a už v něm budu mít pomalu třetí motor : ))) (první začal brát olej přes kruhy jako prase, druhý vydržel 170 000, potom praskl šroub napínací kladky rozvodoveho remene - obě hlavy ko, měl jsem ještě původní dobre hlavy z toho starého motoru - tak se to na to všechno nahazelo, nový rozvod, olej atd...auto zase jezdilo jak z praku a po 2000 km praskl v pravé hlavě řetěz mezi vackama..práva hlava ko..opět nakopane písty...dvakrát potkany motor, no to jen tak někdo nemá : )))...sehnal jsem za pár peněz dvě levé a jednu pravou hlavu - do zálohy...už to jen na to naházet...no mám to auto rád, tak ho budu zachraňovat...no nasypal jsem do toho za cca 6 let tak 150-200 t. : ))
Naposledy editováno 15.07.2020 22:58:11
1 reakcí na tento příspěvek vylítanej motor - opravit nebo vyměnit
A za druhy me desi ta poznamka ze "engine mounting nuts are self locking and for 1 use only". Jestli se po kazdym vyndani musi davat novy srouby mi neprijde moc inteligentni. A nikde je nemuzu najit novy, ani na partsdepot jsem je nevidel v rozkresu.
A kvuli vzpere na ramu nejde sundat hlava bez vyndani motoru, jako to slo na 600.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vylítanej motor - opravit nebo vyměnit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vylítanej motor - opravit nebo vyměnit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Ono kdybych mel vybavenou dilnu hned by se delalo lip. Ted jsem rad za sdilenou garaz, a naradi si pujcuju/dokupuju dle potreby. Proste socka mechanik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vylítanej motor - opravit nebo vyměnit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1199, 1200] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35972 | Včera v 23:24 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |