Vyhledávání příspěvků ve fóru
Nalezeno 108 záznamů

  • Hledam odbornika na husqvarnu 610

    02.02.2019 01:34
    Ota by nic nepodcenil. Je to profík. Asi bych přešel seřízení motoru, pokud je po go. Je třeba to udělat po pár hodinách, páč si to sedá i mimo interval. Výfuková vačka bude vždy hlučnější a cvakat. Je to dané dekompresorem. To jsou slova Oty, Vždy bude cvakat. Otázka je jak moc. Já dělal vršek loni v půli sezony a na jar to ohřeju a udělám zas. A juknu na rolny, ta výfuková jde do prdele rychle, díky dekom. Mám ji už 12 let, tak ledacos jsem pochytil

  • Pri rychlem pridani chcipne

    02.02.2019 01:19
    Zžij se skutečností, že pokud nemáš eroticky nalazený karbec tryskami , nebo tvůj stroj nemá rovnou erotické prádýlko od Keihin, tak to nikdy nebude fungovat stylem, vezmu za heft a čekám atomovou reakci. Karburace je projev, který spolu se 4T motorem prostě chvilku trvá. I s 2T. Musíš mít pravé zápěstí nalazeno na to, co si motor přeje. Pokud akc. pumpička maká, což zjistíš lehce po odebrání karbecu z příruby, vsazení oka před difuzor a zatažení za heft. Jakmile ti zkropí úsměv benzín, je ok. Nechá se to i odposlouchat na nasazeném karbu, že pumpuje. Pokud řešíš hlcení z nízkých otáček, je to normální jev. Je třeba dávkovat plynule. I na mé tupé babičce se to tak chová a po zvládnutí pravého zápěstí je možno využít potenciál od spodku a leze mrcha na zadek i na dvojec se spojkou a to je SM s delšími převody. snad jsem neurazil, dlouho jsem tu nebyl, tak jsem si ulevil

  • Výroba magnetů do magneta. Přidej se k projektu!!!

    29.05.2017 19:39
    A zkoušel si to? Nebo mi jed tvrdíš, že to nejde. Vezmu cokoliv a zítra ti to klidně natoším na video, mám jedno na polici. Na těch magnetech je to i vidět, že mají prostředek svetlejší. A není to , že to jen nějak lehce odpudí, ale má to sílu. Nahlodal jsi mě a schválně to zítra zkusím znovu.

  • Magneto

    26.09.2013 12:17
    Třeba pro to,že budeš mít uplně jiný snímaní zapalování?...

  • Padáky

    07.01.2014 22:40
    Nuž,já to dělal po svém. Od kamaráda za cigára půlmetrovou silonovou tyč 50mm,nařezal 4cm válečky,provrtal na 8mm závitovky,zavrtal silným vrtákem díru na matku s podložkou,aby byla kus utopená. Prostrčil zadní oskou tyč a našrouboval padáky S předkem je to horší,tam je na jedný straně široká trubka osy a na druhé šroub. Ten by i šel nahradit rovnou závitovkou,ale nevim jak vymezit tu druhou stranu,tak mám zatim jen zadek. Stejně nepadám

  • Rada-brzdy

    19.06.2014 20:24
    Já teda když naleju kapalinu vrchem do nádobky (plnou) a ovše je odvzdušněný,tak mám páčku měkkou a pomali jí promáčknu až na rukojeť. Jsem zvyklej to mít tvrdý a stačí mi na brzdu jeden prst. Toho docílim jedině když to plnim zespodu stříkačkou přes odvzdušnovák. Bez problémů. Když to přetlačíš,je v nádobce malá drážka,kudy si to při nejhoršim odfoukne i přes tu gumu. Neni tam bordel? Jinak bych to viděl na špatně chodící třmen. Vyčistit,namazat vazelínou na brzdy.

  • Rozvodový řetěz Husqvarna 610 sm

    15.05.2014 21:52
    Já na něj moc chvály naslyšel. A co tam měl Husu kámoš,tak bych mu jí nedal. Peněz si neřekl málo a stejně si to musel vyladit podle svího. Já si to dělám sám. Ještě pan Kotrba,ale co s ním takhle občas mluvim,tak už se tomu moc nevěnuje,tak na něj nedávam už odkaz,aby ho lidi moc neobtěžovali. On to stejně koupí u Prestige a pak pošle. Tam zavolej a řeknou ti cenu a hned objednáš.
    Ale když budeš u toho Vojny,zeptej se mi tam jestli nemá,nebo nesežene magneto na 610E. Díky

  • spojkový koš

    18.04.2014 13:01
    Musím konstatovat,že netřeba... Jde to i bez.

  • Výměna oleje u husqvarny te610e

    22.12.2014 16:35
    Já dávám do Husy Castrol Power1 racing 10w40, může být i 10w50 a nebo Motorex.

  • Problém Te 610 2001

    16.12.2014 18:08
    Tohle magneto možná půjde stáhnou trojnožkovym stahovákem ne? Má to hranu a úzká nožka by se tam vlezla možná. Ne "E"čku máme magneto obráceně a musí být závitovej stahovák co se natočí na magneto a šroub uvnitř.

  • Vážně je to nahovno?

    21.11.2014 17:17
    FakSanta: Vše bylo řečeno. Jak s čím kdo zachází,tím taky schází. Já krom rozvoďáku a standardního servisu neměl vážnější problém. Všechno si dělám sám,člověk má jistotu a i radost,když se mašina odvděčí trvanlivostí.
    Mimochodem,pokud máš chuť na nějakou Husu,tak jsem celkem nalomenej jí prodat a pořídit něco novšího. Nechal bych se asi ukecat Foto mám v profilu a aktuální stav motorky jim odpovídá,snad krom jiných pneu. Jo a ještě zrcátka a blinkry už jdou s dobou
    najeto mám kolem 35 tis. Jezdím s láskou a jen,když je chuť

  • huska klepe

    25.07.2014 11:41
    Mě to dělá taky. A od kliky to neni. Je to hlučný soukolí pod spojkovym košem. Jak je tam starpáka,tak tam jsou navíc tři kola.Zuby už maji malinko vůli a takhle to cvrká.Po nastartování se to tam pořád všechno točí. Konzultoval jsem to s Kotrbou a tvrdil mi,že tyhle motory jsou hodně hlučný. Já měl motor rozhozenej před 4ma tis. a všechno jak nový. Taky mi to nelahodí uchu,ale když poslechnu spodek stetoskopem,tak to je tichý. Rachtá to na tom deklu. A taky vůle na koši je jezedácká a ta je tam prej schválně,aby se to nepřidíralo. Když bych koupil novej,tak bude mít stejně vůli. Musel bych si nechat vytočit novou vložku,ale ryskuju přidření. Poslouchám rady odborníka,co jich měl na stole stovky
    Ještě sundej koš a za nim je to jedno malý kolečko na čepu a ten je jen vsazenej a může povylízt a drhne zezadu o koš a to kolečko má na něm vůli. Já to měl letos. Vytáhnout,odmastit a nalepit na zelený Loctite.

  • kontrola napinaku rozvodovej retaze

    15.02.2015 21:04
    Nevím teda jakej má rok 2006, ale budu tipovat, že stejný jako já na roku 99.
    Takže si povolíš boční šrouby co jsou na válci, vytočíě záslepku na kříž. šroubovák, strčíš šroubovák dovnitř a podržíš si jím vnitřní "šroub", aby se ti nemohl pootočit. Zároveň si druhou rukou vytočíš šrouby a pak vyndáš šponovák. Pustíš šroubovák a uvidíš, kolik ti ještě vyleze ven. Když se ti to nepovede, tak natáhnout, znovu vložit, odjistit pootočením, znovu chytit a vatáhnout. Pružinka je tam listový perko namotaný a nechtěj, aby si ho musel motat zpět. Může taky být prasklý v záhybu a budeš muset znovu ohnout a namotat.

  • Výběr motarda

    05.01.2015 23:16
    Jo,takovou mám, ale ještě s nakopáváčkou,což je plus Náročnější na servis jsou ostrý verze. Tahle má klasiku interval 5000 km, což já udělám olej a ventily třikrát,než to najedu. A vůbec nic na tom není. Takže servis není vůbec problém. Jestli jsi zručnej aspoň trochu,tak je to hodinka práce,max dvě s kávou A nestojí to vůbec nic. Oproti servisu.

  • klepe motor

    03.05.2013 23:58
    To by mohl být ten problém. Tam by měla být vůle minimální a u nového téměř žádná. Já to mám taky malinko vymačkaný,ale tohle je celkem dost bych řekl.

  • supermoto okoli Jindř. Hradce?

    25.05.2013 21:01
    Tu jsem viď... Až bude počas,dáme jízdu. Lukyšák pojede taky.

  • Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Těsnění

    14.09.2015 17:59
    Volej Motoprestige, Kotrbu a nebo Merako.cz Nějaký tam maji a kdyžtak udělaji podle starýho, či podle dílu. ale s těsnění pod hlavu jsem spokojený nebyl a dával jsem pak origo, páč foukalo to vody. Ale taky jsem asi málo utažená moment, takže to mohlo být tím.

  • Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním

    03.08.2015 13:00
    A ještě se ti dozná, že tam dal jen půlku oleje. To je ale debil Ten by letěl jako první. Do těhle mototrů se má dát radši o deci víc, dyť je to doprdele jednobuch a je třeba to mít pořád dobře mazaný.

  • Huska střílí a nejede nad 4500 otáček

    29.07.2015 17:01
    Jestli máš DelOrto, tak tam jsou jen dva šrouby, volnoběh a směs. Tak udělej to co jsem psal výše.

  • Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním

    25.07.2015 16:09
    1) baterka pokud padne a máš kickstart, tak nemá vliv na chod motoru. Zapalování jde z cívky, takže te je jen kvůli startéru a světlům. Jak nemámš kliku, tak baterku novou. Ale nevim, jak přišel, že je v hajzlu. Jestli málo točí, tak může bejt zasranej startér uvnitř, uhlíky...
    2) pokud není diravá, nemá vlivl na fukci
    3) Ignitech je dobrá věc, ale žiju bez něho do dnes. Zatím.
    4) Pokud ti servisák neřekne co s tim je, tak je to jouda a už bych mu stroj do ruky nedal!!! Zaplatíš raketu bůh ví co tam dojebal.

    Za tepla máš cajk, tak za studena zatahej několikrát za plyn,sytič a start bez plynu. Seš si jistej, že ti funguje akcelerační pumpa? To ti ten borec dělal, kontroloval? Jinak můžeš tahat za gas jak trouba a nic ti pod svíci nedá, dokud nenasaje.

    Ignitech asi u těch zástupců.

  • Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním

    24.07.2015 22:52

    FestikCZ píše: Tak zrovna teď sháním také přírubu. Na ty husky se tak hrozně těžce něco shání !!! Kdyby měl někdo link, nebo kontakt. Byl bych rád.


    Dyť to píšu Motoprestige! Stáhni si katalog dílů, dej jim číslo a oni ti hned řeknou, zda to seženou, za jak dlouho a kolik zahučíš.

  • Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním

    23.07.2015 18:38
    Tak samozřejmě, že ano. Já to plánuju už x let

  • Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním

    21.07.2015 12:37
    Dole jsou kanály jako kráva pro olej. Je to spojená nádoda. Jediný kde není olej je válec. Takže si simerink dělal uplně zbytečně. Tan tam je jen kvůli šponám,aby se nazadíralo ložisko. Jo to je ten snímač, je čistej.
    Kotrba už je starší pán a už to nedělá, spíš jen klukovi na závody a možná známý. Ale po telefonu poradí ještě ;)
    Svíčka musí být jedině NGK C7E, nebo C7E iridium. Ostatní náhražky stojí za hovno, jako třeba Brisk. S tou to sice hezky chytalo, ale výkon v prdeli.
    Sklepni si odtrh na svíci pro lepší jiskru. Dávám tak málo, dokud to nezačne střílet a prskat za jízdy bez plynu, pak trochu přidám. Jeto cca 0,5-0,6. Výrobce má 0,7mm

  • Husqvarna TE610E oprava CDI

    25.08.2015 13:29
    Já zase dodám, použijte plastidip. Sprej, nebo lepší pixlu a namočit. Izolujem si takhle regulátory na rc modelech a je to čupr. A nechá se to kdykoli sloupnout. Více vstev= lepší izolace a lepší odstranění

  • díly husqvarna TE610E

    20.01.2016 18:22
    LT nádrž spočívá v tom, že je naprosto designově stejná, jen ty plasty co máš nyní na nádrži jsou u LT součástí nádr, a je jednolitý dutý blok, do kterýho dáš 17l phm. A mělo tušim i čidlo na rezervu. Ty máš klasiku Te,sm...
    Pístní sady není problém Oulehla, Wosner, Nevim zda je to lepší v De. Nikasil ti udělá ve Strakonicích. Hledej, je to tu už vyřešený xkrát.

  • Seřízení karburátoru Husqvarna TE610E (LT)

    19.01.2016 17:55
    Sytič nemá nic společnýho s bezínem. Sytič pouze propouští vzduch o obohacuje směs kyslíkem. Uleje se tím, že nechytne a pořád tam saje benál. Když chytá bez sytiče, tak asi nemáš co řešit a můžeš na ní bejt hrdej

  • Husqvarna SM 610 2005+

    17.11.2015 23:33
    A pro kterou?

  • Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním

    11.08.2015 18:42
    S led nevim, ale co jsem tehdá hledal, tak samotný ti nepůjdou. Musí být něco před, možná ten odpor. Ventily se mají dělat po 5000km s olejem a vlastně vším, včetně kontroly. Ale já to do tý doby udělám tříkrát. Olej kontorluj při rovný motorce. Logicky. Auto taky nekontroluješ na kopci... Po jízdě opři o zeď, nech deset minut a za brzdou máš olejoznak...

  • Výběr motarda

    06.01.2015 22:54
    To jsem mu neříkal,protože s tím nemám a nikdy neměl problém. Startuju klikou poměrně často, protože mě to baví a jednou do roka sundavám víko a kontroluju kola. Nic zvláštního nepozoruju. Ono taky záleží, jestli na tom skáče nějakej Tarzan bez mozku, nebo člověk co ví ,jak na to Nepotřebuju extra sílu. Znám svoji motorku
    Pokud by se ometlo kolo,není problém sehnat. Bazar, Kotrba (dovolal jsem se vždy!I na závodech), Motoprestige...
    Nebo to vykuchat,zaslepit víko a točit jen startérem. To je na každym.
    Kámoš s tím taky nemá problém.

  • Výměna kroužků

    02.02.2019 00:53
    Dlouho jsem tu nebyl. Říká se, že nové ponožky na špinavé nohy nepatří... Ovšem vyjímka potvrzuje.... Jasně, je možno použít staré kroužky... Ale proč? Když ti žere auto olej spodem, taky uděláš go, která zahrnuje výměnu kroužků ( málo kdy pístu) Dříků ventilů a těsnění. Výbrus se nekoná, nebo převložkování. A funguje to. Je to diskutabilní. Já rozhodil motor před léty a kroužky vyměnil. Spotřeba oleje nula. Klid duše 100% Nikasil ok. Jen pro toho, kdo kroužky sežene a bude je dělat. Bacha na stírací. Je to prevít. Je třeba je všechny zmáčknout plechem kolem pístu stahovačkou a ladně oženit píst s válcem. Nemačkat po jednom a už vůbec stírací. Praská. To jen na okraj. Už mám pár zásunů za sebou. Starýmu železu zdar a nechť to bouchá

  • Husqvarna problem start-starter

    17.12.2017 10:38
    Jo no, to sem fakt netušil. Nevadí, alespoň seš o něco moudřejší :D To kolečko zkus tady ND. Hodně lidí tu prodává motory na díly. Dost možná by tam šlo i ze 410. ty sou stejný motory, jen jiný válce a převody.

  • demontas hlavi valcu

    08.07.2014 17:48
    Přesně. Kurňa,to je každej tak línej hledat. Milion témat kolem a furt dokola. Jen číst...
    Do trubky strč prst ty vejre a jen jí vytáhni. Je na těsnících kroužkách. A Rozvoďák nepul. Sundej ozubený kolo z vačkový hřídele

  • Výroba magnetů do magneta. Přidej se k projektu!!!

    29.04.2014 16:31

    hrnous píše: Já sem to teda v životě neviděl, ale to je fakt tak šílené, že by tam nešel napasovat třeba univerzální rotor bez kónusu - na dodělání od vape i kdyby se statorem a to celé za třetinu ?


    Vape mě nenapadlo,zkusím se jich optat.

  • Výroba magnetů do magneta. Přidej se k projektu!!!

    29.04.2014 15:47
    Tady je hoši hlavní problém ten,že u těhle typů se to magneto časem rozletí. Odlepí se magnet a rozšlehá to tam všechno. Já osobně už mám dva vejpůl a lepený a omlácený. Teď o víkendi sem to dělal zas a nehodlám čekat,až mě to nekde ulítne znovu (ten zdravej) a rozprasí to tam všechno! Spousta lidí to má na kaši a je to nesehnatelný. Jiný magneto tam nejde,to už by za ty roky asi někdo udělal. Má to danou velikost a výlisek pro snímač,kdy to má pálit a danou polohu na hřídeli. Ještě jsem dnes konzultoval s p. Kotrbou,že ty magnety musí nejspíš být 4 a každý má jiný pól,kvůli snímači. To by ale neměl být pro výrobce problém,aby do formy vyrobil,ten a onen. Ještě to s nimy proberu a zavolám do Ignitechu,ty dělaji cdi pro Husy,jak má to magneto vypadat,aby to fungovalo. Osobně si myslím,že pro snímač pálení je důležitý ten výlisek na magnetu a ne magnety vlastně na druhé straně, uvnitř magneta. To ale nevím. Pokud je tu někdo Této tématiky znalý,nechť se prosím zapojí do diskuze,ať se nám ten problém lépe řeší.

  • Výroba magnetů do magneta. Přidej se k projektu!!!

    29.04.2014 20:30

    gugo píše: Rotor bez konusu bych tam nedaval. ONO je to pomerne tezky a melo by to sedet tak jak me (rekl bych).
    JInak mam jedno na kasi v dukovi
    Kdyz ti to nekdo uleje bude to taky schopen vyvazit ?


    Je to firma zabývající se ditribucí a výrobou magnetů všeho druhu a na zakázku po celé Evropě,tak předpokládám,že by tomu měli rozumět a problém zvládnout. Ještě nic neobjednávám,jen sháním informace a pokud by to šlo,rád bych do toho šel,už teď jsme tři.

  • Rada spojka + palivo

    17.04.2014 22:19
    Karbec sundat, vyčistit,nasadit. Novou svíčku a nejlépe při chodu poladit směs. Bůh ví kdo to kdy dělal. A ventily.

    Pružina fofrklacku je pod spojkovim košem.Je tam řadicí hřebínek(pozor než nasadíš víko,musí být uprostřed hřebínku protikus z fofrklacku) Srazit víko,páč to stejně musíš udělat kvůli spojce. Rozhoď koš a změř lamely. Pokud má pod 2.5mm přes lamelu,tak jsou v piči,ale neměly by,vydrží mrtě. nová má 3mm. Já mám 2.9 a 37 tis. Pak si udělej tu řadičku a hned zkontroluj pružiny vzadu na koši,jestli nemaj vymačkaný podložky. Jestli jo.Vyměnit! Postup http://www.cafehusk...-issues.16604/page-7
    Až sestavíš koš,dej si pod pružiny narovnanou pérovku tušim 13mm. to pomuže proti klouzání a nemusíš kupovat nový pera,páč tyhle budou unavený. Pak si povol nahoře lanko a nahrubo si vylaď spjku na koši šroubkem,promačkej a uvidíš. Pozor je tam kulička,neztratit! Zařít a hotovo.

  • tupý pazvuk při přidání

    07.06.2014 11:21
    pokud je rozvodák volnej z jakýhokoli důvodu,tak je to rachot i na volnoběh. Si zkus vyndat napínák a zkotroluj ho,jestli nemá prdlý pero. Si to schválně zkus blafnout bez něj a uvidíš co to je za rachot.

  • Starty husqvarna

    08.04.2014 10:12
    Mně propouští i když na sucho vrknu plynem na stojánku,tak začne někdy týct z přepadu. Kdybych nevipnul benzin,tak to vybleje celou nádrž. To samí,když jí položim na bok. Krátká jízda to srovná. Už jsem měl rozebranej karbec a přihnul troche plech co zavírá ventil,aby se komora tolik neplnila. Ty to zkus taky rozhodit a koukni,jestli ti ventil nezatuhnul,pak by tam nešel benzin. Otestuješ ho,že budeš foukat do hadičky a prstem ho budeš mačkat a uvidíš jak propouští,či ne.

  • Výroba magnetů do magneta. Přidej se k projektu!!!

    29.05.2017 16:07
    Dobře ty!!!! Držím palce, aby se povidlo dílko dokonat. Dnes mi volal další zoufalec, ale je na tom dobře, má prasklý jen jeden vejpůl. Doporučil jsem řádně přilepit a může zase něco najezdit.

  • hledam odbornika

    21.10.2016 20:30
    Na špatných startech tyhle stroje stojí, ale dá se to. Pokud je předpoklad dobře seřízených ventilů, správné funkci zapalování, dobrá volnoběžka a startér... Pak musí jít. Je to alchymie. Na karbecu není moc co štelovat, jen směs, ale na tý dost záleží. A volnoběh. Už někdo psal, já to zkusil a taky to pomohlo. Chce to stáhnout volnoběh na co nejmenší, aby držela, ale nechcípla teplá. Za studena je jí potřeba podržet plynem a chytá jak prd. Pokud máš Ignitech, je to lepší, páč je napájen z baterky. Já mám vše origo a tam je to napájený z magneta. O to hůř a žiju s ní vesele kolik let Chce to jí vychytat, správně napumpovat akceleračkou, správně funkční dekompresor. Taky mi někdy teplá nechce startérem, mám naštěstí kick, tak jednou šlápnu a jedem ;)

  • Rachtání

    20.03.2014 20:56
    Nuž,tak jsem to dnes rozhodil.
    stáhnul jsem koš a zjištění bylo jasné. To malé ozubené kolo za košem mezi větším kolem startpáky a vyvažovacím kolem mělo povisunutou jeho hřídel a ta už drhla o koš zezadu. Žhavil jsem drát p. Kotrbovi a probral to s ním. Začali jsem u toho,že koš mám vůli na hřídeli. I kdybych prý dal jiný koš a vložku,tak stejně tam vůle bude,že to tam je z výroby a je to normální. Jedině si nechat udělat jinou vložku ze samomazný mosazi,ale zase by se to mohlo přidíret,když by to bylo víc na fest. Rachtání nedělá ani tak koš,jako to soukolí za nim. Prý jsou tyhle motory dost hlučný,obzvlášť,když jdou zuby hnutý,nebo omačkaný od startování klikou. A ta hřídel co vlezla je prej jen namáčklá a musí se vyndat a nalepit na loctite. Zatím jsem jí zaklepl zpátky a dal to do kupy. Rahctá to pořád,ale o něco méně. Nicméně jsem zjistil slušnou vůli na těch kolech,tak jsem objedna nová jehličková ložiska a až přijdou,tak to kuchnu znova a nalepim i tu hřídel. Doufám,že ten rachot dělaj ty vůle na těch kolech,jsou celkem festovní. Jehličky maji vůle jak kráva,tak snad to bude tim. Ničim jiným to ani být nemůže. Ostatní je v cajku. Pak podám hlášení.

  • Motard,který mě nezruinuje ?

    21.09.2013 20:31
    Já vám nevim,ale kupovat ,nebo vybírat motorku podle intrvalů mi přijde jako nesmysl. Když se mi něco líbí,tak si to koupim a s láskou se o to starám. Já mám interval 5000km,ale něž tohle ujedu,tak si olej a ventily udělám 3-4,protože se říká důvěřuj,ale prověřuj...Je to jedno odpoledne a zase vrčim. To už skoro vypadá,že budoucí motorkáři hledají co nejdelší interval servisu,yba na to mohli co nejdelší dobu sr*t... Chápu,že pokud si to člověk nedokáže odservisovat sám,tak musí platit. Ale když na to nemám,tak si to nekoupim,než hledat alternativu něčeho co vlastně nechci.

  • Husqvarna TE 610 e 1998 - divnej zvuk motoru

    20.06.2016 17:03
    Tan zvuk je klasika od koleček kick startu. Mě to dělá taky. Jak se na tom skáče, tak se omačkají a takhle to rachtá. Spojkovej koš má taky vůle na vložce. Sudej ho podívej se, jestli nevylejzá hřídelka malého kolečka co je za košem. Je jen namáčklá v karteru. Mě už drhnula o koš. Pak kotrola přužin na koši zezadu. Respektive podložek pod nimy. Jak budou rozmačkaný, roznýtovat koš a z hlazenky vytočit nový hříbečky. Na hlavě kontrola rolniček, předpokládám proběhla. Ventily dávám 0,06. Ať to není tak fest. karbec, na zahřátym motoru zatoč volnoběh na max a otáčením směsi vylaď nejvyšší otáčky, poté stáhni volnoběh na normál. Případně o kousek utáhni směs. Pokud blbě startuje, když vše funguje, tak jí pomůže dát volnoběh na nízké otáčky, aby převalovala, ale nechcípla.
    Dekompresor jsem zatím nedělal, takže nevim, jak řešenej.
    Už jsem to řešil před dvěma lety a stále jí honim a nic se nezměnilo. http://www.motorkari.cz/tema/?t=157368

  • Husqvarna SM 610 2005+

    27.11.2015 14:36
    Nádhera. Přesně tu chci, ale nejsou love, takže babička musí ještě sloužit dál :) No a co tomu říkáš? Já když sedl z Husy na XT, tak na dálky hezký, pohodlný a moc klidný. Motor od spodu nuda a žádný vibrace, ale na delší cesty bych si zvykl. Pak jsem sednu zpět na svoji babku a hned to byla jiná prča a vim o motoru, že tam je. A ostrá je uplný kladivo. To je jak na starý tatramatce, když ždímala a cestovala po koupelně :D

  • Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Těsnění

    17.09.2015 20:17
    Tu jsem v životě nikde neviděl. Buď Kotrba, nebo Prestige. Jinak tady na bazaru byla, ale v šopech o ní nevim.

  • Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním

    19.07.2015 13:32
    Ignitech kolekm 3K. Se startama je to těžký poradit, každá mašina má svůj rituál. Origo zapálko nedává bůhvíjakou jiskru, ale stačí to. Nicméně chce to mít dobře ventily, což předpokládejme, že jsou. Pak tedy mít veškerý gumy a příruby na karbecu utažený a na svém místě. Dále jak bylo řečeno, nastavenou směs. Pokud máš origo laufy, tak cca ty dvě otáčky, pokud máš laďáky, tak to je 2a3/4, jako to mám já.
    Nevim jak Ja1, ale já mám volnoběh normální. Dál je třeba mít funkční akcelerační pumpičku, aby si před startem mohl táhánim plynu nalejt benzin do sání. Já když startuju studenou, tak 2-3 vrknu plynem a v teplym počasí bez sytiče startuju. Když ne, zavrkám znovu, až jde smrad z vejfuku. Teplou musim navrkat 5-6x , páč horký motor odpařuje benzin rychleji a většinou na třetí otočení jde, někdy i na první. Já mám ještě kick start a to mi jde ne šlápnutí vždy ;)

  • Problém Te 610 2001

    28.11.2014 17:02
    Povolit to musíš rázovým utahovákem,to samé stáhnout magneto a utahovat jakbysmet. Golou to asi nedáš...

  • Problém Te 610 2001

    22.12.2014 21:28
    Tak přejdi jsetli vše sedí. Ta jehla by mohla být,ale na třetí je lepší. Akcerační pumpička stříká při zatažení plynem? Zkus teda nastavit 2a3/4 otáčky. Od toho se nechá odpíchnout. Přidej si klidně i otáčku volnoběhu,aby měla chuť blafnout. Jak chytne,tak zahřát a doladit směs. Ale pokud nechytne,tak třeba to budou ty magnety. Ono půl-3/4 otáčky je už takový jemný lazení, který nemá vliv na chod motoru. Rozhodně ne takový,aby vůbec neslíbila. Měla by projevit snahu a měl bys jí podchytit plynem a max by měla tendenci chípnout,ale start by měl jít.

  • Problém Te 610 2001

    22.12.2014 16:26
    Jo sorry, já se přehlídl. Tam bylo 0.1 On 4T neni složitej. Člověk to párkrát rozebere a pak už ví co to chce. Já jsem na tom byl stejně a časem jsem přišel co to chce. Když jsem si jí přivezl, tak jsem měl zkušenost jen s Pionýrem a bál se i našponovat řetěz, aby to nebylo moc . Pak jsem jí dal do servisu a vrátila se mi v horšim stavu co se týká startování a chodu motoru, že jsem se do toho pustil sám a učil se. Pak mi to ukázal ještě kámoš a já zjistil,že je jednoduchý jak facka

  • rozvody husqvarna sm610

    21.02.2014 19:56
    Pokud je napínák řetězu povolený na plno a řetěz už mlátí,tak je jasný,že je pozdě a obrousilo to nějaké součástky jak se tam mlátil. Prvně zkus natáhnout šponovák v ruce a jestli vystřelí,je to dobrý. Jestli ne,je prasklý pero a nenapíná. Ty špony jsou jasné od toho oděru. Pryskyřice se občas odloupne,přetmelit tekutým kovem. Pokud si z motoru nevyndal kousky podložek (jakoby roztepaný kousky) ,tak je to dobrý.To by byly podložky z pružin na spojkovym koši. Viz. můj případ http://www.motorkar...ft=131691&fid=71 To ti může pěkně pokurvit motor. Mě to odsral magnet "naštěstí"
    Jinak jestli bude napínák ok,tak novej řetěz. Jde tam dát v celku,jen vystřihneš těsnění mezi kanálama řetězu.
    Huse zdar.

Předchozí
1 2 3