Vyhledávání příspěvků ve fóru
Nalezeno 2358 záznamů

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    17.07.2014 21:35
    No, v neděli při warm upu lapu MotoGP naskočí titule, kolik je "návštěvníků" na GP, tedy celkový počet všech lidi at už to jsou my fandové, kteří zaplatíme vstupné, brigoši, security, jezdci, mechanici, manageři, dědci, děcka, novináři atd. Ti všichni jsou započítani do toho počtu např. 148 000 v neděli.

    No a z těch 148 000 odečítáme mechaniky, jezdce, manageři, brigoše, dědky co maj vstup zadáčo, security, novináře atd. A vyjde nám nějaké číslo, které tvoříme my, fandové z fora a z dalších koutů čr, kteří opravdu dali prachy za lístek. A teď je právě otázka, kolik v neděli je lidí, kt. si zaplatilo za lístek, jestli opravdu "jen" 40 000 platících lidí?

    Něco už je naznačeno v Desateru ve článku v něm.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    18.07.2014 18:13
    Rado: nj, tak závody byly nic moc, navíc 2x červená při druhé jízdě, ale to už bylo po fotbale takže druhou jízdu si sledovat mohl ) (začala ve 23:30), jen jsem čekal, zda dojde na slova ke vzkazu fanouškům :))

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    19.07.2014 19:09
    AKRO: na druhou stranu tovarny spz nic neplatí (poplatky) takže tak. Ono to není žádná sranda organizovat takový cirkus a asi každý v paddocku ví že by na to nikdo neměl tak to nechají dělat ezpeletu.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    20.07.2014 13:22
    Hlavně je to holka takže závodit asi nebude :)

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    27.08.2014 13:32
    Zajimavý je, že na té společné fotce jsem jedinej, kdo tričkem podporuje Abaju. No aspoň někdo!

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    27.08.2014 18:34
    josef: reaguj na mou hadanku!

  • Moto modely Maisto

    24.07.2018 21:28
    Tak v červenci dorazila další sbírka setů a tak jsem postavil motor.



  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    28.07.2014 21:53
    Nejsme motorististická velmoc. Nemáme top jezdce ve formulích a zatím ne i v Grand Prix. (top = bojující o vítězství, titul).

    Prostě na naši malou zemi musíme být hrdi, kolik máme jezdců ale nikdy nebudeme velmoc. Jsme národ, který může vychovat hodně dobré hokejisty a vyhrát zlato na soutěžích. Hokej jo, ostatní sporty už moc ne, když opomenu jednotlivce (sábliková, kvitová atd) ti to dotáhli daleko.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    31.07.2014 08:18
    Josel :ale ten Jarvis neni šef Yamaha Tech3, to je boss celého oddělení yamaha - něco jako Suppo v hondě

    Boss Tech3 je poncheral ale ten na fotce neni.

    U Carmela nevím kdo to je, není to ten druhý - Alonso? :)

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    31.07.2014 15:38
    A kdo teda sedí za něma ? Jak se říkáš že bezpečně víš kdo to je .o)

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    01.08.2014 22:56
    Ne, suzuka.

  • Moto modely Maisto

    01.08.2014 16:41
    Takže maisto dělalo tov. yamahu od roku 2004 do roku 2012 s tím, že 2013 vyšel jen Lorenzo.

    A tov. duo Yamahy pro rok 2003 v 1:18 není vůbec! Co ?

  • Moto modely Maisto

    02.09.2014 20:51
    Síň slávy Carlose Checy se nebezpečně zaplňuje, v týdnu dorazila zásilka s 1:24 (95,96,97,98,05) a Honza už maká na modelech, které se do prodeje nikdy nedostaly. Jako vzor posloužil Alex De Angelis z roku 2008















  • Masarykův okruh a jeho okolí

    19.08.2014 17:57
    Tak mám tady dvě hádanky:

    Kde se nachází toto první místo?







    A druhá fotka:

    Z jakého místa je to foceno a na jaké místo ?









    Ten kdo vymyslel v tomto foru dávat hádanky je borec.

  • MOTO GP & WSBK 2019 online

    21.08.2014 09:09
    Jasně, ale i ten Akro by se tam nějak dostal a sehnal vip lístek :))

  • MOTO GP & WSBK 2019 online

    20.08.2014 22:22
    Souhlas s Mambou, to co píše SuperSic58 je sice pravda, i mě to občas leze krkem (když paří slunko, jsou frotny, atd) ale s tím člověk počítá. Nocleh můžeš mít za 250/noc v pohodě v centru Brna 10 min od Mendláku, kde máš postel, sprchu, wc na pokoji :) soukromý!

    A na okruhu se přes den pohybuješ, potkáš milion známých lidí z M.cz a kecáš s něma, apod.

    Přijedeš do Brna, jdeš se umejt a můžeš do hospody se pořádně nažrat svíčkové, gulášu za 119 Kč, k tomu pivo za 28 kč.

    Pak je ti odměnou fotka jako mám ja v avataru! No neudělej to proto! A to mu nepečou gumy!

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    21.08.2014 16:21
    Nikdy za 12 let jsem si nedal jídlo na okruhu během GP ve stánku. (škoda peněz = za hodně peněz málo muziky). Ale řek bych že to je všude stejné, když dete na fesťáky a koncerty tak tam máte taky stánky se žrádlem a kupujete si to. Nemůžou soudit, jen pivo a to je normální.

    Já nakoupím x rohlíků a vysočinu a to stačí na den! večer mě čeká svíčková, hranolky s pikantní směsí, guláš. CO víc si přát?

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    21.08.2014 13:16
    mamba: souhlas. Ta GP určo stojí dost ale na rovinu, někteří z "opozice" mají taky pravdu když tvrdí že ne všechny kč z dph jde státu, stánkař ti nedá účtenku takže se napakuje on, nikoliv stat.

    Ono v dnešní době je hodně věcí na černo takže stát zas tak moc nemá protože já bych taky chtěl jen inkasovat a nic neodvádět státu, ty ne? já teda jo!

    Fakt je ale ten, že náklady a poplatek je opravdu velká částka.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    21.08.2014 12:45
    AKRO: hlavně mi přijde že si dává velký pozor. Prostě být mluvčím je hrozně těžké, protože on nemůže ventilovat "pravdu" na venek. Fakt je teda ten, že jak jsem psal, pokud si stěžuji že jsou ve ztrátě, neni nic jednoduššího, než zpoplatnit vstupenky pro děcka, důchodce, rozdat méně lístků zadarmo, méně vip (pouze abajova rodina, sponzori, zbytek ať si trhne), zpoplatnit MHD dopravu klasickými lístky ať AMD neplatí městu Brno za dopravu zdarma x milionů apod.

    Těch cest jak ušetřit a víc vydělat je opravdu moc a přitom to nemusí být tak, že by zdražovali lístky na tři dny, ta cena je ok, jen se mi prostě nelíbí že okruh je zaplněnej jak svina, na C není k hnutí, a ja se dozvím že v neděli pouze 50 000 zaplatilo za lístek a zbytek tam byl zadáčo! To se mi prostě nelíbí, stejné podmínky všem! Děckám, kojencům, důchodcům, významným hostům, politikům všichni ať platí jak mourovatí! Pak bodou v zisku a můžou si jít užívat!

    Tohle není nějaký vstup do akvaparku či na hrad.

    Stejně by mě zajímalo jak to doopravdy s tím sčítáním diváků v neděli před MGP závodem je. Jestli Dorna falšuje....

    Prý v roce 2007 když byl mega rekord v Brně, sama Dorna snížila toto číslo aby to nebylo až tak mega u ČR, to se už taky dlouho proslýchalo a psalo na diskuzích M.cz několikrát že to číslo bylo tak obrovské že prostě to Dorna ještě o trošku snížila.

    Škoda, že pan Ezpeleta není čech, to by GP Brnu a celé ČR usnadnil situaci.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    31.08.2014 08:43
    jan26: hoď sem tu tvou první fotku bez úprav, díky.

    myslím tu skupinovku z C kt. si tady dal včera večer :)

  • MotoGP na livesportu

    19.06.2014 14:52
    Tak ten livesport je jen "live timing" ne? tam neni obraz tak jako bychom videli v tv ? :)

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    19.06.2014 14:02
    V tom týmu jednou sezonu jel Kuba Smrž, a pár závodů např. Battaini, Scassa.

    Přijeď v srpnu na GP (místo Jeseníků), bude setkání v popůvkách a pokud tam bude i pan Abraham, můžeš mu to takhle říct jak to vidíš a třeba ti dá za pravdu :)

    Akce v Popůvkách by měla být dne 15.8 v pátek :o)

    Souhlasím že celá ta akce nebude tak černobílá jak se zdá, ale do toho my nevidíme. Můžeme jen bádat jak to celé je. Každopádně pokud se GP opravdu nepojede tak si myslím že se dost lidí zde podiví. Mám na mysli ti, co tvrdí že se GP samozřejmě pojede a že si AB takový kšeft nenechá ujít

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    19.06.2014 11:37
    Pokud jede pepík na MGP která se nekoná, tak je to debil. Nic jiného. Já bych nikdy nejel x tisíc KM na závod kt. se nejede. Ty jo? Zamysli se a pak sem napiš znova :)

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    20.06.2014 18:49
    Jinak, Michala Fojtíka znám, je to kámoš ze závodů. Zde sledujeme se Stargaterem (druhej zleva) a s Michalem (třetí zleva) závody 125 a 250 v roce 2006 kdy za AB Cardion jezdil Kuba Smrž.



    Hádanka: na jaké tribuně je to foceno ?

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    19.06.2014 21:18
    Tak to píšu jen já abys věděl a abys mohl diskutovat. Si ho vyndej a máš to. S Viragem se diskutuje v pohodě a výměna názoru je to, oč tu běží. To že to já kopiruji tak to dělám proto abys viděl že někdo má na to jiný pohled a slušně odpověděl resp. oponoval, nic víc :)



    Když se bude diskutovat v klidu tak nevidím problém :)

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    20.06.2014 22:41
    AKRO: ty to máš do Prahy z Liberce kousek, proč si nejel na naháči?

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    18.06.2014 11:24
    Tak teď bylo hodně článků, závod GP, pak testy a další takže na wsbk prostě jediný redaktor kt. píše silniční sport zas tolik času nemá ale určo se to tu během týdne ukáže.

    Jinak ještě k tomu závodu 2015

    a) během GP Mugella na polské stanici řekli, že Abraham to zaplatil - poplatek a že se GP v roce 2015 pojede

    b) sleeper byl na nějakém setkání kde byla ředitelka a ta řekla lidem, že se GP nepojede a že GP Korea 2015 je hotovou věcí.

    Bude to ještě zajímavé, uvidíme zda bude reportáž o demonstraci v Praze v pátek na Nově ))

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    18.06.2014 10:51
    Rado: Evo biky nebudou? Já měl pocit, že EVO biky budou v roce 2015 všechny aby se zlevnily náklady na závodění ve WSBK, ale pokud udělají to, že budou stávající biky factory s jednotnou ECU a všechny budou na stejné urovni tak to bude lepší. Je jen divné že nám Dorna pořád říkala že EVO je budoucností WSBK a že od roku 2015 budou povinně jezdit pouze EVO motorky, proto např. Kawa už sbírá data díky Salomovi aby věděla, jak si bude stát příští rok :)

    Na druhou stranu, u wsbk je lidem jedno co mají pod kapotou, rozdíl na oko nepoznají.

    A GP to samé, ale tam to potvrdá neboť je to první liga.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    26.06.2014 18:40
    Tak on tomáš neuvádí ze kdy to je foceno :)



    Tuto fotku dal Tomáš i tady na svůj web do twitru. Pokud máš fotky aktuálnější, můžeš mu je poslat na fb, bude jedině rád a udělá o tom třeba i článek s galerkou :)

    Nový web o F1 vedený Tomášem Richtrem.

    P.S: v jakém měsíci se má ten závod F1 v soči jet?? v Říjnu?

  • Moto modely Maisto

    23.06.2014 22:02
    Jarik: Pěkné modely, to dělal ten Honza nebo to sis dělal sám?

  • = největší tipovačka světa=

    13.07.2014 14:52
    Tak já dal na sucho ale vždycky když podcením Rossiho tak Rossi je top a teď jsem ho dal na třetí flek a Rossi byl slabý když ho porazil i Lorenzo :(

  • Aktuální situace Grand Prix České republiky 2015

    15.07.2014 22:10
    Diskuzi jsem nečet, nemůžou soudit jaká byla. Byl jsem v Brně na testech - viz fotky dole.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    29.06.2014 20:24
    IDM jsem neviděl, ty v TV nedavají, BSB jsem viděl live na eurosportu 2 kde komentoval Bela :) Co vím tak asi 2x nula u Matěje.

    Su zvědav na zítřek kdy se rozhodne co dal s GP. To zas budou reakce pod článkem .))

  • = největší tipovačka světa=

    29.06.2014 08:37
    josef: ja jsem na motogp.com třetí nejlepší z čechů? Jo nebo ne? Dík. Fakt je, že ja daval tipovačku v sobotu ráno s tím že se pojede za sucha takže jsem to nějak roztipoval jak by to mohlo být a vyšel 1 a 4 flek a pak nějaké drobné. Já chci hlavně vybojovat titul n M v kategorii wsbk kde jsem v top6!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    14.08.2014 12:55
    No nic, konec diskutování, a příprava na odjezd do Brna a od 17:15 směr Vaňkovka kouknout na české jezdce.

    Udělejte to taky!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    14.08.2014 11:29
    Fakt je ten, že nej by bylo aby Dorna - FIM - AMD vyjmulo z toho financování (poplatku) AČR. Škoda, že to nejde, hned by bylo p. Abrahamovi veseleji :)

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    14.08.2014 10:27

    Vova píše: Také bych chtěl pozdtravit Radka Hotového z Ostravy - RADO z cest po zemích kde zítra znamená včera On s mě sice jako mnohé další zablokoval a pak mě uvádí.. Radku, doufám, že i když všechno znáš nejlépe a vše nejlépe víš, že sis alespoň zjistil kdy byl na Ukrajině hladomor uměle vyvolaný Stalinem.
    Jinak k tématu. Pravidelně sleduji ćt 24 a tak jsem viděl tu diskuzi. Paní Ulmanová řekla jednu důležitou věc. Peníze žádají na zalistovací poplatek promotérovi. Nejdou vůbec prez účty dromu. Na ataky pana Vituly mu odpvěděla: Autodrom má podle zákona zveřejnéné účetnictví a nikdy jste mě nepožádal o žádné podklady o podivných tocích peněz jak tvrdíte. Haška sice nemusím, ale tentokráte mluvil opravdu rozumně. Závěrem jsem cítil jak moc v nás je závist. Pokud by nebyl AB bohatý a nebylo to tolik vidět, asi by problém s financováním poplatku takový problém. Ještě snad jedno:
    "Z Velké ceny se v průběhu let stala kulturní památka Brna, která k městu patří stejně jako vila Tugendhat nebo brněnský drak. Byla by veliká škoda, kdyby moravská metropole o takovou světoznámou značku přišla. Vítám proto všechny plány, které budou směřovat k tomu, aby se také příští rok v Brně motocyklová Grand Prix jela," uvedl v SMS vyjádření pro ČT primátor města Roman Onderka (ČSSD).



    Jo, Brno bude a myslím že se smlouva s Dornou prodlouží....

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    14.08.2014 09:26

    mamba54 píše: No, tak ses hezky vyplakal a co? Argumenty hochu...! Mluví se tam o těch 30 mio, které měly přijít na LETOŠNÍ Grand Prix a co by následovalo, kdyby nepřišly. Nato Ulmannová reagovala tím splátkovým kalendářem. Tedy ne ja napsal Rado 13.8. ve 21:16 ...bylo to divadlo v tom smyslu,že i bez dotace by se v BUDOUCNU jelo, vždyť ve včerejším rozhovoru to řekla ta ---------, že by si zalistovák domluvili s Dornou na splátky. Tak si běž nejprve utřít te svůj. Už jsem psol o tom, že by ses ty mototuristo zde neměl vyjadřovat k věcem, kterým nerozumíš a nezbývá mi, abych to ač nerad zopakoval. Toť vše. Na další tvoje duchaplnosti už nebudu reagovat. Ty mi den nepokazíš.



    Proto jsem chtěl ten odkaz, protože mě to zajímalo o těch splátkách.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    16.08.2014 19:23
    Na druhou stranu ale se nám to vrátí: jedeš na GP a cestu z Brna na okruh máš zadáčo každých deset minut a zpět. Jinde bys platil na MHD drahej lístek. V tomhle a dalších věcech jsou pořadatelé GP grandi španělští!

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    13.08.2014 20:27
    Josef: tu první fotku bych tipoval na zat. frant. štastného a je to Lorenzo.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    13.08.2014 15:31
    Tak Virago a další mají pravdu, je to tak, že GP opravdu do státní kasy přisype nemalé peníze státu. TO je jasné a na tom se shodneme všichni, ale ta "opozice" má taky pravdu, když tvrdí že když GP nebude, tak lidé toho víkendu 15. - 18. srpna půjdou stejně kalit do svých měst, na diskotéky, atd a z toho stát taky získá peníze do státní kasy aniž by poskytoval "dotaci". Ta pravda je na obou stranách. A ten stát to asi ví, že GP je + pro státní kasu, ale stejně tak bez GP ti lidé dál budou chlastat, ubytovávat se atd v tom víkendu. Je jasné že ne všichni ale pár lidí si řekne "no není GP víkend, tak si jedu na výlet na dva dny" tam ty prachy ten dotyčný člověk taky nechá za jídlo, ubytování, benzín. Ne třeba v takovém množství jako při GP kdy jsou ceny v Brně hodně nadsazené a drahé. Ale ten příjem stát bude mít tak jako tak ,ať už bez GP nebo s GP. To si myslím že prostě je pravdivé na obou stranách jen s tím že když je GP víkend, tak Brno má nával cizinců, což bez GP by nemělo. (resp. celá ČR).

    Teď je prostě otázka co je víc "výhodnější". Dát dotaci a mít z toho příjem do státní kasy v podobě 200 mlionů (můj tip?). a nebo nedávat dotaci a mít za ten "ne GP víkend" příjem např. 50 milionů. Protože né každý, kdo jezdí na GP a kdo by na GP nejel v případě nekonání bude o víkendu kalit, někdo zůstane jen doma a bude čučet na TV atd.

    A vůbec!

    Že nevyužijete poslední volné dny před GP jinak? Já byl umývat motocygl a zkoušet novou "seamless" převodovku po servisu!
    Chystám motorku na druhou půlku sezony, která u mě končí k 31.10 aby byl v richtigu a měl nějakou úroveň když někam přijedu.

    Místo tohoto psaní to udělejte taky!











  • MotoGP 2015 Brno

    13.08.2014 13:04
    O tom už se zmínovalo, mají výnosy hlavně z prodeje vstupenek a ten činí asi "jen" 50-60 milionů. POplatek je 70 milionů a náklady na GP (policie, ochranka, brigoši, apod) je dalších 70 milionů. Proto 140 jsou náklady a 60 milionů výnosy.

    Navíc se nějak z těch vstupenek např. 1200 odčítá dph nebo nějaká dan proto ta vstupenka je v příjmů tak málo.

    A jak vidíš tady, těch platících lídí je taky méně než je uváděn celkový počet návštěvnosti na okruhu.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    08.07.2014 21:51
    Rado: a fotku s W.P nemáš? Podpis je good ale lepší jsou fotky. Taky mám podpis Schumachera z Brna 08 ale fotku nemám bo odmítl :(

  • Stát na GP Brno dá 30 miliónů

    10.07.2014 13:32
    1100Virago: do těchto machinací nikdo nevidí ale nějaký účel toho vystavení tam být musí. Jen tak pro srandu králiků na těch webovkách ty loga nejsou

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    07.07.2014 21:55
    AKRO tak přijeď konečně do toho Brna a pokecáš si u piva s Bossem, a s JV. Dokaž, že máš charakter.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    07.07.2014 20:35

    Rado_ píše: Veverčák> Voják se stará, voják má.... Ono to jde i v Česku podnikat naprosto v souladu a při příjmu milion ročně nemít dańovou povinnost... legálně... V tomhle našem bordelu máš dvě možnosti...

    1. bečet, jak je vše na chuja a vzývat staré časy
    2. zorientovat se a vyždímat všech kliček, které se Ti nabízejí pro největší profit

    ... to byly dvě legální možnosti... třetí nelegální je naprudko okrádat, což nedělám....

    Ve své podstatě ti, co zde velebí "pana AB" musí uznat, že on taky kličkuje zleva doprava, morálka nemorálka... ale nedělá nic protiprávního, jen se stará o svůj profit... Takže když on může - a "pan AB" je přece svatý, když mu jde o "GP", že - může i kdokoliv jiný....



    nedělá nic protiprávního...tohle píšeš a přesto jsi chtěl na něj poslat audit!!! Tak to už asi audit nemá cenu posílat, když si sám uznal, že nedělá nic protiprávního?

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    07.07.2014 18:47
    No nic, přesně za týden touhle dobou bychom měli znát tajemku, zda bude GP v Brně i v dalších letech, ale čím dál tím víc lidí jasně říká že GP nebude, nciméně v dnešní době dokud není vše oficiální nemůžeme brát za hotovou věcí. Co když je všechno jen divadlo ?????? Co když se všichni mají smiřovat s tím že GP nebude a přitom se na posl. chvíli oznámí že je GP zachráněna?

    AKRO: přijed letos naposled na GP, potkáš se s lidma z M a podepíšeš se na transparent Josefa! :) Zajistím ti fotku i s Ezpeletou!

  • = největší tipovačka světa=

    06.07.2014 18:11
    Soutěžím na M v tipovačce a Guintoli mi zničil tipovačku! Měl jsem ho na vítězství a on sejme Melandriho, kdybyho nesejmul tak Guintoli vyhrál!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    06.07.2014 14:44
    Bohužel i pro Massu, F1 sleduji ale nevím jak to bude s wsbk, letos Dorna jasně dala že se přenosy nemůžou krýt ale wsbk mají nastartovano start v 16.00 tak nevím. Nej by bylo aby se stocky jely napřed a po F1 pak můžeme vzhlédnout live WSBK II jízdu ! :)