-
Spojka
I tento úkon se na Hondě dobře dělá. Před výměnou nových lamel je dobré tyto nechat v olejové lázni všechny zcela ponořené. To aby dobře "nasákly". Spojka je už z technického názvu mokrá , takže klidn
Motorka: Honda CBR 954RR Fireblade Typ: Údržba Vloženo: 03.02.2024 Uskutečněno: 25.11.2023 Tachometr: 98448km -
Stator+regl
Nucená výměna statoru alternátoru+regulátor+nová baterie: Jelikož mi pomalu umíralo dobíjení vlivem spálených cívek na statoru, mělo to za následek nutnou výměnu. Stalo se tak na delší cestě. Musel
Motorka: Honda CBR 954RR Fireblade Typ: Oprava Vloženo: 29.01.2019 Uskutečněno: 22.09.2018 Tachometr: 51000km -
Přední kotouče
Vyměnil jsem přední kotouče. Důvod byl ten, že kopaly do páčky a při brždění je nepříjemné houpání/kopání do předních vidlic. Jsou zvlněné. Je možnost je nechat srovnat, ale srovnání lze provést pouze
Motorka: Honda CBR 954RR Fireblade Typ: Údržba Vloženo: 08.02.2018 Uskutečněno: 03.02.2018 Tachometr: 43500km Komentářů: 4 -
Přední vidlice - olej, gufera, futra
Po odjetí první sezony, jsem se rozhodl postupně odstraňovat chyby ojetého stroje. Na řadu přišla menší údržba předních vidlic (výměna oleje, gufera, prachovek). Je to jednoduchá demontáž i montáž:
Motorka: Honda CBR 954RR Fireblade Typ: Údržba Vloženo: 15.01.2017 Uskutečněno: 14.01.2017 Tachometr: 38000km Komentářů: 1 -
Ložiska - přední kolo
Výměna ložisek+prachovek předního kola Klasická únava materiálu. Gufera byla steřelá a dostávala se za ně voda na ložiska. Ložiska už měla vůli, takže rezonance přes vidlice byly na řidítkách už zn
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.09.2013 Uskutečněno: 18.09.2013 Tachometr: 76600km -
Přední vidlice - olej, gufera, futra
Výměna na předních vidlicích: gufera futra olej Motul 10W Medium (cca 550ml-vidlice) Po další dávce tisíce kilometrů si to zaslouží :-) Projevuje se to rychlým nepříjemným kmitáním dopředu a d
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Údržba Vloženo: 18.09.2013 Uskutečněno: 08.08.2013 Tachometr: 72000km -
Řetězovka
Výměna řetězové sady (řetěz DID X-ring) Poctivě jsem mazal a čistil, takže DID vydržel přes 25.000km. Je to cenově střední třída. Klasické opotřebení: v čepech se začíná "lámat" a přes gumičky s
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Údržba Vloženo: 18.09.2013 Uskutečněno: 25.05.2013 Tachometr: 67000km -
Ventily
Seřízení ventilů Na tom pracoval kamarád v servisu :-) Měnily se asi dohromady 4 podložky, což je slušný na stav tachometru..ale bylo to před servisem již poznat ;-)
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Údržba Vloženo: 18.09.2013 Uskutečněno: 08.02.2013 Tachometr: 67000km -
Regulátor
Výměna regulátoru VAPE Dělal kamarád v servisu. Po koupi klekl regulátor, co tam byl a zrovna v Německu. Zjistilo se, že to nebyl regl pro VFR800. Pořídil se originál Honda (v Německu za 7.500,- le
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.09.2013 Uskutečněno: 08.02.2013 Tachometr: 67000km -
Ložiska - řízení
Musí se odmašlit boční kapotáže, plasty kolem palubovky, povolit brýle, povolit vidlice, sundat brzdiče, přechodky brzdého systému, sundat přední kolo. Prostě všechno, co je uchyceno na vidlicích a ří
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 21.09.2013 Uskutečněno: 11.02.2012 Tachometr: 56500km