PROFIL UŽIVATELE

Skrunch

Offline: 7.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Vyškov - Město
Lokalita: Vyškov Jihomo...
Napsal příspěvků: 150x
Body komentářů: 1419 / 994
ID uživatele: 95167
Registrace: 24.5.2009

Adresa profilu:http://skrunch.motorkari.cz (Sdílet)


Deník motorky
Nalezeno 10 záznamů

  • Spojka

    I tento úkon se na Hondě dobře dělá. Před výměnou nových lamel je dobré tyto nechat v olejové lázni všechny zcela ponořené. To aby dobře "nasákly". Spojka je už z technického názvu mokrá , takže klidn

    Motorka: Honda CBR 954RR Fireblade
    Typ: Údržba
    Vloženo: 03.02.2024
    Uskutečněno: 25.11.2023
    Tachometr: 98448km
  • Stator+regl

    Nucená výměna statoru alternátoru+regulátor+nová baterie: Jelikož mi pomalu umíralo dobíjení vlivem spálených cívek na statoru, mělo to za následek nutnou výměnu. Stalo se tak na delší cestě. Musel

    Motorka: Honda CBR 954RR Fireblade
    Typ: Oprava
    Vloženo: 29.01.2019
    Uskutečněno: 22.09.2018
    Tachometr: 51000km
  • Přední kotouče

    Vyměnil jsem přední kotouče. Důvod byl ten, že kopaly do páčky a při brždění je nepříjemné houpání/kopání do předních vidlic. Jsou zvlněné. Je možnost je nechat srovnat, ale srovnání lze provést pouze

    Motorka: Honda CBR 954RR Fireblade
    Typ: Údržba
    Vloženo: 08.02.2018
    Uskutečněno: 03.02.2018
    Tachometr: 43500km
    Komentářů: 4
  • Přední vidlice - olej, gufera, futra

    Po odjetí první sezony, jsem se rozhodl postupně odstraňovat chyby ojetého stroje. Na řadu přišla menší údržba předních vidlic (výměna oleje, gufera, prachovek). Je to jednoduchá demontáž i montáž:

    Motorka: Honda CBR 954RR Fireblade
    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.01.2017
    Uskutečněno: 14.01.2017
    Tachometr: 38000km
    Komentářů: 1
  • Ložiska - přední kolo

    Výměna ložisek+prachovek předního kola Klasická únava materiálu. Gufera byla steřelá a dostávala se za ně voda na ložiska. Ložiska už měla vůli, takže rezonance přes vidlice byly na řidítkách už zn

    Motorka: Honda VFR 800
    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 18.09.2013
    Tachometr: 76600km
  • Přední vidlice - olej, gufera, futra

    Výměna na předních vidlicích: gufera futra olej Motul 10W Medium (cca 550ml-vidlice) Po další dávce tisíce kilometrů si to zaslouží :-) Projevuje se to rychlým nepříjemným kmitáním dopředu a d

    Motorka: Honda VFR 800
    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 08.08.2013
    Tachometr: 72000km
  • Řetězovka

    Výměna řetězové sady (řetěz DID X-ring) Poctivě jsem mazal a čistil, takže DID vydržel přes 25.000km. Je to cenově střední třída. Klasické opotřebení: v čepech se začíná "lámat" a přes gumičky s

    Motorka: Honda VFR 800
    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 25.05.2013
    Tachometr: 67000km
  • Ventily

    Seřízení ventilů Na tom pracoval kamarád v servisu :-) Měnily se asi dohromady 4 podložky, což je slušný na stav tachometru..ale bylo to před servisem již poznat ;-)

    Motorka: Honda VFR 800
    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 08.02.2013
    Tachometr: 67000km
  • Regulátor

    Výměna regulátoru VAPE Dělal kamarád v servisu. Po koupi klekl regulátor, co tam byl a zrovna v Německu. Zjistilo se, že to nebyl regl pro VFR800. Pořídil se originál Honda (v Německu za 7.500,- le

    Motorka: Honda VFR 800
    Typ: Oprava
    Vloženo: 18.09.2013
    Uskutečněno: 08.02.2013
    Tachometr: 67000km
  • Ložiska - řízení

    Musí se odmašlit boční kapotáže, plasty kolem palubovky, povolit brýle, povolit vidlice, sundat brzdiče, přechodky brzdého systému, sundat přední kolo. Prostě všechno, co je uchyceno na vidlicích a ří

    Motorka: Honda VFR 800
    Typ: Oprava
    Vloženo: 21.09.2013
    Uskutečněno: 11.02.2012
    Tachometr: 56500km

TOPlist