Komentáře
Nalezeno 19 záznamů
18.9.2013 | Článek | Mám Zumo 660 od doby, kdy se začalo prodávat a je to jednoduše špička mezi motocyklovýma navigacema. Ale i pro 660 platí, že aby člověk využil všechny možnosti a fungovalo to, tak jak má, musí se s tím naučit důkladně pracovat a hlavně objevit všechny způsoby nastavení tras a výpočtu. Kromě toho taky je potřeba trochu proniknout do "troubleshootingu" a vědět, co se s takovou navigací nesmí dělat - např. které mapy nemít spuštěné současně apod. U složitějších tras (stovky kilometrů přes desítky průjezdních bodů) se člověk bez počítače stejně neobejde, protože je to mnohem praktičtější. No a výpočetní výkon je u 660 tak akorát, než se na "přehledové" mapě zobrazí hodně složitá celá trasa, tak to docela trvá a je potřeba mít trpělivost. Proto docela chápu, že pokud by někdo chtěl stejné možností po levnější navigaci se slabším výpočetním výkonem, tak spláče nad výdělkem, což ale hodně nas.ere, protože nikde žádné specifikace, co už je pro danou navigaci příliš, nenajdete. A věřit internetovým odborníkům, jako jsem já se prostě nedá +1 -2 |
25.4.2013 | Článek | JohnnyBee: Pleteš se a podceňuješ SYM. Skůtr mé ženy - Sym Mio 50 tady sice registrovaný nemám, ale je to parádní stroj za skvělé peníze a sám na něm rád jezdím. |
22.5.2012 | Článek | Aha Moje blbost |
22.5.2012 | Článek | "Výborný článek" - deset dní po Ostravě a tři dny po Brnu |
3.5.2011 | Článek | BMW RT skutečně je skvělá. Vlastně moje vysněná motorka hned po té mojí :) Nicméně tento článěk vyznívá tak, že tato deset let stará motorka je tak boží, že je vlastně úplně zbytečné, že BMW začalo prodávat novou R1200 RT |
17.3.2011 | Článek | To není můj fail Na první pohled je zřejmé, že jde o jedenáctku GS |
17.3.2011 | Článek | Přece svého budoucího juniora neposadím na nějakou Ducati plečku. Dostane pořádné GéeSo! http://www.motorcyclenews.com/upload/218083/images/junior-r1200gs.jpg |
3.3.2011 | Článek | Nový Tiger je k vidění i na Motosalonu v Letňanech na stánku časopisu Motoráj. |
30.3.2010 | Článek | Luxusní fotky z luxusní fabriky s luxusníma mašinama BMW |
12.3.2010 | Článek | Já jsem spokojený, hala obrovská, kromě KTM, Ducati a Suzuki všechno, lidí sice hodně, ale žádné extrémní tlačenice. Pár vystavovatelů, se kterýma jsem mluvil bylo vesměs pozitivně překvapeno (hlavně množstvím lidí a zázemím výstaviště). Jsem rád, že nebylo narváno stánkama se spoustou pákistánských hadrů, celkově to nevypadalo jako vetešnictví. Např. Bikerscrown má vcelku vkusnou expozici, kde si člověk sice nemůže nic vyzkoušet, ale Bikerscrown se hlavně představí. Proč tam taky navážet kvanta hader, když si je člověk může vyzkoušet v daleko pohodlnějším prostředí prodejny jen pár minut autem od výstaviště, že ? K chybějícím značkám: Zvykněte si. Pokud některé velké automobilové značky ignorují i některé světové autosalony, tak buďte rádi, že zde chyběly jen ty tři důležité: KTM, Ducati a Suzuki |
12.3.2010 | Článek | Já jsem spokojený, hala obrovská, kromě KTM, Ducati a Suzuki všechno, lidí sice hodně, ale žádné extrémní tlačenice. Pár vystavovatelů, se kterýma jsem mluvil bylo vesměs pozitivně překvapeno (hlavně množstvím lidí a zázemím výstaviště). Jsem rád, že nebylo narváno stánkama se spoustou pákistánských hadrů, celkově to nevypadalo jako vetešnictví. Např. Bikerscrown má vcelku vkusnou expozici, kde si člověk sice nemůže nic vyzkoušet, ale Bikerscrown se hlavně představí. Proč tam taky navážet kvanta hader, když si je člověk může vyzkoušet v daleko pohodlnějším prostředí prodejny jen pár minut autem od výstaviště, že ? K chybějícím značkám: Zvykněte si. Pokud některé velké automobilové značky ignorují i některé světové autosalony, tak buďte rádi, že zde chyběly jen ty tři důležité: KTM, Ducati a Suzuki. |
6.11.2009 | Článek | karelJ> Tyhle nové hadry mají úplně jiný střih než R2P. |
16.10.2009 | Článek | škoda |
12.10.2009 | Článek | Nádhera |
8.10.2009 | Článek | Vypadá to velmi dobře, ale BMW K1300S tady byl dřív a je ještě hezčí |