PROFIL UŽIVATELE

rascal33

Offline: Dnes v 09:47 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Ostrava - Mo
Lokalita: Ostrava Morav...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 1x
Body komentářů: 38
ID uživatele: 84169
Registrace: 21.12.2008
ICQ:116992039

Adresa profilu:http://rascal33.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 17 záznamů

10.5.2023 Článek Sarajevo -> Foča -> a pak rovnou za nosem :c) 43.395750, 19.036018
22.3.2023 Článek Ahoj,

pokud jsi na něj ještě nenarazil, tak nový cestopis hír:

http://www.motorkari...es-taky-c-48194.html

;c)
16.3.2023 Článek Tak to mě těší, že se konečně někdo chytil! :c)))
16.3.2023 Článek Ahoj! Tady: 43.11027186021808, 18.99325221453502 , přijížděli jsme směrem od Žabljaku. Problém jsme neměli, ale jednu noc jsme spali u Kapetanova jezera u Dragana a tu druhou noc jsme taky nespali úplně "uprosřed divočiny" takže nedokážu posoudit.
16.3.2023 Článek Ahoj! Díky za upozornění, je to tady:

43.28163990320079, 19.427007249077658
16.3.2023 Článek Díky díky, narazil jsem na něj v nějakém cestopisu, ale za sviňu už nevím v jakém
19.2.2023 Článek Měli jsme! Ještě tu starší verzi, s nešizeným podvozkem WP a Paoli.. Vděčná motorka.. super brzdy a srandy habaděj..
6.2.2023 Článek Je to krása, jen pro příště bych asi doporčil nějakou méně průhlednou nálepku na ten tachometr :c))
19.1.2023 Článek Díky, díky! :c)))
12.1.2023 Článek Zdendo ahoj, to jsem rád, že se líbí...:c) Nikon D610 a na tom Nikkor 14-24

Zdeněk.
9.2.2020 Článek Ahoj! Skvělé načasování! Plánujeme letos s partičkou výlet do MN, tak už chci pomalu začít s plánováním a tohle je SUPER! Měl totiž vyjít OffroadGuide pro Černou horu (loni jsme s podle něj jeli Bosnu a bylo to super), ale pořád nevyšel...:c)

Než to začnu ten Tvůj hutný materiál studovat a plánovat, mám na Tebe, jako na zkušeného Černohorce dotaz: Jak je to tam se sněhem, teplotou a množstvím vody? Zvažujeme jako termín začátek května/máje... loni v Bosně to bylo v relativně v pohodě, ale přece jen, ta Černá hora je o něco výše... tak ať se tam někde nemusíme prodírat závějemi nebo po osy v blátě...:c))
26.12.2019 Článek Jste blázni (chtěl jsem napsat ko*oti, ale nechtěl jsem být zbytečně sprostý). Každý jinak, ale oba! :c)) Jak jsem viděl ty dva pytle na sedle, tak mě oblilo :c)) Jsem rád, že jste dojeli v pořádku a ještě z toho máte tolik dobrých fotek a skvělý cestopis. Hodně štěstí do dalších případných podobných podniků (pokud jste teda ještě nedostali rozum :c)))
20.6.2019 Článek Mulis: A co tady? 44.424582, 16.142685

Jako na vlastní oči jsem ho neviděl, odbočili jsme před ním nahoru přes koleje, ale na mapě to podle mě jako soutok vypadá...

18.6.2019 Článek Komoreth: A to byl který vjezd? Úplně si nevybavuju, že by tam někde byla taková vrata :c)

Frankie: tak to jsem z toho blby.. fakt jsem presvedceny, ze jsme to všechno procházeli a žádný vjezd jsme "použitelným" neshledali.

Johnny: Jak říkám, jsem spíš srab a s kufry to GSo vážilo tak 2x tolik co ta třiapůla, takže se obávám, že bych to asi tak ladnš jako Ty nevybral :c)))
12.5.2019 Článek A1 jsem dělal 2001, A2 2003. Jezdil jsem celou dobu na Hondě XR400, která má v papírech 17kW, takže nebyl důvod dělat velké Ačko. Navíc, když pak zvýšili A2 na 35kW, proč taky. Koupil jsem si BMW F650 GS, které má 37 kW, tak jsem to taky nehrotil... Až když jsme chtěli jet s bandou v roce 2016 do Bulharska, rozhodl jsem se udělat si pro-forma řidičák na A, aby nebyly nějaké problémy na hranicích. Bohužel jsem (idiot) prokoučoval tu změnu vyhlášky asi o měsíc, takže nejen, že mě to stálo osmičku, ale ještě už byly ty nové jízdy. Celkem mě tlačil čas, takže z plánovaných třech hodin, jsem na Banditovi 600F jel dvakrát z toho jednou s kuželama. A s tímto jsem šel na zkoušky.

Nejdřív mě málem vyhodil, protože jsem tu motorku tlačil z pravé strany s otevřeným stojanem. Chtěl jsem ho ubezpečit, že po patnácti letech ježdění v terénu, dokážu motorku bezpečně stavět, tlačit i tahat ze všech stran i úhlů, a to i na delší vzdálenosti :c) Vzpomněl jsem si ale, že další termín už nestíhám, tak jsem v duchu napočítal do deseti, zaklopil stojánek a motorku tlačil z druhé strany.

No a upřímně, nejezdit už nějakou dobu na "velké" motorce asi bych se dost trápil. Slalomy, vyhýbačky jdou, akorát je třeba si hlídat rychlost, ať tam člověk nevletí zbytečně rychle a nesmí mít strach se do toho trochu položit. Brzda byla otázka důvěry v obutí a povrch :c) Bandit pochopitelně neměl ABS, ale brzdil dobře. Přední kolo drželo, tahal jsem za to víc a víc a čekal, jestli se začne zvedat zadek, ale ty silnice hned tak na předek nejdou, takže to s trochou citu v pravé ruce šlo.

Největší svinstvo byla osmička. Tu jsem dal až na potřetí. Nevím, jestli ten Bandit má tak malý rejd, nebo to udělali menší, protože to na volnoběh jedničky vycházelo tak 1 cm před dorazem, takže když mi to začalo padat dovnitř, doraz a než jsem našel, kde začíná zabírat plyn a vyspojkoval to, musel jsem si šlápnout.. Když jsem jel po třetí pouštěl jsem spojku o něco dříve, projel jsem to celé trochu rychleji a nakonec to šlo... ale ty nervy

Jízda v provozu v klidu, tady hodnotím kladně, že nemusíš vézt komisaře s sebou. To se mi stalo osudným v šestnácti, při prvním pokusu o A1, když jsem se svými rachitickými 60ti kily, při zastavení v kopci málem vyvrátil i s asi 100 kilovým komisařem, který prostě ty nohy nemohl dát dolů.. blbec

Jinak nás tam ten den bylo 6 a dali jsme to dva..

Ale zpětně to hodnotím kladně, když někdy vidíš ty jelita, co tam s těma motorkama při zkouškách jsou schopní vyvádět. Je určitě dobře vyzkoušet/nacvičit si nějaké "krizovky" a vypjatější situace :c) Být ten obdélník na osmičku o metr na každé straně větší, dal bych 5 praček Wihrpool, takhle jenom čtyři.. :c)))
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist