PROFIL UŽIVATELE

Hofner

Offline: 31.1.2016 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 15
Město: Praha 9-Letň
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Poděkoval: 1x
Pomohl: 10x
Založil témat: 32x
Napsal příspěvků: 860x
ID uživatele: 83536
Registrace: 4.12.2008

Adresa profilu:http://hofner.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 42 záznamů

29.5.2009 Článek ZZR: Evropský tradice? nothon, triumph, jawa, bmw a spol, žádnej japonec. Akorát to okopčili, vylepčili a teď nám nutěj to, co se nám nelíbí, a my stím prd uděláme, jelikož toho moc na výběr není. Oproti klasice maj japonský kopíráky bezcharakterní chování. H-D alelespoň pořádně vibruje a dává o sobě vědět. Vyroibt precizní stroj, co nevbibruje a točí až bůhví kam není umění. Motorky, co maj koule už bohužel skoro nikdo nevyrábí. I starej dobrej bonnevile je v moderním kabátě něco úplně jinýho, ale ta motrka se mi líbí, taky kdo dřív vyráděl motory do V? Jedině H-D, zbytek byly paralel twiny, nebo boxery. Ale tak co, nemá cenu to do nekonečna rozebírat. Já stylu sruiserů nikdy moc nehodloval. Mám rád klasiku- pletený kola a válce pěkně v řadě, nejlépe dva, a klasickej vzled - kulatý světlo, a rám jako bonnevile, nebo jawa 500. Centrál vyloženě nesnáším. I když je to jistě praktická věc, tak motorka vypadá, jako kdyby jí někdo nakop do plastový řitě, a ta zůstala zůstala trčet kdesi ve vzduchu. A ještě jedna věc- pořádná motorka |(pokud to není jednovál, i když i tněkterý maj dva laufy) má na každý straně jeden lauf :)
11.5.2009 Článek Hawk: zase tak sjem to nemyslel, ale do jistý míry to mělo jít trochu ovlitnit ( v řádech několika procent). Si vem, že i když kupuješ motorku, a osedláš jich víc (stejnej typ), tak rozdíly v chování motoru existujou. A
11.5.2009 Článek Taky bych chtěl novou motorku od začátku, a zajet si ji po svým. Ale chápu, že ne každej má znalosti a dost trpělivosti na to, aby to pořádně zajel. Říká se, že při zajíždění tomu člověk vtiskne to, co od motoru chce- kdo je zvyklej spíš na nižší otáčky, tak zajede motr spíš tak, že má větší krouťák, ale nižší výkon, ale taky vzniknou menší vůle, takže jde po zajetí i lehce přetočit, zatímco na sportovní jízdu to chce po úplným začátku jezdit spíš ve vyšších otáčkách. Ovšem zajetí není jediná věc. I sebelíp zajetou motorku zlikviduje prasátko, co se studeným motorem vyvádí neskutečný věci (start, za jedna, plnej...), to se pak teprve dějou věci...Zajíždět to 1000 km může bejt vopruz, když se člověk vleče hlemýždím tempem, ale pak se za to odvděčí motor nižší spotřebou, lepším chodem a hlavně daleko vyšší životností. Mít prachy a umět na tom pořádně jezdit (koupit nový moto a pak to někde položit dovede asi pořádně nasrat), tak jdu do nový motorky hned. U těhle strojů ještě zajíždění ujde, ale zajíždět nějakou padesátku to musí bejt teprve něco- výkon nikde i při maximálních otáčkách, natož pak při 3000-4000 :)
6.5.2009 Článek Dnešní věci nebudou nokdy veteránama, jak auta, tak motorky. Josu to všechno spotřebáky, ke kterejm si člověk nevytvoří osobitej vztah. Lidi tyhle stroje střídaj taky jak ponožky. Dřív měl motorku, natož pak auto málokdo, a takovej člověk byl za kinga. Lidi stroje leštili, opečovávali, dokázali je poslouchat a věděli, co je pro ně nejlepší. A dneska? Hodně lidí si nedokáže ani vyměnit olej, nebo jiný běžný věci, není problém mít každou chvíli jinou mašinu atd. Věci se taky vyráběj v ohromnejch sériiích a jsou dělaný, aby to vydrželo pár sezon a pak si lidi koupli další věc. Źádná snaha po co největší výdrži, dneska je to hlavně o zížistcích- aby to jelo co nejrychlejch, mělo to co nejvíc koní, moc to nestálo atd.
30.4.2009 Článek chotis: pod to se podepisuju
29.4.2009 Článek Henri: záleží na tom při jakejch otáčkách, věřím, že tu obec by XJčko mohlo dát i na nejnižší kvalt. Komu se nechce pořád řadit o 106 a ušetřit nějakou kapku benálu je to vynikající věc. Je jasný, že při tom nebude mít motor nějaký extra otáčky, spíš se bude tak převalovat, ale to není na škodu věci, pokud s tím umí člověk zacházet.
29.4.2009 Článek Sefo: nejvíc nehod vznikne ve chvíli, kdy ci člověk myslí, že se zžil s mašinou a začne se podle toho chovat. Tyhle motoškoly jsou od toho, aby člověk zjistl, co ta motorka dokáže, ale zdaleka to neznamená, že tak musí jezdit. A lepší se to naučit hned ze začátku pod dohledem někoho zkušenýho, než si myslet, že najezdit pár tisíc km je lepší, ale získat se při tom plno zlozvyků. I závodní jezdci musej cvičit a maj trenéry. Kdo to má v hlavě srovnaný, nemusí nutně jezdit na krev, ale takový znalosti plně využiješ v krizovejch situacích. Jezdit rovně a tahat za plyn umí kdejakej vůl, proto je taky dost střelců, co jim je za chvíli půllitr, nebo šestka slabá, protože na akceleraci si za chvíli člověk zvykne a už z toho nemá člověk takovej adrenalin. Tak koupěl litra. Pak přijde první krizovka a je to v řiti. V lepším případě odřená kapotáž, v nejhorším pomníček u cesty. Bejt s mašinou opravdu jedno tělo a umět jí využít na 100% chce už pořádnej um. Kdybych nenavrážel plno peněz do "nový" motorky, a nedlužil ještě něco kamarádům, tak jedu hned. Bohužel nemám peníze navíc. Jistě, že se plno věcí dá cvičit i někde na parkovišti, ale kdo se k tomu dokope, že?
29.4.2009 Článek Zatímco technicky jdou motkry mílovejma krokama dopředu, po stránce designu jdou háje. Bohužel nejsem příslušníkem většiny, který se tenhle trend zamlouvá. Mít mašinu, co dokáže jet na nejvyšší kvalt v obci je můj sem, ostatní parametry taky fajn, ale ten vzhled teda nic moc. Stejně tak pro mě zazdili i ER-6tku a plno dalších motorek. Ach jo :(
18.3.2009 Článek ZZR1200: no na tohle by se dali psát romány. Záleží na tom v jakým rozsahu otáček kdo jezdí, jak má těžkou ruku atd. Do jistý hranice jsou určitě lepší nízký objemy, ale někde se to musí zlomit, jelikož od jistejch otáček jsou to, jak já říkám "vyhoněný koně", a tam pak jde spotřeba proudce nahoru (díky plnnění motoru atd). To, že někdo dává plnej i když motorka není v otáčkách, kdy to má pořádně smysl, se zbytečně připravuje o akceleraci a benzín. JAk už jsem psal vejš, o tom by se dali psát romány. Těch faktorů jsou mraky.
18.3.2009 Článek Sukin: sem si nevšim, že by běžnej provoz probíhal na okruhu :)
Ještě jedna věc k článku- chybí mi tam, jak se daný parametry projevjej na spotřebě. To je poslední veličina, která mi do úplnosti chybí. Jinak fakt povedenej článek.
17.3.2009 Článek Lulinak: ano, je tomu tak. Lepšíje porovnat s ěkým dalším, kdo byl na brzdě, aby si měl lepší srovnání. Každopádně cestou od motoru na zadní kolo se 15% ztratí jak prd.
2.10.2013 Video Hláška, že spotřeba 6-7 je na osmistovku v pohodě (relativně přeškrcenou, dvouválec a stříkačku) mě docela odrovnala. V čem je potom teda význam takovejch bastlů?
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist