renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Hofner

Offline: 31.1.2016 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 15
Město: Praha 9-Letň
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Poděkoval: 1x
Pomohl: 10x
Založil témat: 32x
Napsal příspěvků: 860x
ID uživatele: 83536
Registrace: 4.12.2008

Adresa profilu:http://hofner.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 42 záznamů

27.8.2014 Článek nechápu myšlenku ohledně toho, že se tříválce více neprosadily v terénu. Pokud vím, Triumph mocně konkuruje s tříválcovými motory v Tigerovi 800 a Adventure Tiger 1200 německé konkurenci. Už ani Tiger 900 nebo 955i nebylly úplně špatná Endura. nehledě na to, že Taková BMWčka 1100, 1150 a 1200 nebudou s boxerama úplně nejužší motorky...
+1 
7.6.2013 Článek Na dlouhé vzdálenosti je tahle technologie zabitá. Ale obecně na krátké dojíždění se i přes velmi vysoké pořizovací náklady takové samohyby vyplatí. Loni sjem na výstavě motocyklů narazil na elektrický skůtr. Náklady na 100 km 7Kč. Oproti normálnímu skůtru, kde se blíží 100 kč na 100 km je to nesrovnatelné. Dost lidí dneska dojíždí do práce pár kilometrů. Pokud by se energie začala tahat z dádra, nebo se pořešila jaderná fůze, je vystaráno. je pravda, že ropa tu bude nejméně i pro další generaci. To jen státy, které vlastní její zásoby, záměrně straší, aby na tom vydělaly co nejvíce a stihly si vykoupit území někde jinde. jelikož takový arabský poloostrov bude bez ropy víte kde...Obecně by mi na dojíždění do práce stačila motorka co se výkonově vyrovná 250tce. jen bych uvítal manuální převodovku, jelikož mě na celém ježdění nejvíc baví řazení, i když u elektromotoru, kde nastupuje brutální krouťák už od nulových utáček vícestupňová převodovka pomalu ztrácí smysl. Myslím, že i u aut by se lidem vyplatilo si koupit elektromobil, pokud za den nenajezdí víc jak 100 km. Navíc je to stejně většinou tak, že dojedou do práce, mezitím se by se baterka v pohodě dobila, pak jedou na nákup,l pro děcka do škooly, na kroužky a v noci by se zase baterky dobíjely. problém jsou dlouhé vzdálenosti, na to by muselo být další auto. I když do budoucna by tolh e vyřešil spalovací motor, který by v pásmu ideálních otáček sloužil jako elektrocentrála. Dokážu si na tyhle účely v autě malý diesel. Na motkrách bohužel není tolik místa. TAkže obecně čím více začne myslet hlavou, tím více benálu zbyde por nás motorkáře :) Stejně mají lidi auta jen pro ježdění z bodu A do bodu B.
+1 
26.10.2012 Článek že by konečně renesance třídy půllitrů? Půllitr je ideální kompromis mezi metorkou, co pořádně jede, ale i žeře a hodně stojí a mezi nizkonákladovejma sračičkama dfo města. NA půůlitru se dá v pohodě vydat i do světa (pokud vám ho někdo nečórne...)
11.9.2012 Článek Patří sem všechno, co je v jedné stopě. Když jedu, zdravím i lidi na babetách a malejch skútrech ( i když čuměj jak puci), jelikož s nima "soucítím". TAkže ne každý bere motorku jen podle objěmu a top speed. Ale kde jinde bych si měl zanadávat na dnešní dobu, než tady? Klasický tvar motorky už nevyrábí nikdo (cenduro na pletench kolech se vzhledem naháče a kulatým světlem, jak vypdali klasiky v60. a 70., letech- dneska koupíte jedině v Indii, kde přežívá Enfield). Nemá cenu se rozepisovat, ale jako spotřebitel dneska člověk volí jedině menší zlo, i když výběr je na oko ohromný...Kladu si často otázku, zda lidi opravdu porahnou po tom, co je nám předkládáno, či zda se nám výrobci snaží jen něco vnutit. Nepřijde mi normální, aby tady tolik lidí nadávalo na motorky jak jsou hnusný, ale stejně šly tak na dračku?!!!
+1 
10.9.2012 Článek n euvěřitelná zprzněnina- váha větší jak obyč motorka (skoro 300 kg na "normální" motorku je fakt neuvěřitelný, ale tak ono i 250 kg není žádná hitparáda), malé nádrže, řetěz to má jako normální motorka, takže daší věc, o kterou se člověk musí starat (oproti normálnímu skútru) a navíc automat. O ceně raději nepíšu...Kam to dnešní svět spěje? Btw. kolůik tyhle mrchy žerou? JAk upřímně to nemá už ani jednu v výhod sjkůtru- lehký levný a blbovzdornýý dopravní prostředek, že žere nula nula prd a stojí pár peněz!!!
+2 -3
4.5.2012 Článek Ty vole, na motorku wapku...Hm, co se člověk nedočte. Zničený lak by člověk i docela čekal, ale někomu se může povést velkým tlakem zkroutit i lamely chladiče, nebo urvat dráty, které šikovně vyčšnívají. Výborně, milá redakce. Ještě pár takových rad a statistiky PČR vám poděkují. jelikož když nejede mašina, není na čem zabít. Hlavně ale, že bude naleštěná.
21.11.2011 Článek Vodík? FAkt mě chlapi bavíte Při elektorolíze vody se spotřebuje daleko víc energie, než se pak dá ze samotnýho vodíku dostat. Jedině že by jsme měli pod prdelí fůzní reaktory, to by pak mohlo fungovat A k tepelnejm elektrárnám- ano, sviní to ovzduší, ano není to tak účinné, ale vemte si, jak moc účinnej je studenej motor a jak dlouho trvá, než se prohřeje na provozní teplotu. Tohle se u elektromotru neřeší. Navíc kolik z vás využívá motor tak, aby byl co nejvíc účinnej? Většina to stejně točí to mrdek, takže se lehce dostanete na 20%. Oprti tomu tepelka jede non-stop se stejnou účinností. Dokážu si to představit jako alternativu k benzínu do města. Ono čím víc těhle technologií bude, tím dýl ropa vydrží ropa ( a i přijatelný ceny). Do lobby jednotlivejch firem a průmyslovejch odvětví nevidím, ale zase bych z toho nedělal sci-fi. Pokud by měl někdo opravdu technologii, která by nahradila ropu a nezasírala prostředí a pod, mělo by to celkovou cenu jako ropa samotná a rozhodně by se to nevyplatilo držet pod pokličkou.
26.10.2011 Článek OMG, notorka co je těžší jak dnešní nejtěžší maxiendur a aumí to jezidt jen po silnici. NAvíc takovejch kurvítek. nevěřím tomu, že to při takové hmotnosti může mít příznivou spotřebu, když už nic jiného. DAlší důvod k tomu si v garáži syslit motorky z 80. a 90. let, když už to něco umělo, ale pořád to byla poctivá práce!!
-1
8.9.2011 Článek Je pravda, že o sukundárním převodu nepíšou nic. Na druhou stranu převod do rychla je člověku stejně tak hovnu, jako super vyhoněný koně, pokud už to nestačí na překonání odporu vzduchu. A jak známo, ten roste nelineárně- zvyšuje se druhou mocnbinou rychlosti. V tomhle případě jde taky hodně o aerodinamiku, ale to tady asi spoustě místních expertů uniká. A to, že má muší váha výhodu je taky nespornej fakt. Pokud dělá dealera Hondě, těžko čekat, že tam pojede na BMWčku. Ovšem jak vidno, Hajabuznu dělá Suzuki, takže bych jí z nějakého extra nadržování jedné značce nevinil. Každopádně pravidla pro rychlostní rekordy budou určitě někde k dispozici. NA jiném serveru jsem se dočetl, že je povolno sundání blinkrů, zrcátek, zadních stupaček a držáku SPZtky. Ale až tak jsem po tom nepídil. Místo planejch keců to někdo vyšťourejte. Kdo hledá, najde. Ale mě to tak netrápí a vaše žabomyší války mi jsou ukradený. TAkže si to najděte sami. Dokážu čas využít účelněji
6.9.2011 Článek Jen tak dál. Myslím, že máte výdrž, vůli a zapálení pro věc a to je dobře!! Takových motorkářů by mělo být mezi námi více!!
+1 
27.8.2011 Článek NA jednu stranu je chlazení vodou navíc kurvítko. NA druhou stranu, pokud si vezmeme třeba Hondu Africu, která byla taky chlazená vodou, tak ta byla skoro nesmrtelná, takže bych z toho azse takovou vědu nedělal. Kdo chce objet celej svět, stejně nešahá po voňavkách. Osobně bych se nebál ani tak chlazení vodou, jako neustále opřibývající elektroniky a snižující se kvalitě zpracování. I když Igor Brezovar je zdárným příkladem toho, že vstřikovací jednotky se není třeba bát, když s GSem 1100 najel mrtě kilometrů po celém světě a stříkačka mu na cestě nikdy neodešla ( a to má na tachu už 220 000 km!!!). No a pokud chce mít někdo jistotu, tak si buď s sebou přibalit pár dílů navíc, nebo zavolat na příslušný místa a nechat si danej díl úposlat. V dnešním světě je možný dostat díl už i skoro do té největší prdele světa.
18.11.2010 Článek Nevím, co tu všichni kafráte. Jediná nevýhoda tohodle je že na "normální" motorku může mít člověk řidičák až od 19ti, ale zato 3¨5 KW, i když těch 35 Kw je v tomhle trochu nešťastnejch kvůli tomu, že to z půllitrů spl'nuje jen suza, ER-5 má 37 a CBčko ještě víc. Ale určitě se tomu přispůsoběj výrobci a časem to bude v cajku. 'Skrcení z maximálně dvojnásobku výkonu opět výborný krok správným směrem. Jelikož hovad, co maj rádoby škrcený motorky v 18ti je tu až moc. A kdo to s ježděním myslí vážně, pro toho se nic nemění - v 21 může řídit co chce. Nevím, jeslti si to uvědomujete, ale motorka vyžaduje trochu jezdeckýho umění. Kdo chce jezdit 200+, může na okruhy a nemusí čekat bůhví jak dlouho a nikoho nebude zbytečně ohrožovat (s motorkou vesele na vozejk, hurá na okruh a tam si dělat co hrdlo ráčí). S omezením ŘP u aut máte jistě pravdu, dneska už i překo'novaný auta (navíc v děsným technickým stavu) jsou za hubičku, stejně jako motorky.
1.10.2010 Článek Filipe, tak mě asi zajímala ta druhá písnička :) prostě taková ta se zvonama na začátku. Bicí, kytara, basovka. nevím do jakýho žánru to zařadit :)
26.9.2010 Článek Video perfektní. TAky by mě zajímalo, co je ta první písnička zač...
9.8.2010 Článek Spotřeba 4 na 100? WTF. S půllitrem jezdím za 4,5 A podle toho, že se dalo jezdsit s YBR 250 i za 2,5 litru, tak s ještě menší stříkačkou by to mohlo jít ještě za míň...
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist