PROFIL UŽIVATELE

Hofner

Offline: 31.1.2016 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 15
Město: Praha 9-Letň
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Poděkoval: 1x
Pomohl: 10x
Založil témat: 32x
Napsal příspěvků: 860x
ID uživatele: 83536
Registrace: 4.12.2008

Adresa profilu:http://hofner.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 42 záznamů

5.5.2010 Článek Vzkaz pro redakci- udávejte v údajích taky krouťák, nejenom výkon. Výkon je pěkná věc, ale mě zajímá v kterejch točkách už má motorka dost síly. TAky by neuškodily info jako "motor už pěkně táhne", či motor "necuká" od x otáček, taky kterej kvalt to utáhne při padesátce na rovině. Díky.
17.3.2010 Článek Bože, co je tohle za agitační článek:? Obě výstavy nic moc, chodím na motorky už 4 roky po sobě a letos v obou městech poloviční. Zatímco v okolních zemních maj rozum, a než dělat zmetky, nedělaj radši nic, tady v českém kocourkově chtěj všichni hrabat a nikdo nechce dělat ústupky. Výsledkem byly dvě poloviční výstavy. Brno u mě vyhrálo jen o prsa ruské atletky a to možná i díky tomu, že sjem tam byl ve čvrtek, čili nebyl nával lidí. Obecně mi přišli zástupci rejží dost neochotní a soustředili se jen na lidi, co vypadali movitě. ZAtímco u Triumphu mi poskytli veškeré informace, stejně tak u BMW a touratechu + ještě naprosto bombovej přístup u prodejců elektro scooterů a policie ČR. V praze nebýt BC a Besipu, byly by to opravdu peníze vyhozené do kanálu. OSobně taky nechápu rozdíl, jaktože v brně dají na ISIC slevu 50%, a od 17:00 měli vstup zdarma, zatímco v Praze sleva pro studenty jen 20%...
8.3.2010 Článek Další důkaz konce opravdových motorek. Endura už dělá jen KTM a BMW a i tam je víc a víc příklon k silnici. Kde jsou časy Afrik, transalpů, starých tigerů apod. :-/ NAvíc těch zbytečnejch elektronickejch hejblátek navíc...Ovšem mašina je to pěkná, to se musí nechat.
22.2.2010 Článek |Kolik ty americký je**ky papaj benzínu? Doufám, že i v Americe začnou myslet na váhu, a to nejen pvozů ( s tím jde ruku v ruce i spotřeba), ale i svojí!!!Taky by je mohla krize naučit, když jí vyvolali, umělci!!!
2.2.2010 Článek Nedá se to studovat dálkově? že bych si to udělal ještě k vejšce. Plno věcí by mi mohli uznat, tak jet ta praktická část, no...:)
11.1.2010 Článek rrss: nejseš ty náhodou "jstefajn" z jawamanie.info? :)
11.1.2010 Článek Martas: Nemám moc rád kdyby, ale nebejt komoušům vládne dneska českýmu trhu Jawa a ČZ, načež ty motorky by byly srovnatelné s japonskou konkurencí, ne-li lepší Nebejt nešťastnej náhod a zabedněnců na vysokejch postech...JAwa i ČZ dokázala jako jedna z mála jedna značek držet jkrok s japoncema na okruhu. ČZ měla diky Pudilovi taky slušnou a konkurence schopnou motorku. Navíc ve Strakonicích stavěli dobrý crossový nmotorky, který se dokázaly prosdadit ve světovejch soutěžích i v 70. letech. TAkže dneska v pohodě mohli na okruzích vládnout Jawy a na Dakaru ČZty No nic, dost snění a vesele zpátky do reality.
6.10.2009 Článek Co mi v článku chybí, je údaj, zde je motor živenej karburátorem, nebo vstřikováním. Taky se většinou udává spotřeba v technických údajích, tady to člověk musí hledat pracně v textu Co se týče ceny ceny- číny kolem 40 000, jawa prodává 125 travela za 48 000 (čínskej motor, nějaká licence hondy, či co). Jawa po vhledový stránce horší, zpracování a materiály bodu v rámci úspor v dnešní době myslím +/- stejný. Jawa má alespo%n otáčkoměr. KAždej průměrnej školák si dokáže zhruba spočítat, kolik mu to žere, nebo mu snad dojde, že po přepnutí na rezervu by mohl dojet pro benzín
-1
25.9.2009 Článek Ondrasek: není nad "tuzing"- moje kawa er-5tka jede i 150 a řekne si při tom o pět litrů benálu, a hravě vzvládne z nuly na sto za 5,5s a to bez jakýhokoliv zásahu do motoru. Sakra, to mám ale votuněný žihadlo!! :)
Pokud si dělal jen to, co píšeš, jistě bude příčina vysoké spotřeby někde mezi řidítky a sedadlem. Btw- o jakým objemu že se to bavíme? Ale pokud ještě zajízdíš a máš obohacenous měs (pokud se bavíme o 2T motoru) a dost tomu nakládáš, tak přoč ne. KAždopádně nová kliková hřídel nemá na spotřebu vliv. Variátor by taky neměl mít. Výfuk má takovej vliv, že pokud vybereš blbej typ, tak ti to víc žere, ale hovno jede. Pokud správnej, tak to buď líp jede a víc žere, nebo jede stejně a žere míň. Ovšem pokud ti "to( nevíme co) lítá 130 (měřeno podle analogu, nebo digitálu) lítá 130, nastal asi první případ. Jinak výkon se dostává z motoru zvětšením objemu, odlehčením klikové hřídele, změnou otryskování, případně rovnou výměnou karburátoru za karburátor s větším difuzorem + laděný výfuk. U fichtlů se přidávají ještě klapky a jiné vychytávky.
24.9.2009 Článek Lol, spotřeba 3,8 na sto. By mě zajímalo, jeslti je to v nrmal, nebo tý odškrcený verzi. S vytuněnejma jebkama, který se vysypou po několika měsících a spotřebou mezi 9-10 litrama běžte někam, za tolik jezdí otcovo služební volvo, který má 175 koní, naložený váží kolem dvou tun, jede až 200 km/h a motor v pohodě vydrží 300 000 km/h aniž by se to na něm výrazněji podepsalo. I "podělaná" číza 175tka žere stejně, a vzhledem z víc jak trojnasobnýmu objemu jede určitě líp. Už se mi povedlo jet i na er-5tce za 3,8 l/100km, takže na co utrácet takový prachy za padesátku s vibrátorem (rozuměj variátor)?
31.8.2009 Článek Dunric: a aby si byl stylovej, tak navíc ještě po stylový !silnici" z dvacátejch let. To by bylo teprve to pravý rodeo. I když by si ani nemusel daleko, český slnice se zpevněnejjm polňačkám dost přibližujou:)
Pro mě největší klasika starý jawy a nebo angláni. Američani dělali na můj vkus zbytečně moc "muscle" a překrášlený motorky. Bonneville 4ever!! :)
27.8.2009 Článek vodní chlazení v týhle kategorii dle mě pěkná kravina. Stačilo by míň techniky, motor bybyl míň náchylnější na devilismus uživatelů a moha b sev pohd ubrat voda. Tnhle motor má poctivý koně, tak nač to ta moc chladit? neřeknu u ostatníc motorek, kde ty koně jsou "vyhoněný"...Třeba takovej bonnevile má podobnej výkon u 850tky a s chlazením si poradí jen malej chladič oleje...Jinak pěnýá strojovna, i když já jsem spíš na klasiku (viz triumph bonneville), nebo na naháče...
16.6.2009 Článek Peso: Kdyby jste udělali jako stavebnici pár povedených závoďáků, tak by to byla bomba, ale to je asi hudba budoucnosti (vím, že někdo staví repliky ČZ 860 V4 podle originální dokumentace, kterou někde koupil, jedná se o závodní speciály jistě neurčený na silnice, jelikož tam se dneska musí plnit plno norem, a taky to není za babku, ale dneska se najde dost "bláznů", co by chtěli mít něco takovýho v garáži a zajet si sem tam nějakej veteránskej závod). Každopádně pokud bych se rozhodoval pro nějakou malorážku, tak slibuji, že předně šáhnu po vaší nabídce. Kdyby to mělo navíc v nabídce čízáckej 200 4t, tak neváhám ani minutu. Vím, že v rámci finančních úspor bdete nakupovat 4t motory z Číny, ale kdyby se našli investoři...Jeslti ještě budete za pár let fungovat, což bych si velice přál, tak se ozvcy, bude mi končit stavební spoření. A než si kupovat nějakýho japonce, radši se stanu investorem do vašeho podniku:ú Máte výbornej nápad, po stavebnicích volá kde kdo, hlavně+ kdo měl jawu nebo jinej Krám". Stačí se kouknout na www.jawamania.info- tam po tom volá kde kdo. Stejně když si člověk koupí čínu, nebo i novou jawu, musí to celý znova rozebra ta smontovat :) Držím palce!!
1.6.2009 Článek Memphis: s tím naprosto souhlasím
30.5.2009 Článek Grifindoor: u mě je problém v tom, že mě se ty motorky prostě nelíběj. centrál jistě slouží líp, ale mně pak přijde, jako by tu motorku fakt někdo nakop. A dobře dokážu posloužit i klasický tlumiče, akorát že to dneska už nikdo nedělá. I segment naháčů je už neskutečně sprzněnej, nemůžu si pomoct. A obávám se, že bude hůř. Např Er-5 vs nová ER-6n, starej diversion vs. novej atd. Si myslím, že takovejch jako já je víc, akorát že pro nás se už nidko s motorkama pro pár lidí patlat nebude.I když co to tady pročítám, tak dost lidí novej design odsuzuje. nevím, jeslti je lidí, co fanděj staršímu designu tak málo, nebo výrobcům ještě nedošlo, že je to docela slušná díra na trhu. Jistě zajímavý podmět pro marketingový prlzkum. Ale Proč by to dělali, když i tak maj slušný odbyty. ZAtímco automobilek je plno, konkurence v daným segmentu není zase tak veliká (pokud porovnáme se situací na trhu s automobili, nebo ve slabších kubaturách, kde už začíná úřadovat Čína). Otázka je, jak se to projevuje v prodejích. Já teď po dlouhý době sednul zase zpátky na fichtla, a ten má podle mě koule taky, hlavně když člově jede do kopce, a netuší, kdy se utaví, nebo kdy už to jednička neutáhne a bude se muset tlačit Stejně tak průjezdy zatáčkama co jejvíc na krev,aby se nemuselo podřazovat z dvojky Skoro stejná zábava jako na půlltiru , kterej sem si nedávno pořídil :)
Anti: ano, máš pravdu v tom, že nejsem odborník na historii motocyklů. Čerpám hlavně z publikace 333 nejznámějších mtocyklů z celého světa. Neodvažoval bych se tvrdit, že slavnějších značek byly stovky. Ty méně slavné těžko zná i fundovaný odbornímk, natož ty, nebo já. TAky těžko čekat, že v tý době by vyvýjeli vlastní motory atd, ale to je jen domněnka. KAždopádně v poblikaci boxery BMW, do V H-D, zbytek jednoválce, nebo dvouválce v řadě, sem tam se objeví i nějaký čtyřválec. Já bych to pro zjednodušení omezil do roku 1945, nebo 1950, aby to nebylo zase tak složitý.

TOPlist