Komentáře
Nalezeno 150 záznamů
9.4.2013 | Článek | foky: To co se tobe nelibi je dovetek autora clanku a s anonymnim konstrukterem to nema nic spolecnyho. K faktum recenym v rozhovoru neni co rict, je to tak jak je to predlozeno, jestli to je uplne spatne, to nam ukaze bohuzel az budoucnost. Kazdopadne to nabourava drivejsi praxi, kdy jednotlive znacky a modelove rady mely jasne rozpoznatelne rodove linie a principy funkce, pouzita reseni. +1 |
26.11.2012 | Článek | Panove redaktori, prosim, snazne prosim, uzivejme/te spravne odborne vyrazy ...motor se otaci, obraci se seno ...zni to strasne "sedesat koni pri sedmi tisicich obratkach za minutu" nebo jak to tam bylo. ...ke skutru jako takovym, dost zamrzi, ze to delaji na Taiwanu, ne proto, ze by to bylo odflakly, ale proto, ze i kdyz vyrobni cena proklate nizka, tak prodejni je opravdu nekrestansky vysoka, aby se uzivil pupkaty germansky management |
6.7.2012 | Článek | ...on je Krauser sprosty slovo? ze mi to tam napsalo "starych s***"??? |
6.7.2012 | Článek | Mozna to chtelo ukazat nejaky prakticky priklady spravne a nespravne nabaleny motorky, ne jen reklamni fota s kuframa. Jinak do plna nalozeny plastovy kufry vydrzi lecos a nerozkrapnou se ani pri lehcich padech pretizeny motorky, to zase nema cenu veset certa na zed. -Neznaleho jezdce mozna taky hodne zaskoci, kdyz po nalozeni motorce zacnou kmitat bez zjevny priciny riditka. Pak je potreba presunout nektere tezke predmety co nejvic dopredu jak v kufrech, tak z kufru do tankvaku a pritvrdit zadek. -V pripade plastovych kufru si nedovedu predstavit nemit uvnitr aspon nejakou vnitrni tasku/vak, aby pak po otevreni se veci sypaly ven. Pokud dany typ kufru jiz neni ve vyrobe nebo nejde sehnat vnitrni vak, ktery treba navic sezere misto jak nekdo psal, da se to resit bud usitim na miru tasek na zip, nebo treba do starych Krauseru uplne perfektne sedi takovy ty tasky na zip z plastovy tkaniny tvaru kvadru, ktery pouzivavali bezdomovci jako cestovni zavazadla |
23.6.2012 | Článek | Nechapu, v cem je to inspirovany BMW, kdyz vsechno je uplne jiny, snad jen ten kardan, ale to ma a mela spousta hodne silnych cestaku uz davno. Co me spis zklamava je design, opravdu to vypada hrozne otekle z fotek, to K1600 opravdu na fotkach i v realu vypada stihleji se 6valcem |
3.4.2012 | Článek | Maty: Super! Necekal jsem, ze to takhle rozjedes. Asi mam jasno, jeden dva zavody si urcite strihnu, minimalne nas Sobeslavskej! |
28.10.2011 | Článek | Tak tohle je bomba ...hnedka bych to do garaze bral. |
11.10.2011 | Článek | at koukam jak koukam, prime vstrikovani opravdu nikde nevidim ...ma to neprimy vstrikovani jako vsechny ostatni motorky... |
22.12.2010 | Článek | Pastell: Modra Electra Glide je mozna lepsi jak cely Easy rider, ktery je dost zprofanovany a tady je pohled z druhe strany. |
20.10.2010 | Článek | zmulin: kecy, jen abys mel od ceho se odpichnout, protoze dochazi argumenty |
19.10.2010 | Článek | Skalda: oni to proste nepochopi, o co nam slo ...to je jak kdyby se vam na FELu nelibila jednotka Amper a zacali jste z lasky ke Krizikovi prosazovat mereni proudu v jednotkach Krizik [Kr]=[A]/1,34 ...jen proto, ze se vam to libi |
19.10.2010 | Článek | Skalda: nekteri lide nepochopi, ze neznamena totez byt metrickou jednotkou a mit v nazvu slovo metricky ...viz "metricka konska sila" ale at si porovnavaj terba jabka s hruskama a cim dele budou recenzenti uvadet stary jednotky, tak tim dele bude trvat tahle blamaz...pro priste navrhnu kamaradum motorarum u nasi formule udavat vykon jedine ve chciplych psech, protoze vykon 407chciplych psu vypada krasne proti 64kW |
18.10.2010 | Článek | seikos: udaj uvedeny vsade v zavorce(aby si anglosaskej svet udelal predstavu), jestli chces velky cisla vykonu, tak muzem zavest pro novinarsky testy treba jednotku chciplej pes, priradime ji koeficient 4,36444868 a misto tvych 170k budem uvadet 554 chciplych psu ...apropo v mWh bys moh vyjadrovat tak akorat vyhrevnost paliva v nadrzi ...radsi me nazves modne komunistou, jak je zvykem abys vyjadril co nejhlubsi pohrdani |
18.10.2010 | Článek | zmulin: neni nahodou 1,4% prave rozdil proti tomu ciste orientacnimu prepoctu co jsem uved ty me fakt dostavas ...btw. ja tu skolu vystudoval ...laskave mi povez, osvetli, co je na konsky sile PS metrickyho Znas vubec definici vykonu, kdybys ji znal, tak bys vedel, ze po dosazeni v jednotkach SI ti vyjdou Watty, resp kW ...notabene nejde zmerit vykon, ale meri se tocivy moment v Nm, ktery vynasobis otackama a mas vykon v kW, ktery prenasobenim pretavis v ty milovany koníčky ííííííhááá topenarina stale zije v coulech, ale v poradny strojarine se jede davno v metricky soustave a kombinace s anglosaskou soustavou usti akorat v problemy ...treba kdyz se pak vymejsli metricky tolerance na anglicky komponenty |
18.10.2010 | Článek | 2Vmoto: jestli chtej uvadet vykon v anglosaskych jednotkach, tak bych prosil teda i tocivej moment uvadet v librach na palce a jeste teda rozhodnout jestli v GB nebo USA librach |