Komentáře
Nalezeno 193 záznamů
10.3.2010 | Článek | Díky, více fotek a hlavně v lepší kvalitě u mě na radekfiala.com |
3.3.2010 | Článek | ...zatím to vypadá na 12 dní, spíš vyhlídkově od Osla přes pobřeží, fjordy k Alesundu... |
1.3.2010 | Článek | ...moc díky redaktorům za vydání Jen popisky několika fotek ze zatoulaly k ostatnímu textu... |
1.3.2010 | Článek | Všem díky za slova chvály! Komu se líbí mé fotky, další jsou k vidění na webu. Vždycky jezdíme kolem půlky prázdnin, čili tak někdy. Letos v Norsku snad takový vedro nebude... |
14.3.2014 | Video | Jede-li se bez věcí na kempování, tak nějak se dá předpokládat, že po hotelech ručníky mají. Kraťasy by se určitě ještě vešly, stejně tak plavky (a teď by měl smysl ručník)... Věci byly vskutku jen demonstrativní, na rychlo posbírané a nikdo s nimi nikam nevyrazil, neboj Ale chápu, že každý Adamsův čtenář musí v každém případě hlavně vědět, kde má svůj ručník. +4 |
13.3.2014 | Video | Po pravdě, na XB jezdím většinou se zmenšeným báglem - zipem stáhnutým na 13 litrů. Takhle narvané to vozím spíš na Varaderu... Video je čistě demonstrativní, co se do báglu vejde... |
12.3.2014 | Video | > santachrist - Nebudeš-li v Mongolsku, na kreditní kartu místo ještě zbylo, takže v pohodě +1 |
12.3.2014 | Video | Cenově značka FAMSA opravdu není nízko. Určitě se na tom podílí i to, že (oproti expedičním batohům, byť znějící značky) se nevyrábí v Číně, ale v Itálii. Značka stojí výhradně na kvalitě, a je-li zákazníky hodnocena jako špička na trhu, nejlevnější být asi nemůže. Budu se opakovat po několikáté - vše je možno koupit levně a někdo bude s levným řešením i spokojen. Pokud je využití minimální, určitě ano. Ale viděl jsem příliš mnoho utržených zipů, odpáraných "nosných" popruhů díky slabým švům (kamarád na tankvaku světoznámé značky na G...). FAMSA vydrží na věky. Moje má přes 100 000 km... Aneb kdo je tak bohatý, aby si mohl kupovat levné věci? +1 -1 |
2.3.2014 | Video | Ještě bych dodal - základnu je nutno správně upevnit, což znamená, nebát se při upínání přádně zabrat za popruh a řešení tak pevně "napnout". Na XB na to jdu opravdu hrubou silou, na XLV napínám, dokud základna drží správný tvar kulatého výřezu na víčko nádrže (a ne již šišatý). Přezky na základně snesou hodně, viz tento test. |
2.3.2014 | Video | Na zobrazeném XLV má brašna 30 tisíc, z toho leckdy mimo silnici. Opotřebení je nulové. Třeba v Norsku byla celá motorka zablácená od třídenního deště - což by se dalo považovat za nejhorší, protože se logicky všude vytvoří z mokrého prachu úplná brusná pasta. Za předchozích 80 tisíc na XB už brašna zažila spousta prachu, včetně neexistujících silnic v Albánii, kde byla na motorce doslova vrstva prachu, do níž se dalo kreslit prstem. Vtip je v tom, že brašna drží na svém místě, tažek nedochází k broušení laku tím, že bys jí pořád urovnával ze strany na stranu. Tam, kde dosedá, pod ní prach nebude. Airbox na XB mám odřený jen v místě, kde se o něj opírám bundou, když výjimečně jedu bez brašny "kolem baráku". Pro cesty, s očekáváním extra prachu, by bylo 100% řešení nalepit na nádrž pod základnu obyčejnou širokou průhlednou izolepu z papírnictví, která jde poté bez problému dolů a pod základnou nebude vůbec vidět. Základna na motorce zůstává, takže nebude vidět nikdy, dokud nepřijedeš z výletu. |
1.3.2014 | Video | Uchycení na magnet dělá FAMSA také, jako univerzální řešení. V německém testu vyšlo najevo, že magnety FAMSA drží 2x pevněji, než druhý nejlepší výrobek na trhu. Tady: http://famsa.cz/brasny-dle-typu-motorky/product/show/21/tankvak-enduro-max-standard-magnety.html Jinak na ER6N je standardní nabídka 3 typů... http://famsa.cz/brasny-dle-typu-motorky/category/listing/111/er-6-n.html |
21.7.2011 | Deník | ...jak moc to odolává vibracím? Ten držák je plasťák? Vypadá to na nějakou rozumnou životnost? |
3.10.2010 | Deník | Taky že jsou |