Komentáře
Nalezeno 28 záznamů
4.12.2018 | Článek | Ja tu pasaz o podhustenych pneu vnimam jako dulezitou a podstatnou, protoze u nekterych motorek ta zmena chovani je velice vyrazna a dokonce to nemusi byt poloprazdne pneu jak tomu nebylo ani v tomto pripade, takze je dobre ze to tam zaznelo a mozna si ted vic lidi vzpomene na tu obcasnou kontrolu tlaku. A sympaticke je ze testeri nedelali ze sebe chytraky, ze by hned vedeli ze divne chovani je dusledkem tech pneu, mozna by je to napadlo kdyby na Shiveru jezdili i predtim a meli to s cim porovnat. Navic verim ze tyto testy ctou i zacinajici nebo mozna budouci majitele motorek pro ktere je tohle hodne uzitecna informace. Takze za mne +4 |
29.10.2018 | Článek | Myslim ze do retro motorek patri motory ktere ten charakter a styl podtrhnou a nebudou z toho delat modernu. Pak je to takovy prasopes, coz je podle mne ta Yamaha. +1 |
27.9.2018 | Článek | Myslim ze ano, ma k tomu mozna i lepsi predpoklady diky sve stavbe |
26.9.2018 | Článek | Tifaci, urcite dobre vis ze to, jestli s nekoho tvrzenim souhlasis nebo ne, nema zadnou vypovidajici hodnotu 😉 az budes mit tu Multici Enduro, kterou nutne potrebujes, muzes se prihlasit na Erzberg jako to udelal kamos z clanku nize, aby vedel co se da nebo neda s takovym ingotem delat v terenu 😃 https://www.bmwgs.cz/news.php?readmore=822 |
19.9.2018 | Článek | Co to je za pacienta, ten Rimmer? |
19.9.2018 | Článek | Myslim ze je to jednoduche, pomer majitelu GS a RT a taky jasne zamereni RT, se kterym se asi nikdo nebude pokouset dojet na Bajkal, Mongolska, pres Afriku a pod. a z toho vyplyvajici i zatez a opotrebeni RT vs GS, vzdyt technika je prakticky stejna. +2 |
18.9.2018 | Článek | Je zajimave, ze BMW nema problem prodavat velky gsa v mnozstvich o kterych se muze ostatnim vyrobcum jen zdat, kdyby to byl kram, lidi by za to ty nemale prachy nedali. I pro Italy je to jasna volba, staci se podivat po Italii, Alpach,Chorvatsku, Spanelsku, co jich tam jezdi, zatimco Itala na Multici aby jeden pohledal. Proc? Ze by proto ze zere olej jako dvoutakt? +2 -1 |
18.9.2018 | Článek | Tiger 800XC, Yamaha Tenere 700, když bych hledal mezi cendury střední kategorie, jinak lehký stroj na cestování po silnicích není moc vhodný, bude mít minimální ochranu jezdce a jak foukne boční vítr, tak lítá i motorka |
18.9.2018 | Článek | http://www.benelli-motor.cz/motocykly/benelli-trk-502-traveler Tohle by nevyhovovalo? -1 |
18.9.2018 | Článek | Jde o cestovní endura kdy to slovo enduro není to primárni, co se po těchto motorkách chce. Taky minimum majitelů s nima řádí v těžkém terénu. A pohodlně cestovat s tím že když chci, vezmu to přes polňačku, tyto motorky zvládnou, třeba i ve dvou a s kuframa. Gelände und Straße 🙂 +1 |
18.9.2018 | Článek | Simier@ Simitom: existuje prece GS310, GS750, GS850, tak proc brečíte u motorky jiné kategorie? |
25.2.2011 | Článek | Hezke! Temer stejnou trasu jsme si davali pred 2 lety, to jsme meli jako hlavni tabor pension v Serfausu, uz jen tam nahoru vyjet bylo zazitkem. Nebyli jste se podivat do Kaunertalu? Je to tam kousek od hlavni na Landeck a pekny vyjezd nahoru, pak treba lanovkou dal do cca 3 tis.m/n.m. kvuli vyhledu My jsme si tam ale tehdy uzili deste asi trochu vic nez vy, hlavne se Svycarech |
21.2.2014 | Video | zbytecne video... +1 -1 |