Komentáře
Nalezeno 28 záznamů
7.5.2021 | Článek | Jsem zastancem rychlozabehu, motor (s provozni teplotou) parkrat vytocit do maxima ale ne pod velkou zatezi a to parkrat opakovat, dulezite je aby se pistni krouzky dostatecne oprely o steny valcu diky tlaku a tim dobre slicovaly. Vyzkouseno i na autech, motory pak nejsou line. |
30.4.2021 | Článek | hloupe pausalizovani, klidne si vzdychej dal... |
7.4.2021 | Článek | Honzo, u Monsteru zminujes neco jako predni kyvnou vidlici, co to je nebo jsem spatne slysel? |
9.3.2021 | Článek | Gratulace a hodne chuti a energie do dalsich dvaceti let! |
1.3.2021 | Článek | Mig_35> mel jsem vyborny servis na Ducati jenze ne po ruce, aby tam se mnou nekdo jel autem a vzal mne domu a pak zase do servisu az byla motorka hotova, tak to mne nebavilo. Ja znacku nezatracuji, byl jsem jinak spokojeny, K167 byl s BMW motorkou jako takovou asi taky, on odesel od BMW, ja u BMW naopak zustal. Zalezi na prioritach, kazdy to ma hozeny jinak |
1.3.2021 | Článek | plne relevantni duvod proc opustit znacku, ja si presne z tohoto duvodu uz nekoupim Ducati |
13.1.2021 | Článek | Mam tam sice origo navigaci ale radsi pouzivam tu z aplikace Connected |
13.1.2021 | Článek | To s tim Hill Assist bylo dost zavadejici pac jestli je potreba ho uvolnit tak staci trochu pridat plyn a povolit brzdu nebo dat neutral (nebo ho vypnout v menu). Taky u toho ShiftCamu se panicek tvaril jako by fungoval stylem jede to /nejede to ale ono to v praxi temer neni poznat, zadna zasadni zmena chovani krome zvuku z vyfuku a proti staremu motoru tam je diky tomu lepsi vrsek |
12.1.2021 | Článek | Na 1200 rv2005 116000 km a stale nic, pak vymena za 1250 rv2019, 40000 km a taky zatim nic. Ale neskacu na nich, teren vzduchac trochu zazil a byl hodne jezdeny ve dvou |
9.12.2020 | Video | vypnete priste autofokus at kamera porad nedoostruje |
19.10.2020 | Článek | nechodis na stranky gsaku, videl by jsi, kam jsou schopni ty sve gs werky vytahnout (nebo ponorit), nebo zajit na akci Touratechu, jake "discipliny" vymysli. Az mi bylo tech stroju lito, nektere useky by nesly projet ani krosskou. Ale jinak mas pravdu, ze ty stale vic elektronicke a vykonnejsi stroje uz nejsou primarne do off prostredi urcene. |
18.10.2020 | Článek | Pak je to spis partak pro BMW S1000 XR, ktery ma 165k a nemusi vypinat valce aby se jezdci neuvarily koule, cili opusteni typickeho cenduro segmentu, kam dosavadni multice patrily a presun do cestaku. Jsem zvedavy na porovnani techto dvou modelu na silnici ale ne na okruhu |
18.10.2020 | Článek | U Hondy meli s V4 tradici uz ve VFR a Crossrunner nebyl zase takovy hit. Multice miri do jineho segmentu a tam ma Honda Afriku s dvouvalem, myslim ze kdyby to davalo smysl tak tu Afriku s V4 davno maji |
17.10.2020 | Článek | Nejak mi unika smysl tohoto motoru u cestovniho endura, navic bez charakteristickych markeru znacky Ducati. No, pockame na prodejni cisla, treba proti KTM nebo BMW pro moto v tomto segmentu, jestli se Ducati marketingovi inzenyri trefili do pozadavku trhu |
3.4.2020 | Článek | Je to motka nacpana spickovyma komponentama takze cena je vic nez opravnena, neni to rozpoctovka. To je jako brecet proc GolfR nestoji jako Rapid |