PROFIL UŽIVATELE

korni

Offline: 22.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Obchodník
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Albrechtice
Lokalita: Karviná Morav...
Body komentářů: 116 / 96
ID uživatele: 67087
Registrace: 1.4.2008

Adresa profilu:http://korni.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 150 záznamů

6.10.2023 Článek Pěkné I barevné kombinace. U "cestovnější" verze vítám 19" přední kolo. Stejně jako u 1050 mi však nesedí lité ráfky. U těchto motorek preferuji vyplétané. Je to jen můj názor? Prosím tedy o malou anketu a napište mi v reakci, jestli by jste u této morky raději litá kola, vyplétaná, nebo je vám to jedno. Díky
+1 -1
4.7.2023 Článek Jako věrný fanda značky jsem hlavě rád, že se nové osmistovky povedly. V době kdy jsem si myslel že Suzuki už fosilní dobu dožije nekonečným oprašováním letité techniky, přišla s dvouválcem narýsovaném na čistém listu a kolem něj postavené dvě nové motorky. Přiznávám, je mi líto, že už to není Véčko. Jak jsem ale očekával, motor s vyšším zdvihem zdá se bude v běžných provozních otáčkách o dost zábavnější, než hodně točivá nízkozdvižná Honda a za to jsem jako pravověrný fanda dvouválců moc rád Těším se, jak tyto novinky obstojí v přímém porovnání s konkurencí a to Japonskou i Evropskou
+2 
27.3.2023 Článek To je snad poprvé co ze strany MM vnímám nějakou sebereflexi. Že by konečně dospěl k pokoře? Včera rozhodně neměl svůj den, ale postavil se k tomu chlapsky. Alespoň za tento progres v chování má ode mne
+4 -1
20.3.2023 Článek Ano. Design může pro někoho být trochu nuda, ale mně se docela líbí (sice nenadchne, ale ani neurazí). I ostatní Honzisovy poznatky (díky za podrobný test ) potvrzují že je to Honda jak se patří a určitě to bude dobrá motorka. Za mně ale ten test potvrdil přesně čeho jsem se bál. Už podle ultra krátkozdvižné konstrukce motoru jsem čekal, že to bude hodně točivé, což je to, co od cendura a dvouválce úplně nechci. Jsem hodně zvědavý jak dopadne v přímém srovnání s konkurencí a hlavně v V-Stromem 800. Ten má poměr vrtání a zdvihu (84/70mm), který by mohl mít více síly ve spod a ve středním pásmu (jen teorie) a což je to, co mně u takové motorky zajímá. V-Strom sice trpí nadváhou a z jeho designu (aspoň podle fotek) jsem dost rozpačitý, ale i tak jsem na něj hodně zvědavý. Za sebe bych v této kategorii dal před Transalpem přednost Tenere 700. Uvidíme až se novinky poměří s již známou a osvědčenou konkurencí.
24.2.2023 Článek YES
24.2.2023 Článek No já bych zase dal hlas GSX-8S i když se ještě pořád smiřuji s tím, že to není Véčko
30.1.2023 Článek Motor 650 se hodně povedl. Navíc je to poctivé Véčko a žádné řadové "jako véčko" jen jsem měl pocit při svezeni na V-Strom 650 s emisní normou Euro5, že byl ten motor jakýsi "přichcíplý".
30.1.2023 Článek Měl jsem model N ročník 2008. Za osm let jsme najeli cca15.000 km. Když jsem ji předloni prodával, bylo to těžké loučení. Nic na dlouhé cestování, ale kratší a středně dlouhé vyjížďky na ní byly hodně zábavné , Ve srovnání skvělého motoru a pevného rámu ale v limitech nestíhalo odpružení a brzdy.
Nedám na ní ale dopustit. Už proto, že byla tak dobrá jsem si ji užíval celých osm let.
8.11.2022 Článek Oceňuji že po hodně dlouhých letech přišla Suzuki s od základů novým motorem. Za to fakt díky, bo už jsem si začínal myslet, že dobu fosilních paliv dožijí s tím co už tak dlouho mají Pro mně je však u motoru zásadní, aby byl V2. Tak to fakt budu jako fanda Suzuki rozdýchávat dlouho . Nutno však Suzuki pochválit za to, že s designem motoru si rozhodně poradila lépe, než Honda (Hornet, Transalp), ale design zbytku obou motorek moc komentovat nechci. Přeji, aby jim to dobře šlapalo a ještě lépe se prodávalo
26.9.2022 Článek Je to trochu paradox, protože když tento motor začínal jako novinka v TL1000 bylo s ním dost problemú. Dnes po pětadvaceti (!!!) letech vývoje je stejná pohonná jednotka vyhlášena svojí výdrží
26.9.2022 Článek
5.9.2022 Článek Taky jsem ty fotky viděl, Jan odmítám uvěřit, že by se vzdali toho véčka. Doufám tak že pod tím malováním je něco jiného než Suzuki a nástupce 650 bude poctivé vécko
5.9.2022 Článek Jako spokojený majitel 1050XT můžu pogratulovat hlavně k přehlednému a pěknému displeji, který jsem po uvedení GT očekával i u nástupce současné verze V-Stroma. Čekal jsem i qickshifter, ale 21" přední kolo mně fakt překvapilo. Doufám jen, že si v Suzuki zařídí dostupnost chybějících dílů a motorky konečně budou k mání ( na svou XT jsem čekal skoro celý rok !!! ). Že vylepšili 1050 je fajn, ale o to víc mně zaráží, že 650 se nijak nezměnila již pěknou řádku let a v porovnání s konkurencí je to na ní sakra znát. Pořád je to dobrá motorka, ale "modernizaci" už potřebuje jako sůl.
+1 
13.5.2022 Článek Pokud to Suzuki fakt zabalí, tak je to prohra pro všechny. Těšil jsem se, že by jsme se mohli konečně dočkat satelitního teamu a místo toho tohle
+2 
5.4.2022 Článek Tak konečně jsme se dočkali! Přelomový model, který zcela přepíše světové žebříčky prodejnosti a vrátí Týnecké vizionáře na výsluní je zde !!!
+1 
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 10
Následující

TOPlist