PROFIL UŽIVATELE

berry11

Offline: Dnes v 16:11 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Vrbice
Lokalita: Jičín Králové...
Napsal příspěvků: 6x
Body komentářů: 2 / -1
ID uživatele: 61139
Registrace: 22.3.2008

Adresa profilu:http://berry11.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 17 záznamů

17.1.2024 Článek Jestli na tom Johnny stál tak jak na té 350 na fotce, tak se není čemu divit, že v terénu Fantic nefungoval. To by ale nefungovala žádná motorka...
25.3.2019 Článek Boro78: moje odpověď i na tento komentář je naprosto stejná, jako ta předchozí (22.3.)... + pokud patříš mezi dobrodruhy, kteří objíždějí půlku zeměkoule a testy od lidí, kteří jezdí méně nejsou pro tebe, přihlas se k vedení redakce - noví redaktoři jsou vítáni!

S pozdravem Martin Hakl
+1 
19.2.2019 Článek Mig35: Já jsem sice psal, že reagovat budu jen na komenty, který něco řeší, ale tady musím: "... ve skutečnosti jsem tady dokázal..." s tebou je fakt sranda chlape!

Ale musím se tě i zastat - KTM 950 rozhodně není stádní motorka - naopak!

Pokud máš pocit, že některé testy jsou plné klišé, doporučuji kontaktovat vedení redakce s nabídkou spolupráce - noví redaktoři jsou vítáni! Aspoň bude moct vyniknout tvůj vybraný vkus a jemnocit při naplňování odkazu Karla Čapka
13.12.2018 Článek TDM851: Já to taky nemyslel zle, vlastně jsem jen zopakoval to co jsi psal ve svým příspěvku.. pokud budeš mít zájem, mrkni na článek, který jsem o tom psal, protože to co píšeš, rozhodně není vyloučený. Pro případy, které popisuješ, je vypsaná kategorie RS (sériové) a pro ty, kteří už chtějí svoje ježdění posunout výš a baví je i složitější úpravy či dokonce konstruování speciálních motorek, je tady třída GP. To znamená, že ten zelený pincek se speciálem jsou sice naráz na trati, ale každý v jiné třídě. Případů společných závodů rozdílných kubatur (s rozdílnou klasifikací) je na silnici mnohem víc...

https://www.motorkar...chu-jinak-36939.html
+1 
13.12.2018 Článek TDM851: o tom, jestli je motosport soutěž konstruktérů nebo závodění je asi zbytečný mluvit - platí přeci obojí! V 90% případů tomu tak je, někde sice soutěž konstruktérů není vyhlášená oficiálně, ale právě oni mají na úspěchu minimálně stejně velký podíl jako piloti - například v autokrosu, pokud zůstaneme u motorek, tak třeba supermona, dragstery nebo třeba právě tyhle fichtly. Jinde mají konstruktéři dokonce vyhlášenou vlastní kategorii - byť v šampionátech nejvyšších kategorií (MotoGP, WRC...).

Pokud píšeš, že zelený pincek nebude moc konkurenceschopný, tak je vidět, že jsi závody nikdy neviděl a opravdu nevíš o co jde. Oba zachycené stroje na úvodní fotce jsou totiž vítězné motorky ve svých kategoriích - jeden v ostřejší kubatuře GP, ten zelený ve třídě sériových strojů RS.
4.10.2018 Článek jean192: Vojenské lodě jsou opravdu jiná písnička, přirovnávat tyhle závodní speciály k vojenské lodi je jako kdybys porovnával Formuli 1 s jakoukoliv vojenskou technikou (jezdící po zemi)... Ale hlavně - tyhle čluny nemají šroub, ale vrtuli!!!

Zdraví Martin Hakl
4.9.2018 Článek Medvídek1: Tak podruhé naposledy... pokud někomu řeknu "dej si bacha nebrzdí, budeš o 2-3metry delší", tak v tom případě dotyčný (když bude mít aspoň základní vědomosti o jízdě na motorce) bude mít tak akorát v hlavě bordel a pokud se podle toho bude řídit, daleko nedojede... O jaké porovnání by se vlastně v případě brzdění mělo jednat? Co s čím? Reaper vs. EM? EM vs. KTM? EM vs EM? KTM vs. Brinco? Brinco vs. Reaper? Nebo všechny stroje dohromady? Vám ale šlo zřejmě o porovnání s motorkou s benzínovým motorem... Vždyť jsme ji tam neměli - byl to srovnávák elektrobiků. Měl jsem tedy psát, že by to brzdilo asi (podle mých zkušeností a odhadu) o 2-3 metry později? A kdybych měl benzínový bike, tak jaký zvolit? 2T? 4T? Jaký objem? Váha? Enduro? Trial? S čím tu benzínovku porovnat? S Reaperem? Brincem? KTM? EM Escape? V jaké rychlosti? 20? 30? 40? 50? 60 km/h? Kde? Na písku? Na hlíně? Na rovině? V příkrém sjezdu? Asfaltu? Suchém? Mokrém? Těch proměnných tam je opravdu moc na to, aby se dal účinek vyjádřit: "budeš o 2-3metry delší".

Co ale musí určitě chápat každý, kdo se svezl na offroadové mašině, je to, že motorky by musely být nejprve obuté stejnými pneumatikami - ty samozřejmě mají na brzdný účinek větší vliv, nežli to, jestli brzdí elektriku či benzín. Nehledě samozřejmě na jezdecké zkušenosti... Takže pokud bych napsal, že mašina brzdí o 2-3 metry později, by bylo naprosto zavádějící a klasické nic nevypovídající blablabla.

Už jsem tady (i v testu) psal, že podobné porovnání bude - třeba EM Escape s trialovou Montesou 4Ride. Pak už půjde o dva konkrétní stroje s podobnou váhou, zaměřením, pneumatikami a ve chvíli, kdy budeme na test dva jezdci s podobnými zkušenostmi, můžeme porovnávat a měřit a bude to mít +/- nějakou vypovídací hodnotu. Ale stejně si nejsem jistý, jestli to budeme vyjadřovat způsobem: "s Montesou seš o 2-3 metry delší nežli s Escapem". Vždyť to je nesmysl...

tentokrát definitivně howgh Martin Hakl
19.10.2008 Článek S4R: no právě si zareagoval. A už to zase pojede
18.10.2008 Článek To nerd: ojoj, chyba - třetí trénink se jel za sucha - opraveno, díky.
Martin Hakl
16.9.2008 Článek To Romanko: Nietovi jsou skutečně Pablo a Angel, stejně jako jeho otec, proto taky jezdil s přídomkem jun. za jménem. Gelete je jenom přezdívka. Jezdíval třeba i s Jardou Hulešem, tak se mrkni na nějaké výsledky z těch let (asi tak 1998 - 2000), určitě tam někde figuruje.

Martin Hakl
19.7.2008 Článek No chlapi, určitě koukejte, bude to stát za to už jen kvůli té trati, to se tak často nevidí!!! Oproti těm novým sterilním autodromům človět tu rychlost i přes kameru vnímá úplně jinak.
14.7.2008 Článek To hayabusaa: Jasně, už jsem to opravil, díky za upozornění. Martin Hakl
26.6.2008 Článek Schwantzi, zaplať pánbůh za to, že někteří lidé uvažují i jinak nežli ty. Svět by byl totiž hrozně šedivej a nudnej. Rakoncaj by místo na K2 lezl někde v sokolovně na umělý stěně, Venlovský by si místo La Manche dal radši 1000x bazén, protože to je bezpečnější. To by jsme se taky za 50 let mohli dočkat toho, že by nám tady SchwantzII říkal, ať nejedíme na mašinách vůbec, vždyt je to nebezpečný, ať si radši zahrajeme MotoGP na Playstationu. Prostě někdo to cítí trochu jinak nežli ty a nechápu, proč kvůli tomu, že máš jiný názor, by jsi chtěl rušit Hořice. Tobě přeci nikdo nebere autodromy, tak ty nikomu neber přírodní okruhy. Jak bys to vysvětloval těm lidem, kteří je milujou a pokud by měli jezdit na dromech, radši by nejezdili vůbec?
23.6.2008 Článek No já s teda ke kritice komentářů na Eurosportu nepřipojuju. Jestli sledujete i GB vezri, tak je to podobný, je pravda, že to Kubíček s Bursou trochu kopírujou, ale mě to teda vyhovuje. K mašinám tenhle styl podle mě patří. A pokud se navážíte do výsledků M.Bursy s tím, že nic nedokázal, tak si uvědomte, že dokázal bodovat v MS jak superbike, tak endurance, myslím, že nikdo z kritiků nic podobného nepředvedl. To samé ale platí i o M. Březinovi, který jezdil český mistrák na úplný špici a závodění rozhodně rozumí víc než kdokoli z nás. Tak teď mě chvíli kamenujte, ale já si to budu myslet stejně. čágos!
19.6.2008 Článek Pérák:Díky za pochvalu i upozornění, už jsem to opravil, Ben už je zase Spies
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist