PROFIL UŽIVATELE

figgi

Offline: 16.11.2016 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Praha
Lokalita: Praha
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 747x
ID uživatele: 52630
Registrace: 4.2.2008
ICQ:66596900

Adresa profilu:http://figgi.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 14 záznamů

25.9.2009 Článek což by teda mohlo pomoct v zatáčkách, ale jinak zbytečnost.
25.9.2009 Článek řek bych že na tom prostředním to bude zvlášť odpružené a jistá vůle nebýt přímo v zákrytu s předním a zadním
24.2.2009 Článek nenažranaá možná, když zapomenem na to jak nám tím amíci znečišťují kouli, jak je to pěkná kára. Zkoušel jsem hammera, je to prostě jiný svezení (péro mám v cajku ).

Ty řeči okolo, že jsou to káry velký a na hovno, jasně že u nás vesměs jsou, u nás je všecko maličký, tak jak v celý evropě, parkovací místa, autíčka + benzín drahší... ve státech maj větší káry i širší parkovací místa. Např. oktávka by tam bylo spíš menší auto, nijak nepřeháním. Terén je mimo město více různorodý, a města nejsou zdaleka tak nalepené na sebe jak u nás, že přijedu z babičkova do strýčkova za 10 min.

Takže auto na tamní poměry vcelku velké užitné hodnoty a na dlouhou dobu.
6.2.2009 Článek to acALIEN: zdar. ne, waryk to má opačně než boulevard, je tam zdvih 113, vrtání 97. stačí mu nižší otáčky k max výkonu, cca kolem 3500. tvoje máša je taky kus, už jsem na ní seděl, no jen seděl. snad ji někdy proženu
5.2.2009 Článek to acALIEN : přidej ještě XV1700 Warrior
4.2.2009 Článek NO NEVÍM. jsem na pochybách oč týhle motorce vlastně jde. Každej má jiné požadavky, tzn. retro je pro někoho důležitější než brzdní vlastnosti, pro někoho opačně. Tak bychom mohli pokračovat a rozpitvat pradávný konflitk HDčkářů a neHDčkářů, tj. souboj požadavků a přání, takže buďme tolerantní lidi :

a osobní názor na motorku - pokud za toto retro jsem ochotný zaplatit 300 táců, tak je zaplatím. Já osobně ne, protože mě tohle retro nebere : Nicméně nenadarmo se říká, že cena dělá kvalitu...což je dle mého jeden z dlouhodobých marketingových tahů firmy HD. Kdyby se spočítala tahle motorka po kusech s průměrnou cenou a stejnou kvalitou komponent která je na trhu ostatních výrobců, byla by cena o poznání jinde.
17.7.2008 Článek autor by ty chyby moh opravit, nechápu že na tak docela propracovaném serveru můžu viset takový blbiny.
12.3.2008 Článek haryk
12.3.2008 Článek ten ahryk zajímavej ale takovej divnej patvar
12.3.2008 Článek Viktor ZZR600: jsem v bohemia custom viděl taky chlapíka s amputovanou nohou u kolene, taky s povzdálí zíral zasněně, přesně.. to chce sílu jít a nechat se unést nečím na co už nemůže:((
19.11.2007 Článek zajímavá koncepce, ten blatník vzadu mi moc nesedí, je vytočený vysoko, možná bych dal minus té bubnové vzadu, zažil jsem to na starší magně, není to kdovíco, i když zadní nepoužijete tak často že. Jinak je to vcelku pěkná motorka, chtělo by to ještě ten otáčkoměr. Plus musím dát vzhledu, ta nádrž a vůbec celkové provedení je echt, teda krom toho blatníku fakt bych ho zmenšil) prostě pěkná mašinka.
4.10.2007 Článek mám rád cruisery ale nový V-max vypadá dost dobře, zajímalo by mě jak jede..
3.10.2007 Článek hm, podle mě se tady přete zbytečně a někteří fakt jak malí. Co se týče těch povídaček o ničení japonských motorek, to je v daytona beach realitou. Zda je to oficiální &quot;akce&quot; nebo trapné vybití některých amíků na japonských strojích, (..na které svého času americká vláda resp. Reagan udělil 45% clo, proč asi..), to je těžko říct. Nicméně H-D je stroj který uvidíte v takových neskutečných modifikacích a customech že se nejednomu zatočí hlava. Proč?..zaprvé, amící na to maj prachy a historii v tomhle umění, zadruhé, tento stroj neni zas až tak složitý pro přestavbu - nebudeme-li uvažovat kousky jako je V-ROD. Říká se v jednoduchosti je síla, jde o to kde ji kdo chce najít. Je fakt že se H-D zastavila na vývoji designu, i některých technologiích, což je prostě důvod, proč někteří proti H-D zbrojí a odsuzuje ho. Jiní ho pro svou jednoduchost a živou legendu milují. A H-D v mnoha svých modifikacích hraje právě na tuhle strunu, kterou kdysi podpořil notoricky známý film, a která pro některé vibruje doteď. <br />
Co se týče chování některých bikerů, to je fakt věc každého a je smutný že se mnozí nechají stáhnout stupidními názory ostatních, a můžou to být HDčkáři, fichtláci je to šumák, to je o vyzrálosti. Howght.
26.9.2007 Článek takže už ji mám je to mazec brutus a kráska v jednom S těmi otáčkami pod 2000 při pětce nemám problém jít i na 1000-1100 nikde nekucká. Řek bych že ten testovací měl fakt něco se vstřikováním..

TOPlist