Komentáře
Nalezeno 67 záznamů
15.11.2016 | Článek | Máma-RM: z linku ve tvém komentáři vypadla doména tvého streamu, takže to nejde otevřít |
9.11.2016 | Článek | Proč všichni tolik brečí nad motorem? Dokud motorka nemá 215 HP na 150 kg, tak nestojí za nastartování??? Mě přijde 44 koní jako dobrý výkon pro proplétání se městem na stylové motorce. Moc se mi líbí. +1 |
27.4.2016 | Článek | Je to napsané hodně nepřehledně, sáhodlouhý popis jízdy v mokrém nepromoku po dálnici moc o motorce nevypovídá Jak mám rozumět té spolehlivosti nové motorky? Vždyť každá W650 bude 9-17 let stará. +1 |
1.3.2016 | Článek | Tohle vypadá na speciál pro cafe-racer sprinty. Stejně jako třeba tyhle Celý účel jejich existence je 2x za rok se zúčastnit sprintu s poněkud uhozenými pravidly. Ovšem atmosféra těch akcí za námahu se stavbou stojí |
11.11.2015 | Článek | Petřičák: myslel jsem to tak, že už základní moderní spalovací motor je velmi složitý (ať kvůli emisím nebo pohodlí uživatelů), že nějaké dílčí zesložitění přeplňováním vlastně nehraje roli. Měli by jsme ten "v podstatě jen zdokonalený parní stroj" opustit a soustředit vývoj úplně jinam. Prostředky vynaložené do vývoje toho kompresoru měli věnovat třeba výzkumu midichlorianů a pro pohon motocyklů využít Sílu |
11.11.2015 | Článek | Petřičák: "poctivou a jednoduchou atmosférickou kvalitu"... Co je jednoduchého a poctivého na elektronikou sešněrovaným vysokootáčkovým spalovacím motoru? Nějaký kompresor nebo turbo navíc na složitosti nic moc nemění +1 |
23.4.2015 | Článek | Nevěřím tomu, že ty motorky (nebo nedej bože jezdec) byly pod rentgenem. Moc neodpovídá stínění třeba zipů v porovnání například s klikovou hřídelí. A navíc byla podobná kauza s rentgenovými fotkami modelek a vyšlo najevo, že je to fake |
31.3.2015 | Článek | Zase zbytečná buzerace místo osvěty. Rukavice i páteřák používám v podstatě pořád a nikdo mi nemusel nic nařizovat. Tohle mi smrdí loby výrobců ... dovedu si představit, že tu budeme mít každé 4 roky novou EuroBezpečnostíNormu a všichni budou muset obměnit výbavu, jinak nevyjedou +1 |
30.9.2014 | Článek | Hezký Koukám správně, že všechny novinky používají USD vidlici místo teleleveru? +2 |
7.8.2014 | Článek | z jiných pohledů nevypadá nijak, protože existuje jenom v photoshopu zrovna tenhle návrh se mi nijak zvlášť nelíbí ... auto mi moc nepřipomíná a jako motorka je to ošklivé +3 -2 |
2.7.2014 | Článek | stráťa> protože jsem na svou R80 dal 25mm pěnu místo sedla (která byla náramně pohodlná na okruhovce v laminátech) a po 30 km jsem myslel, že mám plotýnky v hajzlu... Už samotné vibrace motoru byly očistec a nedej bože přejet hrubou záplatu v asfaltu Dřepět při tom na fošně si nedovedu vůbec představit. |
2.7.2014 | Článek | BubbaZanetti> i radikální kafáč může být praktický a dostatečně pohodlný ten co by jezdil na tomhle dlouho kule mít nebude +1 |
2.7.2014 | Článek | na tom dřevěném sedle bych nechtěl jet ani blízko Motorka nebyla žádný zázrak před úpravou a po ní je to fakt podivnost |
3.6.2014 | Článek | Tak tohle je fakt ošklivé Nijak zvlášť nelpím na původních barvách, ale tohle tu motorku určitě nevylepšilo +8 |
25.2.2014 | Článek | Boží |