Komentáře
Nalezeno 271 záznamů
16.9.2020 | Článek | Kopecký |
28.8.2020 | Článek | Pěkné shrnutí slavných časů. Chtěl bych jen podotknout, že ještě úspěšnější (než při Ulster GP) byli naši jezdci hned za humny v tehdy východoněmeckém Sachsenringu (1 výhra, 3 x 2.; 2 x 3. a dalších 12 bodovaných umístění). +1 |
9.8.2020 | Článek | Tak to bude druhý flek v návštěvnosti za Katarem... +1 |
26.7.2020 | Článek | Nesmyst, v pravidlecj je, že, pokud je přestupek ke konci závodu, může být alternativou "long lap" časová penalizace, |
5.6.2020 | Článek | Te se Slovač pojede v kolizi s prvním závodem AA? |
4.6.2020 | Článek | Ještě uvidíme... Ony nejsou jen divoké karty. Yamaha má čtyři jezdce a je celkem dost reálné, že některý z nich nebude moci do některé (nebo i několika) GP nastoupit. Taková zlomená klíční kost, to je hned. A pak nastupuje náhradník. Yamaha má v Evropě jen jednoho. Takže uvidíme... |
31.1.2020 | Článek | SuperSic58: Marquez nemá odvahu??? A co kvalifikace v Brně na slikách, to byla jízda na jistotu nebo co? +2 |
12.12.2019 | Článek | Zdá se, že Yamaha porušila zákaz testování v prosinci a lednu +1 |
28.11.2019 | Článek | To neznamyScooterD Sice jsem Rossiho nevzpomínal a nemám čas to hledat, ale třeba tady: https://motohouse.cz/galbusera-seftechnik-valentina-rossiho-byla-to-strasna-sezona/ a určitě si najdeš i Vinalesova vyjádření. Myslím, že je to celkem logická věc, že rozhodoval ten, kdo má zkušenosti a ne nějaký nováček. +1 |
28.11.2019 | Článek | Dobře se na to pamatuju, ležel sem tři dni za Farinkou na mezi. Naši jezdci s TZ 350 dokonce absolvovali první trénink a byli na tom hodně dobře. Pak přišla na řadu ta přejímka... Z dalších jezdců USA co vyhráli IOMTT mě napadá jenom Mark Miller, ale ten vyhrál TT Zero, což někdo ani nepočítá... +2 |
28.11.2019 | Článek | To TDM 851: Ale no tak, když už, tak aspoň podle skutečnosti: V roce 2017 Vinales vyhrál první 2 závody a pak pátý v Le Mans, takže celkem 3. Mezi tím vyhrála dvakrát Honda. Nové pneumatiky připravuje Michelin celou dobu co tam je (od 2016), někomu sednou, někomu ne... Tehdy sedly třeba taky Doviziosovi. Já si třeba myslím, že za postupným ústupem Yamahy v roce 2017 (a později) byl odchod Lorenza, pak se motorka začala vyvíjet podle představ jiného jezdce a Vinales to rozhodně nebyl... Hledat za úspěchem Marqueze tlačenku kohokoliv je jako kálet mimo mísu. Stačí se JEDNOU na vlastní oči podívat na závod MotoGP. Jako příklad bych třeba uvedl letošní druhou kvalifikaci v Brně, tam ho jeho dobrodinci tlačili neskutečně. +7 |
18.11.2019 | Článek | U těch satelitních týmů byly v uplynulé sezoně lepší výsledky než u továren prostě dány tím, že jejich jezdci byli lepší, protože: - u Yamahy měli všichni čtyři jezdci model 2019 (přičemž Quartararo měl jen 5 motorů na sezonu a proto snížené maximální otáčky o 500). - u Hondy měl model 2018 Nakagami (a tedy Zarco), ostatní tři 2019. - u Ducati byly tři motoccykly 2019 - dvě tovární a Miller. Zbytek 2018. Rozdíl je jen v tom, že tovární týmy dostávají v průběhu sezony nové díly ( = lepší) o nějaký ten závod dříve. |
15.11.2019 | Článek | Tak ještě jednou: 27 LEGUAN po 40 kolech na motorce MotoGP jen 2,4 s za prvnim . Na Espargara na stejné značce 1,2 s. A to mu teprv bude 20 Za mne nejlepsi vykon dnesniho dne +2 |
15.11.2019 | Článek | 27 LEGUAN velmi dobře !!! +1 |
12.11.2019 | Článek | Rutter asi pojede spíš na Hondě RC213V-S (jel na ní už Bruce Anstey v TT 2016 a sám Rutter letos) nikoli na specifikaci MotoGP RC213V, to by asi nešlo... +1 |