Komentáře
Nalezeno 15 záznamů
21.7.2022 | Článek | Odkud známá? Že o ni slyším prvně od tebe |
17.4.2020 | Článek | ten pocit když vaši rodnou osadu zmíní v tisku |
6.3.2020 | Článek | hoši... tady fakt nejde o ergonomii nebo pohodlí. Cílem staveb je odlišit se od normálu. Když se to navíc ostatním líbí, je to velké +. Přestavby jsou tu s námi nejméně 50 let. +2 |
14.1.2020 | Článek | Ano, dvoutakty už mají na silnici odzvoníno protože jinak bychom o nich slýchali i od jinud než ze sekce předražené rarity |
1.8.2019 | Článek | K sňatku? Viděl bych to spíš na ukaž kozy |
29.4.2019 | Článek | Paulo> a co takhle pinlock? +5 |
29.3.2019 | Článek | No to mě po***... ten Váš ceník mě málem rozbrečel, dělal jsem to za skoro 1/3 Vaší ceny a spokojenost, nemyslím si, že je Praha tak drahá... |
27.11.2018 | Článek | Skládané listové pružiny jsou na principu tření?? Snad ohybu... jinak super článek +1 |
7.8.2018 | Článek | gusangbum nehadej se s idiotem, akorát tě stáhne na svou úroveň, já měl taky yuki a hondu a v kvalitě zpracování nebyl velký rozdíl, ale je fakt že někteří se budou povyšovat vždy - já mám lepší značku, vyšší kubaturu, větší počet válců nebo nasypal jsem do toho víc peněz jak ty a pod. -1 |
20.7.2018 | Článek | jak tomu můžou vůbec říkat retro? tohle je brutální znásilnění čehokoli co by retro jen mohlo připomínat |
2.5.2018 | Článek | znam mnohem unikatnejsi stroj... PGM V8 |
1.2.2018 | Článek | Honda CB je opravdu srdcovka a takhle ji upravovat není dobrý nápad, pokud by se úpravami zanechal old-school vzhled bylo by to o něčem jiném. V tomto stavu je mi jí spíš líto. |
20.8.2018 | Článek uživatele | pekne napsane |
16.3.2018 | Článek uživatele | je to zbytecny vyrobni naklad navic a odpor vzduchu (smesi) snizi jen minimalne |
8.2.2018 | Článek uživatele | Upozorňuji: Motor má svůj výkon při určitých otáčkách a úpravou variátoru jej nezměníš. Zatímco kroutící moment je síla x rameno, je tedy možné zpřevodováním snížit kroutící moment a zvýšit akceleraci nebo naopak |