PROFIL UŽIVATELE

Kraťomír

Offline: 30.4.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Mokrá
Lokalita: Karlovy Vary ...
Poděkoval: 2x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 3970x
Body komentářů: 36 / 4
ID uživatele: 242950
Registrace: 17.2.2015

Adresa profilu:http://kratomir.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 82 záznamů

1.7.2015 Článek Pro začátečníky asi dobrá volba, byť u těchto výkonů bych vsadil asi raději na naked / enduro, protože ty alespoň skutečně plní svůj účel , zatímco u tohoto stroje bych měl pocit, že si to na "kapotu" jen hraje... S velmi malou váhou / třeba se začínající slečnou / to ale jistě pojede velice slušně, takže proč by ne... Já si to ale s motorkou okolo 50 koní už na našich silnicích opravdu představit nedovedu.
+1 -3
1.7.2015 Článek Vypadá to zajímavě a byl by to hezký stroj na ukazování se, ne-však už tolik na ježdění - akorát ten motor z Harleye by u BMW asi neprošel, byť by to byl zřejmě jejich nejvýkonnější dvouválec...
28.3.2015 Článek Zadní část prakticky identická s Ducati 1098, což je podle mého trochu škoda...
26.3.2015 Článek Povedené , připomíná mi podobné stroje v duchu značky Harley - Davidson, jen ten motor zde působí až moc digitálně čistě - škoda, že nemá OHV rozvod, hned je to s ním na pohled mnohem líbivější. Jinak ale paráda!
25.3.2015 Článek Jednička a čtyřka byly docela zábavné, takže snad si kvalitu udrží a nás nenáročné diváky opět slušně pobaví - a tato předčasná kritika, kterou zde čtu? Však je to hlavně pohádka pro velké kluky, takže to opravdu nemá smysl řešit - v druhém díle si třeba pamatuji, jak pánové stihli bleskově přezout své Triumphy ze silničních na terénní pneu, jakmile sjeli ze silnice do písku - a vadilo to snad někomu?

Já osobně bych spíše do takového filmu vybral raději nějakou pohlednější motorku, což je v podstatě každá... I když je to samozřejmě věc vkusu.
+1 
24.3.2015 Článek Jak už to tak bývá, tak ty nejlepší věci v životě jsou zakázané - já osobně miluji enduro a neznám nic lepšího, než jízdu širou krajinou prakticky bez limitů a se strojem, který přejede / podjede / přenese se přes jakoukoliv přírodní překážku. A tím myslím pohodovou jízdu bez půlmetrové brázdy od zadního kola - na to si zajedu na MTX trať... Bohužel občas tak dojde ke konfrontaci s nějakým strážcem přírody a já jako slušný člověk zastavím a snažím se domluvit, leč spíše neúspěšně a proto už raději enduro skoro nejezdím. Jak se tak říká - pasoucím se kravám to nevadí, volům však ano - i když je jasné, že toto omezení je zcela pochopitelné. Na druhé straně jako vášnivý cyklista pak občas musím kroutit hlavou, když na celkem klidných trasách v lesích probíhá několik měsíců tvrdá těžba, po které zůstávají vyježděné metrové koleje ještě roky po vytěžení lesa, doprovázena opravdu silným hlukem různé techniky a samozřejmě i s kalužemi po litrech oleje, vrácených zpět přírodě... To je ale samozřejmě v pořádku.

Ohledně jízdy po silnici - no on hlučný stroj, to je dost sporná věc a je to spíše o ohleduplnosti, protože na jedné straně by asi nikoho z nás netěšilo, kdyby mu někdo celou noc jezdil pod okny s otevřeným výfukem, ale zas na druhou stranu dle mého názoru to ročně zachrání mnoho životů a to jak chodců, řidičů aut a zvěře, tak i samotných motorkářů. Já sám mám na motorce otevřené výfuky a ta motorka je slyšet na kilometry daleko (dvouválec) a i díky tomu už o mně zdálky všichni vědí, což beru jako plus. Jezdím ale převážně jen ve dne a ne moc často. V obcích samozřejmě dodržuji šedesátku, pokud to tedy nejsou rychlé proudy někde ve větších městech, mimo obce je to však jiné - ty dnešní motorky jsou tak rychlé, že jen co trochu otočíte plynem, hned je tam přes 250 Km/h a tomu ani rekreační jezdec jako já neodolá. Chce to ale hlavně předvídat a jezdit s rozumem. Za mě rychle neznamená vždy nebezpečně, i když je zřejmé, že riziko se zvyšuje, protože člověk nemá tolik času na reakci. Mozek si na to ale rychle zvykne a bohužel se pak i 200 Km/h zdá jako pohodová jízda a to i na klikatých okreskách.

Další kapitola je veterán, protože tam sice s dodržováním rychlosti není problém, ale naopak mi přijde, že většina řidičů automobilu vás má přímo za kořist, kterou musí za každou cenu předjet a je jedno, že zrovna v protisměru něco jede a i motorka potřebuje na silnici nějaké místo, obzvláště pak v zatáčkách. Na veteránu tedy hlavní tahy nepřipadají moc v úvahu a je paradoxní, že se na motocyklu jedoucím maximálně okolo 120 Km/h cítím v mnohem větším ohrožení, než na rychlé motorce...

Všechno ale dělají vždy jen lidé a vždy je to především o slušnosti a ohleduplnosti...
+4 
24.3.2015 Článek Velmi odvážný nesymetrický vzhled - ovšem na můj vkus až moc...
Na koukání (a ukazování) znám tedy mnohem lepší stroje...
14.3.2015 Článek funes222: Máš pravdu, těch hovádek v autě je maximálně jeden ze sta a mnohdy i méně (sváteční řidiče nepočítám, ti si nic nedokazují, ale jsou naopak rádi, že se vůbec udrží na silnici ), i když na druhé straně je pravdou, že i ten jeden z mála dokáže člověku jízdu na motorce občas pořádně znepříjemnit - naštěstí letos jsem ještě nikoho takového nepotkal a doufám, že to tak i zůstane...
+1 
14.3.2015 Článek jbem: Já osobně to považuji za souběžnou jízdu, i když to není tak docela pravda. Je to blíže specifikováno zde: http://zakony.centrum.cz/zakon-o-silnicnim-provozu/cast-1-hlava-2-dil-3-oddil-1-paragraf-12 Každopádně často se mi stává, že na prázdné dvouproudovce potkávám pomaleji jedoucí vozidla v levém pruhu a je to vždycky tak trochu boj - mám pokračovat v jízdě v pravém pruhu a "předjet ho souběžnou jízdou" a nebo mám raději čekat, až mi uhne? Občas někdo přejede do pravého pruhu, ale občas také třeba vůbec nereaguje, takže co? Další problém je pak ale také v tom, že na motorce se mi na rychlostních silnicích často stává, že pravý pruh je vlnitý a má koleje od kamionové dopravy, takže v takovém případě mě to nutí také jet v levém pruhu, byť většinou tím nikoho nebrzdím...
+1 
14.3.2015 Článek Není to tak snadné, jak se to může zdát a ony i ty otevřené dveře nemusí být zrovna schválnost, protože většina lidí v koloně neočekává, že je může někdo předjet a když pak mezi nimi jede motorkář rychlostí 100+ Km/h, tak je neštěstí rázem na světě. To samé platí i o světelných křižovatkách, kde vedle sebe stojí v souběžných pruzích dvě auta a mezi nimi se proplétá motorkář. Je to zejména o všeobecné ohleduplnosti a předvídání všemožných situací, které mohou nastat. Pokud by byli všichni slušní a řídili se zdravým rozumem, zákony by toto nemusely vůbec ošetřovat.
+7 -1
8.3.2015 Článek Nová R1 je velmi zvláštní, nicméně i přes odvážně zvolený vzhled bude technicky jistě skvělá, stejně jako jistě i všechny ostatní stroje v této kategorii. Pro každého je pak tím opravdu "nej" motocyklem roku něco jiného - pro někoho Yamaha, pro dalšího Kawasaki, pro jiného Ducati, nebo třeba BMW či Harley a vlastně se tak ani nedá říct, která motorka by byla vítězem zaslouženým - každý má rád to své a je skvělé, že si můžeme všichni vybrat to, co se nám opravdu líbí a nemusíme dělat žádné kompromisy... Pravdou však zůstává, že ještě před pár léty se mi motorky všeobecně zdály mnohem hezčí, než ty dnešní - no ale možná že už stárnu...
+1 -1
6.3.2015 Článek Jindřej: "Článek, který nemá žádnou hodnotu, nemá ani smysl" - k této větě bych jako zakončení snad už jen přidal slůvko "číst", protože já osobně obvykle nečtu nic, co mě nezajímá, byť tedy chápu, že předem to občas není snadné odhadnout a ty jsi jistě od tohoto rozhovoru očekával nějaké přelomové informace ze světa motocyklů, leč se tak nestalo a tvá frustrace je tak díky tomu pochopitelná. Ano, máš asi pravdu, článek je tak trochu suchý, nic neříkající a to zřejmě i pro samotné fanoušky pana Pohlreicha (kterým já osobně nejsem), ale i přesto mne potěšilo, že pan Pohlreich odpovídal popravdě a nesnažil si hrát na zkušeného motorkáře a zřejmě ani na celebritu. Osobně bych nad tím mávl rukou, ale je fascinující, kolik času dokáží někteří lidé věnovat pouze tomu, aby zbytečně něco zkritizovali - nebylo by snazší to raději rovnou přejít a ani ten článek neotevírat? Podle mého nejspíše ano...
+1 -1
6.3.2015 Článek Celkem rozumné názory. Líbí se mi, že si nehraje na motorkáře či člena nějaké komunity, ale uznává, že má motocykl pouze pro občasné výlety - každý kdo má motorku přece nemusí hned být zarytý člen nějakého "MC" s drsným názvem a klubovou nášivkou, že? A kdo na to má, ten si může dovolit mít dražších koníčků a radostí v životě více - podívejme se např. na Harrisona Forda, také si myslíte, že pilotuje letadla jen proto, že je to zrovna "IN" či aby se předváděl? Nemyslím si - já osobně bych si také moc rád zalétal s historickým letounem, bylo-li by to v mých finančních možnostech - želbohu ale zatím není, takže mám jen pár motocyklů...

A ještě k té gastronomii - mě by asi pan Pohlreich moc rád neměl, jelikož za pokrm bych denně několik stokorun opravdu nedal a běžně jím balené potraviny a občas i konzervy, když toužím po teplé stravě , nicméně musím uznat, že jeho pořad má úroveň a jistě ví o čem mluví. Občas se podívám a vůbec nejvíce mě asi pobavil díl tuším z Bavorska...
+2 
4.3.2015 Článek Sice je pravdou, že toto řešení oku příliš nelahodí, ale snad to bude alespoň funkční a věřím, že pro mnoho lidí to určitě bude jedině plus. Pak jsme tu ale i tací, kteří nehoníme každou setinu vteřiny a tak není potřeba elektronikou překonávat své vlastní schopnosti, takže nám se to naopak může zdát jako zbytečnost - výhoda je však v tom, že si každý může vybrat co chce a to je opravdu skvělé... Sám mám starší "litrový supersport" ještě bez elektroniky a nemohu si stěžovat - jsem totiž jen rekreační jezdec...
+1 -1
1.3.2015 Článek rudirt: Soudruzi v SSSR by dnes vyráběli prakticky asi cokoliv, co by v roce 1945 získali v Německu jako válečnou kořist, bylo-li by to tedy v jejich silách - náhodou to byl zrovna boxer, ale pokud by tehdy u BMW zrovna vyráběli funkční hvězdicové šestnáctiválce, pravděpodobně by ho dnešní Ural měl místo protilehlého dvouválce...

Každopádně stroje jsou to úchvatné a zajímavě konstrukčně řešené, a nutno dodat, že i funkční, takže proč ne - v tom je ostatně ta krása dnešní doby - široký výběr a pestrost. Pravdou je, že některé jiné cestovní motocykly (zejména ty, jež jsou poháněny řadovými čtyřválci), jsou jistě kultivovanější a mají celkově hladší a pružnější chod, díky čemuž jsou na dlouhé cesty vhodnější. Ne každý po něčem takovém ale touží, a tak si můžeme každý vybrat co chceme, což je přeci krásné...

TOPlist