Komentáře
Nalezeno 16 záznamů
4.9.2015 | Článek | Seikos... Je tam jen guma jako na silničním kole přez špice aby nedošlo k protržení duše! Prostě to nemají vyřešene. Jinak já na špicích nemám žádné těsnění. Každopádně jezdit na ní je asi zážitek |
3.9.2015 | Článek | Proč je na litých kolech!!! Protože na 1190 jsou dráty a nějaký bezmozek vymyslel že stačí na špice přilepit gumu a vše je v pohodě... Ale opakmje pravdou, při každé výměně gum musím do KTM ky aby gumu nalepili znova a neutíkal vzduch špicema. Pokud to nevymyslí do budoucna jinak tak je to nejlepší volba. Doufám že ji testovali dobře a mouchy mají vychytané |
23.11.2014 | Článek | Závidím ji jen to že muže jezdit každý den... Rusko a dálný východ jsou užasné . Loni jsme dojeli až do Ulanbataru z Ostravy a jel bych tam zase... Držím ji palce ať ji KTM nezlobí Hoťas ty víš o čem píšu +1 |
3.5.2014 | Článek | Rozdíl mezi 19 a17 jsme nějak nepoznali. R ko jsem nechtěl, po SMT jsem chtěl jen Advika s lepším podvozkem a to už mám. Ale ještě musím sehnat dobréj motor Na F800 se kolo opravovalo už na Ukrajině . Díry jsou tam zrádné a do dnes s tím ráfkem Láďa jezdí... Jsme dobří mechanici |
3.5.2014 | Článek | Muziku připravil Liborek (dehet) , každý mu řekl která muzika je mu blízká a Libor to vše skvěle namixoval . A nejdelší rovinka byla v Uzbekistánu ,cca 500km a mírná zatáčka a už zase 500 km rovinka... Sloupy mizeli v dá-li za horizontem, nepopsatelná rovina |
2.5.2014 | Článek | Krásné země jste si vybrali a fotky máte famózní Krása |
2.5.2014 | Článek | Kde jinde se chcete dozvědět pravdu . Měl jsem SMT a po cca 40 tis jsem ji vyměnil ze Advika 1190 a ejhle hned samé problémy. Ale když nejde o zdraví tak jde o H...o . Každopádně motorky i my jsme prošli náročnou zkouškou a budeme na to vzpomínat jen s usměvem... KTM je pro mě srdcovka Děkujeme všem za krásnou podporu +1 |
1.5.2014 | Článek | Děkujeme všem co to četli líbí se jim naše vyprávění ... Důležité je to že si každý výlet spolu užíváme Proto se nehádáme a neprudíme jeden druhého, vždyť jsme na Motorkách |
29.4.2014 | Článek | Na nestartující KTM byla i prasklá hlava a s tím i samozřejmě ztráta vody... No každopádně se soudruzi v KTM snažili motor opravit ale po 3 měsících usoudili že oprava není možná . Vyměnili tedy motor a na něm už mám po 3 měněné víko hlavy . Asi páteční šichta... Výlet se i přes tyto peripetie náramně vyvedl . 500 $ pokutu platil jen jeden |
1.2.2014 | Článek | Na Advikovi mám najeto 17500 km! Spotřeba je okolo 6litru,samozřejmě že pokud jsem pelášil nad pov.maximálku tak 7litru. Jediné minus jsou ráfky,po každé výměně pneu unikaly přez špice. Takže jsem při delším tripu nasazoval duše. Ani soudruzi v KTM to zatím neumí odstranit . Mášina je skvělá a za nic jiného bych ji neměnil |
11.3.2013 | Článek | Velice slabá výstava... |
6.11.2012 | Článek | Nadhera ,nadhera ,nadhera .Byl jsem tam loni a parkrat se mi orosilo oko pri cteni tveho cestopisu . Dekuji |
22.10.2012 | Článek | Parada... Letos jsem v Iranu byl s 5 kamosema a je to silena zeme . Kazdopadne dekuji za opraseni vzpominek treba na hranicich mezi Tur. a Iranem kde nas celnici kostili 17hod |
16.12.2011 | Článek | Pete ty jsi uplný spisovatel ,Nadherne čtení a ty fotky jsou FAMOZNÍ .Příští výlet podnikám s tebou! Takovou legraci(až na zkorumpovaný poldy)a nadhernou přírodu si nemužu nechat ujít . Díky za ty řádky... |
1.6.2014 | Zboží | Děkuji za popis pneu. Taky jsem si ji koupil a jsem zvědav co vydrží na cestě do Maroca a zpět... |